BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
@ZHRO :hug:
Alles is verder wel gezegd denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi dat je delen hier je toch uiteindelijk het zetje heeft kunnen geven om te kiezen. Voel je je opgelucht of ben je ook verdrietig, heb je het gevoel dat je wat kwijt bent?
Een raam dicht, een deur open. Nu kun je gaan voor hetgeen je echt wilt. Sterk hoor!
En dat je daar een blz mee vult is niet erg. Het gaat hier over ontmoetingen, over beleven en over afscheid. En zoist.
...
Lief dat je zegt dat het hier geen belasting is Rooss. Ik voel me opgelucht en alsof ik letterlijk makkelijker kan ademhalen. Ik denk dat het ergste verdriet al geweest is toen ik me realiseerde dat ik hier niet meer gelukkig van werd en dat het niet voldoende was. Een beetje verdrietig, maar ik voel ook een kleine sparkel/opwinding van waar ik de weg voor vrij maak.

En dank je wel voor de virtuele knuffel Moon. :hug:
Alle reacties Link kopieren
@ZHRO Fijn dat je je opgelucht voelt en dat je duidelijk een goed besluit hebt genomen. En wat fijn dat hij er zo goed op reageerde.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Vanavond onderwerp ik me niet aan één maar aan twee dominanten. Ongelooflijk spannend, de heren hebben onderling al enige uitwisseling gehad, de faciliteiten staan klaar. Nu het slachtoffer nog... slik.
Ik zou het (nog) geen stuiteren willen noemen maar trappelen... hell yeah!
...
Heel erg veel plezier Rooss! Ik hoop dat je een fantastische avond tegemoet gaat.
Terug van weggeweest... nog niet bijgelezen
Hoe was het Rooss??????

Hier ondertussen een scheiding achter de rug, ik woon in m’n eigen heerlijke huisje waar ik me erg blij voel.

Momenteel heb ik geen D, wat ik nu vreselijk begin te missen.
Wie weet wat de toekomst nog brengt...
Alle reacties Link kopieren
-Aardbeitje-, niet bij de pakken blijven zitten en er werk van maken.
Opnieuw iemand zoeken is leuk en vinden nog leuker.
Ga met het motto Si, yo lo puedo!!!

Als je wilt weten wat het is contacteer me maar.
Si, yo lo puedo!!

Ja, je kan het! :)
Ik zit niet bij de pakken neer hoor
Alle reacties Link kopieren
:hug: Aardbeitje
Fijn dat je een heerlijk huisje hebt. En neem de tijd voor jezelf, die D komt wel.

@Sammekebel Ten eerste is vissen en dit topic, of viev überhaupt, gebruiken om een vrouw te scoren verboden. En wordt dus ABSOLUUT NIET gewaardeerd.

Ten tweede, wat wij WEL heel erg waarderen is als je jezelf even voorstelt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:hug: voor aardbeitje. Fijn dat je je wel blij voelt ondanks het groeiende gemist.
Alle reacties Link kopieren
Hoe was het Rooss? Ontzettend benieuwd. Hier was sprake van een ruil met andere D/s - samen in dezelfde ruimte. Maar ik zag t niet zitten op dit moment. Vagelijk nieuwsgierig maar vind het te spannend. Ook in mn hoofd. Ik geef me aan mijn eigen D. Graag. En als hij wil dat ik het met een ander doe: ja. Dan is hij er bij en hij bepaalt.

Maar zelf met een andere D. Ik vond t te ingewikkeld. Ben heel benieuwd hoe t voor jou (en anderen die t gedaan hebben) voelt. Zelf vanilla met iemand anders zie ik dan weer wel gebeuren. Overigens gaan zij nu met zn 3-en. Hebben ze ook eerder gedaan.

Aardbeitje: nieuwe fase. Al aan het rondkijken? Daar de ruimte voor? Geniet ook van de zoektocht, nu of straks.
Alle reacties Link kopieren
@raam: hoe gaat t nu? Kan je het een plekje geven?

Benieuwd naar hoe je date was Roos!

@Ivy doe waar je je goed bij voelt. Denk dat de D relatie met een ander vooral veel vertrouwen vereist. Zou het daarom vanilla makkelijker zijn?

Weer terug van weggeweest. Vooral veel genoten met m'n sub en onze relatie meer uitgediept. Ik heb veel gehad aan de ervaringen en tips op dit forum! Even leek het er op dat er gevoelens in het spel kwamen maar hier hebben we goed over gesproken. Ik vraag me wel af of het vaker voorkomt in de D/s relatie dat iemand meer wil. Het hele pakket; de exclusiviteit, de intiemere vanilla kant erbij.
Alle reacties Link kopieren
@Ivy Had je mijn antwoord op je vraag nog kunnen terug vinden?

Ik kan me voorstellen dat het lastig voelt, zo'n D/s ruil tijdens een spel, al ben je in dezelfde ruimte. Ik heb het weleens gedaan, toen ik een D/s had. En soms keek ik wel jaloers de andere kant op, tegelijkertijd genoot ik ook heel erg van wat er met mij gebeurde. Nu ben ik zelf niet monogaam en heb ik wel iets met uitgeleend worden, dus voor mij past het ook. Maar het is lang niet ieders ding en dat hoeft het ook niet te zijn :)

@Seabreeze Fijn dat je wat hebt gehad aan de tips die je hier zijn gegeven.

Over gevoelens in een D/s. Heerlijk eerlijk, ik denk dat op het moment dat je er voor kiest samen de diepte in te gaan die onvermijdelijk zijn. Een D/s is nu eenmaal een relatie, met commitment en gevoelens. Zo'n relatie kan niet bestaan zonder en in een relatie kunnen die gevoelens verdiepen en sterker worden. Het kan zijn dat de onderdanige en dominante liefde intenser worden, maar soms kan er ook een stukje vanilla liefde of vanilla verliefdheid bij komen. Ook dat is niet gek en komt regelmatig voor. Wat je samen doet, de emoties en gevoelens die je op zoekt zijn namelijk niet niks en maken een hoop los.

Ik denk dat het belangrijkste is dat je eerst uitzoekt waar de gevoelens vandaan komen. Wat is de basis van die liefde, zit die in de onderdanigheid of dominantie of zit hij in het vanilladeel. Het gevoel kan namelijk op elkaar lijken, maar de bron van de liefde kan anders zijn. En van daaruit kun je bespreken hoe je er mee omgaat en welke plek het kan hebben in de relatie.

Maar een D/s zonder gevoelens, dat is dus echt onmogelijk in mijn ogen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lolly, dat is helemaal waar wat je zegt en herkenbaar.
Ik ben me er van bewust dat zo'n relatie niet zonder gevoelens kan. Ik geef om mijn sub en ben dankbaar voor de overgave die ze mij geeft. Die dankbaarheid en liefde uit zich bij mij vooral in de aftercare; na een heftige sessie til ik haar op en leg haar tegen me aan in een innige knuffel. Ik weet dat ze dit fijn vind. Soms komt daarna een vanilla seks deel. En ik neem dingen voor haar mee die ze fijn of lekker vind.
De gevoelens komen van haar kant. Ben daar best van geschrokken omdat ik (nog) niet voel hoe mijn d/s relatie kan bestaan binnen een monogame vanilla relatie. Ik heb ook zeker gevoelens voor haar. Maar niet zoals ik die in een vanilla relatie voelde. Wel veel fijner ofzo. Veel meer verbonden.

Ze zegt zelf dat het misschien het spel (de d/s) liefde is die ze voelt. Maar als ik kijk naar haar gedrag en wat ze zegt betwijfel ik of dit wel zo is. Ik wil voorkomen dat me dit gaat remmen in m'n spel. Dit is nog niet het geval, maar het laatste wat ik wil is haar hart breken.
Alle reacties Link kopieren
@Seabreeze De manier waarop de liefde zich uit kan hetzelfde zijn. In mijn laatste D/s, verlangde ik er naar hem altijd te dienen. Mijn leven met hem te delen, als onderdanige. Genoot ik er ook van hem op een vanillamanier te verwennen en leuke dingetjes mee te nemen. We deden ook vanilladingen. Toch was de bron van die liefde mijn onderdanigheid. Al zat daar, achteraf, ook wel een vleugje verliefdheid door. De intensiteit van zo'n relatie, kan dat losmaken.

Laat je daardoor niet beperken, maar blijf wel praten over de gevoelens, waar ze vandaan komen en wat het met haar doet. En blijf duidelijk in hoeveel jij haar kunt geven en waar daarvan de grens ligt. Zodat ze, zelfs als er ook vanillaliefde bij zit, nooit meer gaat verwachten.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Mooie ervaring denk ik lollypop, maar is dat niet ook verwarrend?
Als deze gevoelens met elkaar verstrengeld raken. Ik vind het voor nu een heel mooi iets, al die gevoelens die bij ons allebei loskomen. Hoe ga je dan om met monogamie en jaloezie?
En aangezien je het over je laatste relatie hebt, hoe ga je met elkaar om als die vanilla band verbroken is? Kan je dan weer terug naar uitsluitend de d/s relatie of is die band dan verspeeld?

Voor mezelf voelt de d/s relatie veel completer dan de vanilla relatie. Voelt alsof ik een stuk van mezelf heb ontdekt wat er altijd was maar niet kon uiten in de traditionele relaties.
Ik heb eerlijk gezegd dat ik geen relatiemateriaal ben en daarin niets te bieden heb. Erover praten hebben we gedaan maar ik ben niet het type dat het zomaar weer gaat doen. Ik zie haar morgen, maar wil dan vooral genieten. Ik zal het wel in de gaten houden dat zij zich niet op de romantische manier gaat verliezen in mij.
Alle reacties Link kopieren
@Seabreeze Voor mij was het niet verwarrend, omdat ik precies wist wat voor relatie ik had en hoeveel ik kon krijgen. Een D/s en vriendschap, meer was er niet. Daarom had ik waarschijnlijk ook pas achteraf door, dat er bij mij ook een stukje vanilla verliefdheid zat. Daar had ik tijdens de D/s geen ruimte aan gegeven en dat was ook prima.

Hoe je omgaat met monogamie en jaloezie? Voor mij eigenlijk niet anders dan in een vanillarelatie. We hadden daar afspraken over. Ik wist waar ik stond en ik wist ook welke vrijheden ik had. En jaloezie? Ja, dat kon ik soms zijn, net zoals in een vanillarelatie. Ik weet dat die jaloezie van mij is en los staat van de ander. Ik weet ook dat de beste manier voor mij om er mee om te gaan is openheid en weten wat er speelt met anderen. Maar ook mijn plek weten. De zekerheid dat ik als s nummer 1 was.

Voor mij is een D/s-relatie dus eigenlijk gewoon een relatie, zoals andere relaties, alleen is de basis ervan anders.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Wezenlijk gezien is er idd ook geen verschil lollypopje, gevoelens blijven gevoelens. Ik denk dat ik de twee verschillende relaties wel verschillend beleef.
In m'n (weliswaar onervaren) d/s relatie vormen genot, respect en veiligheid de boventoon, evenals liefde. In een vanilla relatie zijn deze dingen er natuurlijk ook, maar is het meer gericht op de alledaagse dingen, de exclusieve verbondenheid en toekomstwensen.

M'n sub heeft hetzelfde idee over haar plek weten met het verschil dat ze juist niet wil weten met wie ik nog meer om ga. Om zichzelf tegen die jaloezie te beschermen.

Goed praten en van elkaar weten wat je kan bieden en hoe je erin staat is het belangrijkste.
Alle reacties Link kopieren
Had jouw eerdere reactie niet gezien lollypop. En jaloers ziijn als ik hem met n ander zou zijn; dat vind ik wel opwindend. Maar genieten ve andere D, kan ik me niet voorstellen. Sex wel. Maar vernederd of pijn gedaan worden. Nee. Niet voor mij. He. Wat fijn. Eenu tijdelijke (?) Grens ontdekt.

Over t verschil D/s en vanilla kan ik niet meepraten. Loopt bij ons gelijk op. Nog meer vanilla eerst en later de D/s.

Benieuwd ook hoe t met de anderen is.
Alle reacties Link kopieren
Oh. En over mn plek. Heel belangrijk ook voor mij. En ik wil ook alles weten om de verbondenheid te voelen en warm te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ivynight schreef:
25-11-2017 15:22
Hoe was het Rooss? Ontzettend benieuwd. Hier was sprake van een ruil met andere D/s - samen in dezelfde ruimte. Maar ik zag t niet zitten op dit moment. Vagelijk nieuwsgierig maar vind het te spannend. Ook in mn hoofd. Ik geef me aan mijn eigen D. Graag. En als hij wil dat ik het met een ander doe: ja. Dan is hij er bij en hij bepaalt.
Mijn Dom was er ook bij. Anders was ik dit ook niet aangegaan, ik heb er een klein jaar over gedaan om mijn Dom dusdanig te vertrouwen dat hij zich op mocht "uitleven", het is ondenkbaar dat ik me aan iemand zou geven die ik nog maar 2 keer vluchtig gezien heb.

Het was fantastisch, werkelijk geweldig. Hij had een arsenaal van 25 zwepen bij zich en ik, naief als ik ben, dacht nog even dat dat een mindfuck was maar ze zijn allemaal gebruikt. Van tevoren had hij gevraagd of ik wensen had en die heeft hij allemaal met liefde ingewilligd. Zijn komst was een heel groot cadeau. En hij heeft er nog schoftig van genoten ook.
Terwijl de GastDom met mij bezig was bleef H er constant bij, hij bemoeide zich er niet mee maar we hielden ons geestelijke lijntje. Hij heeft ook niet ingegrepen terwijl hij het soms best op de rand vond, zijn meisje zien lijden vindt hij lastig. Hij is geen sadist. Als iemand heel geïnteresseerd is in het hele verhaal mag diegene mij een PB sturen. Dan geef ik mijn fetlife nick.

Waar ik ook heel blij mee was is dat de gastDom mij een stopwoord liet gebruiken. Dat vind ik ontzettend moeilijk want ik ben een werkpaard to the max, ik geef het niet op. Maar ik moest want hij ging niet stoppen en terwijl hij zei "ik hoor niks!" ging hij door tot ik het zei. En daarna de emotie want er wordt onmiddellijk op mijn faalknop gedrukt. Maar de wereld verging niet en niemand was boos. Ik werd getroost door 2 fijne mannen en toen gingen we weer fijn verder.
Zaterdagavond in bed heeft H me even uitgebreid bekeken. Ik ben beslist niet stuk maar er staan wel een paar fine lines! :proud:
...
Alle reacties Link kopieren
Seabreeze1 schreef:
26-11-2017 15:20
Ik vraag me wel af of het vaker voorkomt in de D/s relatie dat iemand meer wil. Het hele pakket; de exclusiviteit, de intiemere vanilla kant erbij.
H en ik waren al innig verstrengeld maar ons besluit om als Ds stel verder te gaan heeft het in intensiteit alleen nog maar versterkt. Er is nog steeds geen sprake van een relatie in de traditionele zin van het woord maar we ontdekken ere wel steeds en dimensie bij en dat voelt heel fijn. We laten het toe, we laten het gebeuren, geen angst voor gevoelens en diepte.
En alsof het duiveltje ermee speelt... gisteren liep hij zomaar tegen mijn moeder op! :biggrin:
...
Alle reacties Link kopieren
Seabreeze1 schreef:
26-11-2017 18:59
Ik zal het wel in de gaten houden dat zij zich niet op de romantische manier gaat verliezen in mij.
Volgens mij is dit al big time aan de gang als ik het zo lees. Ik vraag me af hoe jij dat in de gaten gaat houden, het is iets dat zich in haar binnenwereld afspeelt en daar heb je weinig controle over.
Maar eeh Seabreeze, waar ben je bang voor? En dat is een rotvraag I know maar ik lees angst. Gevoelsangst.
...
Dat klink echt fantastisch Rooss! Wat leuk dat je zo uitgebreid verteld. Denk je dat jullie dit vaker gaan doen, of was dit eenmalig? Ik zit met een big smile je verhaal te lezen in ieder geval. Je zegt dat H geen sadist is en Dom2 je wel behoorlijk toegetakeld heeft, is dat een behoefte die een fijne aanvulling was en je nodig hebt van een ander, of hoe doen jullie dat normaal gesproken? Misschien interpreteer ik dat stukje wel gewoon niet goed hoor!
Ik zie hier trouwens een scenario voor me waar hij met een Harry Potter style hutkoffer vol zwepen aan komt zetten in een mini van omdat het anders niet past. ;-D

Seabreeze ik hoop dat jullie er uit komen kwa gevoelens, denk dat lollypop heel zinnige dingen zegt, maar je praat heel liefdevol en met respect vind ik en dat lijkt me de basis voor iedere soort relatie. Lijkt me juist dat als je in een niet-klassieke vorm van een relatie zit je de ruimte kunt hebben uit te zoeken wat voor jullie werkt.

Met mij gaat het best wel goed, beetje verward op het moment. Mijn Amerikaan (zo ga ik hem maar even noemen) heeft zich volledig anders opgesteld na de brief, en mij ook een gemeend appje met veel plezier gestuurd voor Wasteland. Ik had onverwacht tot nog een maatje gevonden waar ik me erg vertrouwd bij voel, en heb echt een top avond gehad. Ik zou het willen beschrijven als een groot circus, en ik had niet het idee dat het om iets anders ging dan bekijken en bekeken worden, maar ik heb heerlijk gedanst en volop van het kijken genoten. In een rustige ruimte een heel erg leuk gesprek gehad met een man, met hem gedanst en telefoonnummers uitgewisseld. Gister avond gebeld, en afgesproken binnenkort een kop koffie te gaan drinken in vanilla setting. Hij nodigde me bij hem thuis uit, maar geeft aan er respect voor te hebben als ik dat niet wil, hij me erg aantrekkelijk vond en een geduldig man is. :D Echter, probeerde mijn Amerikaan me te bellen terwijl ik met deze man aan de telefoon was en er is een switch omgegaan in zijn hoofd en hij is hem volledig geflipt omdat hij me niet kon bereiken. 28 gemiste oproepen, voice berichten, etc. En hij klonk gewoon niet gezond, met een trillende stem. Nu weet ik niet zo goed of ik inderdaad respectloos bezig ben, dat dit te snel is, of hoe ik me voel, maar ik voel me emotioneel gechanteerd. Heb echter aangegeven dat ik hier echt niet op zit te wachten, maar het is vermoeiend en ik vraag me af of ik volledig afstand moet nemen als het zo gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven