Zojuist relatie verbroken...
donderdag 19 april 2012 om 21:57
Jeetje Aster, ik heb het vorige topic gelezen.
Sterkte, het zal pijn doen. En hij zal je overtuigen dat je een foute beslissing hebt genomen. En boos worden. En verdrietig.
Probeer je eigen gevoel (en de reden voor het beëindigen van de relatie) in het oog te houden.
Hoe reageerde hij? En ga je tijdelijk bij je moeder wonen?
Sterkte, het zal pijn doen. En hij zal je overtuigen dat je een foute beslissing hebt genomen. En boos worden. En verdrietig.
Probeer je eigen gevoel (en de reden voor het beëindigen van de relatie) in het oog te houden.
Hoe reageerde hij? En ga je tijdelijk bij je moeder wonen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 19 april 2012 om 21:59
Hij was en is heeeeel boos. Ik moest maar opflikkeren. En ja, hij had er helemaaaaal niet aan gedacht om dat te vertellen. Dezelfde excuses als die ik ons eerste halfjaar heb aangehoord over die vrouwen.
Nee ik ga niet naar mijn moeder, heel het huis staat vol met mijn spullen, als ik wegga gaat alles met mij mee, want ik denk dat hij nog eens heel gemeen kan worden. Maar goed, we zullen zien...
Nee ik ga niet naar mijn moeder, heel het huis staat vol met mijn spullen, als ik wegga gaat alles met mij mee, want ik denk dat hij nog eens heel gemeen kan worden. Maar goed, we zullen zien...
vrijdag 20 april 2012 om 09:49
Het was best dramatisch. Tot 2 uur 's nachts drama en vervolgens kwam hij om 3 uur weer huilend naar boven. Ik snap wel dat het hem pijn doet, maar mijn vertouwen in hem is weg. Tuurlijk geeft hij aan dat hij er niet aan had gedacht om het mailen met haar te vermelden toen ik vroeg met wie hij nog meer contact had gehad over onze relatieperikelen. En hij bedoelde er echt niks mee. Ik las dat echt verkeerd. Hij vindt niet dat alle schuld bij mij ligt, dat hij het dan anders aan haar voorschoteld heeft hij het niet over. En daarna werd hij boos, heeeeel boos. Hij werd driftig, ging gooien met dingen, wilde me slaan (maar hield zich in) hij is midden in de nacht naar het spoor gegaan en belde mij want hij wilde er een eind aan maken. Daarna kwam hij weer terug, was weer boos, gooide allerlei verwijten naar mijn hoofd, vertelde mij hoe slecht ik wel niet ben, daarna was hij weer verdrietig….en zo kan ik wel doorgaan….. En vanochtend begon hij er meteen weer over…een kans…nog een kans… Maar ja…het eerste half jaar heb ik hem zo gewantrouwd omdat hij steeds met zijn ex en een ex scharrel bleef smsen. Het ging lange tijd goed, tot afgelopen zomer. En nu dit. Nee…vroeg of laat loopt dit uit op een drama en dan zit ik met een kindje en part time baan en KAN ik niet weg. Ook al hou ik van hem, ook al heeft hij spijt. Maar het doet me wel pijn zo….
vrijdag 20 april 2012 om 09:55
quote:Aster schreef op 20 april 2012 @ 09:49:
Het was best dramatisch. Tot 2 uur 's nachts drama en vervolgens kwam hij om 3 uur weer huilend naar boven. Ik snap wel dat het hem pijn doet, maar mijn vertouwen in hem is weg. Tuurlijk geeft hij aan dat hij er niet aan had gedacht om het mailen met haar te vermelden toen ik vroeg met wie hij nog meer contact had gehad over onze relatieperikelen. En hij bedoelde er echt niks mee. Ik las dat echt verkeerd. Hij vindt niet dat alle schuld bij mij ligt, dat hij het dan anders aan haar voorschoteld heeft hij het niet over. En daarna werd hij boos, heeeeel boos. Hij werd driftig, ging gooien met dingen, wilde me slaan (maar hield zich in) hij is midden in de nacht naar het spoor gegaan en belde mij want hij wilde er een eind aan maken. Daarna kwam hij weer terug, was weer boos, gooide allerlei verwijten naar mijn hoofd, vertelde mij hoe slecht ik wel niet ben, daarna was hij weer verdrietig….en zo kan ik wel doorgaan….. En vanochtend begon hij er meteen weer over…een kans…nog een kans… Maar ja…het eerste half jaar heb ik hem zo gewantrouwd omdat hij steeds met zijn ex en een ex scharrel bleef smsen. Het ging lange tijd goed, tot afgelopen zomer. En nu dit. Nee…vroeg of laat loopt dit uit op een drama en dan zit ik met een kindje en part time baan en KAN ik niet weg. Ook al hou ik van hem, ook al heeft hij spijt. Maar het doet me wel pijn zo….Mijn god. GTST is er niks bij.
Het was best dramatisch. Tot 2 uur 's nachts drama en vervolgens kwam hij om 3 uur weer huilend naar boven. Ik snap wel dat het hem pijn doet, maar mijn vertouwen in hem is weg. Tuurlijk geeft hij aan dat hij er niet aan had gedacht om het mailen met haar te vermelden toen ik vroeg met wie hij nog meer contact had gehad over onze relatieperikelen. En hij bedoelde er echt niks mee. Ik las dat echt verkeerd. Hij vindt niet dat alle schuld bij mij ligt, dat hij het dan anders aan haar voorschoteld heeft hij het niet over. En daarna werd hij boos, heeeeel boos. Hij werd driftig, ging gooien met dingen, wilde me slaan (maar hield zich in) hij is midden in de nacht naar het spoor gegaan en belde mij want hij wilde er een eind aan maken. Daarna kwam hij weer terug, was weer boos, gooide allerlei verwijten naar mijn hoofd, vertelde mij hoe slecht ik wel niet ben, daarna was hij weer verdrietig….en zo kan ik wel doorgaan….. En vanochtend begon hij er meteen weer over…een kans…nog een kans… Maar ja…het eerste half jaar heb ik hem zo gewantrouwd omdat hij steeds met zijn ex en een ex scharrel bleef smsen. Het ging lange tijd goed, tot afgelopen zomer. En nu dit. Nee…vroeg of laat loopt dit uit op een drama en dan zit ik met een kindje en part time baan en KAN ik niet weg. Ook al hou ik van hem, ook al heeft hij spijt. Maar het doet me wel pijn zo….Mijn god. GTST is er niks bij.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 20 april 2012 om 10:10
Natuurlijk is het allemaal jouw schuld Aster. Hij heeft toch niets fout gedaan? Oh, dat hij vergeten was om te vertellen dat hij met haar aan het mailen was *slaat hand tegen voorhoofd* dat was er gewoon nog niet van gekomen schatje! En natuurlijk stelt het allemaal niets voor, en lees JIJ het allemaal verkeerd.
Boosheid, verdriet, jou schuld aanpraten.. het is allemaal voorspelbaar en dat zal nog wel even zo'n tijdje doorgaan.
Je zult ongetwijfeld momenten hebben dat je twijfelt. Dat hij huilend voor je staat, en dat je toch nog van hem houdt/denkt te houden. Maar bedenk dan ook wat hij heeft gedaan, en hoe hij heeft gelogen, en of dat is waar je mee verder wilt gaan.
Succes met dingen regelen.
Boosheid, verdriet, jou schuld aanpraten.. het is allemaal voorspelbaar en dat zal nog wel even zo'n tijdje doorgaan.
Je zult ongetwijfeld momenten hebben dat je twijfelt. Dat hij huilend voor je staat, en dat je toch nog van hem houdt/denkt te houden. Maar bedenk dan ook wat hij heeft gedaan, en hoe hij heeft gelogen, en of dat is waar je mee verder wilt gaan.
Succes met dingen regelen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 20 april 2012 om 10:20
quote:Aster schreef op 20 april 2012 @ 09:49:
En daarna werd hij boos, heeeeel boos. Hij werd driftig, ging gooien met dingen, wilde me slaan (maar hield zich in) hij is midden in de nacht naar het spoor gegaan en belde mij want hij wilde er een eind aan maken. Daarna kwam hij weer terug, was weer boos, gooide allerlei verwijten naar mijn hoofd, vertelde mij hoe slecht ik wel niet ben, daarna was hij weer verdrietig
Duidelijk: je hebt inderdaad een verstandig besluit genomen. Sterkte en ik verwacht dat als je een paar dagen verder bent, het wel als een opluchting voelt.
Wat een dramaqueenking zeg, daar valt niet mee te leven.
En daarna werd hij boos, heeeeel boos. Hij werd driftig, ging gooien met dingen, wilde me slaan (maar hield zich in) hij is midden in de nacht naar het spoor gegaan en belde mij want hij wilde er een eind aan maken. Daarna kwam hij weer terug, was weer boos, gooide allerlei verwijten naar mijn hoofd, vertelde mij hoe slecht ik wel niet ben, daarna was hij weer verdrietig
Duidelijk: je hebt inderdaad een verstandig besluit genomen. Sterkte en ik verwacht dat als je een paar dagen verder bent, het wel als een opluchting voelt.
Wat een dramaqueenking zeg, daar valt niet mee te leven.
vrijdag 20 april 2012 om 10:22
En zo is het, gister werd ik ook een beetje boos op hem. Elke 5 minuten ging het: boos en lelijke dingen zeggen, daarna huilen, daarna lief doen, daarna weer boos ect.
En hij was mij op een gegeven moment zo aan het kwetsen (hoe slecht ik wel niet ben) dus reageerde ik dat het juist ook daarom goed is dat ik de beslissing neem.
En ja hij probeert wel degelijk op mijn gevoel in te spelen, maar ik blijf bij mijn besluit. Mijn ouders zijn ook op de hoogte en ik ga eens kijken voor opslagruimte voor mijn spullen, dan kan ik weg.
En hij was mij op een gegeven moment zo aan het kwetsen (hoe slecht ik wel niet ben) dus reageerde ik dat het juist ook daarom goed is dat ik de beslissing neem.
En ja hij probeert wel degelijk op mijn gevoel in te spelen, maar ik blijf bij mijn besluit. Mijn ouders zijn ook op de hoogte en ik ga eens kijken voor opslagruimte voor mijn spullen, dan kan ik weg.
vrijdag 20 april 2012 om 13:10
Allereerst heel veel sterkte nu. Als je midden in die 'drama' zit, moet je jezelf voorhouden dat het snel beter zal worden. Over een paar weken ziet je wereld er al weer heel wat zonniger uit.
Ik vind het begrijpelijk dat emoties oplopen en dat jullie dan boos worden, maar hoe hij dan toch vrij agressief overkomt en je daarna probeert te manipuleren met zelfmoord... dat is NIET normaal.
Ook niet voor iemand die overstuur is omdat z'n partner bij hem weg gaat. Het is NIET acceptabel en NIET normaal.
Ik denk dat het het beste werkt als je afstand neemt. Hoop dat jullie niet in hetzelfde huis hoeven te blijven de komende tijd.
Ik vind het begrijpelijk dat emoties oplopen en dat jullie dan boos worden, maar hoe hij dan toch vrij agressief overkomt en je daarna probeert te manipuleren met zelfmoord... dat is NIET normaal.
Ook niet voor iemand die overstuur is omdat z'n partner bij hem weg gaat. Het is NIET acceptabel en NIET normaal.
Ik denk dat het het beste werkt als je afstand neemt. Hoop dat jullie niet in hetzelfde huis hoeven te blijven de komende tijd.
vrijdag 20 april 2012 om 14:10
Helaas zitten we wel in hetzelfde huis. En vrijwel heel de inboedel is van mij en ik heb wel gezien hoe dat ging met zijn broer: toen zijn vriendin het uitmaakte en wegging heeft hij diverse mensen opgetrommeld en die hebben oa samen met zijn moeder alles ingepakt. (direct) Ik vond dat echt niet netjes ivm haar privacy en ik wil daarom gewoon niet weg, tenzij ik zelf mijn spullen meeneem. Ik ga wel al inpakken hoor, dat wel. Mijn ouders hebben al wat ruimte gemaakt op zolder.
En ja het manipuleren vind ik ook echt niet fair, dat doet zeker wat met mijn gevoel. Voor mij is het ook moeilijk en verdrietig….niet alleen voor hem.
En ja het manipuleren vind ik ook echt niet fair, dat doet zeker wat met mijn gevoel. Voor mij is het ook moeilijk en verdrietig….niet alleen voor hem.