Zie ik spoken??

16-06-2019 23:44 267 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké even in het kort;
Ongeveer 9 maanden geleden kom ik er per toeval achter dat mijn man tijdens zijn pauze op het werk wandelt met een vrouwelijke collega die op dat moment met burn-out thuis zit. Hij haalt haar dus actief thuis op om te kunnen wandelen in de pauze.
Het voelt bij mij niet goed. Kijk in je pauze wandelen met collega's prima. Maar alleen met die 1 terwijl zij niet werkt....
Ik spreek man erop aan. Hij begrijpt mij maar vraagt ook begrip voor hoe hij erin staat. Zijn vrouwelijke collega heeft het niet makkelijk en hij wil haar niet laten vallen. Tevens zegt hij het ook gewoon prettig te vinden met iemand te kunnen praten over het werk die precies snapt wat hij bedoeld. Ze woont vlakbij werk en ik moet er niets achter zoeken.
Ik snap hem. Vertrouw hem ook. Nooit eerder reden voor twijfel gehad. Maar ben niet gek en lees hier genoeg dus (shame shame) check af en toe wel het app verkeer. We zijn absoluut open in gebruik van elkaars telefoon dus geen probleem.
Na maand of wat heb ik er genoeg van, lees de apps niet meer, vertrouw hem volledig op z'n woord. Dit weekend pak ik voor iets anders zijn mobiel en zie een WhattsApp oproep van betreffende collega staan. 2 dagen later is die oproep weg uit zijn lijst. Conclusie: hij heeft die oproep gewist. toch? Ook al sinds april (zogenaamd) geen apps meer naar elkaar verstuurd waar dit eerst wekelijks was. En nu zie ik het dus even niet meer zo helder. Waarom wist hij dingen uit zijn tel? Heeft hij toch wat te verbergen of wil hij mij niet onnodig onrust maken?
Vanavond heb ik hem gevraagd hoe het zit met zijn collega en mijn onzekerheid. Hij zegt enkel dat ik geen enkele reden heb ongerust te zijn of dat hij iemand anders zou willen. Ik zeg (natuurlijk) niet wat ik weet over het gewiste gesprek.

Julie mening. Zie ik spoken?
Ben ik mezelf gek aan het maken? wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hele topic door gelezen..

Ik lees niks verdachts
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-06-2019 20:22
Een man steekt niet nutteloos zoveel tijd in een vrouw

En wanneer hij met een mannelijke collega, die met een burn-out thuis zit, zou gaan lopen. Zou hij dan ook wat verwachten?

Alleen omdat deze persoon twee x-chromosomen heeft is het verdacht.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
18-06-2019 08:16
Inmiddels hele topic door gelezen..

Ik lees niks verdachts
Ik ook niet en ik vind het vreemd dat hij collegiale of vriendschappelijke contacten zou moeten verantwoorden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heldens schreef:
18-06-2019 06:40
Totdat degene waar hij mee appt dood neer valt en hij blij is dat hij nog een gesprek na kan lezen. Telefoon gestolen, dan kan je hem op afstand gelijk leeg halen en dood neervallen, dan merkt hij er niks meer van toch? En zou alleen jij ze kunnen lezen lijkt mij.
Hij hecht geen waarde aan dat soort gesprekken. Ik kan ze ook niet lezen, heb de code van zijn telefoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
16-06-2019 23:54
Ja dat is toch raar? En ineens wordt er niet meer geappt. Ik heb nog nooit een telefoonoproep gewist, snap ook niet waarom dat nodig is.
Dat vind ik dan weer raar. Ik wis zo vaak telefoonoproepen. Gewoon, om mijn telefoon "op te ruimen". Zit geen andere reden achter. Ik vind het ook raar dat jij zomaar zijn appgesprekken mag lezen. Is er dan geen enkele vorm van privacy wat betreft jullie telefoon? Ik moet er niet aan denken dat mijn partner al mijn appgesprekken met vriendinnen kon inzien. Ik vertel hem zelf wel wat hij mag weten en de rest blijft tussen de vriendin en mij. Of hij wandelt of wat anders uitspookt tussen de middag kan ik je niet vertellen. De kans dat een dergelijk contact uitgroeit naar wat groters is wel aanwezig als ze zo intensief met elkaar omgaan....
Alle reacties Link kopieren
hamerhaai schreef:
18-06-2019 08:42
En wanneer hij met een mannelijke collega, die met een burn-out thuis zit, zou gaan lopen. Zou hij dan ook wat verwachten?

Alleen omdat deze persoon twee x-chromosomen heeft is het verdacht.
Het gevaar voor verdieping van gevoelens tussen hetero mannen en vrouwen is gewoon altijd aanwezig.

En nee, daar hoeft je huidige relatie niet al slecht voor te zijn. Die kan gewoon hartstikke goed en fijn zijn. Voor je 't weet kan je in een situatie zitten die je in de war brengt en de relatie kapot maakt.

Ik zeg niet dat dan maar al het contact met de andere sexe maar 100% vermeden moet worden, maar in de huidige maatschappij dat IKKE ontzettend belangrijk is, het heel makkelijk is via alle (social) media contact te onderhouden en alle vrijheid maar moet kunnen, kost 't in mijn ogen onnodig teveel huwelijken of relaties.. Met vaak kids als dupe hiervan.
2 op de 3 volwassenen van gescheiden ouders kunnen zelf ook geen langdurige relatie onderhouden.
2 op de 3 van de gescheiden stellen heeft er 1 van ze spijt van de scheiding omdat ze halsoverkop toendertijd in iets anders gedoken zijn.
Lifescience schreef:
18-06-2019 17:01

Ik zeg niet dat dan maar al het contact met de andere sexe maar 100% vermeden moet worden, maar in de huidige maatschappij dat IKKE ontzettend belangrijk is, het heel makkelijk is via alle (social) media contact te onderhouden en alle vrijheid maar moet kunnen, kost 't in mijn ogen onnodig teveel huwelijken of relaties.. ...
2 op de 3 van de gescheiden stellen heeft er 1 van ze spijt van de scheiding omdat ze halsoverkop toendertijd in iets anders gedoken zijn.
Wat staat hier nou??
Alle reacties Link kopieren
Waarom steekt een man energie in een vrouw?
Omdat hij geïnteresseerd is.
Of hij is homo..

Een.collega thuis gaan ophalen is al apart. Ze kan ook naar hem komen.

Te beantwoord de vraag niet of ze weet wie de vrouw is, hoe ze er uit ziet en of hij bij haar in huis komt.

Overigens zijn die lieve betrokken mannen vaak schuinsmarcheerders.
Louise70 schreef:
18-06-2019 18:59
Waarom steekt een man energie in een vrouw?
Omdat hij geïnteresseerd is.
Of hij is homo..

Een.collega thuis gaan ophalen is al apart. Ze kan ook naar hem komen.

Te beantwoord de vraag niet of ze weet wie de vrouw is, hoe ze er uit ziet en of hij bij haar in huis komt.

Overigens zijn die lieve betrokken mannen vaak schuinsmarcheerders.
Dat zou ik niet zo durven stellen, maar door deze eigenschap zullen ze vast wel minder verdacht worden van vreemdgaan.
Sylphide75 schreef:
18-06-2019 15:33
Dat vind ik dan weer raar. Ik wis zo vaak telefoonoproepen. Gewoon, om mijn telefoon "op te ruimen". Zit geen andere reden achter. Ik vind het ook raar dat jij zomaar zijn appgesprekken mag lezen. Is er dan geen enkele vorm van privacy wat betreft jullie telefoon? Ik moet er niet aan denken dat mijn partner al mijn appgesprekken met vriendinnen kon inzien. Ik vertel hem zelf wel wat hij mag weten en de rest blijft tussen de vriendin en mij. Of hij wandelt of wat anders uitspookt tussen de middag kan ik je niet vertellen. De kans dat een dergelijk contact uitgroeit naar wat groters is wel aanwezig als ze zo intensief met elkaar omgaan....
Toen ik achter zijn 'vreedgaan' kwam, kon ik helemaal niet in zijn telefoon. Ik heb gewacht tot hij sliep en z'n vingerafdrukscanner gebruikt. Nu heb ik wel toegang tot zijn telefoon en hij tot die van mij, maar ik doe er verder niets mee. Mocht hij het wel willen lezen, zou het me echt niet kunnen interesseren eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me er nog precies zo bij als gisteren. Vertrouw er echt op dat er niets speelt. Dat het echt zijn sociale kant is een dat hij gewoon graag wandelt om even uit kantoor te zijn.

Nog even als antwoord op een vraag die vaker gesteld is: ik weet wie het is. Ze is van dezelfde leeftijd en zeker geen "moeke", dat heeft mijn onzekerheid natuurlijk wel vergroot. Maar hier thuis komt ze niet. Buiten werk gaan ze dan ook niet met elkaar om.

Los van het vertrouwen wat ik wel degelijk heb in wat hij mij zegt hou ik mezelf ook voor dat er niet heel veel is wat ik zou kunnen en willen veranderen aan de situatie. Ik zou het hem nooit (willen) verbieden en mocht hij verliefd worden op een ander is er niet veel wat ik kan doen om dat te voorkomen het is aan hem wat hij ermee doet.....
Alle reacties Link kopieren
Goed voor jou Blijei2019! :-]
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
18-06-2019 06:18
Ja want elke vrouw wil elke man uiteraard.
Tuurlijk! Met de hoeveelheid mannelijke vrienden die ik heb ben ik de hele dag aan het rijden. Ik kan misschien beter een manege beginnen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
18-06-2019 20:12
Tuurlijk! Met de hoeveelheid mannelijke vrienden die ik heb ben ik de hele dag aan het rijden. Ik kan misschien beter een manege beginnen.
Mens, ik doe ook nog vrouwen. Ik leef in een kooi van Faraday en alleen mijn hubbie heeft de sleutel.
BlijEi2019 schreef:
18-06-2019 19:53
Ik voel me er nog precies zo bij als gisteren. Vertrouw er echt op dat er niets speelt. Dat het echt zijn sociale kant is een dat hij gewoon graag wandelt om even uit kantoor te zijn.

Nog even als antwoord op een vraag die vaker gesteld is: ik weet wie het is. Ze is van dezelfde leeftijd en zeker geen "moeke", dat heeft mijn onzekerheid natuurlijk wel vergroot. Maar hier thuis komt ze niet. Buiten werk gaan ze dan ook niet met elkaar om.

Los van het vertrouwen wat ik wel degelijk heb in wat hij mij zegt hou ik mezelf ook voor dat er niet heel veel is wat ik zou kunnen en willen veranderen aan de situatie. Ik zou het hem nooit (willen) verbieden en mocht hij verliefd worden op een ander is er niet veel wat ik kan doen om dat te voorkomen het is aan hem wat hij ermee doet.....
Wellicht heb ik eroverheen gelezen, maar hoe ben je erachter gekomen?
Stiekem nog wel benieuwd naar.

Verder sterk hoe je het benadert.
Louise70 schreef:
18-06-2019 18:59
Waarom steekt een man energie in een vrouw?
Omdat hij geïnteresseerd is.
Of hij is homo..

Een.collega thuis gaan ophalen is al apart. Ze kan ook naar hem komen.

Te beantwoord de vraag niet of ze weet wie de vrouw is, hoe ze er uit ziet en of hij bij haar in huis komt.

Overigens zijn die lieve betrokken mannen vaak schuinsmarcheerders.
Een boel aannames. Misschien raadt de arbo-arts haar af om fysiek (dicht )bij het kantoor te komen, ik noem maar wat. En ken jij geen enkele man die iets voor een vrouw doet zonder daar van alles mee te bedoelen?
Alle reacties Link kopieren
BlijEi2019 schreef:
18-06-2019 19:53
Ik voel me er nog precies zo bij als gisteren. Vertrouw er echt op dat er niets speelt. Dat het echt zijn sociale kant is een dat hij gewoon graag wandelt om even uit kantoor te zijn.

Nog even als antwoord op een vraag die vaker gesteld is: ik weet wie het is. Ze is van dezelfde leeftijd en zeker geen "moeke", dat heeft mijn onzekerheid natuurlijk wel vergroot. Maar hier thuis komt ze niet. Buiten werk gaan ze dan ook niet met elkaar om.

Los van het vertrouwen wat ik wel degelijk heb in wat hij mij zegt hou ik mezelf ook voor dat er niet heel veel is wat ik zou kunnen en willen veranderen aan de situatie. Ik zou het hem nooit (willen) verbieden en mocht hij verliefd worden op een ander is er niet veel wat ik kan doen om dat te voorkomen het is aan hem wat hij ermee doet.....
Wat ik niet helemaal snap, waarom stelde je dan je vraag op het forum? Jij was het zelf die je man niet helemaal vertrouwde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven