Anale seks

01-07-2013 22:51 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ruim 5 maanden heb ik een hele lieve vriend en op seksueel vlak heb ik weinig te klagen. We hebben nu enkele keren geprobeerd om anale seks te hebben, maar het lukt niet. We hebben gebruik gemaakt van condooms en glijmiddel om het soepel te laten gaan, maar helaas. Ik was helemaal ontspannen, daar kan het niet aan liggen. Hebben jullie tips of weten jullie het perfecte standje om anale seks bij te proberen?
Heb je al eens geprobeerd om het eerst met een niet al te grote vibo of dildo te doen? Een beetje "voorbereiden" zegmaar
Ja, meerdere vingers lukken ook wel maar dan gaat het 'fout'..
Tijd, geduld en tijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
In welk standje heb je het geprobeerd? Wat gaat er fout, komt hij er niet in, wordt hij slap?
Doggystyle en terwijl ik op m'n buik lig, met m'n heupen op een kussen. Hij wordt niet slap, maar hij gaat er niet in. Misschien glibbert het te veel door de combinatie van condooms en glijmiddel, maar anders gaat het helemaal niet lukken
Sowieso zorgen dat je vriend een goede stijve heeft. En ik ga altijd op het bed op mn knieeen zitten met mn kont richting hem, en hij staat dan achter mij(naast het bed). Dan doet hij eerst met een dildo met glijmiddel tot het iets "uitrekt" zegmaar, en ik nog meer ontspannen ben, en dan gaat het gemakkelijk. Je moet trouwens ook drukken/persen alsof je moet poepen even plat gezegd.
Doe erg voorzichtig en forceer niets.

Je kunt hier mee beginnen en deze voorzichtig opblazen:

http://www.christineleduc ... tegory_id=&offset=0&page=

Anale sex is alleen prettig als je het zelf ook lekker vind.

Als de penis naar binnen gaat is en het eerste stukje van je anus voorbij is dan glijd hij er meestal zo wel in.
Bedankt voor de tips! Hopelijk gaat het lukken, al is het ook niet zooodanig belangrijk om er nachten wakker van te liggen ;)
Probeer het eens in missionaris. Hij kan op zijn knieën voor je zitten en jij kan hem "sturen" door je handen op zijn bovenbenen te leggen. Als jij duwt moet hij even rustig aan doen. Als je op je rug ligt zit er geen spanning op je benen en kan je dus nog beter ontspannen.

Over het "niks forceren" heb ik een andere mening. Hij moet even door het lastige punt heen en daar is wel een tikje forceren voor nodig is mijn ervaring.

Glijmiddel heb ik zelf bijna nooit gebruikt, ik vind het niet fijn bij anale seks. Hier deed flink wat spuug de truc.

Maar net wat je zegt, niks om van wakker te liggen.. af en toe even proberen en wie weet lukt het op een dag. Veel plezier!
Het is heel spannend dus ook moeilijk om je spieren los te laten. Als je erg opgewonden bent lukt het beter. En glijmiddel of spuug idd, eerst vinger maar alleen verdergaan als dat lekker voelt anders heb je weerstand. Doe echt voorzichtig de eerste keer want je moet idd even door de sluitspier, beetje forceren maar als je te hard duwt schiet hij door en dat doet pijn! Beter zachtjes steeds verder duwen en ook weer terug.

Wij doen het soms in lepeltje lepeltje (ik voorste lepel rechterkant) alleen dan lig ik met mijn ene been over hem heen naar achter en lig ik half op hem met een kussen onder mijn rechterschouder. Het fijne hiervan is dat je er allebei goed bij kunt en ik kan hem leiden en hij mij vingeren.

Pas op dat je niet nadat hij in je anus heeft gezeten, zonder schoon te maken in je vagina verdergaat want de bacteriën uit je anus zijn niet goed voor je vagina en kunnen zorgen voor nare (blaas) ontsteking of jeuk, infectie enz!!

Ookal zie je niks zitten, bacteriën zijn er toch.

Veel plezier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven