Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 305 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Hallo Rooss4.0

Als eerste bedankt voor deze topic!

Toch ben ik (nog steeds) zoekende naar seks, geduld is een schone zaak.

Ik leef in een broer zus relatie en ik hou van mijn vrouw. Helaas kan mijn vrouw geen seks meer hebben. Gelukkig is onze relatie open en ben ik vrij om naast mijn relatie seks te hebben. Nu is een ONS niets voor mij, ik zoek een vrouw voor 1 á 2 maal per maand. Liefst iemand die in een gelijksoortige situatie zit. Ik hou erg van langdurige seks ben ietwat dominant, maar dat is toch redelijk normaal? Of stel ik nu rare eisen?

Ik heb al twee maanden SL geprobeerd maar dat heeft nog niets opgeleverd. En het kost genoeg, ook aan frustratie betreft overal op reageren en afwijzingen of genegeerd worden. Ik wil niet zomaar met mijn foto op tinder. Op Piaq lukt het ook niet, de meeste daar zijn opzoek naar een relatie.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn reactie.

Zijn er mensen met tips?
Het is voor een man echt een stuk lastiger dan voor een vrouw. Belangrijk is dat je een goede profieltekst schrijft, eentje die je boven het maaiveld uit laat steken, vraag desnoods of iemand 'm even wil lezen voor je. Zet áltijd een profielplaatje neer, als het geen foto van jezelf is dan een plaatje van het net dat iets over jou zegt. Iets over je hobby of een stuk natuur dat je aanspreekt. Zet nooit foto's neer met je lijf (zonder hoofd) op een racefiets ofzo, echt, wat een afknapper, net zoals afgeknipte vrouwen/kinderen. (vaak zie je nog net een pluk haar, ik vind dat echt niet kunnen).

En tja, dan toch tinder maar weer aanslingeren of Secret Flirt of wat dan ook. Je hebt verder gewoon niet zo superveel keuze.
...
Dankjewel voor de tips. Nu zit ik al jaren zonder seks dus wanhopig (hoor mij nou praten) ben ik niet, SF ga ik proberen, tinder vind ik te openbaar.
Ik neem de tijd. De “frustratie” komt door iedere dag op SL bezig zijn zonder resultaat. En ik zie er vrij normaal uit al zeg ik het zelf, haha. Ook verschillende teksten of foto’s geprobeerd. Daarnaast ook leuke of luchtige reacties. Ach, wie weet komt er morgen een vrouw op mijn pad. Al blijft het lastig om dan ook nog eens iemand te vinden met wie er een seksuele klik is. Dus ik durf geen eisen te stellen.
Rooss4.0 schreef:
16-07-2019 00:19
Zet nooit foto's neer met je lijf (zonder hoofd) op een racefiets ofzo, echt, wat een afknapper, net zoals afgeknipte vrouwen/kinderen. (vaak zie je nog net een pluk haar, ik vind dat echt niet kunnen).
Ik moest vreselijk hard lachen om deze beschrijving Roos. Niets zo ernstig als een restantje afgeknipte vrouw of kinderen op de profielfoto.

Ik heb net dit hele topic gelezen. Zelf zet ik nog geen stappen in erotisch wonderland (ondanks de nationale drooglegging) maar dit inspireert enorm :-D
Brandi89 schreef:
22-07-2019 19:33
Ik moest vreselijk hard lachen om deze beschrijving Roos. Niets zo ernstig als een restantje afgeknipte vrouw of kinderen op de profielfoto.

Ik heb net dit hele topic gelezen. Zelf zet ik nog geen stappen in erotisch wonderland (ondanks de nationale drooglegging) maar dit inspireert enorm :-D

Wat houdt je tegen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven