1 avond zonder condoom

22-10-2016 23:53 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een vriendin van mij en wilt sex met me. Zonder condoom en ze pakt geen pil. Ik weet niet of ze nog bedpartners heeft gehad de laatste tijd. Is het beter om het niet te doen? Stel dat ze opeens zwanger wordt moet ik dan ook opdraaien ervoor (indien ze het wilt houden of te laat achterkomt). Natuurlijk is het ook gevaarlijker om Soa's op te lopen.
quote:suish schreef op 23 oktober 2016 @ 00:59:

Ja serieuze vraag, je kan iemand toch niet zomaar tot zo'n test dwingen?

(Ik weet niet zoveel van wet- en regelgeving)

Jawel hoor.

http://vaderschapstest.nu ... aderschapstest-afdwingen/

Zal je leren om zonder condoom te neuken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gelukkig maar. Ik vind dat ze er niet zomaar mee weg mogen komen. Nu maar hopen dat ze een goede rechtsbijstandsverzekering heeft (of kan je het gratis eisen, dat zou mooi zijn).
Tuurlijk kan dit best. De eerste keer dat je met iemand seks hebt kun je niet zwanger worden..

Echt waar!..
Hakuna matata!
Dan trek je toch op tijd je lul eruit en spuit je het zaad op haar buik? Wel opletten dat ze dan niet stiekem met haar vingers het zaad diep in haar vagina gaat stoppen, want dan wordt ze als nog zwanger.
quote:suish schreef op 23 oktober 2016 @ 00:59:

Ja serieuze vraag, je kan iemand toch niet zomaar tot zo'n test dwingen?

(Ik weet niet zoveel van wet- en regelgeving)Dat laatste blijkt ja.
Denk eens even goed na, er is maar 1 reden waarom ze wil neuken zonder condoom. En dat is omdat ze zwanger wil worden. Het maakt haar niet uit van wie. Ze wil gewoon zwanger worden. Wegwezen dus.
Kneus
Is dit een nieuwe Belgenmop ?
Niet geschoten is altijd mis
De mensheid wordt steeds dommer en het begint me te dagen waarom dat zo is.
quote:Marana_ schreef op 23 oktober 2016 @ 09:14:

Denk eens even goed na, er is maar 1 reden waarom ze wil neuken zonder condoom. En dat is omdat ze zwanger wil worden. Het maakt haar niet uit van wie. Ze wil gewoon zwanger worden. Wegwezen dus.Uhu moeilijk om weg te blijven als je haar al meer dan 7 jaar kent. En zeker 3 jaar gek van haar. Nu was het 2 jaar geleden dat ik haar had gehoord omdat ze een vaste vriend had... en dan komt opeens zo een vraag..
Ze weet dat jij gek op haar bent. Ze wil een kind. Dus jij bent een makkelijk slachtoffer.
quote:Marana_ schreef op 23 oktober 2016 @ 10:42:

Ze weet dat jij gek op haar bent. Ze wil een kind. Dus jij bent een makkelijk slachtoffer.Ja daar heb je helemaal gelijk in...
Kun je een paar honderd euro missen per maand voor een jaartje of 18?

Het wordt een duur orgasme.
En stel er komt een kind van. Ik wil het niet houden maar het meisje wel. Dan heb ik er niets aan te zeggen zeker? Het is natuurlijk in haar buik?
quote:parbleumondieu schreef op 23 oktober 2016 @ 10:45:

Kun je een paar honderd euro missen per maand voor een jaartje of 18?

Het wordt een duur orgasme.Nah liever niet natuurlijk haha
quote:Mr1 schreef op 23 oktober 2016 @ 10:47:

En stel er komt een kind van. Ik wil het niet houden maar het meisje wel. Dan heb ik er niets aan te zeggen zeker? Het is natuurlijk in haar buik?Geen seks hebben met haar! Echt niet doen. Waarom twijfel je nog?

En stel er komt een kind van. Ik wil het niet houden maar het meisje wel. Dan heb ik er niets aan te zeggen zeker? Het is natuurlijk in haar buik?Je wilt graag nog even wat zogenaamde Ria reacties? Dat vind je fijn? Kan je daarna gaan vertellen hoe geweldig je was?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jij vindt haar al 3 jaar leuk. Zij jou niet. Anders zou ze je niet zo voor die 'keuze' stellen. Die je dus niet hebt.

Broek aanhouden! En op zoek naar leuke dame.
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Marana_ schreef op 23 oktober 2016 @ 10:49:

[...]

Geen seks hebben met haar! Echt niet doen. Waarom twijfel je nog?Omdat dit niet echt is en wel een fokker.
quote:Hightower schreef op 23 oktober 2016 @ 10:51:

Jij vindt haar al 3 jaar leuk. Zij jou niet. Anders zou ze je niet zo voor die 'keuze' stellen. Die je dus niet hebt.

Broek aanhouden! En op zoek naar leuke dame.Nene vroeger heb ik de vraag ook al eens gehad maar toen vond ik me echt nog te jong om daarmee te beginnen
quote:Enn schreef op 23 oktober 2016 @ 10:51:

[...]

Omdat dit niet echt is en wel een fokker.Ik weet dat het niet allemaal logisch lijkt.. maar het is wel echt
quote:Mr1 schreef op 23 oktober 2016 @ 10:55:

[...]

Ik weet dat het niet allemaal logisch lijkt.. maar het is wel echtJa is goed.

En stel er komt een kind van. Ik wil het niet houden maar het meisje wel. Dan heb ik er niets aan te zeggen zeker? Het is natuurlijk in haar buik?Je weet al precies hoe het zit dus. Je wordt dus vader en daar horen ook de financiële consequenties bij. Nou, geniet er maar van. Die hele twee minuten. Dat is het vast wel waard.
sokken aanhouden.
quote:suish schreef op 23 oktober 2016 @ 00:45:

Hoe kan je alimentatie eisen van iemand die het niet erkend heeft?

Als dit echt is, gast doe het gewoon niet. En anders met condoom.Zij kan gewoon een dna test afdwingen en alimentatie eisen. Of hij het kind nou wil of niet, betalen zal hij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven