zoooo eng!!
woensdag 18 april 2012 om 10:25
Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Sinds twee maanden iemand leren kennen, en alweer komen diezelfde gevoelens naar boven die ik altijd heb op moment dat er een man in mijn leven is. Onzekerheid, piekeren, niet kunnen genieten van het feit dat ik hem leuk vind en ik in een beginnende relatie zit. Ik zit dan in zo'n achtbaan van gevoelens. Aan de ene kant vind ik hem superleuk, aan de andere kant hou ik hem op afstand, pieker ik of ik hem wel leuk genoeg vind. Moet dit nou altijd zo gaan. En hij vind me erg leuk, wil me de tijd geven, geeft me ruimte om over mijn gevoel te praten, hij is eigenlijk de ideale man.....Hoe kan ik dit nu voorkomen? Het liefst zou ik weer weg willen rennen en er een punt achter zetten, maar ik weet zeker dat ik dan ook weer veel verdriet heb en ik wil hem echt niet missen...iemand tips?
woensdag 18 april 2012 om 10:32
Als het niet goed voelt, niet doen!
Volg je intuïtie. Als die zegt dat je hem niet leuk genoeg vindt dan is dat waarschijnlijk ook zo.
Wees eerlijk naar hem.
Het zou nl heel sneu voor hem zijn als je hem over een jaar pas verteld wat je al die tijd eigenlijk al geweten hebt. Hij verdiend iemand die niet aan hem of haar gevoel voor hem twijfelt!!
Volg je intuïtie. Als die zegt dat je hem niet leuk genoeg vindt dan is dat waarschijnlijk ook zo.
Wees eerlijk naar hem.
Het zou nl heel sneu voor hem zijn als je hem over een jaar pas verteld wat je al die tijd eigenlijk al geweten hebt. Hij verdiend iemand die niet aan hem of haar gevoel voor hem twijfelt!!
woensdag 18 april 2012 om 10:38
quote:Anthonius schreef op 18 april 2012 @ 10:32:
Wees eerlijk naar hem.
Het zou nl heel sneu voor hem zijn als je hem over een jaar pas verteld wat je al die tijd eigenlijk al geweten hebt. Hij verdiend iemand die niet aan hem of haar gevoel voor hem twijfelt!!Dat is een goed advies voor iemand, die de ander niet leuk genoeg vindt. Maar in geval van TO is er een patroon, dat met iets heel anders heeft te maken.
Wees eerlijk naar hem.
Het zou nl heel sneu voor hem zijn als je hem over een jaar pas verteld wat je al die tijd eigenlijk al geweten hebt. Hij verdiend iemand die niet aan hem of haar gevoel voor hem twijfelt!!Dat is een goed advies voor iemand, die de ander niet leuk genoeg vindt. Maar in geval van TO is er een patroon, dat met iets heel anders heeft te maken.
woensdag 18 april 2012 om 10:47
@ Jeanne
"ze piekert of ze hem wel leuk genoeg vindt"
Als je net bij elkaar bent zou dit helemaal niet moeten spelen, sorry hoor! Dan moeten de vonken ervan af vliegen!!
@ Brokenhearted
Jij bent bevooroordeeld. Zie je Nick. Ik zou deze btw wel veranderen eens... Of ben je er nog steeds niet overheen??
"ze piekert of ze hem wel leuk genoeg vindt"
Als je net bij elkaar bent zou dit helemaal niet moeten spelen, sorry hoor! Dan moeten de vonken ervan af vliegen!!
@ Brokenhearted
Jij bent bevooroordeeld. Zie je Nick. Ik zou deze btw wel veranderen eens... Of ben je er nog steeds niet overheen??
woensdag 18 april 2012 om 11:25
woensdag 18 april 2012 om 11:51
Heel herkenbaar!
Mijn tip: doorzetten en het zoveel mogelijk van je af proberen te zetten. Meer kan je niet doen.. Uiteindelijk ben je - of het nou iets wordt of niet - blij dat je het geprobeerd hebt. Met weglopen bereik je niks, en blijf je je altijd afvragen 'wat als'
Het blijft lastig! Maar ooit zit er misschien iemand tussen waarmee je oud wilt worden, en dan ben je er (voorlopig) van af;) SUCCES!
Mijn tip: doorzetten en het zoveel mogelijk van je af proberen te zetten. Meer kan je niet doen.. Uiteindelijk ben je - of het nou iets wordt of niet - blij dat je het geprobeerd hebt. Met weglopen bereik je niks, en blijf je je altijd afvragen 'wat als'
Het blijft lastig! Maar ooit zit er misschien iemand tussen waarmee je oud wilt worden, en dan ben je er (voorlopig) van af;) SUCCES!
woensdag 18 april 2012 om 11:51
Heel herkenbaar!