zit ik fout?

30-10-2011 02:07 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Excuus ivm herkenbaarheid verwijderd.
Hey, over je vriend is alles al gezegd lijkt mij,.wat een droeftoeter:s. @gsleutel: Ik zou ook de deuren op slot doen in zo'n irrationele bui.

Ik wens je veel sterkte en je pa heel veel beterschap:)

*Dikke virtuele knuffel*
Ik zou niet alleen de knippen op de deur doen. Ik zou nog een keer bellen, en als hij me wegdrukt zou ik op zijn voicemail inspreken dat hij bij zijn vrienden kan blijven en vooral niet meer thuis hoeft te komen.

Is deze situatie er niet zijn voor je partner is veelzeggend over je karakter. Ik zou dus klaar zijn met deze relatie. Wat een hufter zeg!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Wat n enorme lul!!!

Hij kwam er bij mij niet meer in. Spullen van hem in vuilniszakken buiten zetten en hij kan gaan en wel voorgoed!

Sterkte met je vader.
Jee zeg. Hoe gaat het met je vader nu? Heb je nog een beetje kunnen slapen? Is hij na het uitgaan nog thuisgekomen? Is het de eerste keer dat er zo iets gebeurd?
Wat een eikel,snap niet eens dat hij IS gaan pokeren als zijn schoonvader misschien wel dood gaat(ja toch?)

En wat de meeste forumsters als zeiden,die kwam mijn huis niet meer in hoor!

Liever met je vrienden uitgaan ipv je vriendin steunen?Die heeft geen relatie,die heeft een huishoudster.

Wat een ongelooflijke lul zeg.
quote:batwom schreef op 30 oktober 2011 @ 02:20:

[...]

Misschien zou hij zelf kunnen bedenken dat het fijn zou zijn zijn vrouw te steunen in zo'n situatie? Even jezelf en je pleziertjes opzij te zetten?Eens. Wat een eikel zeg.
quote:mocy schreef op 30 oktober 2011 @ 02:28:

Bah wat een egoistische zak zeg, zeker gezien zijn voetbal en poker al vandaag.

Probeer er geen energie meer in te steken. Je weet nu wat je aan hem hebt als je het moeilijk hebt: 0,0.

Yep, en dat belooft niet veel goeds voor de toekomst....

Hoe is het met je vader? Wanneer hoor je meer? Heel veel sterkte!

Veel sterkte met je vader!

Voor de rest een dikke
Ongelooflijk. Als je zoiets hoort, laat je toch alles vallen en ga je meteen naar je vriendin? Niet normaal hoor. En zijn reactie erna....ook bij mij kwam hij er niet meer in.

Hoe gaat het met je vader? Sterkte!
Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien.
Juist...dát vroeg ik me namelijk ook af. Hoe is hij in die acht jaar geweest? Heeft zij zich er al eerder aan gestoord? En waarom nooit eerder dit in een gesprek aangegeven? Hoe is hij de afgelopen 8 jaar geweest tegen haar?

Sterkte met je vader!
Ik vind ook dat je niet fout zit. En hoop voor je dat het snel weer beter gaat met je vader!

Heb je nog met hem gesproken?

Toen ik nog met mijn ex samenwoonde is een goed bevriende collega van mij overleden. En ipv dat vriend er voor mij was leken zíjn avondjes uit ook belangrijker. Dit is altijd tussen ons in blijven staan, en in latere gesprekken waarin ik hem verweet dat hij er niet voor me was zei hij 'sorry, ik wist niet dat je er zo mee zat'.

Voor sommige kerels moet je blijkbaar duidelijk uitschrijven wat er is gebeurd en wat dat met jou doet...

Succes ermee TO!!
"astrape, 8 minuten geleden

Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien."

Dan word het helemaal tijd om het niet meer door de vingers te zien, en hem te laten opbokken
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Zooooo, wat een eikel. Die kwam er bij mij ook niet meer in.
quote:astrape schreef op 30 oktober 2011 @ 08:02:

Iedereen kan nu wel om het hardst gan roepen wat voor eikel het is, maar het kan natuurlijk prima zo zijn dat dit gedrag niet uit de lucht komt vallen en dat hij al acht jaar lang zo is, maar dat TO dat tot nu toe altijd door de vingers heeft gezien.

Nou en? Oke, jij je zin: wat een eikel, al 8 jaar lang.

Of bedoel je dat het to's eigen schuld is dat haar vriend zich gedraagt als een hufter?
Dit zal idd vast niet het eerste teken van "eikelschap" zijn, al voorgaande zijn misschien bedekt met de Mantel der Liefde.

Ik zou er ook echt niet vrolijk van worden.

Ik sluit me dan ook aan bij een voorgangster. Opbokken met die gast.
Als hij zich al 8 jaar zo gedraagt, is het natuurlijk wel raar te verwachten dat hij nu ineens wel zou weten "hoe het moet". Dan houden TO en haar vriend dit met z'n tweeën misschien al jarenlang samen in stand. Ik vind het in ieder geval te makkelijk om gelijk te concluderen dat het een eikel is, zonder verder ook maar iets van deze relatie te weten.
Dat mag jij vinden. Ik vind dat het een eikel is. En of hij dat al 8 jaar is of sinds gisteren: who cares. Feit is dat hij over het empathisch vermogen van een garnaal beschikt. Of ga je er vanuit dat de vader van TO al veel vaker een hartinfarct gehad heeft?
Maar als hij al 8 jaar zo is, is het dan geen eikel?

Volgens mij doet het er niks aan af.
Dat is nog erger als hij al 8 jaar zo is. Dan spoort hij helemaal niet.

Dit is niet goed hoe je vriend zich gedraagt in deze situatie. Daar is geen excuus voor te verzinnen. Dat zegt in iedergeval twee dingen: hij is een sukkel en de liefde voor jou is ver te zoeken.

Of hij altijd zo is geweest of niet, hij houdt niet van je. En van zo iemand moet je af.

Hoe is het met je vader? (eigenlijk de belangrijkste vraag als laatst) En hoe is het met jou? Ik hoop dat je bij je vader bent en dat alles onder controle is.
Natuurlijk niet. Maar ik ga er niet vanuit dat hij vanuit het niets ineens zo doet.
Soms heb je een beeld in je hoofd van je vriend, dat hij een bepaalde persoon is, maar door gebeurtenissen als dit blijkt dat dat plaatje niet klopt. Misschien had je eerder signalen kunnen opvangen, denk je nu achteraf. Maar dat deed je niet. Boeien. Dumpen die gast.

Ik vond het al erg dat mijn vriend verbaasd was dat ik om 2 uur snachts een uur wilde rijden naar het ziekenhuis waar vader lag. Maar ik heb me bedacht dat dat vast slaapdronkenheid moet zijjn geweest, want hij ging verder zonder teveel zeuren uit zichzelf mee.
quote:astrape schreef op 30 oktober 2011 @ 08:28:

Natuurlijk niet. Maar ik ga er niet vanuit dat hij vanuit het niets ineens zo doet.

Dus? Is het oke?

Echt niet.
Mijn ervaring is dat 'mannen' het vaak heel anders zien. Pa is nu toch in goede handen, wat heeft het voor meerwaarde om thuis te gaan zitten?

Mijn exemplaar zou ook oprecht het 'probleem' niet begrijpen. Niet uit kwade wil, maar simpelweg omdat hij het niet ziet.
Thuiszitten? Ik zou de auto starten en naar het ziekenhuis gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven