Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Bowa schreef:
18-05-2019 21:42
Ik heb heel even een account gehad op SL en ben volkomen gebombardeerd met berichten. Knetter!!
Ik heb even een paar pagina's terug gelezen maar echt goede reviews voor goed werkende sites kom ik niet tegen. Klopt dat?
Second love, secret flirt en SDC zijn prima werkende sites. Wat maakt het uit dat je gebombardeerd wordt met berichten, je kunt toch zelf uitfilteren?
Ik snap dat nooit zo, dat geklaag over teveel aandacht.

Daar komt bij dat je met je profieltekst al veel kunt doen. Ik was in mijn teksten best veeleisend waardoor veel mannen mij aan zich voorbij lieten gaan. Zet er bv in dat je alleen wilt daten met singles of met mannen met een een open relatie. Dat scheelt enorm.
...
Alle reacties Link kopieren
Charlemagne schreef:
23-05-2019 16:43
Maar waar in godsnaam te beginnen??
SDC, adultfriendfinder, adult match enz enz.
...
Murrmurr schreef:
01-04-2019 10:03
Ik kreeg een bijzonder bericht op Tinder van een hele groep mannen en (veel meer) vrouwen (vrij jong) die bij elkaar komen om allerlei truth or dare achtige spellen en drinking games te doen, wat dan kan resulteren in van alles. Als je nee zegt lig je uit het spel. Ik was nieuwsgierig dus ze hebben me toegevoegd aan de appgroep en een one drive bestand gestuurd waar je foto's kan zien van alle deelnemers. Ik denk dat ik pas want het lijkt me wat veel van het goede (het is best een grote groep), maar ik zou graag eens onzichtbaar zijn en meekijken met zoiets.
Dit klinkt best interessant. Ik ben geen actieve Tinderaar, van zo'n initiatief had ik nog niet gehoord.
Nog zo'n uitdaging: ik maak zaterdag foto's op een feest voor jonge swingers in Party Players. Nu heb ik via sdc een oproep geplaatst voor een leuke dame om met me mee te gaan, want dat fotograferen duurt maar even en dan begint de avond pas echt, maar ik krijg bizar weinig reacties op mijn oproep. En de dames in mijn eigen netwerk kunnen niet, zijn in het buitenland of vallen niet in de doelgroep. Heeft iemand nog een gouden tip?
photonic schreef:
03-06-2019 10:43
Heeft iemand nog een gouden tip?
Nee.
Je valt zelf toch ook niet binnen de doelgroep? Daarbij, als je werk klaar is mag je toch wel blijven, en kan je je zonder date toch ook wel amuseren?
Sugar¹ schreef:
03-06-2019 11:28
Je valt zelf toch ook niet binnen de doelgroep? Daarbij, als je werk klaar is mag je toch wel blijven, en kan je je zonder date toch ook wel amuseren?
Ik mag blijven, maar als man alleen val ik dan toch een beetje uit de toon tussen al die stellen. Vandaar dat ik liever met iemand aan mijn zijde rondloop. De vriendin die er de vorige keer bij was is komend weekend helaas verhinderd.
Maar moet jouw date wel of niet ook binnen de doelgroep vallen? In elk geval moet je er bij vermelden dat die doelgroep ≤40 is.
Sugar¹ schreef:
03-06-2019 20:52
Maar moet jouw date wel of niet ook binnen de doelgroep vallen? In elk geval moet je er bij vermelden dat die doelgroep ≤40 is.
Ja, daar heb je gelijk in. Gasten moeten <40 zijn.
Alle reacties Link kopieren
Tja, Photonic, ondanks dat jij daar aanwezig bent om plaatjes te schieten vraag je in wezen toch gewoon om een vrouw voor een seksdate. Of in elk geval een date met een erotisch kantje. Het feit dat jij daar bent om foto's te maken maakt jou eigenlijk niks bijzonderder of aantrekkelijker dan een zomaar man.
Als ik als SDC-er jouw oproepje zou lezen zou ik eerlijk gezegd ook niet weten wat je vóór hebt op zomaar-mannen.
Ik denk dat jij je positie als fotograaf een beetje eehm te interessant maakt in je hoofd?
...
Rooss4.0 schreef:
03-06-2019 21:19
Ik denk dat jij je positie als fotograaf een beetje eehm te interessant maakt in je hoofd?
Beetje glamorous is 't tuulk wel. Voor meisjes van 18.
Rooss4.0 schreef:
03-06-2019 21:19
Tja, Photonic, ondanks dat jij daar aanwezig bent om plaatjes te schieten vraag je in wezen toch gewoon om een vrouw voor een seksdate. Of in elk geval een date met een erotisch kantje. Het feit dat jij daar bent om foto's te maken maakt jou eigenlijk niks bijzonderder of aantrekkelijker dan een zomaar man.
Als ik als SDC-er jouw oproepje zou lezen zou ik eerlijk gezegd ook niet weten wat je vóór hebt op zomaar-mannen.
Ik denk dat jij je positie als fotograaf een beetje eehm te interessant maakt in je hoofd?
Sterker nog: ik zie het fotograaf zijn eerder als nadeel, want aan het begin van de avond heb ik mijn handen vol met foto's maken en pas daarna heb ik tijd voor mijn date. Dat is de reden dat ik het noem, niet vanwege een bijzondere status of iets dergelijks.
photonic schreef:
04-06-2019 13:18
Sterker nog: ik zie het fotograaf zijn eerder als nadeel, want aan het begin van de avond heb ik mijn handen vol met foto's maken en pas daarna heb ik tijd voor mijn date. Dat is de reden dat ik het noem, niet vanwege een bijzondere status of iets dergelijks.
Zo had ik het ook opgevat
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze oude nick afgestoft om hier 'anoniem' mee te kunnen kletsen.

In een ver verleden heb ik wel eens op feestjes oid heel onschuldig gezoend met vrouwen. Ik heb nooit de behoefte gevoeld of nieuwsgierigheid gehad om een stapje verder te gaan.

Afgelopen weekend ben ik geheel onverwachts in een situatie verzeild geraakt met een vrouw en met haar ben ik wel een stapje verder gegaan. Het was erg spannend en prettig, ik ben er redelijk ondersteboven van merk ik :P

Mijn nieuwsgierigheid is aangewakkerd! Maar hoe nu verder?

Met de dame van afgelopen weekend is geen optie. In mijn ogen was dat een éénmalige dronken ongeplande actie en ik weet zeker dat zij er ook zo over denkt. Het zou tevens een aantal onderlinge relaties in het gevaar kunnen brengen en dat wil ik niet.

Ik zit al sinds eeuwen op tinder op zoek naar mannen en daar is ook een mogelijkheid om aan te geven dat je interesse hebt in vrouwen. Maar dat is totaal niet anoniem.

Ik vind het totaal geen probleem dat mijn buurman bijvoorbeeld kan zien dat ik op tinder zit, maar ik weet dat er een flink aantal bi/lesbische dames uit mijn stad op tinder zitten waarvoor ik wel anoniem wil blijven.

Daarnaast staat er in mijn profiel dat ik op zoek ben naar een serieuze relatie... wat ook klopt voor de mannen. En ik ben nog zo'n groentje dat ik dus helemaal nog niet weet wat ik zou willen.

Een soort herhaling van afgelopen weekend zou ik heel graag willen, maar dat was niet gepland en tot een kwartier voordat het gebeurde was er ook niets wat er naar uitzag dat het zo zou lopen.

Kortom....vragen, vragen!!!
Alle reacties Link kopieren
photonic schreef:
04-06-2019 13:18
Sterker nog: ik zie het fotograaf zijn eerder als nadeel, want aan het begin van de avond heb ik mijn handen vol met foto's maken en pas daarna heb ik tijd voor mijn date. Dat is de reden dat ik het noem, niet vanwege een bijzondere status of iets dergelijks.
Ah, oké, dan heb ik het niet goed opgevat, mijn excuus.
Tja, dat is inderdaad een extra handicap, de dame in kwestie zal zich de eerste avond zeg maar alleen moeten vermaken. Ik hoop dat het je alsnog lukt een date te vinden.
...
Alle reacties Link kopieren
Loesie, zou een date met een stel niet iets voor je zijn? Waarbij je kunt experimenteren met de vrouw in kwestie en je er ook een man "bij hebt"?

Verder is een bi of ladys night in een parenclub misschien iets voor je of een inschrijving bij bi love? (daar zijn enkel vrouwen). Dan kun je tinder voor je man-activiteiten houden.
...
Alle reacties Link kopieren
In een ver verleden heb ik wel eens een account op SL gehad, maar ik vind dat te direct. Ik durf dat niet aan op die manier.

Ik weet dat je nergens toe verplicht bent als je iets afspreekt met iemand, maar toch is voor mij die druk te groot :(
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
04-06-2019 15:12
Loesie, zou een date met een stel niet iets voor je zijn? Waarbij je kunt experimenteren met de vrouw in kwestie en je er ook een man "bij hebt"?

Verder is een bi of ladys night in een parenclub misschien iets voor je of een inschrijving bij bi love? (daar zijn enkel vrouwen). Dan kun je tinder voor je man-activiteiten houden.
Dit zou ik wel willen inderdaad, maar wat ik zojuist als toevoeging gaf. Ik vind het te eng op direct op zoek te gaan naar stellen.
Bi love ken ik niet, dat is misschien wel een optie om eens te kijken. Alleen vrouwen voelt toch net iets veiliger denk ik.

Ik ben nog nooit in een parenclub geweest. Ik kom uit een hele 'brave' omgeving qua vriendschappen en ik weet niet of ik daar alleen naartoe zou durven. Ik ben erg introvert en dat maakt het ook niet makkelijk om contact te leggen :$
photonic schreef:
04-06-2019 13:18
Sterker nog: ik zie het fotograaf zijn eerder als nadeel, want aan het begin van de avond heb ik mijn handen vol met foto's maken en pas daarna heb ik tijd voor mijn date. Dat is de reden dat ik het noem, niet vanwege een bijzondere status of iets dergelijks.

Ik zie het ook als nadeel. Maar vooral omdat ik een zeer negatieve associatie heb met het type 'de erotische fotograaf'.
Loesie schreef:
04-06-2019 15:18
Dit zou ik wel willen inderdaad, maar wat ik zojuist als toevoeging gaf. Ik vind het te eng op direct op zoek te gaan naar stellen.
Bi love ken ik niet, dat is misschien wel een optie om eens te kijken. Alleen vrouwen voelt toch net iets veiliger denk ik.

Ik ben nog nooit in een parenclub geweest. Ik kom uit een hele 'brave' omgeving qua vriendschappen en ik weet niet of ik daar alleen naartoe zou durven. Ik ben erg introvert en dat maakt het ook niet makkelijk om contact te leggen :$

Het valt me op dat je jezelf nogal wat beperkingen op legt:
- vrouw van vorige keer is geen optie.
- tinder is lastig.
- Je wil niet dat (les)bi-vrouwen in je omgeving het weten.
- Stellen zijn te eng.
- Een parenclub durf je niet.
- Je bent introvert dus legt niet makkelijk contact.
- Een vrouw zou kunnen maar een keer afspreken schept verwachtingen.

Het lijkt er inderdaad op dat je vooral wacht op een toevallige ontmoeting waarbij de situatie toevallig zo is dat het er toevallig zomaar van komt maar achteraf alle betrokkenen toevallig wel net kunnen doen alsof er niks gebeurt is.

Als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie met een vrouw maar dat wel wil ontdekken zal je toch een klein beetje ergens je nek uit moeten steken. Wat is er mis met een apart profiel aanmaken (op tinder o.i.d.) als vrouw-zoekt-vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Op de bank blijven zitten en hopen dat er een leuke zoenmevrouw op de stoep komt staan kan ook natuurlijk maar weet je, die kans is niet zo heeeel groot.

Probeer een beetje uit je bangeschijtertmodus te komen joh! Wat kan jou het nou schelen dat er dames in je woonplaats weten van je bischierigheid!
...
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
04-06-2019 15:40
Het valt me op dat je jezelf nogal wat beperkingen op legt:
- vrouw van vorige keer is geen optie.
- tinder is geen optie.
- Je wil niet dat (les)bi-vrouwen in je omgeving het weten.
- Stellen zijn te eng.
- Een parenclub durf je niet.
- Je bent introvert dus legt niet makkelijk contact.
- Een vrouw zou kunnen maar zomaar een date afspreken schept verwachtingen.

Het lijkt er inderdaad op dat je vooral wacht op een toevallige ontmoeting waarbij de situatie toevallig zo is dat het er toevallig zomaar van komt maar achteraf alle betrokkenen toevallig wel net kunnen doen alsof er niks gebeurt is.

Als je niet op zoek bent naar een serieuze relatie met een vrouw maar dat wel wil ontdekken zal je toch een klein beetje ergens je nek uit moeten steken. Wat is er mis met een apart profiel aanmaken (op tinder o.i.d.) als vrouw-zoekt-vrouw?
Je hebt gelijk, want ik hoop inderdaad dat ik weer toevallig in zo n situatie beland :whistle:

Ik wil het graag zelf verder ontdekken, de (les)bi vrouwen die ik ken in mijn omgeving zijn nogal van het roddelen (en kinderachtig) en ik wil niet dat één van hen mij op hun tinder langs ziet komen en dan aan de grote klok hangt dat Loesie op zoek is naar vrouwen voor spannende avontuurtjes.

Doordat ik introvert ben vind ik dingen blijkbaar enger en ook zie ik teveel beren op de weg.
Het voelt voor mij als een hele andere wereld waar ik eens een kijkje wil nemen en ja, dat vind ik eng :(
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
04-06-2019 15:52
Op de bank blijven zitten en hopen dat er een leuke zoenmevrouw op de stoep komt staan kan ook natuurlijk maar weet je, die kans is niet zo heeeel groot.

Probeer een beetje uit je bangeschijtertmodus te komen joh! Wat kan jou het nou schelen dat er dames in je woonplaats weten van je bischierigheid!
Ik ben inderdaad een bangeschijtert :facepalm:
Loesie schreef:
04-06-2019 15:53
Je hebt gelijk, want ik hoop inderdaad dat ik weer toevallig in zo n situatie beland :whistle:

Ik wil het graag zelf verder ontdekken, de (les)bi vrouwen die ik ken in mijn omgeving zijn nogal van het roddelen (en kinderachtig) en ik wil niet dat één van hen mij op hun tinder langs ziet komen en dan aan de grote klok hangt dat Loesie op zoek is naar vrouwen voor spannende avontuurtjes.

Doordat ik introvert ben vind ik dingen blijkbaar enger en ook zie ik teveel beren op de weg.
Het voelt voor mij als een hele andere wereld waar ik eens een kijkje wil nemen en ja, dat vind ik eng :(

Het is ook best een beetje spannend. Reken maar dat veel anderen dat ook vinden. Maar volgens mij kan je dan beter doen wat je het beste lijkt in plaats van wachten op wat er gebeurt. De kans is dan ook best groot dat er niks gebeurt of dat het niet gebeurt op de manier waarop je eigenlijk zou willen.

Praktische tips:

Maak een aparte account aan voor je vrouw-vrouw zoektocht op websites/apps die je wat lijken. Dan ben je niet met 1 account op twee fronten bezig (ik zoek een speelse vrouw voor een losse date, maar een stoere vent voor een relatie mag ook .. dat combineert niet zo lekker in 1 profiel). En je kan die account dan ook wat anoniemer houden.

Als je een leuk vrouwspersoon hebt ontdekt dan pak je gewoon eerst ergens een bakje koffie/terrasje. Dan weet je zeker dat er niks moet en kan je gewoon even elkaar 'platonisch' aftasten. vervolgens kan je een vervolgdate plannen als je 't ziet zitten.
Loesie schreef:
04-06-2019 15:18
Dit zou ik wel willen inderdaad, maar wat ik zojuist als toevoeging gaf. Ik vind het te eng op direct op zoek te gaan naar stellen.
Bi love ken ik niet, dat is misschien wel een optie om eens te kijken. Alleen vrouwen voelt toch net iets veiliger denk ik.

Ik ben nog nooit in een parenclub geweest. Ik kom uit een hele 'brave' omgeving qua vriendschappen en ik weet niet of ik daar alleen naartoe zou durven. Ik ben erg introvert en dat maakt het ook niet makkelijk om contact te leggen :$

Met een stel afspreken kan juist wel heel leuk zijn en minder eng. Juist omdat het dan niet direct 1 op 1 is. En je hebt vrouwelijk en mannelijke inbreng. Het voordeel is dus dat 'het gesprek' met z'n drieën makkelijker is dan met z'n tweeën (minder afhankelijk van jouw introverte afwachtende modus) en dat je ook een man erbij hebt waardoor juist beide bi-kanten worden aangesproken. Maar andersom moet je wel een klik hebben met z'n drieën wat soms moeilijker is dan met z'n tweeën. En als je puur die vrouwelijke ervaring wil zit een man alleen maar in de weg natuurlijk. En er is nog een aspect; veel stellen zijn op zoek naar een 'speeltje' erbij. En dat is niet altijd een hele gelijkwaardige benadering vind ik. Maar ook dat is gewoon een kwestie van selecteren waar jij je prettig bij voelt.

Ik vind het in elk geval een erg aangename en relaxte manier van daten.

Mocht je die optie eens wat verder willen bestuderen dan kan je je inschrijven bij swingerssites en daar gewoon eens met wat stellen kletsen. Ook zitten er vaak bi-vrouwen (en vrouwen van stellen) die ook alleen vrouw-vrouw afspreken leuk vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven