zit ik fout?
zondag 30 oktober 2011 om 04:04
Ik zou niet alleen de knippen op de deur doen. Ik zou nog een keer bellen, en als hij me wegdrukt zou ik op zijn voicemail inspreken dat hij bij zijn vrienden kan blijven en vooral niet meer thuis hoeft te komen.
Is deze situatie er niet zijn voor je partner is veelzeggend over je karakter. Ik zou dus klaar zijn met deze relatie. Wat een hufter zeg!
Is deze situatie er niet zijn voor je partner is veelzeggend over je karakter. Ik zou dus klaar zijn met deze relatie. Wat een hufter zeg!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 30 oktober 2011 om 07:52
Wat een eikel,snap niet eens dat hij IS gaan pokeren als zijn schoonvader misschien wel dood gaat(ja toch?)
En wat de meeste forumsters als zeiden,die kwam mijn huis niet meer in hoor!
Liever met je vrienden uitgaan ipv je vriendin steunen?Die heeft geen relatie,die heeft een huishoudster.
Wat een ongelooflijke lul zeg.
En wat de meeste forumsters als zeiden,die kwam mijn huis niet meer in hoor!
Liever met je vrienden uitgaan ipv je vriendin steunen?Die heeft geen relatie,die heeft een huishoudster.
Wat een ongelooflijke lul zeg.
zondag 30 oktober 2011 om 07:55
quote:mocy schreef op 30 oktober 2011 @ 02:28:
Bah wat een egoistische zak zeg, zeker gezien zijn voetbal en poker al vandaag.
Probeer er geen energie meer in te steken. Je weet nu wat je aan hem hebt als je het moeilijk hebt: 0,0.
Yep, en dat belooft niet veel goeds voor de toekomst....
Hoe is het met je vader? Wanneer hoor je meer? Heel veel sterkte!
Bah wat een egoistische zak zeg, zeker gezien zijn voetbal en poker al vandaag.
Probeer er geen energie meer in te steken. Je weet nu wat je aan hem hebt als je het moeilijk hebt: 0,0.
Yep, en dat belooft niet veel goeds voor de toekomst....
Hoe is het met je vader? Wanneer hoor je meer? Heel veel sterkte!
zondag 30 oktober 2011 om 08:06
zondag 30 oktober 2011 om 08:12
Ik vind ook dat je niet fout zit. En hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je vader!
Heb je nog met hem gesproken?
Toen ik nog met mijn ex samenwoonde is een goed bevriende collega van mij overleden. En ipv dat vriend er voor mij was leken zíjn avondjes uit ook belangrijker. Dit is altijd tussen ons in blijven staan, en in latere gesprekken waarin ik hem verweet dat hij er niet voor me was zei hij 'sorry, ik wist niet dat je er zo mee zat'.
Voor sommige kerels moet je blijkbaar duidelijk uitschrijven wat er is gebeurd en wat dat met jou doet...
Succes ermee TO!!
Heb je nog met hem gesproken?
Toen ik nog met mijn ex samenwoonde is een goed bevriende collega van mij overleden. En ipv dat vriend er voor mij was leken zíjn avondjes uit ook belangrijker. Dit is altijd tussen ons in blijven staan, en in latere gesprekken waarin ik hem verweet dat hij er niet voor me was zei hij 'sorry, ik wist niet dat je er zo mee zat'.
Voor sommige kerels moet je blijkbaar duidelijk uitschrijven wat er is gebeurd en wat dat met jou doet...
Succes ermee TO!!
zondag 30 oktober 2011 om 08:13
"astrape, 8 minuten geleden
Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien."
Dan word het helemaal tijd om het niet meer door de vingers te zien, en hem te laten opbokken
Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien."
Dan word het helemaal tijd om het niet meer door de vingers te zien, en hem te laten opbokken
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
zondag 30 oktober 2011 om 08:18
quote:astrape schreef op 30 oktober 2011 @ 08:02:
Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien.
Nou en? Oke, jij je zin: wat een eikel, al 8 jaar lang.
Of bedoel je dat het to's eigen schuld is dat haar vriend zich gedraagt als een hufter?
Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien.
Nou en? Oke, jij je zin: wat een eikel, al 8 jaar lang.
Of bedoel je dat het to's eigen schuld is dat haar vriend zich gedraagt als een hufter?
zondag 30 oktober 2011 om 08:23
Als hij zich al 8 jaar zo gedraagt, is het natuurlijk wel raar te verwachten dat hij nu ineens wel zou weten "hoe het moet". Dan houden TO en haar vriend dit met z'n tweeën misschien al jarenlang samen in stand. Ik vind het in ieder geval te makkelijk om gelijk te concluderen dat het een eikel is, zonder verder ook maar iets van deze relatie te weten.
zondag 30 oktober 2011 om 08:27
Dat is nog erger als hij al 8 jaar zo is. Dan spoort hij helemaal niet.
Dit is niet goed hoe je vriend zich gedraagt in deze situatie. Daar is geen excuus voor te verzinnen. Dat zegt in iedergeval twee dingen: hij is een sukkel en de liefde voor jou is ver te zoeken.
Of hij altijd zo is geweest of niet, hij houdt niet van je. En van zo iemand moet je af.
Hoe is het met je vader? (eigenlijk de belangrijkste vraag als laatst) En hoe is het met jou? Ik hoop dat je bij je vader bent en dat alles onder controle is.
Dit is niet goed hoe je vriend zich gedraagt in deze situatie. Daar is geen excuus voor te verzinnen. Dat zegt in iedergeval twee dingen: hij is een sukkel en de liefde voor jou is ver te zoeken.
Of hij altijd zo is geweest of niet, hij houdt niet van je. En van zo iemand moet je af.
Hoe is het met je vader? (eigenlijk de belangrijkste vraag als laatst) En hoe is het met jou? Ik hoop dat je bij je vader bent en dat alles onder controle is.
zondag 30 oktober 2011 om 08:35
Soms heb je een beeld in je hoofd van je vriend, dat hij een bepaalde persoon is, maar door gebeurtenissen als dit blijkt dat dat plaatje niet klopt. Misschien had je eerder signalen kunnen opvangen, denk je nu achteraf. Maar dat deed je niet. Boeien. Dumpen die gast.
Ik vond het al erg dat mijn vriend verbaasd was dat ik om 2 uur snachts een uur wilde rijden naar het ziekenhuis waar vader lag. Maar ik heb me bedacht dat dat vast slaapdronkenheid moet zijjn geweest, want hij ging verder zonder teveel zeuren uit zichzelf mee.
Ik vond het al erg dat mijn vriend verbaasd was dat ik om 2 uur snachts een uur wilde rijden naar het ziekenhuis waar vader lag. Maar ik heb me bedacht dat dat vast slaapdronkenheid moet zijjn geweest, want hij ging verder zonder teveel zeuren uit zichzelf mee.
zondag 30 oktober 2011 om 08:37