als verjaardagcadeau
maandag 13 juni 2011 om 08:55
maandag 13 juni 2011 om 11:08
maandag 13 juni 2011 om 11:54
maandag 13 juni 2011 om 12:43
quote:Erwt schreef op 13 juni 2011 @ 12:16:
[...]
Oh, dat is goed om te weten
Loep Smurf maar even, weet je precies wat ik bedoel!
Ik heb het allang opgegeven om serieus naar Smurf dr vele topics te luisteren, ze doet niets met de adviezen en blijft het ene topic na het andere openen....
Maar je mag gerust het stokje van me overnemen
[...]
Oh, dat is goed om te weten
Loep Smurf maar even, weet je precies wat ik bedoel!
Ik heb het allang opgegeven om serieus naar Smurf dr vele topics te luisteren, ze doet niets met de adviezen en blijft het ene topic na het andere openen....
Maar je mag gerust het stokje van me overnemen
dinsdag 21 juni 2011 om 22:02
ja het gaat wel. dankje. hij gooit het iedere keer er op als hij niet lekker in zijn vel zit,zegt hij dat ik hem met rust moet laten en niet moet smsen en dat hij vanaf het begin al had gezegd dat hij niet toe is aan een relatie. vanmorgen deed hij dat weer. ik heb het gevoel dat alsof hij doet dat ik lastig ben ofzo en eigenlijk niks wil,maar hij kust me zelf en wil zelf sex. ik snap het niet meer! ik word zo onzeker van hem
dinsdag 21 juni 2011 om 22:08
welnee helemaal niets. hij wou wel iets voor me verjaardag doen maar lukte hem niet omdat hij te druk had om eerst zijn dingen op orde te hebben,huis en zo.
nee ik snap het idd niet meer, wat hij nou wil, ik bedoel ene keer wil hij alles met me en als hij niet lekker in z,n vel zit, doet hij zo, zoals vanmorgen
nee ik snap het idd niet meer, wat hij nou wil, ik bedoel ene keer wil hij alles met me en als hij niet lekker in z,n vel zit, doet hij zo, zoals vanmorgen