Wisselvallige vriend
dinsdag 3 juli 2018 om 16:26
dinsdag 3 juli 2018 om 16:32
Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?viva-amber schreef: ↑03-07-2018 16:26Zou je bij hem blijven wanneer hij je niet zou betalen? Er bestaat een woord voor dat soort vrouwen. ....zelfs sekswerkers hebben nog enig zelfrespect.
dinsdag 3 juli 2018 om 16:33
Hoezo hij steunt je financieel?
Moet je niet willen, erg onaantrekkelijk. Dop je eigen boontjes. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij vindt dat hij je mag kleineren.
Een vent moet maar één keer zeggen dat hij me haat en het schijt aan me heeft en die kan de boom in.
Waar is je eigenwaarde?
Moet je niet willen, erg onaantrekkelijk. Dop je eigen boontjes. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij vindt dat hij je mag kleineren.
Een vent moet maar één keer zeggen dat hij me haat en het schijt aan me heeft en die kan de boom in.
Waar is je eigenwaarde?
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 03-07-2018 17:42
1.80% gewijzigd
dinsdag 3 juli 2018 om 16:35
Als ik erop mag schijten misschien wel.Nour_serena schreef: ↑03-07-2018 16:32Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 3 juli 2018 om 16:36
Omdat hij betaalt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 3 juli 2018 om 16:38
Het gaat alleen maar om geld en betalen. Waarom ben je anders nog 'bij' hem?Nour_serena schreef: ↑03-07-2018 16:32Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
dinsdag 3 juli 2018 om 16:43
Ik snap die mensen echt niet.
Ik bedoel die mensen die braaf gaan zitten wachten tot "vriend"eindelijk eens besloten heeft of de relatie aanblijft.
Pak je eigenwaarde en zelfrespect bij elkaar, en vertel hem dat het uit is.
En ga er op uit. Je komt vast vroeg of laat iemand tegen die je de hand boven het hoofd hoeft te houden omdat hij misschien bipolair is, verlatingsangst dan wel bindingsangst heeft, of een of ander vaag trauma.
Ik bedoel die mensen die braaf gaan zitten wachten tot "vriend"eindelijk eens besloten heeft of de relatie aanblijft.
Pak je eigenwaarde en zelfrespect bij elkaar, en vertel hem dat het uit is.
En ga er op uit. Je komt vast vroeg of laat iemand tegen die je de hand boven het hoofd hoeft te houden omdat hij misschien bipolair is, verlatingsangst dan wel bindingsangst heeft, of een of ander vaag trauma.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 3 juli 2018 om 16:46
Loverboys doen niet anders. Zo wordt je afhankelijk van hem. En dan hebben zij de macht.Nour_serena schreef: ↑03-07-2018 16:32Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
ik geef mn bek ook maar een douw
dinsdag 3 juli 2018 om 16:48
Dus jij gaat zitten wachten tot een man die zegt je te haten een beslissing heeft gemaakt of hij wel of niet doorgaat met jou.
Ben jij een gebruiksvoorwerp? Een bezit?
Raap dat zelfrespect eens op en stop het terug waar het hoort. In je donder bijvoorbeeld.
Geen geld meer aannemen, en de beslissing voor hem maken. Wat is dat joh? Je wil toch een partner die voor je door het vuur gaat? Toch niet 1 die naar gelang een keutel die dwars zit je aangeeft dat hij je haat?
Ben jij een gebruiksvoorwerp? Een bezit?
Raap dat zelfrespect eens op en stop het terug waar het hoort. In je donder bijvoorbeeld.
Geen geld meer aannemen, en de beslissing voor hem maken. Wat is dat joh? Je wil toch een partner die voor je door het vuur gaat? Toch niet 1 die naar gelang een keutel die dwars zit je aangeeft dat hij je haat?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 3 juli 2018 om 16:50
Ik ben niet afhankelijk van hem. Het is niet zo dat ik hem vraag om alles te betalen. Hij koopt en betaald dingen uit zichzelf of stort ineens geld op mijn rekening.Madeliefjees schreef: ↑03-07-2018 16:46Loverboys doen niet anders. Zo wordt je afhankelijk van hem. En dan hebben zij de macht.