Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Lieve mippie, net wat je zegt, een ongelooflijk gevoelloze zak!

Ik begrijp ook echt geen donder van het gedrag van die ex van jou hoor, slaat werkelijk kant noch wal.

Ik hoop dat je zo sterk kunt zijn om het contact te verbreken, iedereen hier weet hoe moeilijk dat is!

Hoop dat je iets hebt aan het gesprek met de psych, maar zoals je al gemerkt hebt, praten lucht in ieder geval op lijkt me..

En natuurlijk niet nodig te vermelden, juist hier kun je je hart luchten en zullen we je van het contact maken proberen te weerhouden.

Maar als je het toch doet, wees dan niet te streng voor jezelf hoor!

Het hoort ook gewoon bij het proces van het loslaten.

(lees het terug en denk ja ja Vlinder, bijzonder mooie woorden voor een muts die gister nog kansloze smsen verstuurd en vandaag weer alle kracht nodig had om het niet weer te doen. En die bovendien ook nog es naar kansloos verdrietige muziek zit te luisteren en daar ook niet beter van wordt. Maar goed)
hi Vlinder, ja het zal lastig worden om alle contact te verbreken, zal ook vast niet altijd lukken, zeker omdat we nog zoveel zaken moeten regelen (maar goed dat kan ook via telefoon, mail of sms)

En ik begrijp ook werkelijk waar echt helemaal niets van hem; na zaterdag had ik, ondanks het verdriet omdat het toch echt over is, nog een redelijk goed gevoel omdat we eindelijk eens normaal hadden gepraat en ik merkte dat 't hem ook wel wat deed.... en nu, 2 dagen later flikt 'ie dit....echt zo kansloos

maarre, las ik goed dat de meeste van jullie in zuid-holland wonen? ik woon in omgeving Amsterdam ('t gooi om precies te zijn).... en zijn er plannen voor een huilclubje? misschien moeten we met z'n allen naar SATC (of zijn jullie al geweest)?
T Gooi???

Daar heb ik net 2 jaar part time gewoond

Maar nu dis in het Voorburgse, naast Den Haag.

Plannen voor een huilclubje zijn in de maak meis.

(als Vlinder nou mijn Hyves maar eens vond hihi)

Goed even terug naar je verhaal Mip, weet je het komt gewoon hier op neer....MANNEN ZIJN EIKELS!

Maar wat jouw ex doet vind ik een behoorlijke vorm van stijlloos zeg!

Afspreken lullig smsje en dan tel uitgooien (mijn krijg je daar trouwens ook witheet mee)

Weet je Mip, jemoet voorlopig ook zeker geen vrienden willen worden.

Dat kan toch ook niet, jij zit met een uitgerukt hart, een toekomst droom aan barrels dan kan je toch niet gezellig op de bank gaan zitten met een wijntje?

Blijf voorlopig maar lekker boos!

Hmm, dat zeg ik nou wel maar toen ik 2 weken geleden bij de psych was ging die mij heel fijntjes zitten uitleggen dat boosheid een vervangende emotie is voor verdriet en dat juist het verdriet eruit moet om te kunnen verwerken.

Dus ik ben nu gewoon beide!

Boos en verdrietig!!

Maar kansloos is deze situatie zeker, dus ik zeg met zn allen naar SATC!!!

Notaris ook pas doen als JIJ er klaar voor bent hoor, niet afzeggen om hem te stangen (want dan ben je zelf geen haar beter als hij) maar afzeggen omdat je het gewoonniet trekt, eerlijk blijven naar jezelf meis!

En precies wat Vlinder zegt TUURLIJK helpen we je, hierheen komen als je wilt bellen (hmmm toevallig in bezit van Hyves, dan zoek ik je daar even op)maar probeer in godsnaam NIET te contacten!

@ Vlinder...niet gevonden zeker?

Kan ik jou ergens zoeken daar?

En....volgens mij heb je gister niet gesmst?

GEWELDIGGGGGGGGGGGGGGGGGG

dag stapje 1 meiske, nu volhouden!!!!

Kansloos naar verdrietige muziek luisteren is goed (lees ff stukje over verdriet en boosheid hierboven)

Hier gaat het eigenlijk wel weer, heb wel heel erg over hem gedroomd, maar dat komt vast door de foto.

Tranen zijn weer weg en toch weer een stukje berusting in het feit dat het echt niet meer goed komt...

Meiden ik ga werken, spreek jullie later op de dag (hoop ik)

Kuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Mippie heb je een beetje kunnen slapen?

Als je dit leest ben je vast bij de psych geweest, hoe ging het?

Hoop dat je er wat aan gehad hebt!

Summer heeft gelijk wat de notaris betreft, al moet ik zeggen dat mijn slechte kant zegt 'zeg maar lekker af om te zieken'

Moet je zelf weten natuurlijk.

Ik woon zelf in de buurt van Amsterdam (eigenlijk meer Alkmaar maar dat probeer ik nog steeds te ontkennen hihi)

Lijkt me erg leuk idee om een keer te meeten met z'n allen, ben alleen wel al naar de film geweest. Maar goed, dan ga ik gewoon nog een keer hoor

@Summer, ben je die met de vele hondjes op de foto's?

En heb idd niet gesmst, ik dacht eigenlijk dat we vanavond wel naar de voetbal zouden gaan samen, maar ik laat niets van me horen ben ik vastbesloten en als ik hem in de kroeg zie krijgt ie niet meer dan een 'hallo'.

Zo tot zover m'n goede voornemens.

Je voelt je weer ok Summer?

Zelfde als voor de hyvesfoto?

Kus en knuffel meiden
@Mippie:

Wat een eikel zeg.. Het is inderdaad een kleine moeite om even te laten weten dat hij niet komt, dat had jou een hoop frustratie gescheeld. Gek he, dat mensen toch zo anders kunnen blijken te zijn...

Ik zat te denken (en dat doe ik niet vaak ) misschien moet je het eens over een hele andere boeg gooien bij hem. Door die ruzie aan de telefoon zal hij niet denken 'oh, ik kom nog eens gezellig langs.' Maar door te laten zien hoe goed het met je gaat (al is het maar schijn, dat hoeft hij niet te weten) sta jij vér boven hem! En het komt ook jezelf nog eens ten goede.

Trouwens, wat is SATC?

@Summer:

Da's kut ja van die foto. Maar vergeet niet dat mannen als overlevingstactiek vaak doen alsof er niks aan de hand is. Dat kun je inderdaad niet vanaf een foto zien. Maar ik kan me wel voorstellen dat je ego even een flinke knauw krijgt als je zo'n foto ziet. Nu proberen om daar niet meer te kijken...

En ik ben benieuwd hoeveel aanmeldingen op je hyves je nu krijgt

@Vlinder:

Reken het jezelf niet teveel aan dat je gesmst hebt. Je ziet dat veel mensen die terugval nog weleens hebben, dat hoort erbij. Probeer het gewoon elke keer opnieuw om het niet te doen.

@Algemeen

Met mij gaat het redelijk. Probleem is wel dat ik toch loop te piekeren om het uit te maken, maar ik durf niet. Los daarvan gaat alles prima met me.
Hoooi Freebie hier,

wat n verhalen, Vlin, gaat ie weer een beetje??

Aaaahh nou gelukkig heb je nu ook weer gemerkt (AU) dat het niet helpt om te smsen... hopelijk heb je dan ook neit meer zo de drang om dat te doen..

pardon.

JE SMST NIET MEER BEGREPEN!!

:-)

Ah misschien even een leuke grap, Freebie ging gister skeeleren... Ach wel ja, een bruggetje met daarna een soort van trapje... En Freebie zijnde, gewoon lekker gaaaaan, wat maakt het nou uit zo'n bruggetje en trappetje? KAN BEST!

Huuupsakeeee daar ging ik, ging best lekker, totdat ik onderaan t trappetje (2 treden) mijn evenwicht verloor en BAM op mijn DIJ!

aaaaauuwww haha geen tranen wel pijn en ook wel lachen want wie doet nou zoiets

Nu heb ik een opgezwollen dij en die bikini die draag ik dus maar voorlopig nog even niet...

* was dit grappig of was dit grappig?! *

Nou girls, als jullie het niet erg vinden ga ik ook gezellig mee een dagje uit .. ? Ik woon ook rond Amsterdam * high five *

Iemand nog leuke ideeen?

SATC......Ik ga er wel al heen..

Nouja...

Tot spreeks!

xxxxxxx Freebie
Heej meiden!

Ik vroeg me al af waar jullie gebleven waren!

@4wheels, help me even, ik was ervan overtuigd dat het al uit wat!

Waarom durf je het niet meis?

SATC is Sex and the city, vervolg op de serie?

@freebs, heb erg gelachen om je verhaal. Erg herkenbaar, ben zelf wel eens wezen skeeleren in Zandvoort terwijl ik niet wist hoe ik moest remmen, heb me van lantaarnpaal naar lantaarnpaal bewogen met als resultaat spierpijn in m'n armen van het skeeleren, ja ja.

Hoe gaat het verder met je?!
SATC = Sex & The City
Hey Vlin!

Met mij gaat t wel..

Ik ben trots op mezelf!!!!!!!!!!!

Gister wilde ik graag gaan sporten.. Maar hij geeft dan training... En ik ben niet gegaan, maar gaan skeeleren!

Eerst dacht ik ach ik kan het wel aan en ik ga er alleen heen om te trainen.. Maar later dacht ik NEEHEE dit moet ik gewoon NIET doen.

Ben lekker gaan skeeleren!

En ik voel me best wel goed daardoor Behalve dan mijn zere dij

hahaha ja spierpijn in je armen ook echt terwijl je ging skeeleren haha! Doe je goed!

Nou verder dus wel oke.. Geen huilbuien...

Maar mis hem wel hoor....

En heb nog steeds het idee dat hij mij ook mist.

Maar als hij jou de ware niet vindt, is het duidelijk toch?! Dan mist ie heel wat!

xxxx Freebs
quote:Vlinder1980 schreef op 17 juni 2008 @ 09:07:

@4wheels, help me even, ik was ervan overtuigd dat het al uit wat!

Waarom durf je het niet meis?

Nou, het was/is ook uit, maar we zien elkaar 2x per week en doordat hij blijft slapen en we ook nog gewoon seks hebben is het een verwarrende toestand geworden. Ik durf er geen definitieve punt achter te zetten in die zin dat ik hem helemaal nooit meer wil zien omdat we toch ook wel dezelfde dingen leuk vinden en ik bang ben dat ik hem ga missen. Maar ik moet ook ongesteld worden en dan ben ik ook vaak labiel.

Dus let maar niet op mij
ohh 4 wheels ik herken dat heb ik ook altijd die labiele gekte!!!!

Altijd als ik ongesteld moet worden.....Denk toch echt dat het daar aan ligt hoor!

Word ik ook inderdaad, perfecte benaming, labiel.

hmmm...

Tsja 4wheels..word je hier gelukkig van dan?

Kunnen jullie er niet samen uit komen?
HI Mippie,

Wat een klootzak. Maar ik herken het helemaal, compleet flippen omdat ze niet doen wat ze zeggen.

Mijn ex flikte het op een vergadering gewoon weg te lopen zonder me op maar een normale manier gedag te zeggen, alsof ik lucht was nou ik flipte compleet. Wie denken ze wel dat ze voor hun hebben. Een stelletje vrouwen die ze zo langs de kant van de weg kunnen zetten als een stuk afval.

Dames ik wil deze theorie bij jullie even in de groep gooien: Denken jullie dat wij vrouwen meer geemancipeerd zijn dan de huidige man. Ik kreeg van mijn vader bijvoorbeeld een boormachine toen ik het huis verliet. Onder het mom: je moet hetzelf kunnen doen.

Mijn gevoel zegt dat de meeste mannen achter zijn gebleven in de emancipate.

Summer; ik heb je gevonden op hyves... mag ik je toevoegen als vriendje?
Hee dames, ik heb zojuist even 1-0 voor de vrouwen neergezet.

Ben langs huis geweest om spullen op te halen, en heb vooral dingen meegenomen die goed in het zicht stonden, m'n foto's driekwart van de boekenkast.

Zal ie ff raar op kijken als ie thuis komt!

(uiteraard alleen m'n eigen spullen hoor!)
YOU GO GIRL!

Wat heb je nog meer meegenomen?!?!

Ahh ik zou zeggen: zoek er een ereplaatsje voor!

Echt goed van je!

HA voelt goed he!?
Haha voornamelijk al m'n boeken en foto's.

Wilde eigenlijk ook de halve keuken leegtrekken maar ik had geen plek meer in de auto..

En ik kan het hier voor geen meter kwijt maar goed, tis daar weg in ieder geval!!
@4wheels: Freebs heeft gelijk hoor, hier ga je ook niet gelukkig van worden. Ik herken het wel, ex en ik passen ook heel goed bij elkaar, maar ja, het is niet voor niets uit he, je MOET echt afstand nemen hoor meis.

Dikke knuffel
@Misslady

Jezelf voornemen om geen dingen meer te doen waar je alleen maar nog ongelukkiger van wordt is voor mij genoeg om voorlopig niet meer te Hyven. Echt hoor, de onrust verdwijnt best snel en niet weten is nog altijd prettiger dan dingen te zien die je helemaal niet wilt zien. De mensen waar ik contact mee wil hebben weten me echt wel te vinden, ook zonder Hyves.

Zelfbeheersing!! Sterkte (ik weet dat het lastig is hoor, dat is het voor mij ook, maar ik wil gewoon niet meer terug naar een situatie die uiteindelijk nog veel lastiger is.)

Summer, je hebt mail lieverd
Lieverds....JA ik ben degene met het rooie hondje op Hyves (de enige man die ik voor 100% blind vertrouw nu hihihihi)

En Vlinder, knappies dat je me toch gevonden hebt, ik is trots op U!

verder, mail vanmiddad uitgebreidder, het gaat goed, de confrontatie was en wordt niet leuk maar ik handel het wel.

Tis gewoon een bevestiging van het afsluiten! (en dat doet zeer)

Maar toch wel weer een glimlach hier hoor, ben op 1 of andere manier gewoon trots op mezelf

@ Listet, tuurlijk mag je me toevoegen MUTS!

@ 4wheels, dat begrijp ik niet helemaal, het is uit maar jullie zien elkaar wel 2x in de week en hebben ook nog sex??

Vind je dat niet vreselijk moeilijk?

Okay alleen is ook niet alles, maar wel duidelijk!

@ Freebs, meis je bent lekker op weg, ik lees weer allemaal positieve vibes bij je (doorgaan zo)

@ Sanne, hebbum gezien, lees hem straks thuis uitgebreid en U hoort van mij

@ Vlinder, ja idd het vervolg op SATC de serie

EN WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEO

Das niet 1-0 voor de vrouwen das een 3-0 voor de dames

Helemaal blij zo'n berichtje te lezen!!!!

En nog even een nootje voor iedereen

We passen helmaal niet goed bij onze exen!!!

Wij zijn namelijk veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker, en als dat wel zo was dan hingen ze nog wel te kwijlen aan onze voeten

meiden toe vanmiddag, en ik zeg de eerste mooie zondag (maar niet aanstaande) verzamelen op een strand, en met zn allen aan de rose!!!

(he, fijn om jullie weer allemaal te lezen trouwens)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Sum ik ben je wannabefriend hoor!

En helemaal eens, eerste mooie zondag rosé op het strand, en dan gruwelijk dronken worden met z'n allen en proosten op alle stomme mannen en leuke en mooie vrouwen in deze wereld!
@ alle ladies: thnx voor de opbeurende woorden en knuffels, had ik echt even nodig!

Ik ging inderdaad behoorlijk door 't lint gisteravond, vind het echt zo stijlloos om me op dit moment zo te behandelen, terwijl hij weet hoeveel verdriet ik heb. Kreeg vanmorgen nog een reactie terug op mijn email van gisteravond, waarin hij zijn excuses aanbiedt voor het feit dat hij niet eerder had laten weten dat hij niet kwam en dat hij nog wel graag een keer op een normale manier (zoals afgelopen zaterdag) met me wilde praten maar dat de telefoongesprekken met heftige woordenwisselingen zoals gisteravond alleen maar averechts werken. Duh, dat begrijp ik ook wel maar die heftige woordenwisselingen komen er alleen maar omdat hij niet reageert.... Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik ook niet dat het zo eindigt met heftige ruzies maar aan de andere kant vraag ik me af wat zo'n gesprek daadwerkelijk zal opleveren... ik weet dat ik gewoon niet te horen krijg wat ik echt zou willen horen

Wil hem in ieder geval laten weten dat de afspraak met de notaris niet door kan gaan. Ik kan ook echt niet ivm werkafspraak dus doe het niet om 'em te stangen. En daarbij wil ik hem laten weten dat ik er nog niet klaar voor ben om dit nu te gaan regelen. En dat ik hem laat weten of ik nog een keer met hem wil praten...

Wat denken jullie, zal ik zoiets terugsturen en er dan deze week nog over denken of ik hem uberhaupt nog wil spreken??

Gesprek met psych vanmorgen was wel verhelderend; zij vertelde me dat ze aan de hand van hetgeen ik vertelde over hem en over onze relatie dat hij gewoon een enorm probleem met zijn emoties heeft en dat dit echt niet zal veranderen totdat hij dit zelf realiseert en hulp zoekt. Dus ik kan wel steeds proberen en hoop houden en misschien gaat het een tijdje goed als ik hem maar alle vrijheid geeft maar op de langere termijn kan dit gewoon niet goed gaan....

Realiseer me trouwens wel dat ik alleen maar mijn verhalen aan het spuien ben en helemaal niet reageer op alles wat er in jullie leventjes allemaal goed en minder goed gaat......maar denk ook dat ik op dit moment niet echt in staat ben om ook maar iemand advies te geven, kan mezelf echt amper helpen....

Maar heb wel enorm gelachen om het skate verhaal van Freebie, zie het helemaal voor me....

Dikke knuffel
Hey Mip!!

Ahh geeft toch niet, heb ik ook wel eens dat je gewoon even je verhaal moet vertellen...

Egoistisch ben je niet!

Maar ja, ik snap dat je het niet zo wil eindigen, maar blijf gewoon de diplomatiek zelve en ga geen gesprek met hem aan.

Mail hem gewoon wat je wil mailen, en zeg daarbij dat je eigenlijk geen gesprek hoeft.

Want ja hij ziet het ook al niet echt zitten, als ie ECHT een gesprek wil dan mag ie voor je deur gaan staan maar dat doet ie toch niet.

Het doet jou toch alleen maar verdriet!

Denk ik.

En ja dat ie in de knoop zit met zijn gevoelens kan ik me ook wel indenken..... Het ligt echt aan de mannen van mars vrouwen van venus denk ik hoor..

Wij vrouwen begrijpen je allemaal! Mannen snappen het op de een of andere manier niet.. Net als wij hun niet snappen..

Maar laat je niet meer door hem beinvloeden...

Veel sterkte meis,

en ik zeg Rose ole ole ole, lijkt mij echt leuk!

Dan zijn we met hoeveel?

Summer

Mippie

Vlinder

Sanne

Lisette

Freebie

Ik zeg gezelligheid!
Hmm...Tsja...

Het indd zo (waar las ik dit ergens?) je kunt maar beter doen alsof het super met je gaat, want als je dat niet doet dan voelt hij zich nog steeds de belangrijkste persoon in je leven, en daar heeft ie gewoon het recht niet meer op!

Hij heeft de controle nog als je een mailtje stuurt met: ik ben er nog niet klaar voor.

Stuur gewoon, iets van ik wil gewoon even rust en die afspraak zie ik daarom niet zitten ?

Naja

Hi

@Mippie, volgens mij hebben wij dezelfde problemen met onze ex. Luister niet, zit ook met zijn emoties in de knoop. Ik zou zeggen: ken het helemaal en je moet oppassen dat hij je meesleept in zijn ellende en frustraties...

@Summerdance, ik ga je zo opzoeken... dan zie je mij ook in real photo. Grappig

Dames, aangezien ik executive assistant ben of niet ga ik de koe bij de hoorns pakken. Wat dacht jullie van volgende week zaterdag 28 juni uurtje of 16.00 in het midden van het land Utrecht..... Beste locatie voor iedereen.

Kunnen we een borrel pakken, bevalt het niet en valt het tegen dan kunnen we allemaal snel richting huis. Is het wel gezellig dan duiken we de kroeg in of een goede tapas bar. En mocht Nederland de finale halen dan kunnen de liefhebbers gewoon zondag voetballen kijken.

Ik stem voor.

Oja. ik heb net een beslissing genomen ga zondag mee rijden met de harley club. Zou zondag met een van de hoofd road capitains gaan rijden, maar dat gaat niet door. Maar ik wil zo graag met mijn harley club meerijden, maar dan kom ik hem tegen. Wordt een kutdag weet ik nu al....maar aan de andere kant zoals het hoofd zei: je hebt een harley maar voor de rest door zijn gedrag helemaal niks. Je bent een sterke meid en heel erg welkom. Ik heb hem ook het verhaal verteld dat ik volgens mijn ex communicatie gestoord was, nou hij herkennende er niks in. Grappig is wel dat hij het begrijpt aangezien hij ook al 3x hertrouwt is en dus snapt waar mijn ex door heen gaat.

Dus zaterdag 26 juni 16.00 in UTRECHT... WIE GAAT ER MEE!!!
Ik kan al niet dan!!!

concert at sea...

En ik wil zekerste weten mee, dus RE PLAN PLEASE

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven