Work

21-07-2008 18:35 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk af en toe met een hele leuke jongen samen

we flirten dan vaak

maar de volgende stap komt maar niet........ want ik speel beetje hard 2 get

Eerst lachen en lief doen en dan totaal negeren

alleen ik weet niet hoe ik t nu moet doen

want over 2weken is me laatste werk-dag

Jullie gaan vast zeggen ''gewoon eerlijk zeggen'' maar das me te moeilijk

Help Moi Aub
Niet zo kinderachtig doen en hem gewoon vragen of ie een keer na het werk iets mee gaat drinken o.i.d.

Weet je trouwens zeker dat ie je wel leuk vindt? Want als je hem iedere keer tegenstrijdige tekens geeft kan ik me voorstellen dat ie geen hoogte van je kan krijgen en het heeft opgegeven...
Organiseer een afscheidsfeestje, giet die jongen 's avonds vol drank, en maar hopen dat hij dan inderdaad ook voor jou valt en het lef heeft jou te versieren.
quote:MaddyAlbright schreef op 21 juli 2008 @ 18:39:

Niet zo kinderachtig doen en hem gewoon vragen of ie een keer na het werk iets mee gaat drinken o.i.d.

Weet je trouwens zeker dat ie je wel leuk vindt? Want als je hem iedere keer tegenstrijdige tekens geeft kan ik me voorstellen dat ie geen hoogte van je kan krijgen en het heeft opgegeven...

ja heeft die meerdere keren gezegt tegen collega s

maar ook dat die niets van me begrijpt

het is niet dat ik helemaal in love ben

maar als ik denk dat ik hem niet meer ga zien

dan slik ik wel ff
quote:Miesteph schreef op 21 juli 2008 @ 18:39:

Organiseer een afscheidsfeestje, giet die jongen 's avonds vol drank, en maar hopen dat hij dan inderdaad ook voor jou valt en het lef heeft jou te versieren.\\:-)//
Jij durft niet tegen die jongen te zeggen dat jij hem leuk vind maar jij verwacht wel dat hij jou mee uitvraagt terwijl jij tegenstrijdige signalen afgeeft.

Iedereen is bang om een blauwtje te lopen dus zolang jij tegenstrijdige signalen blijft afgeven kan je niet verwachten dat hij het lef heeft om jou te vragen.

Als je zelf wat duidelijker bent durft hij misschien wel.
Ik vind een afscheidsfeestje een goed idee! En dan lekker met hem gaan praten, flirten en zn reactie peilen.

Voordeel: mocht je dan een blauwtje lopen hoef je 'm nooit meer te zien (toch?)
gewoon uitvragen. Als je het niet doet, sla je jezelf voor je kop later.

En hij vindt jou toch leuk? dus waar maak je je dan druk om?

Gaan met die banaan zou ik zeggen! \\:-)//
eens met sugarmiss

wat een problemen weer vandaag, de ene speelt hard to get en dat wordt niet opgepikt, de ander speelt het niet en daar zou de man in kwestie dat graag hebben,

Misschien kunnen jullie wisselen van plaats, dan heeft iedereen wat hij wil

(als je niet begrijpt waar t over gaat, lees dan dat andere topic even, )
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Kennelijk vind je het spelletje hard to get leuk genoeg om te spelen. Dan weet je de rest van de "spelregels" van dit spelletje ook. Kwestie van uitspelen dit spel.

Geweldig die mensen die dit soort spelletjes spelen. Vraag me altijd af hoe oud ze nu zijn. Ik vind het namelijk getuigen van puberaalgedrag.
Ik zou hem geen brief schrijven... (weet hij nog steeds niet wat je bedoelt- zie ook topic hard to get)

Offuh... issut ook un msnur?
quote:Dushi74 schreef op 21 juli 2008 @ 19:34:

Ach ja, waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan. Kennelijk vind je het spelletje hard to get leuk genoeg om te spelen. Dan weet je de rest van de "spelregels" van dit spelletje ook. Kwestie van uitspelen dit spel.

Geweldig die mensen die dit soort spelletjes spelen. Vraag me altijd af hoe oud ze nu zijn. Ik vind het namelijk getuigen van puberaalgedrag.sorry maar ik vind jouw reactie nergens op slaan
[quote]IfOnly schreef op 21 juli 2008 @ 18:53:

Ik vind een afscheidsfeestje een goed idee! En dan lekker met hem gaan praten, flirten en zn reactie peilen.

Voordeel: mocht je dan een blauwtje lopen hoef je 'm nooit meer te zien (toch?)[/quote]

Tja
quote:sugarmiss schreef op 21 juli 2008 @ 18:52:

Jij durft niet tegen die jongen te zeggen dat jij hem leuk vind maar jij verwacht wel dat hij jou mee uitvraagt terwijl jij tegenstrijdige signalen afgeeft.

Iedereen is bang om een blauwtje te lopen dus zolang jij tegenstrijdige signalen blijft afgeven kan je niet verwachten dat hij het lef heeft om jou te vragen.

Als je zelf wat duidelijker bent durft hij misschien wel.

ik laat hem niet zien dat ik hem niet leuk vind hoor

anders zou ik hem 100% geen aand8 geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven