anaal

18-07-2007 22:33 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vraaje: mijn vriend houdt erg van anale seks en zo nu en dan hebben we dat (als ik lekker opgewonden ben). Als hij bij mij binnenkomt doet het even pijn, maar dat gaat snel weer weg en dan is het best lekker. Als we echter dan een minuut of vijf anale seks hebben, begint het plotseling heel onaangenaam te worden; niet echt pijnlijk, wel in zoverre een rotgevoel dat ik het dan vaak afbreek. Daar voel ik me dan een beetje schuildig over, maar ik wil wel dat de seks leuk blijft en niet "pijnlijk". Herkennen jullie dit?
voor die vijf minuten om zijn een beetje glijmiddel gbruiken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik snap goed wat je bedoeld, mijn advies is je moet een paar keer goed kuchen net als je goed verkouden bent. dat heeft mij ook goed geholpen als ik mijn vriend goed neem.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 juli 2007 @ 23:43:

voor die vijf minuten om zijn een beetje glijmiddel gbruiken ?Of heel veel glijmiddel gebruiken en evt bijblijven gebruiken
Je bent zelf een theepot
Waarom zou je je schuldig voelen? Het is toch de bedoeling dat je er allebei lol in hebt? Ik heb één keer anaal geprobeerd, en ik vond het zo'n pijnlijke toestand dat ik er voorgoed mee gekapt ben. Vond mijn man op dat moment misschien best jammer, maar hij heeft er geen moment van wakker gelegen verder. Want gelukkig denkt ie er hetzelfde over als ik: waar d'r twee seks hebben moeten er twee lol hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven