zit ik fout?

30-10-2011 02:07 138 berichten
Alle reacties Link kopieren
Excuus ivm herkenbaarheid verwijderd.
Heb je hem gevraagd of hij thuis wilde blijven?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Heb je hem gevraagd om thuis te blijven? Of heb je hem "lekker laten pokeren" (Veel plezier schat) en moet hij maar ruiken of raden dat jij je zo voelt?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
-
Ik vind absoluut niet dat je fout zit!

Mijn vriend zou ook niet vriendelijk worden ontvangen als hij dit zou flikken... Hij zou op zijn minst mee kunnen leven, aan kunnen bieden bij je te blijven, je stevig vast kunnen houden en samen doelloos op de bank kunnen zitten.

Nee, ik zou het niet kunnen waarderen!

Mijn vriend zou niet weg gaan op zo'n moment (tenminste, je weet maar nooit, maar zo is hij niet). Ook al heeft hij zich er nog zo op verheugd... Kom op, een pokeravondje?! Er zijn maar weinig dingen die voor gaan in zo'n situatie, en poker is er zeker niet een van!
Wat zei hij toen?

Overigens sterkte met je vader. Ik hoop dat het goed gaat komen met hem.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Kan me voorstellen dat je kwaad bent. Hij zou nu toch wel even aan jou mogen denken.
Je vader een hartaanval en hij gaat lekker voetballen, pokeren en dan ook nog gezellig uit?
-
-
Hij klinkt niet als een meelevend tiep, TO. Ik zou zeggen, tijd voor een goed gesprek MORGEN, doe dat maar liever niet vannacht. Nooit dit soort dingen bespreken met iemand die gedronken heeft. Heeft niemand wat aan.

Veel sterkte met je vader, ik hoop dat hij er bovenop komt.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik vind het eigenlijk ronduit belachelijk dat ie gewoon nog uit gaat ook. Zou ook razend op hem zijn als ik in jouw schoenen stond.

Sterkte met je vader!
quote:Very.Cherry schreef op 30 oktober 2011 @ 02:10:

Heb je hem gevraagd om thuis te blijven? Of heb je hem "lekker laten pokeren" (Veel plezier schat) en moet hij maar ruiken of raden dat jij je zo voelt?Misschien zou hij zelf kunnen bedenken dat het fijn zou zijn zijn vrouw te steunen in zo'n situatie? Even jezelf en je pleziertjes opzij te zetten?
-
quote:kiss86 schreef op 30 oktober 2011 @ 02:22:

Ja dat sowieso, maar ik heb t zelf zelfs nog aangegeven......... Heeft hij echt zon bord voor zn kop!

T voelt voor mij alsof ik geen zak beteken voor hem!

Hij komt over als een lamlul, sorry dat ik het zo zeg.

Ik hoop dat het weer snel goedkomt met je vader
quote:kiss86 schreef op 30 oktober 2011 @ 02:22:

Ja dat sowieso, maar ik heb t zelf zelfs nog aangegeven......... Heeft hij echt zon bord voor zn kop!

T voelt voor mij alsof ik geen zak beteken voor hem!Zo zou ik het wel zien. Ik vind het droeftoeter van een vent.
Ik zou denk ik de knippen op de deuren doen... Maarja, zo irrationeel ben ik als ik echt boos ben. En dit zou voor mij een reden zijn om echt boos te zijn.

Ik zou hem denk ik even niet kunnen verdragen met zijn dronken hoofd naast me in bed...
He meid, heb je verder iemand die je kan steunen nu? Vriendinnen of broers of zussen? want ik zo natuurlijk niet leuk.

Hij klink erg horkerig, sorry. Zou hem er morgen zeker op aan spreken en niet af laten wimpelen.
Sterkte met je vader.

Je zit niet fout. Zelf zou ik niet eens zin hebben in zon avondje. Dan wil je er toch zijn voor je partner. Voor hetzelfde geldt had je een naar telefoontje gehad. Is toch allemaal kritiek wat je vader heeft meegemaakt.

En al zou het zo zijn dat hij dacht, het pokeren kan ik niet afzeggen,dan had hij toch op zijn minst erna snel naar huis kunnen gaan.

Ik zal maar niet zeggen wat ik van zijn gedrag vind. Dat kan je zelf wel invullen. Persoonlijk zou ik zo teleurgesteld zijn in hem. Wat je al zegt, je kent elkaar al acht jaar, dan moet hij toch weten hoe je je voelt. Daarbij, je hebt het ook gezegd dat je het fijn zou vinden als hij snel weer thuis zou zijn.

Als hij morgen nuchter is zou ik toch eens met hem gaan praten. Zijn gedrag is niet normaal in mijn ogen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@TO Allereerst heel veel sterkte met je vader. Hopelijk knapt hij snel weer op ( artsen kunnen gelukkig heel veel goede resultaten bereiken bij hartpatiënten). Over je vriend.... In mijn ogen heb je alle reden om kwaad en verdrietig te zijn. In dit soort tijden hoor je er gewoon voor elkaar te zijn. Dikke . En wat Mylene _V zegt, morgen toch maar eens praten hoe akelig dat soort gesprekken ook zijn.
Heb je gevraagd of hij thuis wil blijven? Dat lees ik hier..

Dat behoor je niet eens te vragen. Het lijkt mij heel normaal dat het niet gepast is dat je vriend uitgaat.

Echt teleurstellend.

Dus terecht dat je boos en verdrietig bent.

Ik zou het zeker in gesprek brengen.

Sterkte met je vader..
-
Wat een oetlul, dat ie je wegdrukt! Jemig, zo leer je wel iemand goed kennen zeg
Bah wat een egoistische zak zeg, zeker gezien zijn voetbal en poker al vandaag.

Probeer er geen energie meer in te steken. Je weet nu wat je aan hem hebt als je het moeilijk hebt: 0,0.
Wooow wat gedraagt hij zich als een lul.

Probeer je energie te richten op jezelf en op je vader. Hoop dat het goed met hem komt.

Ik zou als het mijn vriend was, hem vertellen ook dat ik woest was en lang negeren. Hij is nu niet het belangrijkst. Hij had er voor je moeten zijn, dat wel.

Laat je ons wel weten hoe het met je vader gaat?

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven