Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".
Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.
Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...
Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....
Ik weet wel wie het is....maar die zal eerst op een vliegtuig naar Nederland moeten stappen voordat ze me kan opsporen en mijn schedel kan inslaan (haar woorden). Ik zal angstvallig de vliegtijden in de gaten houden
Ja ja, ik ontwricht graag huwelijken met algemene smsjes.
Jij was die vrouw he Suup? En dan doen alsof je Engels bent... Ja ik beken ik dacht na dat smsje jesus wat denk die lellebel wel niet om een beetje van dat soort smsjes rond te sturen..
Waar gaat het nou helemaal over? Daar zat blijkbaar sowieso iets niet goed anders had ze die telefoon niet gecontroleerd. Maar tegenwoordig mag helemaal niets meer.
Ik ken hem al zo'n 9 jaar en er is nooit wat tussen ons gebeurd, gewoon een kroeg-maatje. Maar zij begon al te flippen voordat ze wist wie ik uberhaupt was....
Toevoeging:
Dat ze zo jaloers is, dat is een ding...maar je zo laten gaan!