Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Rooss4.0 schreef:
04-06-2019 15:09
Ah, oké, dan heb ik het niet goed opgevat, mijn excuus.
Tja, dat is inderdaad een extra handicap, de dame in kwestie zal zich de eerste avond zeg maar alleen moeten vermaken. Ik hoop dat het je alsnog lukt een date te vinden.
Thanks, Roos. Het is gelukt inmiddels, een vrijwilligster uit onverwachte hoek :-)
Alle reacties Link kopieren
photonic schreef:
04-06-2019 21:54
Thanks, Roos. Het is gelukt inmiddels, een vrijwilligster uit onverwachte hoek :-)
Top! Have fun!
...
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie Rooss4.0 en SHIFTY!

Ik heb een account bij SDC aangemaakt, stap 1 is dus gezet :proud:
Loesie schreef:
05-06-2019 13:58
Dank jullie Rooss4.0 en SHIFTY!

Ik heb een account bij SDC aangemaakt, stap 1 is dus gezet :proud:

Mooi! Succes bij je spannende ontdekkingsreis.

Ik zou gewoon eens lekker een beetje kletsen met vrouwen/stellen zodat je een beetje beeld krijgt van hoe het in z'n werk kan gaan en wat je kan verwachten. En gewoon een bakje koffie is ook gewoon een optie (niet de verwachtingen van anderen invullen maar helder zijn over je eigen ideeën erbij).

Ter info (van wat ik er van weet):
SDC is veruit de grootste swingerssite maar wordt soms ook wel als 'plat' ervaren met relatief veel wappers en fakers (goed selecteren dus!)
TheOtherBook is een mooie swingerssite met naar verhouding wat meer vrouwen en iets meer een kinky inslag; maar erg rustig; het aantal actieve leden is eigenlijk heel erg klein.
Excitant is een kleinere swingerssite dan SDC maar een stuk levendiger dan TOB en vrij van fakers/single mannen door een persoonlijke check. En de site is naar buiten toe goed afgeschermd (geen check=geen lid=geen info). Dat maakt de sfeer op de site zelf heel relaxed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ontzettend veel berichten ontvangen op sdc en een hoop berichten vond ik te direct of van stellen die ik te oud vind (20 jaar ouder).

Inmiddels heb ik kik gedownload en ben met 1 stel en 1 man van sdc die heel fijn overkwamen in hun berichtjes aan het kletsen. Het stel en de man hebben ook een heel uitgebreide tekst in hun profiel op sdc wat mij erg aansprak.

Dus tot zover voor mij al grote stappen ;-D
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal.

Ik ben bevriend met een stel,waar ik geregeld mee naar kinky feestjes ga,maar door de drukte gaan hun minder,en ik wil er toch heen blijven gaan.

Soms ben ik aan het denken om een profiel op SDC te zetten,maar dat lijk me een grote stap.
Bij mij in de omgeving kan ik er niet over praten,dat ik naast mijn leven,dit soort feestjes bezoek,ik ben een vrouw van 45 jaar single.

Het lijk me ook erg leuk om via deze weg meer open mindend mensen te leren kennen,omdat je dan over dit soort dingen kan praten.
Op welke site s kan je eigenlijk terecht.

Ik heb zelf geen facebook,is dat een probleem,omdat bij dating sites er aan gekoppeld zijn.
Ik zoek geen relatie.

Loesie,heel veel plezier,ik ben benieuwd wat jullie ervaring is op sdc en meerdere site s als vrouw alleen.
Alle reacties Link kopieren
wendy7373 schreef:
10-06-2019 17:08

Op welke site s kan je eigenlijk terecht.
Dat is in dit topic nu al heel vaak aangereikt, lees anders even terug.

Als het je echt om kinky gaat zou je fetlife ook nog kunnen proberen. Het nadeel van fet is alleen dat het geen datingsite is, meer een soort kinkyfacebook waar je contacten op zou kunnen doen en je scene zou kunnen uitbreiden. Als je daar tips over wilt hebben laat maar weten.
...
Zeker als je graag met een stel mee op pad gaat lenen swingersites zich daar goed voor. Dan moet je alleen nog een beetje de focus leggen op je kinky kant.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_387198 wijzigde dit bericht op 19-06-2019 20:17
Reden: ...
98.68% gewijzigd
Lavendelbloesemgeur schreef:
16-06-2019 09:37
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Ik zit 16 jaar in een fijne relatie, maar mis enorm spannende opwindende sex... Ik heb heel erg behoefte aan sex met een man, maar dan wel ongebonden en niet fulgair. Een man die veel van zijn vrouw houdt, maar opwindende sex mist. In een lange relatie gaat de spanning er van af, daarom ben ik op zoek. Ben verder heel netjes, ben nog nooit eerder vreemd gegaan. Waar zou ik een betrouwbare man voor sex kunnen vinden?

In jouw geval op een gay-dating site denk ik?
Alle reacties Link kopieren
Lavendelbloesemgeur schreef:
16-06-2019 09:37
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Ik zit 16 jaar in een fijne relatie, maar mis enorm spannende opwindende sex... Ik heb heel erg behoefte aan sex met een man, maar dan wel ongebonden en niet fulgair. Een man die veel van zijn vrouw houdt, maar opwindende sex mist. In een lange relatie gaat de spanning er van af, daarom ben ik op zoek. Ben verder heel netjes, ben nog nooit eerder vreemd gegaan. Waar zou ik een betrouwbare man voor sex kunnen vinden?
Of hier een beetje hengelen?

Vind het altijd zo vreemd dat vrouwen moeite hebben iemand te vinden voor sex op een "no strings attached" manier
Beijtje schreef:
16-06-2019 22:04
Of hier een beetje hengelen?

Vind het altijd zo vreemd dat vrouwen moeite hebben iemand te vinden voor sex op een "no strings attached" manier

Dat is ook niet zo moeilijk natuurlijk. Voor mannen is het iets lastiger. Die snappen nooit zo goed dat ze die losbandige vrouwen nergens tegen komen. In werkelijkheid komen ze die losbandige vrouwen natuurlijk wel tegen, maar zijn die gewoon niet in ze geïnteresseerd. Dat zien die gewillige mannen natuurlijk niet; ze zijn tenslotte beschikbaar om te neuken en dat lijkt ze ruim voldoende (wil je m'n lul zien?). En ze vermoeden dan ook dat die losbandige vrouwen samenscholen op geheime bijeenkomsten waar alleen de best geselecteerde mannelijke neukers worden uitgenodigd.

En daarom komen die gewillige mannen, die schijnbaar geheel onterecht niet zijn uitgenodigd, nog wel eens vissen bij 'de vrouwtjes' waar al die hunkerende vrouwen nou eigenlijk hun mannen opdoen.

Ze vermommen zich dan graag als losbandige vrouw en roepen quasi nonchalant dat ze toch zo'n trek hebben in een fijne mannelijke neukert, maar dat ze die niet weten te vinden. In de hoop natuurlijk dat één van de vrouwen hun zo goed bewaarde geheim prijs geeft en vertelt waar al die vrouwen al die mannen vinden. Meestal gaat die conversatie gepaard met 'hihi, vindt jij dit ook zo spannend' of 'hihi, moet jij ook al dweilen' (de vermomde man denkt vooral dat het gebruik van 'hihi' onomstotelijk bewijs is dat hij een vrouw is).

En het allerbeste is nog als één van die andere vrouwen precies hetzelfde probleem heeft; het niet kunnen vinden van een losbandige man. Want je raadt het al, dan springt die vermomde losbandige man uit z'n vermomming als losbandige vrouw om haar de lust te verklaren. Om daarna tot de ontdekking te komen dat die andere losbandige vrouw eigenlijk ook een vermomde losbandige man is met hetzelfde snode plan.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 08:40
0.75% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Shifty, gaat je fantasie een beetje met je op de loop? Toch iets teveel zonlicht opgedaan dit weekend wellicht? ;-D

Lavendel, houd je viva-inbox in de gaten. Als het begint met C en eindigt met harlesGentle zit je sowieso goed. Oh nee, die heeft geen vrouw.
Geloof ik.

Maar eeh, waarom moet ie veel van zijn vrouw houden? Wat gaat jou dat aan?
...
Beetje vergezocht Shifty. Veel slimmer is het om hier vermomd als vrouw aan te pappen met een forumster die je leuk lijkt. Heb je dan haar vertrouwen gewonnen lok je haar mee naar Kik of WhatsApp en ga je foto’s uitwisselen. Bevallen die foto’s je goed ga je een foto van jouw vriend laten zien (een mooie, van jezelf dus, als je lef hebt meteen een naaktfoto) en pols je wat de forumster van jou je vriend vindt. Als die forumster beleefd antwoord dat het niet verkeerd is geef je aan dat je jezelf hem best wil uitlenen, je hij moet toch toevallig in forumster’s buurt zijn en kan best langswippen.
anoniem_377731 wijzigde dit bericht op 17-06-2019 05:46
0.80% gewijzigd
Lavendelbloesemgeur schreef:
16-06-2019 09:37
Hallo allen, ik ben nieuw hier. Ik zit 16 jaar in een fijne relatie, maar mis enorm spannende opwindende sex... Ik heb heel erg behoefte aan sex met een man, maar dan wel ongebonden en niet fulgair. Een man die veel van zijn vrouw houdt, maar opwindende sex mist. In een lange relatie gaat de spanning er van af, daarom ben ik op zoek. Ben verder heel netjes, ben nog nooit eerder vreemd gegaan. Waar zou ik een betrouwbare man voor sex kunnen vinden?
Waarschijnlijk heb je nu al een bericht of 30 in je inbox van stuk voor stuk uitermate betrouwbare mannen die tevens tot het summum op minnaargebied behoren.
Niemand hier heeft ooit van Tinder gehoord? Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toch wel echt het meeste plezier en succes in het echt. Via dating apps of sites valt echt tegen, je merkt wel dat vrouwen daar genoeg aandacht krijgen
Rickvv schreef:
17-06-2019 21:29
Ik heb toch wel echt het meeste plezier en succes in het echt. Via dating apps of sites valt echt tegen, je merkt wel dat vrouwen daar genoeg aandacht krijgen

Ligt aan je techniek. Ik speel altijd 'hard to get'. Dan maak ik een account aan en zet ik daarna meteen m'n telefoon uit terwijl ik wacht tot m'n inbox over stroomt. Ik doe het niet te vaak want die accounts zijn wel heel duur, maar het werkt iedere keer.
Rooss4.0 schreef:
16-06-2019 23:07
Lavendel, houd je viva-inbox in de gaten. Als het begint met C en eindigt met harlesGentle zit je sowieso goed. Oh nee, die heeft geen vrouw.
Geloof ik.
Dank je voor het vertrouwen, Rooss4.0. Inderdaad geen vrouw op dit moment... Mogelijkheden tot afspreken voldoende als ik dat zou willen. Hier trouwens niet met de bedoeling om te scoren. Ik date erg selectief ;-)
Charles_Gentle28 schreef:
18-06-2019 15:06
Dank je voor het vertrouwen, Rooss4.0. Inderdaad geen vrouw op dit moment... Mogelijkheden tot afspreken voldoende als ik dat zou willen. Hier trouwens niet met de bedoeling om te scoren. Ik date erg selectief ;-)

Jij kan er tenslotte ook niks aan doen dat er de hele tijd topics worden geopend over XXL-schapen.
SHIFTY schreef:
18-06-2019 18:41
Jij kan er tenslotte ook niks aan doen dat er de hele tijd topics worden geopend over XXL-schapen.
Niet enkel op het forum, ook de laatste Viva verhalen op deze site over erg groot geschapen partners lijken heel herkenbaar. Vanaf wanneer is een XL formaat trouwens een XXL?
Open een topic : "Charles, enorme lul, maar ik vraag me af hoe groot is groot?"
Rooss4.0 schreef:
16-06-2019 23:07
Lavendel, houd je viva-inbox in de gaten. Als het begint met C en eindigt met harlesGentle zit je sowieso goed.
:HA:
Rickvv schreef:
17-06-2019 21:29
Ik heb toch wel echt het meeste plezier en succes in het echt. Via dating apps of sites valt echt tegen, je merkt wel dat vrouwen daar genoeg aandacht krijgen
.
Serieus? Mijn ervaring (en van omgeving) is dat je na een weekje swipen al genoeg voorraad heb voor de winter.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
20-06-2019 13:46
.
Serieus? Mijn ervaring (en van omgeving) is dat je na een weekje swipen al genoeg voorraad heb voor de winter.
Kan je je inbeelden hoe lelijk ik dan ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven