Wisselvallige vriend
dinsdag 3 juli 2018 om 17:01
dinsdag 3 juli 2018 om 17:06
Hij heeft je in ieder geval goed gehersenspoeld. Laat me raden: iedere ruzie komt langs hoeveel geld ie je wel niet geeft, en dan het liefst als argument waarom hij zich mag gedragen als een idiote klootzak?Nour_serena schreef: ↑03-07-2018 16:50Ik ben niet afhankelijk van hem. Het is niet zo dat ik hem vraag om alles te betalen. Hij koopt en betaald dingen uit zichzelf of stort ineens geld op mijn rekening.
dinsdag 3 juli 2018 om 17:18
Lieve TO, toen ik las dat hij de relatie nog een paar maanden wou aankijken op verbetering, wist ik het al. En jij weet het ook. Zet hem per direct bij het vuilnis want dit gaat niet werken en zo laat jij je niet behandelen.
Hij haat jou, hij heeft schijt aan je? Excuse me? Hij kan oprotten!
Hij haat jou, hij heeft schijt aan je? Excuse me? Hij kan oprotten!
Onze tijd is nu.
dinsdag 3 juli 2018 om 17:27
Dubbelnicken?
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 3 juli 2018 om 17:38
Nee blondie kletst altijd overal alleen over haar eigen problemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 3 juli 2018 om 19:48
als het is om indruk te maken, en om de ander in het gareel te houden, ja er zijn mensen die dat zouden doen.Nour_serena schreef: ↑03-07-2018 16:32Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
kans is wel groot dat je het later dubbel terugbetaalt. Is het niet in geld dan in onderdanigheid en afhankelijkheid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 3 juli 2018 om 19:50
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 3 juli 2018 om 20:43
Waar is jouw zelfrespect? Iemand die zegt dat hij je haat, schijt aan je heeft en liever met een ander zou trouwen? Hoe zie jij je over 10 jaar met die gast?
Toch maar een kind maar de vader heeft lak aan jou? Leuk voorbeeld voor je kind.
Lijkt mij dat er toch veel meer en veel leukere exemplaren te vinden zijn die jou en alleen jou willen. Die respect voor je hebben en wel van jou houden. Zo zonde, je hebt maar een leven.
Nog even en je schrijft: “Maar hij heel soms zoooooooooo lief”.
Toch maar een kind maar de vader heeft lak aan jou? Leuk voorbeeld voor je kind.
Lijkt mij dat er toch veel meer en veel leukere exemplaren te vinden zijn die jou en alleen jou willen. Die respect voor je hebben en wel van jou houden. Zo zonde, je hebt maar een leven.
Nog even en je schrijft: “Maar hij heel soms zoooooooooo lief”.