zussen

24-02-2019 01:50 16 berichten
Mijn zus (10 jaar jonger zelfde moeder, gedeelde vader. Ben in de 40, zus 10 jaar jonger)
ik mis d'r!
We hebben zo weinig contact, en dat ligt voor een aanzienlijk deel aan mij maar ik hou wel zo onwijs veel van haar.https://www.youtube.com/watch?v=GBRmVg6ieBQ
weet niet wat ik met dit topic wil. een ode aan de lieve zuster denk ik. <3 >3 ]
<3 huh? waarom doet mijn hartje het niet?
gelkkig ben ik maar een anonieme hierzo :-? :-)
lekker slapen :lips:
maar iedereeen die zich geroepen voelt om zich uit te spreken :cheer:
.!over zusters of broeders: doe :heart: :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een zus, ouder dan mij. Contact minimaal, ook al heeft ze drie prachtige kinderen. Ligt het aan mij? (gedeeltelijk wel, maar ook aan haar(mijn oordeel...)) Toch is het goed zo, ik & zij weet dat we er zijn als het écht nodig is, denk ik... Gelijke situatie denk ik.......
Ik heb een zus, ouder dan mij. Contact minimaal, ook al heeft ze drie prachtige kinderen. Ligt het aan mij? (gedeeltelijk wel, maar ook aan haar(mijn oordeel...)) Toch is het goed zo, ik & zij weet dat we er zijn als het écht nodig is, denk ik... Gelijke situatie denk ik.......
als het aan jou ligt dan lijkt me duidelijk wat je moet doen 😉
castor 75, dank voor je reactie. ja, dat hoop ik ook, dat ze dat weet.
Het gaat niet lekker met haar, hoor ik van moeder. ik vind het zolastig om contact net haar te zoeken, als einzelganger
klopt Peachy... moeilijk dus.
pokkewijf schreef:
24-02-2019 02:03
lekker slapen :lips:
of dit :heart:
slaap lekker dan maar allemaal x
SuperLegerro schreef:
24-02-2019 01:50
Mijn zus (10 jaar jonger zelfde moeder, gedeelde vader.
Dus jullie hebben dezelfde moeder en een gedeelde vader? Gedeeld betekend toch ieder de helft? Jullie delen ook de vader? Dus jullie hebben gewoon beide dezelfde ouders?
Vertel het haar zelf. Zussen zijn geweldig, zonde om zo weinig contact te hebben.
Bel haar eens op.
Je kan er een hele toestand van maken, maar er is maar 1 oplossing.
Contact zoeken, einzelgänger of niet.
SuperLegerro schreef:
24-02-2019 02:57
klopt Peachy... moeilijk dus.
Wat is daar moeilijk aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven