als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
quote:smurfje251 schreef op 21 juni 2011 @ 22:17:

en ik heb het gevoel dat hij me niet wil, en zegt hij nee je ziet het anders

Hij wil je wel maar niet op d emanier waarop jij wilt dat hij je wil, snappie?

Vast niet
Belangrijk detail Mamalief. Stel je voor dat Smurf vergeet te ademen.

Smurf, ik heb echt een serieuze vraag: heb jij de reacties in jouw topics eigenlijk gelezen? Of schrijf je alleen maar en lees je niets?
ik was weer zo kwaad vanmorgen en dat is niet de eerste keer. als ik het hem zeg zoals jullie zeggen, zegt hij zo moet je het allemaal niet zien
quote:smurfje251 schreef op 21 juni 2011 @ 22:20:

ik was weer zo kwaad vanmorgen en dat is niet de eerste keer. als ik het hem zeg zoals jullie zeggen, zegt hij zo moet je het allemaal niet zienHeb je mijn vraag gelezen?
Smurf kán je überhaupt lezen?
quote:mamalief schreef op 21 juni 2011 @ 22:29:

Smurf kán je überhaupt lezen?

Ook een belangrijke vraag

Ik zie overigens dat Smurf alweer is afgehaakt nu er vragen gesteld worden
Ze moest vast op bed van haar moeder.
Heel verstandig. Morgen wacht er tenslotte weer een nieuwe dag voor relatietoestanden.
Is dit nou nog bezig?
Ah know`t, tha shunt
Ze zouden een realityserie moeten gaan draaien daar op die sociale werkplaats.

Met sms-functie dat wij kunnen stemmen wat Smurf wel of niet doet.
quote:KahlanAmnell schreef op 21 juni 2011 @ 22:43:

Is dit nou nog bezig?Ik dacht exact hetzelfde.
Dit is net als het bordje aan de muur in een voetbalclub waarop staat 'morgen gratis bier'.

In dit topic is het: 'morgen is het beter'.

M.a.w. nooit dus
hij zegt dat ik de verliefdheid zwaar te pakken heb en hij niet zo zwaar als mij nog,omdat hij met andere dingen bezig is, huisje en kindje en zo
quote:smurfje251 schreef op 23 juni 2011 @ 12:29:

hij zegt dat ik de verliefdheid zwaar te pakken heb en hij niet zo zwaar als mij nog,omdat hij met andere dingen bezig is, huisje en kindje en zoDat gaat alleen niet met jou gebeuren dus.
Is dit nog steeds de zelfde man van vorig jaar?
Allemachtig smurf, koop een dagboek en loop hier alsjeblieft niet zo te zeiken als je toch geen adviezen leest.

HIJ WIL JE NIET! HIJ HEEFT EEN RELATIE, MAAR NIET MET JOU!
Of Smurf, geef hem alles waar hij om vraagt en trek je dus terug wanneer hij je niet blieft.

Dan hoef jij je niet meer afgewezen te voelen en is het lekker duidelijk allemaal.

PS nog wel iets verzinnen wat je met die overgebleven vrije tijd gaat doen.
hij heeft geen relatie met iemand anders, in zulke dingen is hij weleens wat raar, ook doen wij met werk een studie en volgend e week examen maar hij wil alleen zijn diploma krijgen en een feestje voor hem hoeft niet
quote:smurfje251 schreef op 23 juni 2011 @ 15:13:

ook doen wij met werk een studie en volgend e week examen maar hij wil alleen zijn diploma krijgen en een feestje voor hem hoeft niet

Wat in hemelsnaam heeft dit er nou weer mee te maken???

Heb je al zicht op een verhuisdatum van je ouders. Ik hoop echt dat je ver weg komt te wonen van deze parasiet. Het zal best voor jou even lastig zijn maar investeer in mensen waar je er wel voor toe doet en laat deze ongeinteresseerde minkukel/smurf-GEBRUIKER in z'n sop (van z'n schone huis) gaarkoken.
Of volg het advies van Campari op en kom dan niet elke week/dag klagen/vragen etc. Laat je 'lekker gebruiken' als deurmat, voetveeg, seksobject en pinautomaat.

HIJ WIL JE NIET. Hoeveel helderder wil je het hebben?
ik zeg het alleen dat jullie weten wat het voor iemand is, ongeintresseerd iemand dus! geen we hebben nog geen verhuis datum en zijn nog op zoek naar woningen
quote:smurfje251 schreef op 23 juni 2011 @ 15:25:

ongeintresseerd iemand dus!

Maar dat maakt toch helemaal niet uit? Jij wilt je best laten pakken als verjaardagskado, prima toch? Gewoon doen.

(vind het wel heel leuk dat je de 2e doos bonbons lekker zelf opgesnoept hebt, lekker ondeugend!).
my god,lees dit topic en sta met mijn bek vol tanden....

LIEVE SMURF LAAT HEM MET RUST HIJ WIL JE NIET VOOR LIEFDE ALLEEN VOOR SEX EN GELD!!!!!!!

ik zeg het alleen dat jullie weten wat het voor iemand is, ongeintresseerd iemand dus! Eh, smurf? Wij weten allang wat voor een triest figuur het is hoor... Ik geloof dat jij echt de enige persoon bent die het niet wil zien.

ik zeg het alleen dat jullie weten wat het voor iemand is, ongeintresseerd iemand dus!

Het enige wat hij van jou wil is seks en geld.

Hij wil helemaal geen relatie met jou. Dat zegt hij toch ook steeds?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven