Zo verliefd
donderdag 20 juni 2019 om 00:09
Sinds twee jaar ben ik ontzettend verliefd op een collega. Sinds ruim een jaar weet hij het. Als we vrijgezel zouden zijn, dan was er zeker iets gebeurd. Hij wil zichzelf en vriendin echter recht in de ogen kunnen kijken en zegt dat er niks gaat gebeuren. Ondertussen blijven we praten en flirten. Ik vind het heel ingewikkeld om hiermee om te gaan. Ik wil bij hem zijn, maar hij kiest voor zijn gezin. Hij kan wel met deze situatie omgaan. Het is natuurlijk emotioneel vreemdgaan van beide kanten. Geen contact hou ik niet vol, wil ik dus niet volhouden... Mijn man en ik stonden op het punt van scheiden hierdoor. Onze relatie is heel goed. Al meer dan 25 jaar bij elkaar. Ik ben nog nooit verliefd geweest op een ander. Heerlijk en hopeloos tegelijkertijd. Verstand en gevoel. Het is een achtbaan. Zegt dit iets over mijn huwelijk, mijzelf, etc. Moet ik weggaan met het risico dat ik alleen achterblijf en collega toch niets doet? Zonder kinderen had ik de relatie al wel beëindigd. We kunnen heel goed met elkaar opschieten. De spanning en de aantrekkingskracht bij collega is echter enorm. Nooit bij mijn man gehad. Help!
vrijdag 21 juni 2019 om 19:01
Orangetree schreef: ↑21-06-2019 17:55Welke lusten! Er is niks gebeurt tussen jullie. Geen gezoen of geneuk. Welke lusten precies? Hij is gewoon trouw aan zijn vriendin en flirt alleen een beetje met je. Jij glijdt daardoor alleen meteen als een onervaren bakvis van je bureaustoe af.
vrijdag 21 juni 2019 om 19:09
vrijdag 21 juni 2019 om 19:39
Je spreekt jezelf duizend keer tegen.
Je relatie is heel goed, maar als je geen kinderen had, was je alleen verder gegaan.
Als ik het zo lees is je collega lang niet zo verliefd als jij.
Als hij überhaupt wel verliefd op je is.
Misschien denk je dat hij ook verliefd is, maar voelt hij zich enkel gevleid door jouw (kwijlerige) aandacht.
Hij heeft zoveel zelfbeheersing omdat hij meer van zijn vrouw houdt dan van jou.
Hij kiest nu niet voor jou, en dat zou hetzelfde zijn als jij zou gaan scheiden.
Want hij gaat niet vreemd vanwege zijn vrouw.
Hij wil dus zijn vrouw als levenspartner, niet jou.
Ik zal deze puberale vertoning snel gaan stopzetten en jezelf met je werk bezighouden.
Je maakt jezelf belachelijk op deze manier.
Je relatie is heel goed, maar als je geen kinderen had, was je alleen verder gegaan.
Als ik het zo lees is je collega lang niet zo verliefd als jij.
Als hij überhaupt wel verliefd op je is.
Misschien denk je dat hij ook verliefd is, maar voelt hij zich enkel gevleid door jouw (kwijlerige) aandacht.
Hij heeft zoveel zelfbeheersing omdat hij meer van zijn vrouw houdt dan van jou.
Hij kiest nu niet voor jou, en dat zou hetzelfde zijn als jij zou gaan scheiden.
Want hij gaat niet vreemd vanwege zijn vrouw.
Hij wil dus zijn vrouw als levenspartner, niet jou.
Ik zal deze puberale vertoning snel gaan stopzetten en jezelf met je werk bezighouden.
Je maakt jezelf belachelijk op deze manier.