been sex

17-11-2011 16:49 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een tijdje mee maar heb mij nu aangemeld om een vraag te stellen en mijn hart te luchten. Misschien komt het verhaal nep over maar helaas is het al 5 maanden zo

Mijn man waarmee ik al 5 jaar samen ben ( 2 jaar getrouwd, zijn allebei 26 ) heeft ooit iets gehoord over been sex op tv.

Sinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren. De eerste drie keer dacht ik dat hij het voor de grap deed, maar dit gebeurt telkens weer. Ik heb hem vaak gevraagd waarom hij dit doet en dan loopt hij verlegen weg zonder antwoord te geven. Ik ben het nu zat om sex te hebben omdat ik dit heel erg beschamend vind. De laatste paar keer klemt hij zich zelfs vast aan mij en gaat dan lief lachen en als dit een paar seconden duurt valt hij zelfs in de slappe lach. Ik ben een paar keer boos weg gelopen want dit is toch raar? Ik heb iig nooit van been sex gehoord, bah, jullie?
Grote afknapper. Hij zou z'n zaakje op 't droge kunnen zetten bij mij totdat hij die onzin uit de doeken doet.
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 18:09:

Hij is een hele rustige/verlegen man en juist niet iemand die gekke fratsen uit haalt. Mijn vriendin weet er ook van en die heeft hem keihard uitgelachen toen ze hem tegen kwam op straat. Toen manlief thuis kwam vroeg die waarom mijn vriendin zo moest lachen..Niet jij vind het toch wel vreemd.

Deze vriendin zou ik nooit meer iets vertellen.

Ben wel benieuwd wat je antwoordt was op je vriends vraag?

Zit hij trouwens stil op je been of doet hij ook nog iets?
Nah je hebt nu meerder keren aangegeven dat jij het niets vindt. Ik zou mocht hij het weer doen zeggen: Nu snel eraf anders zorg ik ervoor dat mijn been per ongeluk omhoog floept. Dat is pijnlijk dus nu wegwezen daar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Eigenlijk wel maar hij mag van mij best een fantasie hebben met mijn been maar laat het hem gewoon niet doen en alleen in zijn hoofd denken!
Ik heb toen gezegt tegen mijn man dat ik niet weet waarom ze moest lachen. En hij zit stil op mijn been, alleen gaat hij wel steeds dieper en harder er op zitten.
Dieper en harder erop zitten? Wat bedoel je? Ik zie niet hoe dat kan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hij zit er op het begin niet helemaal op maar hangt hij er een beetje boven en daarna gaat hij er echt op zitten.
quote:workaholic3 schreef op 17 november 2011 @ 18:24:

Ik heb toen gezegt tegen mijn man dat ik niet weet waarom ze moest lachen. En hij zit stil op mijn been, alleen gaat hij wel steeds dieper en harder er op zitten.Hij wil gewoon een schop in zijn ballen. Zoals ik al schreef, gewoon uittesten.
En waar laat hij je grote teen?
quote:Friezin71 schreef op 17 november 2011 @ 18:30:

En waar laat hij je grote teen?
Wat mij vooral opvalt aan het verhaal dat hij iets doet bij jou wat je niet wil, en toch blijft de situatie voortbestaan. Waarom Workaholic? Jij voelt je er toch niet fijn bij? Direct afkappen dus, en uitleggen dat je wellicht met hem mee wil gaan in zijn behoefte, maar dat je dan wél wil weten wat erachter zit.

Overigens, als hij steeds 'harder' op je been gaat zitten denk ik dat hij stiekem zoekt naar een anale prikkel.
Vinden jullie dit vreemd? Ik vind het niet zo vreemd, er zijn meer mannen die dit doen. Dit heeft vaak te maken met een iets te strakke voorhuid. Doordat de voorhuid iets te strak is voelt een man meer druk op het been. Bij het klaarkomen neemt deze druk toe, waarna er voor een man niets geilers bestaat dan het ervaren van de zwaartekracht door op een verhoging (jouw been) plaats te nemen.
Is hij voetballiefhebber??

*denkt nu aan Mario Been*
quote:MMP schreef op 17 november 2011 @ 18:33:

Vinden jullie dit vreemd? Ik vind het niet zo vreemd, er zijn meer mannen die dit doen. Dit heeft vaak te maken met een iets te strakke voorhuid. Doordat de voorhuid iets te strak is voelt een man meer druk op het been. Bij het klaarkomen neemt deze druk toe, waarna er voor een man niets geilers bestaat dan het ervaren van de zwaartekracht door op een verhoging (jouw been) plaats te nemen.Goh.... weer wat geleerd. Lijkt me een plausibele verklaring. Hoe weet je dit? Heb jij dit ook?

Vinden jullie dit vreemd? Ik vind het niet zo vreemd, er zijn meer mannen die dit doen. Dit heeft vaak te maken met een iets te strakke voorhuid. Doordat de voorhuid iets te strak is voelt een man meer druk op het been. Bij het klaarkomen neemt deze druk toe, waarna er voor een man niets geilers bestaat dan het ervaren van de zwaartekracht door op een verhoging (jouw been) plaats te nemen.Hij zoekt het verhoogde punt pas na het hoogtepunt. Niet tijdens.

Vinden jullie dit vreemd? Ik vind het niet zo vreemd, er zijn meer mannen die dit doen. Dit heeft vaak te maken met een iets te strakke voorhuid. Doordat de voorhuid iets te strak is voelt een man meer druk op het been. Bij het klaarkomen neemt deze druk toe, waarna er voor een man niets geilers bestaat dan het ervaren van de zwaartekracht door op een verhoging (jouw been) plaats te nemen.Maar hij is al klaargekomen als hij tegen TO's been gaat schurken.
quote:istar_ schreef op 17 november 2011 @ 18:40:

[...]

Maar hij is al klaargekomen als hij tegen TO's been gaat schurken.Oh ja..... geen plausibele verklaring dus.
quote:istar_ schreef op 17 november 2011 @ 18:40:

[...]

Maar hij is al klaargekomen als hij tegen TO's been gaat schurken.schurken?
quote:Enn schreef op 17 november 2011 @ 18:41:

[...]

Oh ja..... geen plausibele verklaring dus. Of hij melkt zijn ballen even leeg
ik vond trouwens die anale prikken wel een goede (iemand suggereerde dat).
misschien gaat hij, al zittende op jouw been, zijn zonden bedenken? hij staart je toch aan TO?

ik roep ook maar wat
Héél raar beeld krijg ik hierbij; heb je wel een voet, workaholic? (diep op je been zitten?? Sja sorry, dirty mind, joy forever)
quote:misspoez schreef op 17 november 2011 @ 18:46:

Héél raar beeld krijg ik hierbij; heb je wel een voet, workaholic? (diep op je been zitten?? Sja sorry, dirty mind, joy forever)
quote:enter schreef op 17 november 2011 @ 18:43:

misschien gaat hij, al zittende op jouw been, zijn zonden bedenken? hij staart je toch aan TO?

ik roep ook maar wat

En daarbij krijgt ie ook nog eens de slappe lach.

Weird.
Lijkt mij een blok aan je been zo'n man. Misschien probeert hij je op deze manier op het verkeerde been te zetten. Ik zou het onderwerp nog een keer aansnijden en tegen hem zeggen dat als hij niet wil vertellen waarom hij dat doet jij de benen neemt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven