been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
Ja tuurlijk heb ik een voet misspoez.

Waarom hij de slappe lach krijgt weet ik ook niet.

Hij is trouwens geen fan van voetbal, wel van handbal ;)
misschien wil hij paardje rijden? :D
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 18:58:

Hij is trouwens geen fan van voetbal, wel van handbal ;)Nouja, ik kon me nog iets voorstellen met <SPOILER> anale penetratie door een beenstompje</SPOILER>.
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 18:27:

Hij zit er op het begin niet helemaal op maar hangt hij er een beetje boven en daarna gaat hij er echt op zitten.

Hij zit toch op je onderbenen? Doet dat niet erg zeer, of buigen je knieen niet door onder zijn gewicht?

Ik kan me er eigenlijk totaal niets bij voorstellen...
Hij zit op één been en het doet geen zeer.

Hij is trouwens geen fan van voetbal, wel van handbal ;)Heb je mijn suggestie over anale prikkeling gelezen? Zou het kunnen dat hij daar naar verlangt?
Tja.... succes ermee. Je wordt steeds raarder en ongeloofwaardiger, echt, hopelijk heb je door dit tpoic een leuke avond?
Nee want ik heb hem een keer voorgesteld om anaal te doen en dat wou hij niet.

Ik ben dit tegengekomen op internet

Als iemand of een dier tegen je been leund, er aan zit, of er op zit of wil zitten betekent dit dat hij een tekort aan seksuele dromen heeft.

Nou of dat zo is weet ik niet maar vind het erg apart.
To: ik zie d'r in elk geval geen been meer in!
Het feit dat hij geen anaal wil doen (jou penetreren bedoel je?) wil natuurlijk nog niet zeggen dat hij niet stiekem verlangt naar stimulans van zijn anus.
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 19:19:

Als iemand of een dier tegen je been leund, er aan zit, of er op zit of wil zitten betekent dit dat hij een tekort aan seksuele dromen heeft.

Nou of dat zo is weet ik niet maar vind het erg apart.Rare site, met zo'n vervoegingsfout.
was een amateur site

Hij is trouwens geen fan van voetbal, wel van handbal ;)succes verder
Vraag me altijd af hoe het toch kan dat iemand zo'n lol beleeft aan het starten van dergelijke topics.

Nou of dat zo is weet ik niet maar vind het erg apart. Mijn arme hond.
quote:Star schreef op 17 november 2011 @ 20:18:

[...]

Mijn arme hond.

Nou of dat zo is weet ik niet maar vind het erg apart.Van mij mag je wel eens een link plaatsen waar je dat hebt gevonden. Ik kan de site waar je dat vandaan hebt in ieder geval niet vinden

Nou of dat zo is weet ik niet maar vind het erg apart.Als ik informatie met taalfouten lees, zegt mij dat veel over de schrijver. Ik zou het niet serieus nemen.
quote:Siss schreef op 17 november 2011 @ 20:11:

Vraag me altijd af hoe het toch kan dat iemand zo'n lol beleeft aan het starten van dergelijke topics.Ik vind het wel geinig. Kom zelden op de sexpijler, maar er gaat vandaag een wereld voor me open!
zeg tegen die rare kerel van je dat je geen sex meer wilt tot hij je heeft verteld waarom hij op je been wil zitten!
Ik begin me echt af te vragen wat hij in godsnaam denkt terwijl hij je aan zit te staren...

Of misschien wil ik dat liever niet weten.
Ik zou mijn poot stijf houden. Dan maar geen sex.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:Djin schreef op 17 november 2011 @ 21:10:

Ik zou mijn poot stijf houden. Dan maar geen sex.
Ah know`t, tha shunt
Echt heel raar. En dan vooral ook dat aanstaren en gaan lachen. Bijna alsof hij je ergens om uitlacht. Zou ik niet echt amusant vinden.

Als hij te verlegen is om te vertellen waarom hij dat doet kan je hem vragen het eens op te schrijven....
If God is watching us, the least we can do is be entertaining

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven