Wil ik teveel
dinsdag 5 november 2019 om 15:53
Ik date nu twee weken met een man, twee dates gehad en op date twee blijven slapen. De klik is fijn, de seks is goed, dus ik gaf aan dat ik in de toekomst wel meer zag zitten. Hij antwoordde dat hij tijd nodig had, want hij vond de breuk met zijn ex pijnlijk en wilde meer tijd om zich open te stellen. Toen ik zei dat ik me daar zorgen om maakte zei hij dat we dan maar moesten kappen, want hij wist nog niets duidelijk en ik bond me te snel. We hebben dat uitgepraat, ik zie hem zondag weer, maar toch steekt het. Het voelt alsof mij verweten wordt dat ik vooruit denk, en ik vind 3 jaar met een breuk bezig zijn ook vrij apart. Dat liet ik hem voor date 2 ook weten, hij zei dat ik me geen zorgen moet maken en dat als hij me niet meer wil daten hij dat eerlijk zegt. Ook zei hij dat hij mijn wens om geen fwb te zijn respecteert en dat dus ook aangeeft als hij niks anders ziet.
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
dinsdag 5 november 2019 om 17:30
Dit is echt zo”n onzin waaromAspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:29Je gaat met een man daten waarmee je gelijk seks hebt op de 2e ontmoeting. En dan vertel je hem ook nog dat je voor hem een “fuckbuddy” had die je nu niet meer ziet omdat je nu met hem fuckt.
Lets het real, jij bent niet op zoek naar een serieuze relatie.
En die man voelt dus gewoon dondersgoed aan dat jij geen serieus relatie materiaal bent en houdt jou op een afstandje.
Zou zij geen relatie materiaal zijn
dinsdag 5 november 2019 om 17:33
dinsdag 5 november 2019 om 17:34
God, wat een gezeik over seks op date 2.
Ja vrouwen willen ook wel eens gewoon neuken hoor. Ook op date 2.
Wat ik niet snap waarom je uberhaup wil daten met iemand die nog zo met een ex bezig is. Dit aangeeft en na date 2 eigenlijk nog meer afhaakt. Wat wil je dan nog redden en waarom?
Dat niet leuk is als jij iemand leuker vind dan hij jou snap ik ook wel maar waar is eigenwaarde? Weg met zo'n figuur, er komt vast iemand die wat beter bij TO past en niet met zijn ex bezig is.
Wat ik niet snap waarom je uberhaup wil daten met iemand die nog zo met een ex bezig is. Dit aangeeft en na date 2 eigenlijk nog meer afhaakt. Wat wil je dan nog redden en waarom?
Dat niet leuk is als jij iemand leuker vind dan hij jou snap ik ook wel maar waar is eigenwaarde? Weg met zo'n figuur, er komt vast iemand die wat beter bij TO past en niet met zijn ex bezig is.
Omg jij bent echt een saaie thee muts hoor het al aan je denk wijze Jezus minaAspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:33Als jij hem echt oprecht leuk had gevonden zou je niet gelijk met hem naar bed gaan maar hem eerst willen leren kennen uit respect, dus ik vind je ongeloofwaardig
Jouw reacties zijn beetje ongeloofwaardig.Aspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:33Als jij hem echt oprecht leuk had gevonden zou je niet gelijk met hem naar bed gaan maar hem eerst willen leren kennen uit respect, dus ik vind je ongeloofwaardig
dinsdag 5 november 2019 om 17:36
Mee eens! Al is dat wel heel moeilijk...Lucifer2018 schreef: ↑05-11-2019 17:34God, wat een gezeik over seks op date 2.
Nou ik neem aan dat het hier om een normale volwassen vrouw gaat. Het meest respectloze wat je kunt doen tijdens zo’n seksdate is vertellen over je andere “Fuckbuddy”. Niet meer dan een ordinaire afknapper.
dinsdag 5 november 2019 om 17:38
Op date 2 beginnen over "fuckbuddy aan de kant geschoven" ... naast dat mijn oren zo al zouden flapperen zou ik ook heel erg weglopen van "man, wat verwacht die na 2 weken al?" en "wanneer wil ze mij dan voorstellen aan haar ouders als ze alles zo snel wil afhaspelen?".Aspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:36Nou ik neem aan dat het hier om een normale volwassen vrouw gaat. Het meest respectloze wat je kunt doen tijdens zo’n seksdate is vertellen over je andere “Fuckbuddy”. Niet meer dan een ordinaire afknapper.
dinsdag 5 november 2019 om 17:45
Ik doe dat niet uit jaren ‘50 denkbeelden maar omdat ik vind dat seks meer betekent dan een leuke vrijetijdsbesteding. Ik wil dus alleen seks binnen een relatie met iemand die om me geeft. Ik trof meestal ook mannen die er zo in stonden, of die het in ieder geval geen bezwaar vonden om 2, 3 of 6 maanden te wachten met seks.DeKenau schreef: ↑05-11-2019 17:14Ik had altijd gewoon seks als ik daar zin in had, vaak al op date 1 of 2. Als je elkaar leuk vindt maakt het allemaal geen bal uit. (Dus ook niet als je juist wél wil wachten)
En iemand die denkt in jaren 50 denkbeelden als 'vrouwen moeten niet te gewillig zijn' hoef ik sowieso niet laat staan dat ik me daaraan ga aanpassen.
Gelukkig nog nooit zo'n exemplaar getroffen, die durven niet eens op me af te stappen,joh.
Wat iemand anders doet moet diegene weten, maar dan moet je niet klagen ‘hij was alleen maar op seks uit.’ Dat risico is nu eenmaal groter als je snel seks hebt. Andersom zouden ze bij mij weg kunnen rennen omdat ze me een preutse trut vinden.
dinsdag 5 november 2019 om 17:47
Hij begon er over. Ik zei ik dat iemand die ik af en aan zag had verteld dat ik iemand leuk vond en het dus afkapte.Marnamai schreef: ↑05-11-2019 17:38Op date 2 beginnen over "fuckbuddy aan de kant geschoven" ... naast dat mijn oren zo al zouden flapperen zou ik ook heel erg weglopen van "man, wat verwacht die na 2 weken al?" en "wanneer wil ze mij dan voorstellen aan haar ouders als ze alles zo snel wil afhaspelen?".
Maar ik heb ook al eens na 2 maanden daten samen gewoond. Ik weet niet wat de norm is.
dinsdag 5 november 2019 om 17:49
Ze is er gewoon open en eerlijk over.Aspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:36Nou ik neem aan dat het hier om een normale volwassen vrouw gaat. Het meest respectloze wat je kunt doen tijdens zo’n seksdate is vertellen over je andere “Fuckbuddy”. Niet meer dan een ordinaire afknapper.
Dat zou ook juist als positief gezien kunnen worden.
Aangezien veel mensen schijnheilig zijn over hun behoeftes terwijl ook vrouwen soms gewoon zin hebben in wat “Mannelijke aandacht”.
Alleen komt het misschien niet helemaal over dat TO zo hard van stapel loopt het was misschien beter geweest om het nog een tijdje luchtig te houden.
dinsdag 5 november 2019 om 17:54
Blijkbaar was na 2 maanden samenwonen dus ook geen strak plan, want intussen ben je single
(Niet overdreven verwijtend bedoeld.)
Maar deze man is nog bezig met het verwerken van de breuk met zijn ex.
Na 2 weken al willen spreken over "een relatie" is véél en véél te snel bij deze.
Ik gok dat je bij hem ook niet na 2 maanden zal intrekken.
Ga eerst maar eens een keer of 8 afspreken, eventueel af en toe blijven slapen en kijk waar je over 2 à 3 maanden staat.
dinsdag 5 november 2019 om 17:57
Nee, natuurlijk niet passief achterover leunen en maar wachten. Gewoon leuk blijven daten, afwisselend een keer initiatief nemen om iets te gaan doen.
Alles wat je aandacht geeft groeit en bloeit, dus wil je dat dit tot iets moois uitbloeit, dan moet je het aandacht geven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 5 november 2019 om 17:57
dan had hij geen seks gehad...
dinsdag 5 november 2019 om 18:00
Denk dat het er vooral om gaat dat vrouwen niets hoeven . Ze hoeven niet per se te wachten op seks als ze er gewoon zin in hebben. Ze hoeven niet te wachten omdat ze anders te gewillig overkomen(ik lees nou nooit dat dat gezegd wordt over een man ten aanzien van seks). Ze hoeven ook niet te haasten omdat ze anders preuts worden bevonden.MinkeDeWit schreef: ↑05-11-2019 17:45Ik doe dat niet uit jaren ‘50 denkbeelden maar omdat ik vind dat seks meer betekent dan een leuke vrijetijdsbesteding. Ik wil dus alleen seks binnen een relatie met iemand die om me geeft. Ik trof meestal ook mannen die er zo in stonden, of die het in ieder geval geen bezwaar vonden om 2, 3 of 6 maanden te wachten met seks.
Wat iemand anders doet moet diegene weten, maar dan moet je niet klagen ‘hij was alleen maar op seks uit.’ Dat risico is nu eenmaal groter als je snel seks hebt. Andersom zouden ze bij mij weg kunnen rennen omdat ze me een preutse trut vinden.
dinsdag 5 november 2019 om 18:01
Maar als je bang bent om gebruikt te worden en gedumpt te worden en alleen een serieuze relatie wilt en niet iets dat alleen voor de seks is, dan kun je wel degelijk beter een tijdje wachten en eerst iemand leren kennen en ‘normale’ dates hebben.
Want je kent iemand na enkele dates niet, dus de kans dat je dan dus met een kutgevoel achterblijft is gewoon groot.
Er is niets mis met snel seks hebben. Maar wel als dat niet is wat je zoekt.
Dan kun je jezelf daar prima tegen beschermen door gewoon eerst een tijd te daten en iemand te leren kennen zonder seks....
Dus nee, geen bullshit.
dinsdag 5 november 2019 om 18:17
Waarom zou hij? Ze wilde zo graag seks met hem
dinsdag 5 november 2019 om 18:21
En hij met haar.
Want mogelijk stond hij al 3 jaar droog.
dinsdag 5 november 2019 om 18:43
Tijdens date 2 al over vastigheid beginnen vind ik wel snel. Aan de andere kant is hij duidelijk genoeg. De deur naar een relatie staat niet open en die ex is een smoes.
Je wordt niet bedrogen. Je bedriegt jezelf door veel te snel te gaan en niet de tijd te nemen om iemand echt te leren kennen. Zo kan je wel met iedereen een relatie willen die een beetje lief tegen je is.
Je wordt niet bedrogen. Je bedriegt jezelf door veel te snel te gaan en niet de tijd te nemen om iemand echt te leren kennen. Zo kan je wel met iedereen een relatie willen die een beetje lief tegen je is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 5 november 2019 om 18:45
en door niet te luisteren naar wat iemand zegt. Hij wil nietviva-amber schreef: ↑05-11-2019 18:43Tijdens date 2 al over vastigheid beginnen vind ik wel snel. Aan de andere kant is hij duidelijk genoeg. De deur naar een relatie staat niet open en die ex is een smoes.