Zo...lekker jaloers wijf dan!

25-12-2008 16:23 250 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een telefoon, en daar sms ik gaarne mee. Nu heb ik meerdere mensen uit verschillende sms-groepen een smsje gestuurd met "Merry X-Mas! X ..(naam)..".

Belt er opeens een gruwelijk giftige vrouw op dat ik haar man niet moest smsen en dat ik dood was e.d. Dit allemaal in het Engels. Ik probeerde nog uit te leggen dat zo ongeveer iedereen dat smsje heeft gehad en dat ze niet zo moest stressen...niks hielp. Sindsdien heeft ze me meerdere smsjes gestuurd dat ik dood ben (ik adem trouwens nog, dus ik denk dat ze zich vergist) en dat ik een slet ben (maar dan in het Engels). En meer van dat fraais.

Misschien moet ik even die vreemdganger topics hier vertalen, dat ze weet hoe belachelijk het is om te denken dat uitgerekend ik...

Zijn er hier mensen die dit kennen? Want ik kan er met mijn hoofd niet bij dat iemand zo is....

Dat ze zo jaloers is, is volkomen...

Totaal aantal stemmen: 156

Terecht (10%)
Belachelijk (11%)
Begrijpelijk (10%)
Gestoord (34%)
Triest (35%)
ik heb net alles gelezen en ik kan niet wachten op de slot conclusie :-)
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
ik ook niet, kom op minny, update!!!!
Ja hoor, manlief is weer in Nederland...kreeg net wederom een dreig smsje van die aardige Engelse mevrouw. Ik sprak bijna stikkend van woede mijn vader daarna, over iets anders, en het leek hem beter dat hij manlief maar ff belde. Voordat ik hem witheet van woede zou bellen... Misschien wel zo verstandig idd...mij kennende...

Manlief zou nog eventjes vrouwlief bellen met de boodschap dat ze beter kan kappen met die ongein.

Denk niet dat ze gaat luisteren!
Ik heb net alles gelezen, en ik lig echt in een deuk hier.

Dit kan niet waar zijn! Dat wijf spoort echt niet. Ik neem aan dat manlief haar nou toch wel ff aanpakt. Als ik vriendinnen van mijn vriend zou bedreigen omdat ze hem een fijne kerst wensen dan zou ik er hier volgens mij a la minute uitvliegen...

Of hij moet continue vreemdgaan dat ze denkt dat je nummer zoveel bent, maar ja, als dat het geval is vraag ik me af wat ze nog bij hem doet.
sms haar terug dat je het aan dr man laat lezen zodra hij wakker is
Ik zat er ff serieus over na te denken om dr terug te gaan stalken. Om 4 uur 's ochtends wakker bellen of zo, na/tijdens het stappen. Maar zo boos ben ik nog net niet. Net dan he?
elke keer paar x over laten gaan ( met onderdrukt nummer dan) en dan neerleggen, kost t je ook geen geld
Neh....dan ben ik net zo psycho bezig als zij...
Bizar gedrag van dat wijf..... beetje doorgedraaid. Wanneer zie je desbetreffende potentiele vreemdganger?
Zo...lekker jaloers wijf dan!

Ik wed dat je er zelfs schuld aan hebt dat haar man nu in Nederland zit. Ik bedoel, de enige reden dat hij hier is, is dat je hem ge-XX't hebt. Anders zat hij natuurlijk bij haar nu. Aldus haar redenering, vermoed ik zo...
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
geheel terecht
Lees het nu pas Min wat een freak
quote:minny schreef op 25 december 2008 @ 17:54:

Sms update: Ik ben een slet en wederom zal ik niet lang meer leven... Whatever...11 dagen later en je bent er nog steeds gelukkig
quote:Olijfje_ schreef op 26 december 2008 @ 14:06:

Woehaha Zuigstengel!!

Ik had het ooit eens zwaar te pakken van een leuke collega. Ik had naar een vriendin-collega over hem gemaild en een halve seconde later zag ik dus dat ik dat niet naar haar maar naar de collega die ik zo leuk vond had gemaild!! Ik ben als een raket naar beneden gegaan, zijn kantoortje (was de it-jongen en hij zat gelukkig alleen) binnengestormd en gezegd dat ik per ongeluk een mail naar hem had gestuurd die niet voor hem bedoeld was. Hij had hem gelukkig nog niet geopend en ik mocht in zijn inbox om hem te verwijderen. (pffoei) Later die dag had ik ineens wel een date met hem te pakken
Het lijkt me zo'n goede grap als wij nu allemaal een smsje met Happy New Year XXXX zouden sturen . Maar ja dat gaat weer net iets te ver....privacy enzo....
Oh ik zie dat ik niet de enige was met dat idee...:)
Na bijna een maand radiostilte kreeg ik gisteren van zijn 13 jarige zoon 2 smsjes met woorden als "whore" en "dead" en meer van dat soort fraais. Het zal je moeder maar wezen die je hiertoe aanzet... echt triest
Zeg minny kan je die vent zelf niet even bellen en hem waarschuwen dat dit gedonder van dat gestoorde wijf van hem heel snel op moet houden?

Het is toch abnormaal dit..
Zinloos...en bovendien ben ik niet van plan ooit nog in mijn hele leven een woord met die slappe zak te wisselen...
Kun je niet gewoon die nummers blokkeren zodat je geen smsjes meer binnen krijgt of de smsjes naar meneer slappe zak doorsturen?
Holy shit, niet normaal! Ik zou me heel erg moeten inhouden om er niet van te zeggen!
Dit was een ander nummer, blijkbaar die van zoon. Maar ook deze gaat op blokkeren!
quote:minny schreef op 31 januari 2009 @ 14:53:

Dit was een ander nummer, blijkbaar die van zoon. Maar ook deze gaat op blokkeren!Jammer dat smsjes na het blokkeren niet automatisch retour afzender gaan..
quote:minny schreef op 31 januari 2009 @ 14:27:

Zinloos...en bovendien ben ik niet van plan ooit nog in mijn hele leven een woord met die slappe zak te wisselen...Wat kunnen vrienden en kennissen toch onverwacht duistere kanten hebben...
Jee Minny, dat mens wordt steeds vreemder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven