ZO het is voorbij

16-01-2011 02:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Als jullie mijn vorige posts lezen over mijn vriend dan krijgen jullie een beetje een idee van de relatie die we hadden.

Ik ben er gisteren/vandaag achtergekomen dat hij een poging deed een ander meisje te versieren d.m.v. sms, bellen, aandringen op een afspraak.

Dit meisje heeft een vriend en mij alles verteld..ik ben hier ontzettend blij om.

Misschien zie ik het nu pas ookal kon ik niet alles weten...hij is echt ongelooflijk ziek in zijn hoofd.

Ik heb mijn spullen gepakt en ben bij mijn moeder thuis.

De klap gaat vast nog komen, maar nu ben ik vooral opgelucht om alles te weten.

Ik dacht..ik laat jullie het eind van dit verhaal (vorige posts) nog even weten
Sterkte gebakje

Zulke dingen zijn nooit leuk ook al neem je een in jouw ogen een verstandige beslissing.

Hou je haaks!

Heel veel sterkte. Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!
Jeetje Gebakje, het is wat. Ik heb je andere posts niet gelezen maar als jij het licht hebt gezien, dan is dat toch goed?

Uiteraard komt de klap nog, de twijfels, misschien wel de zoete woorden om je terug te krijgen. Lees dan eens je eigen OP eens door en loep jezelf eens.

Veel sterkte, zoiets doet toch pijn.
Ik heb even onder je loepje gekeken en zie over jouw vriend alleen een topic dat hij snurkt en in het andere topic heb je alles verwijderd, dus nee,,,ik snap niet zo goed wat je bedoeld.

Maar een ander meisje versieren lijkt me geen goed teken als je in een relatie zit. Dus ik vind het knap dat je de eer aan jezelf houdt.
Ik las laatst nog op het Viva-forum, dat 9 van de 10 mannen vreemd gaat.
Goed zo gebakje!!!!

Mijn beste vriendin is er pas achter gekomen dat vriendlief voor de zoveelste keer met een ander heeft liggen ********. NOG dumpt ze hem niet, want hij had er wel 'een goed verhaal over hoe het zover was gekomen'...AAARRRGGGHHHHHH
Heel goed gedaan!

En nu niet op zijn smeekbedes ingaan he. Zijn woord is niets waard.
Heb je topic over het bestelde jurkje gelezen.

On topic: je vriend zal wel opgelucht zijn. Ik wens hem veel geluk.
quote:Zamirah schreef op 16 januari 2011 @ 08:14:

Ik las laatst nog op het Viva-forum, dat 9 van de 10 mannen vreemd gaat.9 van de 10 mannen? Dat geloof ik niet. Werd er ergens naar toe verwezen dan, vind het Viva-forum wat dat betreft nou niet zo'n heel betrouwbare bron.
quote:Frankie33 schreef op 16 januari 2011 @ 09:16:

On topic: je vriend zal wel opgelucht zijn. Ik wens hem veel geluk.haha jullie zouden goed bij elkaar passen

intheheart, 1 uur geleden

Mijn beste vriendin is er pas achter gekomen dat vriendlief voor de zoveelste keer met een ander heeft liggen ********. NOG dumpt ze hem niet, want hij had er wel 'een goed verhaal over hoe het zover was gekomen'...AAARRRGGGHHHHHH

Zoiets als: Schatje, je moet me geloven. Ik liep op straat, ik struikelde en viel zo met mn lul in haar gleuf! Serieus!
quote:Zamirah schreef op 16 januari 2011 @ 08:14:

Ik las laatst nog op het Viva-forum, dat 9 van de 10 mannen vreemd gaat.

9 van de 10 maar! Pfff... gelukkig maar, dan heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht nl. 10 van de 9!
Tsja, TO,

ik lees werkelijk niets schokkends over jullie relatie in andere posts. Maar vreemdgaan is natuurlijk een goede reden om de stekker eruit te trekken!

Sterkte met alles!

ps. De reactie van Frankie vind ik niet geheel onbegrijpelijk...
This is not kosher!
quote:SuperCow schreef op 16 januari 2011 @ 09:49:

[...]

9 van de 10 maar! Pfff... gelukkig maar, dan heb ik het verkeerd gelezen, ik dacht nl. 10 van de 9!Ja 9 van de 10 en die tiende blijft ontkennen maar gaat toch vreemd.
Over vreemdgaan...vlak vrouwen niet uit...die zijn tegenwoordig net zo erg!
quote:superstar_2 schreef op 16 januari 2011 @ 10:07:

[...]

Ja 9 van de 10 en die tiende blijft ontkennen maar gaat toch vreemd. Ik geloof er geen biet van. Lekker man-onvriendelijk ook. Enniewee: dan is mijn lover die tiende, die niet hoeft te ontkennen omdat het niet is gebeurd. Heb een rotsvast vertrouwen in hem.
Als de bron het viva-forum is, dan weet je bij voorbaat al dat het onzin is.
quote:Frankie33 schreef op 16 januari 2011 @ 09:16:

On topic: je vriend zal wel opgelucht zijn. Ik wens hem veel geluk.
quote:Lizzl schreef op 16 januari 2011 @ 09:42:

Zoiets als: Schatje, je moet me geloven. Ik liep op straat, ik struikelde en viel zo met mn lul in haar gleuf! Serieus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven