23 en nog maagd

25-02-2014 10:39 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ben een man van 23 maar ben nog steeds maagd. En nu vroeg ik me af is het raar om nog maagd te zijn op deze leeftijd als man zijnde?
quote:sarosie schreef op 01 maart 2014 @ 21:49:

Jasper, al eens gedacht aan een datingsite? Vriendin van mij (24) heeft daar een leuke kerel op gevonden! Denk dat er genoeg meisjes zijn die het niet raar vinden dat je maagd bent. Niet onzeker over zijn! Zit je op TUDelft ofzo? Hoewel daar ook meiden zitten trouwens. Enfin, wilde je alleen even een aardig stukje sturen omdat het mij lastig lijkt voor jezelf.

Dankje Sarosie.

Nee ik zit niet op de TU Delft, ik ben inmiddels al 2 jaar afgestudeerd

Ik heb iets gestudeerd dat met varen te maken heeft op een plek waar echt geen meisjes waren :P

Om even op Hans te reageren.

Bij mij is dat ook hetzelfde. In het dagelijks leven ben ik niet zo verlegen/onzeker meer. Alleen als ik bij een MOOI/LEUK meisje ben.

Op mijn werk heb ik daar dan ook echt geen last van en dat moet ook niet want ik heb een behoorlijk verantwoordelijke baan en daarbij heb ik nog een leidinggevende functie.

En Sarosie, een datingsite, ja dat doe ik ook wel op dit moment.

Maar tot nu toe zijn ze niet echt blij met mijn werk.

Maar het komt vast goed
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 maart 2014 @ 13:46:

[...]

Jij denkt dat iemand met autisme in staat is tot het aanleren van alles wat een niet- autistisch persoon automatisch oppikt?

Dat is dus niet zo.

Autisme is net zo goed een handicap als niet kunnen horen.

En een dove kan leren liplezen, maar gaat nooit genieten van muziek, want dat kan hij niet leren horen.

http://www.participate-au ... /autisme-een-handicap.cfm