Wil ik teveel
dinsdag 5 november 2019 om 15:53
Ik date nu twee weken met een man, twee dates gehad en op date twee blijven slapen. De klik is fijn, de seks is goed, dus ik gaf aan dat ik in de toekomst wel meer zag zitten. Hij antwoordde dat hij tijd nodig had, want hij vond de breuk met zijn ex pijnlijk en wilde meer tijd om zich open te stellen. Toen ik zei dat ik me daar zorgen om maakte zei hij dat we dan maar moesten kappen, want hij wist nog niets duidelijk en ik bond me te snel. We hebben dat uitgepraat, ik zie hem zondag weer, maar toch steekt het. Het voelt alsof mij verweten wordt dat ik vooruit denk, en ik vind 3 jaar met een breuk bezig zijn ook vrij apart. Dat liet ik hem voor date 2 ook weten, hij zei dat ik me geen zorgen moet maken en dat als hij me niet meer wil daten hij dat eerlijk zegt. Ook zei hij dat hij mijn wens om geen fwb te zijn respecteert en dat dus ook aangeeft als hij niks anders ziet.
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
Ik voel me nu een aansteller maar na meermaals bedrogen en gedumpt te zijn maak ik me zorgen.
P.s. de seks wilde ik zelf, ik had een fuckbuddy en die heb ik voor hem afgekapt, dat weet hij ook...
woensdag 6 november 2019 om 06:55
Natuurlijk ben je geen willoos voorwerp en kies je er zelf voor als je instemt met sex maar dat je niet gebruikt kan worden en je daaropvolgend ook heel gebruikt kan voelen is niet waar. Als je instemt omdat de ander serieuze intenties met je heeft of je dat idee geeft, terwijl hij achteraf alleen uit was op eenmalige sex, dan had je op basis van die kennis vooraf waarschijnlijk een andere keuze gemaakt! Dus ja, je kunt zeker wel gebruikt worden in die zin.
woensdag 6 november 2019 om 07:03
Wat een onzin!Aspeciësist schreef: ↑05-11-2019 17:33Als jij hem echt oprecht leuk had gevonden zou je niet gelijk met hem naar bed gaan maar hem eerst willen leren kennen uit respect, dus ik vind je ongeloofwaardig
woensdag 6 november 2019 om 07:10
Ik heb eigenlijk altijd sex zonder dat er geprocreëerd wordt. Kun je dan ook alleen naar bed met mannen die een goede vader zouden zijn? Ik kan me er niks bij voorstellen.Marnamai schreef: ↑05-11-2019 17:28Ik hoop dan wel dat opstartster straks niet zwanger blijkt.
(Het kan altijd mislopen met de pil of een condoom.)
Want een kind opvoeden met een vent die je nauwelijks kent ... het zou mijn ding niet zijn.
Alleen al daarom zou ik liever afwachten tot er op zijn minst iets is tussen ons en ik weet waar ik sta.
Straks wordt het niks, maar hang je er wel nog 18 jaar aan vast.
woensdag 6 november 2019 om 08:44
Jij maakt er toch een 'respect' dingetje van? Niet ik.Aspeciësist schreef: ↑06-11-2019 05:45Lees jij de reacties wel volledig? Of alleen maar wat jouzelf past. Of kun je geen contexten plaatsen.
"Als jij hem echt oprecht leuk had gevonden zou je niet gelijk met hem naar bed gaan maar hem eerst willen leren kennen uit respect"
Ik heb ook one nights stands gehad waar er prima respect voor de ander was hoor. Kijk, als je het type bent dat meteen heel veel gevoelens krijgt na seks, wat redelijk vaak voorkomt dus ik maak dat niet belachelijk, dan is dat misschien iets om rekening mee te houden ja. Maar om er meteen met een opgeheven vingertje een 'respect' ding van te maken en er alerlei conclusies aan hangen of ze hem wel of niet leuk vindt, ja dat vind ik overdreven.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 6 november 2019 om 08:46
TO, je klinkt wel alsof je bezig bent met 'het goed doen' of het zeker niet verkeerd doen als een soort strateie bijna. Maar wat wil je echt? Wat een ander met de situatie aan wil is altijd nog maar afwachten, dus je kan er uren over blijven piekeren of het bij jezelf houden. Wil jij deze man beter leren kennen, nou dan kan dat toch gewoon?
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
woensdag 6 november 2019 om 08:55
Wat een gezeik over seks en zelfrespect. Ik hou van seks. Ik heb het graag. Hij ook. De seks is goed. Ik ben atheist en heb niks met die seksistische moraal uit de Bijbel. Dus al die onzin mag in een ander topic.
Verder, ja, ik had kunnen wachten om af te tasten. Dat wel. Maar ik zie hem zondag en dan hopelijk weer na zijn vakantie. Mijn fwb zag ik echt niet elke week. Sprak ik niet mee over onze levens, etc.
Verder, ja, ik had kunnen wachten om af te tasten. Dat wel. Maar ik zie hem zondag en dan hopelijk weer na zijn vakantie. Mijn fwb zag ik echt niet elke week. Sprak ik niet mee over onze levens, etc.
woensdag 6 november 2019 om 08:56
Ik zit met hetzelfde als hij. Kapot can een breuk (al dan niet zo lang), bang om gekwetst te worden.boebezoebe schreef: ↑06-11-2019 08:46TO, je klinkt wel alsof je bezig bent met 'het goed doen' of het zeker niet verkeerd doen als een soort strateie bijna. Maar wat wil je echt? Wat een ander met de situatie aan wil is altijd nog maar afwachten, dus je kan er uren over blijven piekeren of het bij jezelf houden. Wil jij deze man beter leren kennen, nou dan kan dat toch gewoon?
Maar ik ga er van genieten. Ik was gelukkig alleen en als dat weer gebeurt ff janken en door...
woensdag 6 november 2019 om 17:19
Wat je hier schrijft is compleet in tegenspraak met het feit dat je bang zegt te zijn dat je gebruikt wordt.Lethe schreef: ↑06-11-2019 08:55Wat een gezeik over seks en zelfrespect. Ik hou van seks. Ik heb het graag. Hij ook. De seks is goed. Ik ben atheist en heb niks met die seksistische moraal uit de Bijbel. Dus al die onzin mag in een ander topic.
Als je uit eigen vrije keuze seks hebt met een onbekende (want dat is hij) omdat je daar zin in hebt, dan ben je per definitie niet gebruikt als hij daarna het contact stopzet.
Je zegt dat je op de tweede date al zekerheid en vastigheid wil omdat je niet gebruikt wil worden.
Ik denk dat jij seks inzet om deze man aan je te binden en niet omdat je puur alleen zin had om seks te hebben, daar Komt de angst om gebruikt te worden vandaan. Seks als ruilmiddel. Ik stem in met seks, maar dan moet er wel zekerheid tegenover staan.
Als je dit herkent doe je er in het vervolg wellicht inderdaad beter aan te wachten met seks totdat je in ieder geval je eigen motivatie om seks te hebben op orde hebt.
woensdag 6 november 2019 om 18:24