40+ en maagd?

24-03-2018 01:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op YouTube de volgende repo tegen: https://www.youtube.com/watch?v=TIB-x3BbJZk

Zat er gelijk aan te denken om een intimiteitscoach in te schakelen maar ik denk dat ik daar als 25-jarige mannelijke maagd daar nog net iets te jong voor ben. Maar als ik geen actie onderneem ben ik zo 40-jaar en zit ik nog altijd met hetzelfde probleem.

Ik vind het wel zielig voor beide heren dat je al dik 20 jaar naar seks smacht dat je pas na je 40 ste je eerste ervaringen hebt. Wat vinden jullie hiervan? Zou zo'n cursus echt helpen om deze oudere maagden aan een vrouw te krijgen?

Ik twijfel wel over de effectiviteit en lange termijn. Als je ontmaagd bent, oké... maar helpt het je ook in de buitenwereld om zelfstandig vrouwen te verleiden en om ze het in te kunnen krijgen?

Feit blijft dat als je op zo'n hoge leeftijd nog steeds onvrijwillig (!) maagd bent er wel flinke problemen zijn. Klopt het dat het vooral mannen zijn die hiermee kampen? Ik zie eigenlijk nooit topics komen van meiden die nog ongewild maagd zijn.
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 26-03-2018 11:17
28.72% gewijzigd
Red pill + incel man
Auditor schreef:
27-03-2018 09:06
In elk geval bewijst het verhaal van justme_37 en mijzelf dat het bekende riedeltje “je moet er gewoon niet mee bezig zijn, dan komt het vanzelf” totale onzin is.
Net zoals de uitspraak" op elk potje past een deksel " is verzonnen door aantrekkelijke mensen. Ik ben het niet eens met deze uitspraak. Er zijn ook mensen die een normaal leven leiden en nooit een partner ontmoeten of iets dat in de buurt komt.
ooitverlegen schreef:
27-03-2018 10:50
Het komt "vanzelf" als de ingrediënten in een redelijke balans aanwezig zijn. Dit kan verstoord of achterop geraakt zijn. MinkeDeWit noemde al een aantal factoren die een rol spelen.

Sinds een half jaar heb ik vriendschappelijk contact met iemand die nu volop bezig is een stuk ontwikkeling in te halen via workshops die zich richten op communicatie, knuffelparty's maar ook via een "wingman" waarmee hij op stap gaat. Sleutelwoord is toch wel jezelf laten zien denk ik.
Mee eens... exposure maar dan moeten de vrouwen niet op voorhand al van je buitenkant walgen, anders heeft dat weinig zin.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
27-03-2018 19:44
Net zoals de uitspraak" op elk potje past een deksel " is verzonnen door aantrekkelijke mensen. Ik ben het niet eens met deze uitspraak. Er zijn ook mensen die een normaal leven leiden en nooit een partner ontmoeten of iets dat in de buurt komt.
Mee eens. Er zijn altijd mensen - gelukkig niet zo veel - die buiten de boot vallen.
Heel erg helaas voor die mensen, vooral als ze moeite hebben om het te accepteren, maar volgens mij wel waar. En zulke mensen melden zich met enige regelmaat op dit forum en dan krijgen ze een heleboel welgemeende en goed bedoelde adviezen, maar soms zijn die gewoon niet van toepassing. Maar het is ook wel zo dat je om die adviezen op te volgen uit je veilige comfort zone moet stappen en dat lukt ook niet iedereen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
27-03-2018 19:47
Mee eens... exposure maar dan moeten de vrouwen niet op voorhand al van je buitenkant walgen, anders heeft dat weinig zin.
Bestaat er niet zoiets als 'daten in het donker'? Zo nee, dan lijkt me dat wel een gat in de markt.
Met elkaar kletsen in het stikdonker, eventueel zoen je ook alvast wat, en voordat het licht aangaat moet je aangeven of je de ander wel/niet ziet zitten. En dan pas het licht aan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, niet iedereen is hetzelfde en heeft dezelfde behoeftes. Ja, ik ben rond mijn 30e erg bezig geweest met een relatie te krijgen, maar achteraf denk ik dat dat meer was voor de buitenwereld. Je hoort nu eenmaal een relatie te hebben als je rond de 30 bent.
Ik heb er nooit heel veel energie in gestopt en het altijd wat halfslachtig aangepakt omdat ik bij vrienden zag dat die er ook totaal geen moeite voor hoefden te doen. Dus waarom zou ik er veel moeite in steken?
Ja, ik was best wel eens verliefd, maar dat was altijd eenzijdig.
En na een paar mislukte dates in een paar jaar kwam ik tot de conclusie dat het voor mij niet hoeft en een relatie ook niet bij mij past.

Wellicht is het te vergelijken met vrouwen die geen kinderwens hebben. Vinden de meeste mensen ook absurd. Maar bij sommigen zit die wens er gewoon niet in, zoals bij mij de relatiebehoefte ontbreekt. En op een knuffel of liefkozing zit ik ook niet te wachten.
When in doubt, the auditor is always right!
justme_37 schreef:
27-03-2018 19:47
Mee eens... exposure maar dan moeten de vrouwen niet op voorhand al van je buitenkant walgen, anders heeft dat weinig zin.
zoek een blinde vrouw dan.
2koffie schreef:
27-03-2018 21:03
zoek een blinde vrouw dan.
Ik heb een erotiek doll, beste oplossing voor mensen als ik.
tonkje schreef:
27-03-2018 20:04
Mee eens. Er zijn altijd mensen - gelukkig niet zo veel - die buiten de boot vallen.
Heel erg helaas voor die mensen, vooral als ze moeite hebben om het te accepteren, maar volgens mij wel waar. En zulke mensen melden zich met enige regelmaat op dit forum en dan krijgen ze een heleboel welgemeende en goed bedoelde adviezen, maar soms zijn die gewoon niet van toepassing. Maar het is ook wel zo dat je om die adviezen op te volgen uit je veilige comfort zone moet stappen en dat lukt ook niet iedereen.
Precies, en inderdaad er zijn er niet veel van, zelfs bij mensen in mijn omgeving waarbij ik had gedacht dat het onmogelijk zou zijn een partner te vinden hebben iemand gevonden.

Ik ben zo'n persoon die moeite had om het te accepteren maar naarmate je ouder wordt gaat dat een stuk beter. Toch blijft het een gevoelig punt als ik jonge stellen plezier zie maken dan komt meteen dat besef weer dat ik ook heel graag een jeugdliefde had willen hebben maar dat er niemand ooit in mijn leven is gekomen. Ik blijf voor altijd fantaseren hoe zoiets nou zou zijn. Dat ik zelfs geen normaal onschuldig contact heb gehad in mijn schooltijd, geen eerste zoen, geen eerste keer seks, nooit een vrouw versierd. Een jaar geleden dacht ik voor het eerst in mijn leven iemand gevonden te hebben in de supermarkt, een jonge vrouw die mij telkens aankeek en glimlachte. Ik zag haar meerdere keren per week en ik zag haar ook wel eens fietsen. Toen ik haar een keer zag lopen besloot ik om een praatje te maken maar naarmate ik dichterbij kwam bleek dit een hallucinatie te zijn.
Dit was in een periode waarin ik zeker 2 jaar geen sociale contacten had. Dan ga je in je eigen wereld leven en je fantasie komt tot leven.
2koffie schreef:
27-03-2018 21:03
zoek een blinde vrouw dan.
Ik moet overigens meteen aan deze film denken https://www.youtube.com/watch?v=1KfyTORRMXk&t=1s
tonkje schreef:
27-03-2018 20:07
Bestaat er niet zoiets als 'daten in het donker'? Zo nee, dan lijkt me dat wel een gat in de markt.
Met elkaar kletsen in het stikdonker, eventueel zoen je ook alvast wat, en voordat het licht aangaat moet je aangeven of je de ander wel/niet ziet zitten. En dan pas het licht aan.
Ik heb eens een televisieprogramma gezien met dit concept. Toen was er een vrouw met een misvormde hand. Ze klikte heel goed met de man in het donker, en hij streelde in het donker die misvormde hand, en volgens mij zoenden ze ook.
Alle reacties Link kopieren
Elise, ik heb je gemeld bij het forumbeheer. Reclame maken voor jezelf is niet toegestaan.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er wel een verschil is tussen 30+ en maag en 40+ maagd. Als je 30 bent zijn er nog genoeg twintigers die wel wat met je willen doen maar als je 40 bent wordt toch wel verwacht dat je ervaring hebt en alleen met vaste relaties bezig bent. toch?
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
23-04-2018 14:23
Ik denk dat er wel een verschil is tussen 30+ en maag en 40+ maagd. Als je 30 bent zijn er nog genoeg twintigers die wel wat met je willen doen maar als je 40 bent wordt toch wel verwacht dat je ervaring hebt en alleen met vaste relaties bezig bent. toch?
30+ of 40+ maakt niet zoveel uit, lijkt mij. Je bent in beide gevallen nogal laat met seks en relaties. En de meeste van je leeftijdsgenoten zullen geen maagd meer zijn en al flink ervaring hebben met relaties.

Maar ik zou er niet al te moeilijk over doen, dan maak je het alleen maar groter dan het is. Kom je een leuke dame tegen en het gaat richting seks? Dan gewoon zeggen dat je op dat gebied nog erg groen bent. Als ze jou leuk vindt, doet ze er vast niet moeilijk over.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het wordt pas echt leuk als je 50+ bent. Alle vooroordelen en alle twijfels die je over jezelf had blijken dan de waarheid te zijn geweest. Ik kijk er al naar uit.

"Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks :D"

Je maakt een geintje zeker? Voor mannen in mijn situatie is dat totaal irrelevant. In mijn geval is dat omdat ik gewoon een onaantrekkelijke rotkop heb.
Is moeilijk te begrijpen voor sommige mensen blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van me is 43 en zegt nooit enige vorm van verkering gehad te hebben. Ook dat seks haar niet interesseert. Ik vermoed dat ze nog maagd is. Ook heeft ze Autisme en is streng gelovig opgevoed.

Ik was zelf 26 toen ik ontmaagd werd. Drie jaar een FWB gehad. Door een huidaandoening en vaginisme was de daad altijd pijnlijk. Waarschijnlijk doordat we niet verliefd waren. Ben nu 32 en weet nog niet hoe het eigenlijk hoort te voelen. Fijne seks. Het is mijn enige bedpartner geweest. Men zegt vaak dat het een kwestie van de juiste partner is. Maar ik zit nogal ingewikkeld in elkaar. Een relatie schrikt me af omdat ik geen verplichtingen wil. Maar alleen voor seks zou teveel druk geven. Om echt vertrouwt te raken moet ik iemand regelmatig zien. Maar ik ben een einzelgänger die iemand maar een paar uur verdraagt. Dat wordt lastig. Tijdens een weekendje logeren met die FWB werd duidelijk dat ik dag en nacht samen zijn niet trek.
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
21-05-2018 20:47
Het wordt pas echt leuk als je 50+ bent. Alle vooroordelen en alle twijfels die je over jezelf had blijken dan de waarheid te zijn geweest. Ik kijk er al naar uit.

"Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks :D"

Je maakt een geintje zeker? Voor mannen in mijn situatie is dat totaal irrelevant. In mijn geval is dat omdat ik gewoon een onaantrekkelijke rotkop heb.
Is moeilijk te begrijpen voor sommige mensen blijkbaar.
Ik vind je wel erg hameren op je uiterlijk dat zo 'walgelijk' en 'afstotelijk' zou zijn.
Het is prima dat je geaccepteerd hebt dat je geen relatie of seks wil, dat moet je zelf weten. Maar het lijkt mij ook in dagelijkse situaties vervelend als je zo walgt van je eigen uiterlijk. Waarom zoek je daar geen hulp voor?
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
24-03-2018 09:53
Wat me opvalt aan dit topic en soortgelijke over mensen die op wat latere leeftijd nog maagd zijn en nooit een relatie hebben gehad, dat het altijd mannen zijn die deze topics openen. Terwijl dit toch een vrouwenforum is en er ook vrouwen zijn die, terwijl leeftijdsgenoten al lang en breed seksen en relaties hebben, dat om wat voor reden dan ook niet doen. Waarom openen zij geen topic over hun probleem?

De mannen die wel topics openen hebben vrijwel allemaal pddnos of andere variant binnen het autisme spectrum. En dat is natuurlijk wel iets wat ongeveer 4x vaker bij mannen wordt vastgesteld dan bij vrouwen. Maar dan nog zullen er toch ook wel autistische vrouwen zijn die nog altijd maagd zijn en relatieloos? Zitten die stilletjes te huilen en durven geen topic te openen? Vinden ze het misschien helemaal niet erg om alleen en seksloos te zijn? Of misschien hebben autistische vrouwen minder problemen met het aan de man komen, dan omgekeerd zulke mannen aan de vrouw? In dat geval kunnen de mannen misschien nog wat van hen leren?
Ik denk dat vrouwen makkelijker aandacht krijgen en zodoende aan sex kunnen komen ongeacht het ziektebeeld pddnoskrosbsavrovara (al die rare ziekten) of anders. Ik vermoed dat daar het verschil in zit. De aandacht die ik alleen al krijg al ben ik niet op zoek en zit ik stil op een bankje in het park te lezen :D
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
21-05-2018 20:47
Het wordt pas echt leuk als je 50+ bent. Alle vooroordelen en alle twijfels die je over jezelf had blijken dan de waarheid te zijn geweest. Ik kijk er al naar uit.

"Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks :D"

Je maakt een geintje zeker? Voor mannen in mijn situatie is dat totaal irrelevant. In mijn geval is dat omdat ik gewoon een onaantrekkelijke rotkop heb.
Is moeilijk te begrijpen voor sommige mensen blijkbaar.
Dat vind ik inderdaad wel moeilijk te begrijpen. Ik ken genoeg "lelijke" mannen die echt hele leuke vrouwen aan de haak slaan. Waarom? Gewoon, omdat ze charismatisch zijn, slim, gevat, grappig, sociaal en zelfverzekerd. Zij vinden dat zelf ook, en vinden het ook geen probleem dat ze de schoonheidsprijs kwa genen nooit zullen winnen. Een goede vriend van mij is alles behalve knap: scheve grote flaporen die ongelijk staan, ogen dicht bij elkaar, scheve neus, rare grote kin, mager, bleek, scheve tanden , het lijstje gaat wel even door. En toch heeft die man nooit moeite gehad wanneer het om vrouwen ging. Hij liep overal op iedereen af, het kon hem weinig schelen wat ze dachten. Ik denk dat wanneer je extreem sociaal bent en absoluut niet nerveus bent voor afwijzingen, dat je vroeg of laat echt wel iemand tegen het lijf loopt die als een blok voor je valt.

Sterker nog. Mijn man is voor de meeste vrouwen ook niet aantrekkelijk, dat weet hij, dat weet ik ook. Mijn vriendinnen hebben dit op het begin zelfs tot vervelends toe aangekaart, zelfs vriendinnen van vriendinnen die daar opmerkingen over maakte achter mijn rug om. Maar wat een humor, wat een fascinerende gedachtegang, en wat een fijne vent is het toch. Die gasten die zij aan de haak slaan vind ik saai, voorspelbaar, oppervlakkig. Knap? ja, boeiend? nee. Wat heb ik dan een lot uit de loterij wanneer hij iedere plant in de natuur weet te benoemen, urenlang oprecht naar mijn verhalen kan luisteren en ik intens met hem kan lachen. Hij is ook nog eens een geweldig leuke vader. Had ik dit allemaal moeten missen als ik dacht, jeetje , hij is inderdaad lelijk, beginnen we niet aan. Misschien ben ik daar uniek in. Dat weet ik niet. Van mij wordt er weer gezegd dat ik bloedmooi ben, maar ook dat vind ik onzin. want wat ik mooi vind, vindt een ander dus lelijk. Wat is mooi en wat is lelijk?

Ik snap dat sommige mensen gewoon "pech" hebben. Maar dat komt ook omdat je omgeving soms niet de gelegenheid biedt om mensen echt te leren kennen. Dan doet het mij zelfs pijn wanneer ik lees dat menig seriemoordenaar inderdaad nu ondertussen al 30 brieven binnen heeft. Dat zo'n kwal van een mens aandacht krijgt zegt alleen wat over de psyche van dat soort vrouwen. Daar zou ik niet jaloers op kunnen zijn, want dat soort vrouwen vind ik net zo goed griezels.
Alle reacties Link kopieren
Het is uit de posts van Starlight-Starbright en Universeinmotion niet moeilijk te ontdekken dat de oorzaak bij Justme_37 echt niet alleen het uiterlijk is.
justme_37 schreef:
21-05-2018 20:47
Het wordt pas echt leuk als je 50+ bent. Alle vooroordelen en alle twijfels die je over jezelf had blijken dan de waarheid te zijn geweest. Ik kijk er al naar uit.

"Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks :D"

Je maakt een geintje zeker? Voor mannen in mijn situatie is dat totaal irrelevant. In mijn geval is dat omdat ik gewoon een onaantrekkelijke rotkop heb.
Is moeilijk te begrijpen voor sommige mensen blijkbaar.
Er zijn toch ook dames die in de categorie "minder aantrekkelijk" vallen, als ik je posts zo lees ligt het meer aan je houding denk ik.

(Bedoel ik niet onaardig)
Alle reacties Link kopieren
justme_37 schreef:
21-05-2018 20:47
Het wordt pas echt leuk als je 50+ bent. Alle vooroordelen en alle twijfels die je over jezelf had blijken dan de waarheid te zijn geweest. Ik kijk er al naar uit.

"Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks :D"

Je maakt een geintje zeker? Voor mannen in mijn situatie is dat totaal irrelevant. In mijn geval is dat omdat ik gewoon een onaantrekkelijke rotkop heb.
Is moeilijk te begrijpen voor sommige mensen blijkbaar.
Je betrekt het wel helemaal uit jezelf en het idee dat jij zelf hebt van je situatie.

Jij denkt dat je door je onaantrekkelijke rotkop 0,0% kans hebt. Dat van die totaal geen kans betwijfel ik of dat echt alleen door je uiterlijk komt. Zoals al meerdere anderen hier aangeven zijn er genoeg lelijke mannen die wel een relatie hebben.

Daarnaast richtte ik me tot oudere mannelijke maagden in het algemeen en dan is "Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks" helemaal geen geintje. Er zijn gewoon mensen die wat later beginnen met relaties e.d. en dat zijn echt niet allemaal kansloze types.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
22-05-2018 13:11
Je betrekt het wel helemaal uit jezelf en het idee dat jij zelf hebt van je situatie.

Jij denkt dat je door je onaantrekkelijke rotkop 0,0% kans hebt. Dat van die totaal geen kans betwijfel ik of dat echt alleen door je uiterlijk komt. Zoals al meerdere anderen hier aangeven zijn er genoeg lelijke mannen die wel een relatie hebben.

Daarnaast richtte ik me tot oudere mannelijke maagden in het algemeen en dan is "Kom je een leuke dame tegen en gaat het richting seks" helemaal geen geintje. Er zijn gewoon mensen die wat later beginnen met relaties e.d. en dat zijn echt niet allemaal kansloze types.
Ik weet uit ervaring hoe sterk een (verkeerde) overtuiging zich hierin kan laten gelden terwijl ik atheïst ben :)
Afgezien van zijn overtuiging dat het uiterlijk de oorzaak is zijn er andere problemen die hij eerder heeft genoemd maar het feit dat hij contact met vrouwen consequent vermijdt is al 100% effectief.

De reactie op dat zinnetje snap ik al te goed maar ook dat is een rotsvaste overtuiging.
Alle reacties Link kopieren
Bro ik ben 23 en nog ook nog maagd. Voel ik me alleen? Ja, zeker nu (lente geeft mij een ander gevoel). Als ik een vaste baan heb ga ik gelijk opzoek naar een chick om mee te trouwen. Alles op z'n tijd.
Alle reacties Link kopieren
Bij mannen neemt de seksdrive ook af wanneer ze er langere tijd geen aandacht aan geven. Dat staat trouwens los van het krijgen van een orgasme, want het lichaam wil af en toe gewoon de boel verversen. En natuurlijk het simpele feit dat de prostaat actief moet blijven om te kunnen functioneren (en geen kanker te ontwikkelen daar)

Voor de rest is het voor zowel mannen als vrouwen toch, naar mijn idee, een kwestie van aanleren. De dopamine etc. die bij een orgasme meekomen.

Dus ten eerste zal men al bij zichzelf aan de slag moeten qua leren wat het lichaam lekker vind en tot een orgasme leidt.
Daarna is er zoiets als seks, waarbij men een ander kan betalen of vragen om dat voor je te doen. Maar dat is dan nog steeds puur technisch. En de keuze voor die ander is vaak ook een barrière.
En dan komt er ook nog eens lust, liefde, geborgenheid, aantrekkingskracht, het vinden en benaderen en aantrekken van een potentiele (seks) partner. Waar dus ook nog eens een heleboel sociale vaardigheden bij komen kijken. En dat laatste is waar zelfbeeld en leeftijd een invloed bij meespelen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
jaw schreef:
22-05-2018 14:47
Bij mannen neemt de seksdrive ook af wanneer ze er langere tijd geen aandacht aan geven. Dat staat trouwens los van het krijgen van een orgasme, want het lichaam wil af en toe gewoon de boel verversen. En natuurlijk het simpele feit dat de prostaat actief moet blijven om te kunnen functioneren (en geen kanker te ontwikkelen daar)
Dat is puur onzin. Porno industrie wilt dat je elke dag zonder pauze rukt en elke moment denkt aan sex. Mijn langste hard mode(geen sex, geen masturberen en geen porno) was 1,5 maand lang. Ik heb geen kanker van gekregen. Porno is sowieso slecht voor de hersenen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven