Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
quote:Very Cherry schreef op 28 december 2008 @ 22:43:

[...]

Wij zijn het samen! VC en MC, dat bekt lekker
quote:MerryChristmas schreef op 28 december 2008 @ 22:44:

[...]

A very merry cherry.
quote:MerryChristmas schreef op 28 december 2008 @ 22:44:

[...]X-D

A very merry cherry. En dan gaan we samen een lucratief zaakje beginnen

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
VC
Ik ga wel mooi staan te wezen, als jij dan onze klanten trekt met een leuk dansje, in een kersenpak?
Nee, jij doet dat kersenpak aan, uiteraard, ik een kerstmanpak.
VC
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
(En volgens mij heb je dadelijk ook last van een érg gespleten persoonlijkheidsstoornis, volgens half het forum hier. )
Tssssk...en aan de telefoon doe alsof ze alleen maar Engels kon... En mij nog met de dood bedreigen ook! VC heeft echt een gespleten persoonlijkheid!!

Aaaaaaangels!!!!

Niet huilen Min, jij mag ook doen met Merry Cherry. Jij kon toch iets ludieks in een lederhosen, met een accordeon?
quote:Very Cherry schreef op 28 december 2008 @ 23:13:

Niet huilen Min, jij mag ook doen met Merry Cherry. Jij kon toch iets ludieks in een lederhosen, met een accordeon?
Wat een humor!
Dat was heeeel lang geleden en ik had heeeeel veel tequila op VC, dat zou je niet verklappen!

Ik heb nog wel ergens een kek pocahontas pakje liggen
quote:minny schreef op 26 december 2008 @ 10:28:

Dit topic is, helaas, serieus idd. Die andere dus niet Pfft, waarom zag ik nou het andere topic eerst?
quote:Guinnevere schreef op 28 december 2008 @ 23:22:

Pfft, waarom zag ik nou het andere topic eerst? Omdat dat leuker is?
Neen, omdat jij in je titel net zo ordinair boven alles uitschreeuwt als in het echt MC!
Don't forget to always be polite! I am, after all, a professor!
If you count calling someone a slag and threatening to kill them, as being polite...you have succeeded very well indeed my dear!

X Minny
ok, nog 2 dagen tot de update
Praat gewoon Nederlands, MC spreekt volgens mij prima NL. Waarom spreken we in vredesnaam nog engels voor haar?
whahahah oww geweldig dit..ik lig in een stuip...

ben benieuwd na je gesprekje minnie..
Die vrouw moet het afgelopen weken ongelofelijk druk hebben gehad...alle mensen die een kerstkaart hebben gestuurd moet ze schriftelijk bedreigen, alle smsjes aan haar man telefonisch beantwoorden en alle aardige winkelpersoneel wat haar man een Merry Christmas wenst over de kassabalie heen trekken haha ik zie het helemaal voor me!

Misschien moet je haar smsen dat als ze naar NL komt om jou te pakken, haar man alleen zit haha!

Nou ja 't is zo weer Pasen natuurlijk ......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven