Afspreken scharrel ongesteld
vrijdag 24 april 2020 om 09:02
Hoi allemaal,
Sinds een paar maanden heb ik een scharrel. Ik ben gisteren ongesteld geworden en vannacht is hij blijven slapen. We hebben geen seks gehad. Hij wil vanavond weer langskomen terwijl hij weet dat ik dan nog steeds ongesteld ben en we dus geen seks gaan hebben.
Hierbij is m'n vraag: Langskomen terwijl we al weten dat we geen seks gaan hebben, valt toch niet helemaal onder de noemer scharrel? Maar hoe zou je het dan wel noemen?
Sinds een paar maanden heb ik een scharrel. Ik ben gisteren ongesteld geworden en vannacht is hij blijven slapen. We hebben geen seks gehad. Hij wil vanavond weer langskomen terwijl hij weet dat ik dan nog steeds ongesteld ben en we dus geen seks gaan hebben.
Hierbij is m'n vraag: Langskomen terwijl we al weten dat we geen seks gaan hebben, valt toch niet helemaal onder de noemer scharrel? Maar hoe zou je het dan wel noemen?
vrijdag 24 april 2020 om 15:10
vrijdag 24 april 2020 om 15:14
Gewoon seksen als je allebei zin hebt. Handdoekje eronder.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
vrijdag 24 april 2020 om 19:45
vrijdag 24 april 2020 om 23:35
Als in, hij bezoedelde haar jurk. Dàn telt het niet. Ergens begrijp ik dat wel, je moet ergens de grens trekken.