Wisselvallige vriend

03-07-2018 16:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties, het is inmiddels uit.
anoniem_372281 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 22:20
97.22% gewijzigd
Neem jij jezelf uberhaupt serieus?
Jij bent een gebruiksobject voor hem. Zodra hij wat beters kan krijgen wordt jij afgedankt.
Hou de eer toch aan jezelf en kies iemand die wel bij jou past en wel voor jou wil gaan.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Nour_serena schreef:
03-07-2018 16:50
Ik ben niet afhankelijk van hem. Het is niet zo dat ik hem vraag om alles te betalen. Hij koopt en betaald dingen uit zichzelf of stort ineens geld op mijn rekening.
Hij heeft je in ieder geval goed gehersenspoeld. Laat me raden: iedere ruzie komt langs hoeveel geld ie je wel niet geeft, en dan het liefst als argument waarom hij zich mag gedragen als een idiote klootzak?
Lieve TO, toen ik las dat hij de relatie nog een paar maanden wou aankijken op verbetering, wist ik het al. En jij weet het ook. Zet hem per direct bij het vuilnis want dit gaat niet werken en zo laat jij je niet behandelen.

Hij haat jou, hij heeft schijt aan je? Excuse me? Hij kan oprotten!
Onze tijd is nu.
Wel wou hij lekker bij me slapen maar geen relatie
Blondie222 schreef:
03-07-2018 17:20
Wel wou hij lekker bij me slapen maar geen relatie
Dubbelnicken?
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
03-07-2018 17:27
Dubbelnicken?
Nee blondie kletst altijd overal alleen over haar eigen problemen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik denk dat de Wet van Wuiles hierop wel van toepassing is, toch?
Neuken jullie nog?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Wat een lot uit de loterij! Ik zoek al heel lang een partner die me haat, schijt aan me heeft en die geen toekomst met me ziet. En verdorie, nu heb jij m weggekaapt!

Shit, nu zit ik met al die aardige mannen opgescheept...
Ideaal moment om snel zwanger te raken van 3 kinderen.
En vervolgens te trouwen en samen een huis te kopen.
Nour_serena schreef:
03-07-2018 16:32
Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
als het is om indruk te maken, en om de ander in het gareel te houden, ja er zijn mensen die dat zouden doen.
kans is wel groot dat je het later dubbel terugbetaalt. Is het niet in geld dan in onderdanigheid en afhankelijkheid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
:there:
lotus77 schreef:
03-07-2018 18:06
Wat een lot uit de loterij! Ik zoek al heel lang een partner die me haat, schijt aan me heeft en die geen toekomst met me ziet. En verdorie, nu heb jij m weggekaapt!

Shit, nu zit ik met al die aardige mannen opgescheept...
:there:
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Waar is jouw zelfrespect? Iemand die zegt dat hij je haat, schijt aan je heeft en liever met een ander zou trouwen? Hoe zie jij je over 10 jaar met die gast?

Toch maar een kind maar de vader heeft lak aan jou? Leuk voorbeeld voor je kind.

Lijkt mij dat er toch veel meer en veel leukere exemplaren te vinden zijn die jou en alleen jou willen. Die respect voor je hebben en wel van jou houden. Zo zonde, je hebt maar een leven.

Nog even en je schrijft: “Maar hij heel soms zoooooooooo lief”.
Ik heb hier eigenlijk geen woorden voor.

Of toch. ...

Nee.
Jezus wat een lul die vent!
I’m all about the fairytail baby
Je vriend is helemaal niet wisselvallig hoor, want hij is consequent een lul.
Mijn fouten zijn niet zo extreem als bijvoorbeeld zoenen met een ander
:) wat schattig
Ik dacht je bent op z'n minst uitgewoond door een multiraciaal waterpoloteam waar zijn vader en broer ook deel van uitmaken. In jullie gezamelijk bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven