Willen scheiden maar timing is killing [Lege OP]

26-02-2020 08:54 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-02-2020 18:46
Reden: OP (grotendeels) verwijderd. Passende maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
26-02-2020 18:20
Je hebt 3 kinderen waar je verantwoordelijk voor bent, 1 daarvan heeft al een scheiding meegemaakt. Sorry hoor maar de tijd van leren is dan wel voorbij.
Nooit geweten dat na mijn scheiding de tijd om te leren voorbij is. Weer wat geleerd :). Of nee, dat mag blijkbaar niet na een scheiding. Sorry Lillibit, maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om niet dagelijks wat te leren.
Dinedi schreef:
04-03-2020 17:02
Nooit geweten dat na mijn scheiding de tijd om te leren voorbij is. Weer wat geleerd :). Of nee, dat mag blijkbaar niet na een scheiding. Sorry Lillibit, maar ik merk dat ik het heel moeilijk vind om niet dagelijks wat te leren.
Prima om lessen te leren maar niet steeds ten koste van de kinderen Plus leer er dan wel van ipv dezelfde fout weer te maken. Het zou haar tweede scheiding zijn en het tweede gezin dat kapot gaat. Haar oudste zoon maakt dan voor de tweede keer een scheiding mee. Hij wordt uitgescholden en vernederd door zijn stiefpa en moeders kan hem niet beschermen?

TO zou moeten doorpakken en haar vent op zijn plek moeten zetten. Dit is geen acceptabel gedrag naar een kind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven