40+ en maagd?

24-03-2018 01:27 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam op YouTube de volgende repo tegen: https://www.youtube.com/watch?v=TIB-x3BbJZk

Zat er gelijk aan te denken om een intimiteitscoach in te schakelen maar ik denk dat ik daar als 25-jarige mannelijke maagd daar nog net iets te jong voor ben. Maar als ik geen actie onderneem ben ik zo 40-jaar en zit ik nog altijd met hetzelfde probleem.

Ik vind het wel zielig voor beide heren dat je al dik 20 jaar naar seks smacht dat je pas na je 40 ste je eerste ervaringen hebt. Wat vinden jullie hiervan? Zou zo'n cursus echt helpen om deze oudere maagden aan een vrouw te krijgen?

Ik twijfel wel over de effectiviteit en lange termijn. Als je ontmaagd bent, oké... maar helpt het je ook in de buitenwereld om zelfstandig vrouwen te verleiden en om ze het in te kunnen krijgen?

Feit blijft dat als je op zo'n hoge leeftijd nog steeds onvrijwillig (!) maagd bent er wel flinke problemen zijn. Klopt het dat het vooral mannen zijn die hiermee kampen? Ik zie eigenlijk nooit topics komen van meiden die nog ongewild maagd zijn.
anoniem_366396 wijzigde dit bericht op 26-03-2018 11:17
28.72% gewijzigd
Red pill + incel man
Hoe komt het dan dat je nooit iemand bent tegengekomen met wie je het wel zou kunnen/willen doen? Houdt je mensen af, of zit je uiterlijk tegen? Of speelt meestal een stoornis mee?
.
anoniem_150089 wijzigde dit bericht op 29-03-2018 13:57
99.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-03-2018 19:00
Zijn oude maagden allemaal sociaal niet zo goed dat ze maagd zijn?
De meeste mensen komen toch wel vanaf hun jeugd in een situatie dat je seks zou kunnen hebben?
Ga je dan nooit de deur uit? Niet uit? Heb je geen collega's? Verjaardagen? Etentjes? Hobby's? Heb je nooit een opleiding gedaan? Nooit gereisd?
Ik vind het bijna een prestatie als je op late leeftijd nog maagd bent, want overal zijn er mogelijkheden volgens mij.
Moet je het wel willen. Mij interesseerde seks als tiener en twintiger totaal niet. Pas zo rond de 30 dacht ik eens: "He, verrek, misschien moet ik dat ook eens doen" maar eigenlijk meer vanuit een 'iedereen doet dat' gedachte dan dat ik er echt behoefte aan had.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
24-03-2018 19:05
Moet je het wel willen. Mij interesseerde seks als tiener en twintiger totaal niet. Pas zo rond de 30 dacht ik eens: "He, verrek, misschien moet ik dat ook eens doen" maar eigenlijk meer vanuit een 'iedereen doet dat' gedachte dan dat ik er echt behoefte aan had.
Precies. Ik was dus rond de 40 en het had wat mij betreft geen dag eerder hoeven te gebeuren. Ik was er op een goed moment wel mee bezig, maar meer in de trant van "ik wil ook weer niet als maagd doodgaan". En vervolgens er nog niets mee gedaan totdat "hij" op een dag uit het niets naast me kwam zitten en vroeg of ie een koekje mocht (die ik net daarvoor had gekocht en waarmee ik nog in mijn handen zat). En dat was de eerste keer in mijn leven dat ik een klik met een man voelde, waarmee ik verder wilde gaan dan alleen wat oppervlakkig gefriemel ;-D .
tonkje schreef:
24-03-2018 19:05
Moet je het wel willen. Mij interesseerde seks als tiener en twintiger totaal niet. Pas zo rond de 30 dacht ik eens: "He, verrek, misschien moet ik dat ook eens doen" maar eigenlijk meer vanuit een 'iedereen doet dat' gedachte dan dat ik er echt behoefte aan had.
Ben je dan niet aseksueel? Daar is uiteraard niets mis mee, maar ik denk dat altijd bij mensen die die behoefte nooit hebben.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-03-2018 19:00
Zijn oude maagden allemaal sociaal niet zo goed dat ze maagd zijn?
De meeste mensen komen toch wel vanaf hun jeugd in een situatie dat je seks zou kunnen hebben?
Ga je dan nooit de deur uit? Niet uit? Heb je geen collega's? Verjaardagen? Etentjes? Hobby's? Heb je nooit een opleiding gedaan? Nooit gereisd?
Ik vind het bijna een prestatie als je op late leeftijd nog maagd bent, want overal zijn er mogelijkheden volgens mij.
Tja, ik vind het wel een prestatie dat iedereen zomaar aan de partner komt. En helemaal aan bijvoorbeeld een ONS.
Geen idee hoe dat werkt. Bij mij werkt het in elk geval niet.
Mijn beste kameraad is sinds zijn 18e nog geen week zonder partner geweest en ik nog geen week mét. Maak daar maar geen dag van.

En nee, ik ben niet awkward, gehandicapt, nerd, arme sloeber, sociaal onaangepast of wat dan ook.
Sterker nog, mensen met die eigenschappen hebben wél partners.

Toen ik in de leeftijd was voor de eerste verkeringen, dus tienerjaren, had ik totaal geen belangstelling voor uitgaan, disco en meiden versieren. Mijn lust en leven was de scouting (waar ook best aantrekkelijke vrouwen lid waren trouwens,maar dan moet er wel iets wederzijds klikken) en dat matchte niet met bovengenoemde activiteiten.
Daarna is het er eigenlijk ook nooit van gekomen. Mijn werk is altijd een behoorlijke mannenwereld geweest, dus daar weinig kans.
En áls er dan eens een leuke collega werkt die ook single is, en sympathiek, ben ik gewoon te verlegen om haar een keer mee uit te vragen.
Inmiddels is ze al járen met een andere collega, die het lef wel had.
Ik ben overigens juist erg sociaal, ik moet wel in mijn werk. Klanten omschrijven mij als aimabel. Mijn beste vriendin als een gentleman.
De 20 jarige dochter van een heel goede vriendin snapt er geen bal van dat zo’n leuke man als ik geen vrouw heeft. Zij en haar vriendinnen vinden mij cool (haar woorden, toen was ze 16...)

Verlegenheid en een iets tever doorgeschoten hoffelijkheid is denk ik bij mij de oorzaak.
Ik ben er zó op gericht vooral maar geen situatie of sfeer op te roepen waarin een vrouw zich om wat voor reden dan ook ongemakkelijk zou kunnen voelen, dat ik daarmee altijd een zekere afstand in stand houd.

Verder ben ik er ook niet meer zo mee bezig.
Als ik sterf zonder sex gehad te hebben: so what?

Ik leef overigens een heel fijn leven met mannelijke en vrouwelijke vrienden en heb niet het gevoel dat ik iets mis.
Natuurlijk is het allemaal makkelijk op te lossen met een prostitué, maar dat zie ik mijzelf écht niet doen.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-03-2018 20:30
Ben je dan niet aseksueel? Daar is uiteraard niets mis mee, maar ik denk dat altijd bij mensen die die behoefte nooit hebben.
Nee, ik ben zeker niet aseksueel. Maar niet de behoefte om met seksuele gevoelens ook iets te doen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik meld mij.

Ik ben een 44 jarige man en maagd.

Toen ik tussen de 18 en 28 jaar oud was vond ik het verschrikkelijk, niet het maagd zijn maar omdat ik een redelijk libido had en ik wilde ook wel eens weten hoe seks zou zijn.

Ik ben nadat ik er achter kwam te onaantrekkelijk te zijn aan de buitenkant voor het vrouwelijke geslacht (kop als een vergiet/grindtegel , afwijzingen en opmerkingen van vrouwen) mijn libido gaan uitschakelen. Al pakweg 15 jaar heb ik geen libido meer en leef ik nu een gelukkiger leven dan vroeger. Ik heb geaccepteerd dat ik te onaantrekkelijk ben voor vrouwen en ik vermijd alle spiegels.
De betaalde manier heeft absoluut geen zin omdat ik geen libido meer heb en omdat ik "hem"niet meer omhoog krijg vanwege mijn lage zelfbeeld. Pilletjes werken alleen als het om een lichamelijk probleem gaat. Bovendien wil ik het zelf ook niet.
Ik ga als maagd sterven en ik heb er absoluut geen problemen meer mee. Vroeger in mijn jongere jaren dus wel. Verschrikkelijk vond ik het om altijd alleen te zijn en niet te kunnen daten en al je vrienden/collega's die relaties hebben. Ik had last van extreme eenzaamheid maar dit is langzaam verdwenen en vanaf 40 heb ik ook hier geen last meer van.
Ik ben dus wel alleen geëindigd en ook hier heb ik vrede mee. Ik zou het liever niet meer anders willen als ik die keuze wel zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Overigens vind ik mezelf niet lelijk. Ook niet knap trouwens, maar ik zie op straat regelmatig mannen waarvan ik denk: nou, dan val ik nog best mee.
Ik ben nu bijna 48 en vind eigenlijk dat de jaren mij qua uiterlijk goed hebben gedaan.

Mijn libido is erg laag, maar niet nul en ik heb het ook niet bewust uitgeschakeld.
Hoewel er ook tijden zijn dat het hoger is. Gelukkig is er internet.

Maar ook ik heb geen behoefte meer aan een relatie.
Ik heb een fijn leven, leuke baan, fijne vrienden en een hechte familie.
Eigen huis, mooie auto en ik kan doen waar ik zin in heb zonder te hoeven overleggen.
Rond mijn 38e had ik iets van: Dames van Nederland, jullie hebben je kans gehad. Ik ben niet meer beschikbaar. En dat gaf me veel rust.

Een ONS vind ik niks. Als het er ooit van komt dan met een vrouw waar ik veel voor voel.
When in doubt, the auditor is always right!
Auditor schreef:
25-03-2018 20:55
Overigens vind ik mezelf niet lelijk. Ook niet knap trouwens, maar ik zie op straat regelmatig mannen waarvan ik denk: nou, dan val ik nog best mee.

Rond mijn 38e had ik iets van: Dames van Nederland, jullie hebben je kans gehad. Ik ben niet meer beschikbaar. En dat gaf me veel rust.

Een ONS vind ik niks. Als het er ooit van komt dan met een vrouw waar ik veel voor voel.
Geweldig dit, Prima om zo'n periode te kunnen afsluiten op een positieve manier zonder jezelf om laag te halen.

Wat betreft ONS is dit wel vrij normaal en natuurlijk als je erg jong bent, 16- 24 of zo? Volgens mij is dit juist gezond en is het een leer proces om uiteindelijk op een gezonde manier te kunnen daten en heb je dus van je fouten geleerd.
Alles overslaan zoals ik (en jij) hebben gedaan is veel ongezonder. We maken niet voor niks seksuele hormonen aan in onze jongere jaren met als doel seksueel actief te zijn.
Op mijn 38ste ongeveer gaf ik het ook officieel op. Toen ik 37 jaar was kwam ik nog om adviezen vragen op dit forum die allemaal dooddoeners bleken te zijn.
Als vrouwen je niet moeten dan houdt het op. Dan kan je nog zo leuk, aardig, behulpzaam, grappig en weet ik het allemaal zijn als de seksuele aantrekkingskracht ontbreekt heb je helemaal niks aan al die positieve eigenschappen.
Op dit moment van schrijven heeft de gemiddelde aantrekkelijk uitziende serie moordenaar weer een liefdesbrief binnen. Daar worden ze namelijk mee overladen.
Geen uitstraling? Game over.

En wat betreft je vrienden.. is dit zeer herkenbaar. Die zijn nooit langer alleen dan een week of 2. Die vrienden hebben mij zelfs proberen te koppelen (tegen mijn zin in maar ze vonden het wel oprecht vervelend voor mij dat ik in al die jaren bevriend was met hen ze mijn nog nooit met een vriendin hadden gezien ook al klaagde ik daar nooit over) en kreeg direct als antwoord dat ik hun type niet was :) Als je 100 keer iemands type niet bent dan kan je gerust vaststellen dat je gewoon lelijk bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zeker geïnteresseerd in die cursus maar weet eigenlijk niet of ik daar juist te jong voor ben. De meesten kloppen daar pas aan als ze tegen de 40 aanlopen.

Moet er zelf niet aan denken om zo lang zonder seks te zitten. Ik ben nu al 25 en smacht al 10 jaar naar seks, klinkt wanhopig maar zo voel ik mij nou eenmaal. Ik denk dat die twee mannen in het interview dat ook wel hadden. Een man heeft toch zijn natuurlijk behoeftes?

Maar ik wil dit topic niet op mij persoonlijk betrekken, daar heb ik al een ander topic over aangemaakt.

Ik denk dat dit bij vrouwen anders ligt dan bij mannen. Als mannelijke maagd ben je een sukkel terwijl vrouwen die langer maagd blijven op handen gedragen worden.

Er is dan ook nog een verschil of zij vrijwillig of onvrijwillig maagd zijn. De meeste mannen zijn onvrijwillig maagd.
Red pill + incel man
Alle reacties Link kopieren
pddnos schreef:
26-03-2018 10:57
Ik ben zeker geïnteresseerd in die cursus maar weet eigenlijk niet of ik daar juist te jong voor ben. De meesten kloppen daar pas aan als ze tegen de 40 aanlopen.

Moet er zelf niet aan denken om zo lang zonder seks te zitten. Ik ben nu al 25 en smacht al 10 jaar naar seks, klinkt wanhopig maar zo voel ik mij nou eenmaal. Ik denk dat die twee mannen in het interview dat ook wel hadden. Een man heeft toch zijn natuurlijk behoeftes?

Dan zou ik zo'n cursus liever vandaag dan morgen gaan doen. Waarom nog langer doorlopen met je probleem omdat je denkt dat de andere cursisten ouder zijn? Dat is toch zonde?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Zoals ik al ergens hierboven heb geschreven, was ik de 40 gepasseerd. En ik kan me herinneren dat ik het op een goed moment héél erg graag wilde, maar ik heb nooit (!) enige actie ondernomen. Ik wilde het, niet vanwege de seks, maar omdat ik niet als maagd dood wilde gaan. En dan op een dag in een ver land zit er iemand naast je, die de volgende dag naar huis gaat, naar één van onze buurlanden, dus afspreken is zeer makkelijk en voordat ik het wist verbleven we in een leuk hotel. Ik heb hem vooraf verteld dat ik maagd was en we hebben het er verder niet meer over gehad; het was voor hem geen issue. Bijna 10 jaar na dato beschouw ik hem nog steeds een cadeautje van het universum en dankzij hem, heb ik ook andere -net zulke fijne- ervaringen mogen hebben. Nu dat ik weet hoe het is, heb ik er ook geen behoefte meer aan (in ieder geval niet op het gebied van losse relaties).
Ik zit zo eens een beetje mee te lezen en er zijn mannen die nog nooit een liefkozing hebben gevoeld, nooit een vrouwenhand over hun huid hebben voelen gaan. Het kan dan wel zijn dat daar vrede in is gevonden, maar ik vind dit nogal wat.
Ik ben best wel onder de indruk van een aantal postst.
Eens Cateautje. Ik lees het toch ook met een lichte verbazing, omdat ik altijd het idee heb dat dit een "vrouwenkwestie" is. Je verwacht niet (althans ik niet) dat het ook mannen overkomt, op een latere leeftijd. Als zowel mannen als vrouwen eens van elkaar wisten hoe onzeker ze zijn of wat hun wensen en behoeften zouden zijn, dan zou het wellicht wat makkelijker zijn om samen in contact te komen.
paloma schreef:
26-03-2018 18:12
Eens Cateautje. Ik lees het toch ook met een lichte verbazing, omdat ik altijd het idee heb dat dit een "vrouwenkwestie" is. Je verwacht niet (althans ik niet) dat het ook mannen overkomt, op een latere leeftijd. Als zowel mannen als vrouwen eens van elkaar wisten hoe onzeker ze zijn of wat hun wensen en behoeften zouden zijn, dan zou het wellicht wat makkelijker zijn om samen in contact te komen.
Tja, ik heb altijd gedacht dat op ieder potje een dekseltje past, maar ja, we leven nu in een tijd dat je aan een bepaald plaatje moet voldoen om enige aandacht te genereren. Zo oppervlakkig! Tragisch hoor, nooit een warme omhelzing, nooit liefde te ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
26-03-2018 18:15
Tja, ik heb altijd gedacht dat op ieder potje een dekseltje past, maar ja, we leven nu in een tijd dat je aan een bepaald plaatje moet voldoen om enige aandacht te genereren. Zo oppervlakkig! Tragisch hoor, nooit een warme omhelzing, nooit liefde te ervaren.
Och, ik vind mezelf niet tragisch hoor.
Een mens is meer dan alleen zijn of haar sexualiteit. En als je zo eens wat leest op de peiler relaties in dit forum, dan weet je dat een relatie ook niet altijd zaligmakend is.

Ik ben nogal een einzelgänger en ik denk dat ik samenwonen niet eens zou trekken.
Hooguit een LAT relatie.

Lang geleden heb ik wel eens bijna een relatie gehad, maar meer als een paar keer zoenen is dat niet geworden. De bewuste vrouw is nog steeds een goede vriendin, trouwens. Dus ik weet een beetje hoe het voelt en dat was fijn, maar ik mis het ook niet.
When in doubt, the auditor is always right!
Auditor schreef:
26-03-2018 18:38
Och, ik vind mezelf niet tragisch hoor.
Een mens is meer dan alleen zijn of haar sexualiteit. En als je zo eens wat leest op de peiler relaties in dit forum, dan weet je dat een relatie ook niet altijd zaligmakend is.

Ik ben nogal een einzelgänger en ik denk dat ik samenwonen niet eens zou trekken.
Hooguit een LAT relatie.

Lang geleden heb ik wel eens bijna een relatie gehad, maar meer als een paar keer zoenen is dat niet geworden. De bewuste vrouw is nog steeds een goede vriendin, trouwens. Dus ik weet een beetje hoe het voelt en dat was fijn, maar ik mis het ook niet.
Ik heb het niet over sex gehad. :)
Auditor schreef:
26-03-2018 18:38
En als je zo eens wat leest op de peiler relaties in dit forum, dan weet je dat een relatie ook niet altijd zaligmakend is.

Ik ben nogal een einzelgänger en ik denk dat ik samenwonen niet eens zou trekken.
Hooguit een LAT relatie.
Hier ben ik het mee eens. Ikzelf zou nooit meer een losse seksrelatie willen, omdat ik door deze ervaringen erachter ben gekomen dat ik intimiteit (zoals ik het noem) veel belangrijker vind, dan het hebben van (in)directe seks. Ik vind het samenzijn, het samen doen en samen iets tot stand brengen fijner en belangrijker. En ik heb het soms ook; als ik weleens de relatieperikelen hier op het forum lees, dan denk ik ook "laat dit maar aan mij voorbij gaan". Ik ben ook een beetje te onrealistisch ingesteld en heb een te geromantiseerd idee van het hebben van een relatie. Maar ja, het is dat of dan liever niet.
Ik denk niet dat het probleem is dat iemand niet aantrekkelijk genoeg is. De meeste mensen zijn gemiddeld aantrekkelijk maar ik ken legio minder mooie mensen met een relatie. Misschien heeft het wel met verlegenheid te maken, of een laag zelfbeeld. Ik heb een familielid (v) dat er van overtuigd is dat de door haar uiterlijk waarschijnlijk heel moeilijk een vriend zal kunnen vinden. Ze heeft een prima uiterlijk, normaal postuur en geen ‘rare’ kenmerken. Alleen zo onzeker, en weinig spontaan en flirterig. Je gunt iemand dan toch dat er een gegadigde komt die daar doorheen kijkt en geduld heeft.
Cateautje schreef:
26-03-2018 18:06
Ik zit zo eens een beetje mee te lezen en er zijn mannen die nog nooit een liefkozing hebben gevoeld, nooit een vrouwenhand over hun huid hebben voelen gaan. Het kan dan wel zijn dat daar vrede in is gevonden, maar ik vind dit nogal wat.
Ik ben best wel onder de indruk van een aantal postst.
Ik vind het eerlijk gezegd geen issue. Sommige mensen zijn te onaantrekkelijk voor het andere geslacht. Ik leg me erbij neer dat ik het niet getroffen heb kwa genen. De natuur is helaas ook niet foutloos en levert niet enkel aantrekkelijke producten af daarvoor is het evolutie proces nog niet ver genoeg gevorderd. Slechte genen worden uiteindelijk gefilterd.
Ik geef mezelf in elk geval niet de schuld, ik voel dat ik er geen invloed op heb. Op deze manier kan ik er veel beter mee omgaan.
Ik kan inderdaad zeggen dat ik geen enkel fysiek contact met een vrouwelijk persoon heb gehad behalve dan een hand geven in situaties waarbij dit normaal is.
Alle reacties Link kopieren
In elk geval bewijst het verhaal van justme_37 en mijzelf dat het bekende riedeltje “je moet er gewoon niet mee bezig zijn, dan komt het vanzelf” totale onzin is.
When in doubt, the auditor is always right!
Alle reacties Link kopieren
Het komt "vanzelf" als de ingrediënten in een redelijke balans aanwezig zijn. Dit kan verstoord of achterop geraakt zijn. MinkeDeWit noemde al een aantal factoren die een rol spelen.

Sinds een half jaar heb ik vriendschappelijk contact met iemand die nu volop bezig is een stuk ontwikkeling in te halen via workshops die zich richten op communicatie, knuffelparty's maar ook via een "wingman" waarmee hij op stap gaat. Sleutelwoord is toch wel jezelf laten zien denk ik.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
24-03-2018 19:00
Zijn oude maagden allemaal sociaal niet zo goed dat ze maagd zijn?
De meeste mensen komen toch wel vanaf hun jeugd in een situatie dat je seks zou kunnen hebben?
Ga je dan nooit de deur uit? Niet uit? Heb je geen collega's? Verjaardagen? Etentjes? Hobby's? Heb je nooit een opleiding gedaan? Nooit gereisd?
Ik vind het bijna een prestatie als je op late leeftijd nog maagd bent, want overal zijn er mogelijkheden volgens mij.
Dat "overal" viel voor mij destijds behoorlijk tegen. Vanaf mijn 16e waren er op school geen meiden meer en later via het werk ook nauwelijks, bijna allemaal mannen. Mijn vriendenkring bestond uit vrijgezelle mannen, meest techneuten. Achteraf zie ik wel dat het erg eenzijdig was maar ik was heel gelukkig met die vrienden en daarin verandering brengen ging niet vanzelf. Ondanks deze beperking heb ik tot mijn 29e twee kansen gehad ontmaagd te raken maar beide zijn het niet geworden.

De sociale onhandigheid zat hem vooral in weinig ervaring hebben met vrouwen te kletsen en verlegen zijn. Een beetje flirten heb ik pas veel later geleerd toen ik wel uitging. Misschien ben ik een uitzondering hiervoor destijds hulp te hebben gezocht maar uiteindelijk vond de maatschappelijk werker waarmee ik sprak dat er niet zoveel mis was met mij. Het zat hem vooral in gebrek aan gelegenheid en contact durven leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven