been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
Oh wat leuk. Jullie gaan een kind 'plannen' ahum. Vertel je hem dan wel dat ie dan een hele tijd niet meer op je been kan zitten? Klotsende enkels, kriebelbenen en na de bevalling heuuul wat weekjes geen seks. Dus geen beenzitterij na de seks.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Ik had toch wel een spannender einde verwacht
Ik zeg altijd maar: "1 Been is geen been"
en wat voor soort eind had je dan verwacht ?
hij gaat hard met zn pielewop in mijn platina en daarna op mijn been

sorry :$ hahahaha
Jullie gaan een baby plannen. Van alle opmerkingen die je hebt gemaakt, vind ik deze werkelijk de meeste stuitende en kansloze.
Op een been kun je niet staan.
hooo, ze is lang niet de enige die een kind "plant", hoor...ik wil de mensen niet te eten geven die denken dat ze zoiets kunnen plannen. Ik kan maar één ding zeggen:

Ik hoop uit de grond van mijn hart voor TO en haar man dat het feilloos verloopt en dat kleintje zich aandient wanneer jullie het min of meer gepland hebben. Bijt je niet te hard in die plannen vast, want een lichaam doet soms niet wat het hoofd en het hart wil .

En de opmerkingen dat "beensex" na de bevalling of tijdens de zwangerschap niet meer kan; tja, elk lichaam is anders en elk koppel gaat daar anders mee om; Sexualiteit verandert sowieso wel bij de meeste koppels denk ik, tijdens zwangerschap en na de bevalling, 't is maar een kwestie hoe je ermee omgaat.

't Is niet omdat meneer een bepaalde voorkeur heeft dat hij misschien geen schitterende echtgenoot gaat zijn op vlak van begrip dat het even niet meer kan tijdens die ingrijpende periode.

Good luck
quote:Djin schreef op 17 november 2011 @ 21:10:

Ik zou mijn poot stijf houden. Dan maar geen sex.Hahahahahaa Briljante reactie , wat een lol weer
Been there, done that!
Home is where your wifi connects automatically.
quote:Welpie schreef op 25 november 2011 @ 16:18:

Been there, done that!
TO, je man is niet de enige hoor.

*hopelijk niet al eerder geplaatst, ik heb niet alle pagina's van dit topic bekeken*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 28 november 2011 @ 18:29:

TO, je man is niet de enige hoor.

[afbeelding]

*hopelijk niet al eerder geplaatst, ik heb niet alle pagina's van dit topic bekeken*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven