23 en nog maagd

25-02-2014 10:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een man van 23 maar ben nog steeds maagd. En nu vroeg ik me af is het raar om nog maagd te zijn op deze leeftijd als man zijnde?
Nee hoor, hoezo zou dat raar zijn?
Nee, is niet raar.
.
Nee hoor, je bent ook echt niet de enige!
Okee. Ben er zelf soms wel eens onzeker over dus vandaar de vraag.
Raar is niet het goede woord, ongebruikelijk is het wel. De meeste jongens van jouw leeftijd hebben "het" al wel eens gedaan.
Nee, het is niet raar. Maar ik zou, mocht ik een maagd treffen als date, me wel zorgen maken om wat dingen:

1. Dat hij eerst wil weten hoe het met een ander zou zijn voor hij zich settelt

2. Ik wil iemand niet alles hoeven leren, dus vind het prettig als een man wat ervaring heeft.
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 10:52:

Nee, het is niet raar. Maar ik zou, mocht ik een maagd treffen als date, me wel zorgen maken om wat dingen:

1. Dat hij eerst wil weten hoe het met een ander zou zijn voor hij zich settelt

2. Ik wil iemand niet alles hoeven leren, dus vind het prettig als een man wat ervaring heeft.Dat maakt het deels ook lastig. De meeste vrouwen haken dan toch af.
Nou, niet de meeste vrouwen. Ik heb het over mezelf. Als een vent mijn droomman is zal ik me echt niet niet laten weerhouden door zijn maagd-zijn. Maar het heeft niet mijn voorkeur.
Nee niet raar en je bent echt niet de enige en mocht het er ooit wel van komen dan vind een vrouw het ook echt niet erg dat je geen ervaring hebt ook al heeft zij dat wel of ook al heeft zij wel langere relaties gehad. .
Dat zeg je wel Sugarmiss, maar ik zou het dus wel erg vinden. Dat maakt me dan misschien wat oppervlakkig maar ik kan enkel eerlijk zijn.
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 10:54:

Nou, niet de meeste vrouwen. Ik heb het over mezelf. Als een vent mijn droomman is zal ik me echt niet niet laten weerhouden door zijn maagd-zijn. Maar het heeft niet mijn voorkeur.Maar dat weet je ook niet bij een eerste date he
oh ik lees net dat er dus vrouwen zijn die dat wel vreemd vinden op jouw leeftijd en dus wel liever iemand hebben met ervaring.

Dat geld echt niet voor alle vrouwen.
Mee dat weet ik inderdaad niet bij een eerste date. Maar de kans dat je het merkt bij de eerste keer seks is wel aanwezig. Of zo'n man wil het vooraf vertellen aan me, denk ik.
Je kunt het ook anders zien. Je bent een onbeschreven blad. En das een stuk fijner dat zo'n pocher die al zóóó veel ervaring heeft en "ál zijn exen vonden het lekker als hij met de snelheid en kracht van een staafmixer rondjes draaide op de clit, waarom jij dan niet?!" uitspraken doet .
quote:sugarmiss, 43 seconden geleden

oh ik lees net dat er dus vrouwen zijn die dat wel vreemd vinden op jouw leeftijd en dus wel liever iemand hebben met ervaring.

Dat geld echt niet voor alle vrouwen.

Waar schrijf ik dat ik het raar vind? Waar schrijf ik dat dat voor alle vrouwen geldt?

Veel vrouwen zullen er geen problemen mee hebben en zoals ik al schrijf; ik zou er niet per se een probleem mee hebben maar me wel zorgen maken om een aantal dingen.
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 10:56:

Dat zeg je wel Sugarmiss, maar ik zou het dus wel erg vinden. Dat maakt me dan misschien wat oppervlakkig maar ik kan enkel eerlijk zijn.Als ik heel eerlijk ben, zou ik het persoonlijk ook wel erg vinden maar ik vind het niet RAAR dat je maagd bent. Maar ik heb al genoeg ervaring ,laat ik het zo zeggen en ook mannen gehad met genoeg ervaring, vandaar.
.
Dat inderdaad Isa. Ik ben gek op mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Seks met een maagd hoeft niet per se slecht te zijn, dat wil ik absoluut niet beweren, maar voor mij valt of staat een relatie met de chemie in het begin, waarvan seks een groot onderdeel is.
En hey er zijn genoeg meiden die ook nog maagd zijn op die leeftijd hoor!
.
quote:Nemesis. schreef op 25 februari 2014 @ 11:00:

Dat inderdaad Isa. Ik ben gek op mannen die weten waar ze mee bezig zijn. Seks met een maagd hoeft niet per se slecht te zijn, dat wil ik absoluut niet beweren, maar voor mij valt of staat een relatie met de chemie in het begin, waarvan seks een groot onderdeel is.Ja voor mij ook inderdaad.
.
quote:Ephina schreef op 25 februari 2014 @ 10:58:

Je kunt het ook anders zien. Je bent een onbeschreven blad. En das een stuk fijner dat zo'n pocher die al zóóó veel ervaring heeft en "ál zijn exen vonden het lekker als hij met de snelheid en kracht van een staafmixer rondjes draaide op de clit, waarom jij dan niet?!" uitspraken doet .De meeste vrouwen hebben toch liever iemand die weet wat hij doet :P
Ik zou niet bang zijn dat hij meer ervaring wil. Ik ken genoeg mensen die maar één bed partner hebben gehad en harstikke gelukkig getrouwd zijn.

Wat mij betreft is het geen issue. Sex is geen rocket-sience. Er zijn genoeg mannen die vreselijk in bed zijn die veel meer bedpartners hebben gehad!
quote:Er zijn genoeg mannen die vreselijk in bed zijn die veel meer bedpartners hebben gehad!Absoluut waar. En daar knap ik dan ook op af
Nemesis waarom vind je dat erg? Mijn ervaring is toch dat de seks redelijk vanzelf gaat als je elkaar leuk vind. To zal ook wel ongeveer weten wat er van hem verwacht wordt tijdens de seks hij heeft vast ook wel eens wat gehoord / gelezen / gezien.

Dan gaat het de eerste keer maar wat stuntelig wat geeft dat nou als je van elkaar houdt. En wat een maagd leren wat je fijn vind betreft die ervaren man kan wel vrouwen hebben gehad die heel andere dingen fijn vindt dan je zelf dus die moet je dan net zo goed uitleggen wat jij fijn vindt.
quote:justrob schreef op 25 februari 2014 @ 11:01:

[...]

De meeste vrouwen hebben toch liever iemand die weet wat hij doet :PJa, en dat is dus niet perse iemand die veel ervaring heeft en kan dus ook iemand zijn die tot die tijd maagd is geweest. Het heeft allemaal veel meer te maken met opmerken waar je partner op reageert en daar aandacht aanbesteden (onder voorwaarde dat je een, op seksgebied, eerlijke partner hebt). En durven vragen om aanwijzingen als het je niet duidelijk is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven