Zuur cadotje van Ex...
woensdag 1 augustus 2018 om 02:12
woensdag 1 augustus 2018 om 02:28
Als die gozer maagd was heb je de herpes van een koortslip opgelopen neem ik aan. Is lullig en kan gebeuren, veel mensen hebben een koortslip en bevredigen elkaar oraal. Bij type 2 heeft je ex gelogen, want een maagd heeft dat zeer onwaarschijnlijk.
Ik zou haar het deel dat ze moet betalen ook echt laten betalen, tot op de laatste cent. Niet in de laatste plaats omdat ze eigen rekeningen mag betalen, maar ook omdat ze je zoveel narigheid heeft bezorgd.
Ik zou haar het deel dat ze moet betalen ook echt laten betalen, tot op de laatste cent. Niet in de laatste plaats omdat ze eigen rekeningen mag betalen, maar ook omdat ze je zoveel narigheid heeft bezorgd.
woensdag 1 augustus 2018 om 02:35
Later heeft hij toegegeven dat hij helemaal geen maagd was. Dus is wel gewoon type 2 lijkt mij.PotjePindakaas schreef: ↑01-08-2018 02:28Als die gozer maagd was heb je de herpes van een koortslip opgelopen neem ik aan. Is lullig en kan gebeuren, veel mensen hebben een koortslip en bevredigen elkaar oraal. Bij type 2 heeft je ex gelogen, want een maagd heeft dat zeer onwaarschijnlijk.
En ik denk dat het een heel verhaal zou gaan worden wil ik dit op haar verhalen.
Ten eerste heeft ze me geblokkeerd, dus dan zou ik het via die ouders moeten gaan spelen.
Maar het is wel zo dat ze dat bedrag gewoon netjes van de belastingdienst op haar rekening gekregen heeft, En ik dat nu mooi mag gaan terug betalen. Stof tot nadenken.
anoniem_373722 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 02:38
21.14% gewijzigd
woensdag 1 augustus 2018 om 02:36
Dankjewel, kan me hierin eigenlijk wel vinden. Vooral het richten op positieve dingen!!lemoos2 schreef: ↑01-08-2018 02:12Eerlijk gezegd denk ik dat je met een verlies van bijna 700,- er nog heel goedkoop vanaf kunt komen. Aan de besmetting kun je helaas niets meer veranderen. Ik zou zeggen: laat gaan, laat dat niet-bestaande contact vooral intact en richt je op de positieve dingen (nieuwe vriendin).
woensdag 1 augustus 2018 om 02:40
Kan je die 700 euro nog invorderen bij je ex-schoonouders?
Of dat zij de rekening doorspelen aan hun dochter?
Want gezien de situatie zou ik het toch ook behoorlijk zuur vinden dat je dat ook nog es in je ééntje mag ophoesten.
Oké, velen kunnen zeggen dat het "maar" 700 euro is.
Maar na met wat ze je heeft achtergelaten, zou ik toch echt liefst geld willen zien.
Ik zou overigens es met de belastingdienst bellen in hoeverre het misschien niet mogelijk is dat jij de helft betaalt en dat ze de helft rechtstreeks aan haar doorrekenen.
Geen idee of het kan, maar je kan maar proberen.
Ze heeft er tenslotte 4 jaar gewoond en het geld ten onrechte - achteraf gezien - gekregen.
Want gezien de situatie zou ik het toch ook behoorlijk zuur vinden dat je dat ook nog es in je ééntje mag ophoesten.
Maar na met wat ze je heeft achtergelaten, zou ik toch echt liefst geld willen zien.
Ik zou overigens es met de belastingdienst bellen in hoeverre het misschien niet mogelijk is dat jij de helft betaalt en dat ze de helft rechtstreeks aan haar doorrekenen.
Ze heeft er tenslotte 4 jaar gewoond en het geld ten onrechte - achteraf gezien - gekregen.
woensdag 1 augustus 2018 om 02:44
Eeens met Lemoos.
[/quote=PotjePindakaas post_id=28829688 time=1533083300 user_id=371298]
Bij type 2 heeft je ex gelogen, want een maagd heeft dat zeer onwaarschijnlijk.
[/quote]
Dit klopt niet. Er zijn veel mensen die nooit tot zelden uitbraken in de schaamstreek krijgen, maar wel in het gezicht, op de armen/handen/oksel borststreek. Zeker met dit weer wil het dan wel.
[/quote=PotjePindakaas post_id=28829688 time=1533083300 user_id=371298]
Bij type 2 heeft je ex gelogen, want een maagd heeft dat zeer onwaarschijnlijk.
[/quote]
Dit klopt niet. Er zijn veel mensen die nooit tot zelden uitbraken in de schaamstreek krijgen, maar wel in het gezicht, op de armen/handen/oksel borststreek. Zeker met dit weer wil het dan wel.
woensdag 1 augustus 2018 om 02:53
Ik denk dat er een kleine kans is dat die pa dat wel ophoest.Tornacense schreef: ↑01-08-2018 02:40Kan je die 700 euro nog invorderen bij je ex-schoonouders?
Als ze hart niet ijskoud is en bevroren.
Heeft geld zat die ouwe stinkerd.
Maar van hem hoef ik het niet eens vind dat zei dat gewoon moet betalen.
700 euro is best veel geld voor mij. En voor vele andere ook.
woensdag 1 augustus 2018 om 02:53
Als zij het betaald heeft gekregen, is de brief dan niet aan haar geadresseerd? Indien aan jou geadresseerd zou je hierover even contact op kunnen nemen met de belastingdienst. Ik ga er vanuit dat degene die het gestort heeft gekregen ook het bedrag weer moet terugbetalen.Dilema schreef: ↑01-08-2018 02:35Later heeft hij toegegeven dat hij helemaal geen maagd was. Dus is wel gewoon type 2 lijkt mij.
En ik denk dat het een heel verhaal zou gaan worden wil ik dit op haar verhalen.
Ten eerste heeft ze me geblokkeerd, dus dan zou ik het via die ouders moeten gaan spelen.
Maar het is wel zo dat ze dat bedrag gewoon netjes van de belastingdienst op haar rekening gekregen heeft, En ik dat nu mooi mag gaan terug betalen. Stof tot nadenken.
Je kan een SOA test doen en dan specifiek vragen om een Herpes test zodat je het type weet (meestal zit dit niet inbegrepen).
anoniem_371298 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 02:55
Reden: Toegevoegd
Reden: Toegevoegd
7.51% gewijzigd
woensdag 1 augustus 2018 om 02:54
[/quote]
Je kan zelfs type 2 bij je geboorte krijgen als het even tegenzit. Ondertussen best wel onderbouwd over herpes
woensdag 1 augustus 2018 om 02:56
Is aan mij geadresseerd ja. Daarom moet ik het ook betalen. Maar wij deden ieder de helft van de huur en de helft van de toeslag toentertijdPotjePindakaas schreef: ↑01-08-2018 02:53Als zij het betaald heeft gekregen, is de brief dan niet aan haar geadresseerd? Indien aan jou geadresseerd zou je hierover even contact op kunnen nemen met de belastingdienst. Ik ga er vanuit dat degene die het gestort heeft gekregen ook het bedrag weer moet terugbetalen.
Mij is trouwens vertelt dat herpes alleen kan vastgesteld worden tijdens een uitbraak door de huisarts....
woensdag 1 augustus 2018 om 03:24
Even wat anders, hoe heb je je ex-schoonfamilie gedag gezegd?
Heb je gebeld of ben je langsgegaan, hoe ging je met hen om toen het uit was, je gaat toch even afscheid nemen na al die jaren, 6 jaar is niet niks lijkt me.
Of vergis ik me en ben je een beetje verontwaardigd dat ze geen contact met jou opnamen na de breuk?
Dat belastingverhaal snap ik niet zo goed eerlijk gezegd omdat ik niet weet waarom ze geld terugkreeg en waarom jij daar recht op zou hebben. En wat al gezegd werdt: als zij het ontving, de correspondentie en de betaling aan haar gericht was is het nog meer zaak om haar uitgeschreven te krijgen bij jou. Of was dat nou geregeld, enfin dat is wel een must.
Dan de belastingdienst laten weten dat ze niet meer bij jou staat ingeschreven.
Ik zou het als wijze les beschouwen: je zaakjes goed regelen. Je zegt ook achteloos: we hebben BEIDEN fouten gemaakt met invullen... je wijst steeds naar haar, maar jij speelt ook een rol, je bent geen publiek in dit verhaal.
En troost je: die herpes had je met condoom misschien/waarschijnlijk ook wel gehad al snap ik niet dat je niet naar de dokter bent gegaan toen jij klachten kreeg!! Wat dacht je dat je had dat je niet meteen naar de huisarts ging?
Jij had ook iemand kunnen besmetten in die periode, of hebt dat gedaan dat weten wij hier ook niet.
Je komt op mij erg als een slachtoffer over terwijl het typisch 'maar 1 kant van het verhaal' is.
Dat je nog steeds seks met haar had terwijl het allang uit was vind je dan weer wél heel gewoon. Verwarrend hoor.
O ja: laat haar ouders erbuiten verder. Als jij geld van haar krijgt en ze blokkeert je op haar mobiel zijn er andere wegen die naar Rome leiden dan bij je ex-schoonvader om geld te vragen. Gewoon een brief sturen met het verzoek het geld dat jou toekomt over wil maken als een volwassen man en een volwassen vrouw, haar vader staat daar helemaal buiten al krijg je nog een miljoen van haar.
Dat je hem een rijke stinkerd noemt zet een mens ook aan het denken. Misschien moet je toch jezelf nog eens onder de loep nemen.
Of je houdt er over op en concentreert je op positieve dingen en de toekomst, of je blijft boek na boek schrijven, jouw keus!
Heb je gebeld of ben je langsgegaan, hoe ging je met hen om toen het uit was, je gaat toch even afscheid nemen na al die jaren, 6 jaar is niet niks lijkt me.
Of vergis ik me en ben je een beetje verontwaardigd dat ze geen contact met jou opnamen na de breuk?
Dat belastingverhaal snap ik niet zo goed eerlijk gezegd omdat ik niet weet waarom ze geld terugkreeg en waarom jij daar recht op zou hebben. En wat al gezegd werdt: als zij het ontving, de correspondentie en de betaling aan haar gericht was is het nog meer zaak om haar uitgeschreven te krijgen bij jou. Of was dat nou geregeld, enfin dat is wel een must.
Ik zou het als wijze les beschouwen: je zaakjes goed regelen. Je zegt ook achteloos: we hebben BEIDEN fouten gemaakt met invullen... je wijst steeds naar haar, maar jij speelt ook een rol, je bent geen publiek in dit verhaal.
En troost je: die herpes had je met condoom misschien/waarschijnlijk ook wel gehad al snap ik niet dat je niet naar de dokter bent gegaan toen jij klachten kreeg!! Wat dacht je dat je had dat je niet meteen naar de huisarts ging?
Jij had ook iemand kunnen besmetten in die periode, of hebt dat gedaan dat weten wij hier ook niet.
Je komt op mij erg als een slachtoffer over terwijl het typisch 'maar 1 kant van het verhaal' is.
Dat je nog steeds seks met haar had terwijl het allang uit was vind je dan weer wél heel gewoon. Verwarrend hoor.
O ja: laat haar ouders erbuiten verder. Als jij geld van haar krijgt en ze blokkeert je op haar mobiel zijn er andere wegen die naar Rome leiden dan bij je ex-schoonvader om geld te vragen. Gewoon een brief sturen met het verzoek het geld dat jou toekomt over wil maken als een volwassen man en een volwassen vrouw, haar vader staat daar helemaal buiten al krijg je nog een miljoen van haar.
Dat je hem een rijke stinkerd noemt zet een mens ook aan het denken. Misschien moet je toch jezelf nog eens onder de loep nemen.
Of je houdt er over op en concentreert je op positieve dingen en de toekomst, of je blijft boek na boek schrijven, jouw keus!
woensdag 1 augustus 2018 om 03:29
Dit stond er net nog niet, wat bedoel je met die vetgedrukte zin? Die snap ik niet?
En ik heb weleens een koortslip gehad, als kind best vaak en je ziet en voelt dat heel goed hoor, geen dokter voor nodig als je weet wat het is.
Heb er nooit meer last van maar jij weet er vast meer van als ik. Weet wel dat je hoe dan ook pijnlijke blaasjes krijgt.. die kan je moeilijk gemist hebben nietwaar?
Met zo'n uitbraak ga je toch naar de dokter al is het maar 1 blaasje dat prikt en jeukt lijkt mij
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 03:31
Reden: edit
Reden: edit
7.55% gewijzigd
woensdag 1 augustus 2018 om 03:45
Mijn schoonfamilie heb ik hartelijk bedankt, in levende lijve voor de mooie tijd die we toch samen gehad hebben. Wat zei ook erg waardeerde.Lenn12345 schreef: ↑01-08-2018 03:24Even wat anders, hoe heb je je ex-schoonfamilie gedag gezegd?
Of je houdt er over op en concentreert je op positieve dingen en de toekomst, of je blijft boek na boek schrijven, jouw keus!![]()
Het belastingsverhaal : Dat is misschien niet helemaal duidelijk omschreven. De huurtoeslag stond op mij naam, we kregen hiervan allebei de helft van wat ik overmaakte naar haar rekening per maand. Aan het eind van het jaar bleek dat we meer verdient hadden dan opgegeven. Waardoor we terug moeten betalen wat we teveel ontvangen hebben.
Het is ook mijn fout geweest dat wil ik niet ontkennen. En is zeker een wijze les voor de toekomst. Ze is ondertussen al wel een aantal maanden uitgeschreven dus dat hoofdstuk is afgesloten.
Die herpes ja, ik had maar een plekje waardoor ik dacht dat ik gewoon een schrale piemel had van het seksen. Verder had ik ook geen klachten behalve dat enne plekje. Als ik toentertijd de link had gelegd met haar verschijnselen was ik meteen naar de huisarts gegaan om duidelijkheid te krijgen.
De seks was nog steeds gewoon goed, alhoewel we op sommige momenten wel besloten hadden om hiermee te stoppen om de breuk beter te verwerken. Is het moeilijk te weerstaan als je in hetzelfde bed slaapt. Het is niet dat we niet meer aangetrokken waren tot elkaar. Onze wegen splitsten gewoon door andere toekomstplannen en dergelijke.
En als volwassen mensen dit op lossen word wel heel moeilijk. Maar snap je punt wel. Dat is ook het laatste wat ik wil om hem erbij te betrekken.
Echter ken ik mevrouw goed genoeg dat als ik hiermee verder zou willen gaan, dat ik via haar net zo goed tegen een muur aan kan gaan staan te praten.
Wel goede opbouwende kritiek Lenn12345 zet me aan het denken.
woensdag 1 augustus 2018 om 06:03
woensdag 1 augustus 2018 om 07:18
Wat vind je van je eigen rol in deze?
Het is uit maar echt niets wordt netjes afgehandeld of afgesloten. Je blijft met haar in 1 bed slapen en seks hebben. Je dreigt met geweld.
Het ligt voor een deel ook aan je eigen keuzes en gedrag. Je bent zelf ook niet duidelijk.
Het is uit maar echt niets wordt netjes afgehandeld of afgesloten. Je blijft met haar in 1 bed slapen en seks hebben. Je dreigt met geweld.
Het ligt voor een deel ook aan je eigen keuzes en gedrag. Je bent zelf ook niet duidelijk.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 1 augustus 2018 om 07:41
Jij hebt destijds huurtoeslag aangevraagd terwijl
Je daar geen recht op had.
Dat je dan moet terug betalen is logisch.
Zij hoeft daar niet aan mee te betalen. Zij heeft immers niets aangevraagd en had het ook niet kunnen wijzigen of stopzetten.
Dus jij hebt helemaal gen recht op die 700 euro van haar.
Jij hebt afgesproken dat je haar 350 euro zou betalen omdat jij meer spullen hield.
Nu wil jij dat niet meer betalen omdat je vanwege je eigen stomme schuld huurtoeslag moest terug betalen maar zij heeft daar gewoon recht op als dit afgesproken was.
En jij doet wel alsof het alleen haar schuld is dat jij nu herpes hebt maar jij bent toch echt zelf ook zo stom geweest om seks met haar te hebben zonder condooms nadat het uit was.
Het was uit dus had he kunnen verwachten dat jij niet de enige was met wie ze het zou doen.
Bovendien was het voor haar net zo rot als voor jou. Zij is er ook nog eens echt ziek van geweest.
Ja stom van haar om het zonder condooms te doen. Maar jij was dus net zo dom. Je kan haar niet verwijten wat je zelf ook doet.
Je daar geen recht op had.
Dat je dan moet terug betalen is logisch.
Zij hoeft daar niet aan mee te betalen. Zij heeft immers niets aangevraagd en had het ook niet kunnen wijzigen of stopzetten.
Dus jij hebt helemaal gen recht op die 700 euro van haar.
Jij hebt afgesproken dat je haar 350 euro zou betalen omdat jij meer spullen hield.
Nu wil jij dat niet meer betalen omdat je vanwege je eigen stomme schuld huurtoeslag moest terug betalen maar zij heeft daar gewoon recht op als dit afgesproken was.
En jij doet wel alsof het alleen haar schuld is dat jij nu herpes hebt maar jij bent toch echt zelf ook zo stom geweest om seks met haar te hebben zonder condooms nadat het uit was.
Het was uit dus had he kunnen verwachten dat jij niet de enige was met wie ze het zou doen.
Bovendien was het voor haar net zo rot als voor jou. Zij is er ook nog eens echt ziek van geweest.
Ja stom van haar om het zonder condooms te doen. Maar jij was dus net zo dom. Je kan haar niet verwijten wat je zelf ook doet.
woensdag 1 augustus 2018 om 08:04
Jij hebt huursubsidie aangevraagd op jouw naam en je vind dat een ex dat terug moet betalen?RaveMeisje schreef: ↑01-08-2018 08:03Ik zou het geld laten zitten. Ik zit in dezelfde situatie, het was vooral een dure les.
Overigens, een condoom geeft niet 100% bescherming tegen herpes.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 01-08-2018 08:06
7.81% gewijzigd
woensdag 1 augustus 2018 om 08:06
Inderdaad. Zelf in de slachtofferrol kruipen, waarbij zelfkritiek ontbreekt, waardoor eigenlijk het hele jankverhaal me weinig interesseert. Het is te eenzijdig.viva-amber schreef: ↑01-08-2018 07:18Wat vind je van je eigen rol in deze?
woensdag 1 augustus 2018 om 08:37
Altijd leuk in de reacties terug lezen en daaruit destileren wat TO eigenlijk geschreven had na een meltdown.
Einde relatie helaas, lik je wonden, een rekening van 700 euro kom je er nog genadig vanaf.
En gezien de meltdown weet TO ook heel goed dat hij ook fout zit en niet ex. Of hij kan niet tegen commentaar, dat kan ook.
Einde relatie helaas, lik je wonden, een rekening van 700 euro kom je er nog genadig vanaf.
En gezien de meltdown weet TO ook heel goed dat hij ook fout zit en niet ex. Of hij kan niet tegen commentaar, dat kan ook.
fietsen varen vrouwelijk doen