Wisselvallige vriend

03-07-2018 16:06 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties, het is inmiddels uit.
anoniem_372281 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 22:20
97.22% gewijzigd
Hou de eer aan jezelf. Je blijft toch niet bij iemand die 'schijt aan je' heeft?
Hij probeert je klein te houden. Jij zit continue in je proeftijd en moet je keer op keer bewijzen. En jij doet het, want jij geeft niet op.

Wat wil jij? Wil jij in onzekerheid blijven? Want veranderen gaat hij toch niet. Waarom zou hij die macht opgeven?
En jij blijft bij hem, omdat...................????
Hij je financieel steunt?
Klinkt als een liefdevolle stabiele relatie. Trouw met hem.
ik geef mn bek ook maar een douw
Waar is je zelfrespect?
stel een vriendin komt bij je met zo'n baggerverhaal

wat zeg jij dan?
Lorem Ipsum
Lees je eigen verhaal nog maar eens goed. Echt. Jij zou 'schijt' moeten hebben aan deze enorme oetlul. Je verdient beter.
Zou je bij hem blijven wanneer hij je niet zou betalen? Er bestaat een woord voor dat soort vrouwen. ....zelfs sekswerkers hebben nog enig zelfrespect.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Hou vol! Op een gegeven moment trouwt hij met een Marokkaanse en ben jij eindelijk van hem af.

Je zou het natuurlijk ook zelf uit kunnen maken, maar waarom zou je kiezen voor je eigen geluk?
viva-amber schreef:
03-07-2018 16:26
Zou je bij hem blijven wanneer hij je niet zou betalen? Er bestaat een woord voor dat soort vrouwen. ....zelfs sekswerkers hebben nog enig zelfrespect.
Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
Hoezo hij steunt je financieel?
Moet je niet willen, erg onaantrekkelijk. Dop je eigen boontjes. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij vindt dat hij je mag kleineren.

Een vent moet maar één keer zeggen dat hij me haat en het schijt aan me heeft en die kan de boom in.
Waar is je eigenwaarde?
anoniem_353783 wijzigde dit bericht op 03-07-2018 17:42
1.80% gewijzigd
Waarom is hij goed genoeg voor je?
Nour_serena schreef:
03-07-2018 16:32
Het gaat niet om geld of betalen. Zou jij je centen uitgeven aan iemand waar je schijt aan hebt?
Als ik erop mag schijten misschien wel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Felix_Urbexicus schreef:
03-07-2018 16:34
Waarom is hij goed genoeg voor je?
Omdat hij betaalt.
Nour_serena schreef:
Het gaat alleen maar om geld en betalen. Waarom ben je anders nog 'bij' hem?
Leuk dat je hebt verzonnen dat hij bipolair is. Welke diagnose heb je voor jezelf gesteld? Want er iets toch ook iets mis met je als je vrijwillig bijn iemand blijft die je zo behandeld? Is het wel lekker dat hij je sponsort?
Ik snap die mensen echt niet.
Ik bedoel die mensen die braaf gaan zitten wachten tot "vriend"eindelijk eens besloten heeft of de relatie aanblijft.
Pak je eigenwaarde en zelfrespect bij elkaar, en vertel hem dat het uit is.
En ga er op uit. Je komt vast vroeg of laat iemand tegen die je de hand boven het hoofd hoeft te houden omdat hij misschien bipolair is, verlatingsangst dan wel bindingsangst heeft, of een of ander vaag trauma.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Nour_serena schreef:
Loverboys doen niet anders. Zo wordt je afhankelijk van hem. En dan hebben zij de macht.
ik geef mn bek ook maar een douw
Dus jij gaat zitten wachten tot een man die zegt je te haten een beslissing heeft gemaakt of hij wel of niet doorgaat met jou.
Ben jij een gebruiksvoorwerp? Een bezit?
Raap dat zelfrespect eens op en stop het terug waar het hoort. In je donder bijvoorbeeld.

Geen geld meer aannemen, en de beslissing voor hem maken. Wat is dat joh? Je wil toch een partner die voor je door het vuur gaat? Toch niet 1 die naar gelang een keutel die dwars zit je aangeeft dat hij je haat?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Lekker duidelijk Biol. En helemaal eens!
Wat eten we vanavond?
Madeliefjees schreef:
03-07-2018 16:46
Loverboys doen niet anders. Zo wordt je afhankelijk van hem. En dan hebben zij de macht.
Ik ben niet afhankelijk van hem. Het is niet zo dat ik hem vraag om alles te betalen. Hij koopt en betaald dingen uit zichzelf of stort ineens geld op mijn rekening.
Geld terugstorten, en kadootjes teruggeven en blokkeren deze gast.
Meid, wat een leukerd! Zeker houden!
zal best dat hij dingen betaald, maakt hem nog geen goed persoon

dus de vraag of hij schijt aan je heeft is helemaal niet relevant

jij hebt schijt aan jezelf kennelijk, dat je zo'n vent wil accepteren
Lorem Ipsum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven