Ben ik de enige?

17-03-2016 08:39 137 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zoals de titel al weergeeft vraag ik mij af of er meerdere dames zijn met dezelfde (inmiddels) gewoonte net als ik.

Mijn verhaal begint een aantal maanden terug. Ik had een andere baan aanvaard met meer ontwikkelings mogelijkheden en bij afscheidt van mijn voormalige werkgever ben ik samen met wat ex collega's gaan eten. Uiteraard had ieder een presentje meegenomen waarvan 1 collega als grap een zogehete buttplug ( dit had een reden maar dat is een lang niet zo spannend verhaal ). We hebben daar enorm om gelachen.

Na een tijdje terwijl ik onderweg was van werk naar huis, een rit van om de nabij 45 minuten, moest ik daar aan denken en werd ik toch nieuwschierig. Ik heb de auto langs de kant gezet en heb de stoute schoenen aangetrokken. Sindsdien ben ik verslaaft aan dat ding en gebruik ik hem dagelijks wanneer ik vertrek van werk naar huis. Ik hou van het gevoel dat hij beetje bij beetje bij me naar binnen dringt terwijl ik er op zit. Ik kijk er ook naar uit en pas er zelfs mijn kleding op aan, rokjes,jurkjes etc. Dit zodat niemand het kan zien van buiten af.

Is dit vreemd? Ik zal toch niet de enige zijn met deze gevoelens?
@twido

Ik weet niks over jou leven en over jou man.ik heb daar ook niet de behoefte aan.

dus voel je niet aangevalken als ik " anderen" schrijf.

anderen kan iedereen zijn, maar niemand specifiek.

lijkt me zwaar als je, je alles zo persoonlijk aantrekt.

jij daarentegen hebt het wel degelijk over TO's leven en man.

Wat heeft er wel en niet mee te naken?

Een leuke grap kan ik altijd waarderen. Iemand de grond in boren of de les lezen niet.

verder: je moet het doen met de info die je hebt en hier een antwoord mee vormen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 17 maart 2016 @ 13:11:

@twido

Ik weet niks over jou leven en over jou man.ik heb daar ook niet de behoefte aan.

dus voel je niet aangevalken als ik " anderen" schrijf.

anderen kan iedereen zijn, maar niemand specifiek.

lijkt me zwaar als je, je alles zo persoonlijk aantrekt.

jij daarentegen hebt het wel degelijk over TO's leven en man.

Wat heeft er wel en niet mee te naken?

Een leuke grap kan ik altijd waarderen. Iemand de grond in boren of de les lezen niet.

verder: je moet het doen met de info die je hebt en hier een antwoord mee vormen.

Ik schrijf mijn mening.

Met de grond gelijk maken? Doe ik niet

wil je geen antwoord? Hey kijk.Een dagboek!

no hard feelings.
quote:thanx schreef op 17 maart 2016 @ 13:11:

Iemand de grond in boren of de les lezen niet.

Heb speciaal voor jou nog eens al mijn posts gelezen. Waar boor ik haar nu juist de grond in?
Joehoe, terug on topic???
Een mening kun je vormen aan de hand van feiten.

niet aan de hand van insinuaties en speculaties.

Succes ermee
quote:thanx schreef op 17 maart 2016 @ 13:27:

Een mening kun je vormen aan de hand van feiten.

niet aan de hand van insinuaties en speculaties.

Succes ermee

Waarom richt je dan je post aan mij?

Stoer hoor!
quote:Twido schreef op 17 maart 2016 @ 13:25:

[...]

Heb speciaal voor jou nog eens al mijn posts gelezen. Waar boor ik haar nu juist de grond in?

Vermoeiend hoor....

ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Of wel dan?

Ik zeg in het algemeen dat ik dat niet leuk vind.

Wel zeg ik dat jij het specifiek hebt over to's man en leven.
quote:lilalinda schreef op 17 maart 2016 @ 13:27:

Joehoe, terug on topic???

Ja.

Sorry. Wil nu ook al irritante grappen maken
Twidi: ik ben zeker stoer! Bedankt voor het compliment!

Lilalinda: volgens mij is er on-topic niet meer zo veel te zeggen...
quote:thanx schreef op 17 maart 2016 @ 13:29:

[...]

Vermoeiend hoor....

ik zeg toch ook niet dat jij dat doet? Of wel dan?

Ik zeg in het algemeen dat ik dat niet leuk vind.

Wel zeg ik dat jij het specifiek hebt over to's man en leven.

Dom zijt ge wel hé.

Als ge mij aanspreekt, en dan eindeloze regels predikt, wa iedereen kan lezen...

In het algemeen? Wist niet dat Twido algemeen was..
Vind het wel raar dat jij steeds op hem moet zitten.

Afwisseling is altijd leuk.
Wie zit er op wie? Ik ben de draad even kwijt geloof ik.

Ik hoop dat TO toch iets met de serieuze reacties kan.
Allen,

Ja, zo alles bij elkaar kan ik er wel wat mee, voor die wel serieus een antwoord hebben gegeven. Goed of minder goed. Dank. Dan wil ik het hier ook bij laten.
Nou fijn dat je iets met de reacties kunt! Ik hoop niet dat je jezelf afgezeken voelt door mij? Want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vind het juist leuk om een andere vrouw te lezen die er ook van kan genieten. Hopelijk kun je dit snel aan je man voorleggen!
quote:Twido schreef op 17 maart 2016 @ 13:33:

[...]

Dom zijt ge wel hé.

Als ge mij aanspreekt, en dan eindeloze regels predikt, wa iedereen kan lezen...

In het algemeen? Wist niet dat Twido algemeen was..Wat kan jij zuigen!
Wat mij vooral bij is gebleven dat er vaak geschreven is dat ik mijn man op deze manier bedrieg. ik voel dat niet zo maar is dat dan ook de waarheid of lieg ik dat mezelf dan voor?!

Dat heeft mij wel aan het denken gezet en me doen besluiten om het vandaag er over te hebben. Dat is ook met veel vijven en zessen gebeurd. Ik heb aangegeven dat ik het "cadeautje" had gekregen van 1 van mijn ex collega's en. ik heb het uit mijn tas gehaald en hij moest er om lachen. op de vraag of ik hem al had gebruikt heb ik volmondig ja gezegd en hij zag wel aan mij dat ik me ervoor schaamde. op de vraag of ik het alsnog moest weggooien antwoorden hij direct nee. Helaas ( voor het gesprek )werd net op dat moment mijn dochter thuis gebracht door mijn schoonouders die haar hebben opgevangen vanuit school. Mijn man moest vrijwel direct daarna weg ( sport avondje ). ik heb inmiddels al een paar appjes gehad met hartjes en kusjes. wat het verder brengt zo meteen weet ik niet? maar ik sta er voor open ( om maar een woordkeuze te maken ).

Ik wil ook graag uitleggen hoe het cadeau is ontstaan. daar zijn namelijk ook een aantal vragen/opmerkingen op gegeven. want hoe kom je op zo'n cadeau?1

nu, ik werkte samen met 3 vrouwen op de afdeling en geloof me, ook vrouwen kunnen schunnige opmerkingen naar elkaar maken.zo werkt er een monteur bij ons die vol tatoeage's zit. Ik verzorgde de vergunningen voor zijn werkzaamheden en het was mij en collega opgevallen dat wanneer hij op een dag bukte er een tatoeage wat ongelukkig tevoorschijn kwam. zij maakte later een opmerking dat ze ervan overtuigd was dat het de vorm van een buttplug had. ik grapte dat wanneer ik er 1 zou laten zetten dat het dan ook een buttplug zou moeten worden. dit verhaal kwam regelmatig terug als we lol hadden onder elkaar. zo is het afscheidscadeau geboren.

Over het gebruik en de eventuele schade heb ik verder niet nagedacht. grof gezegd gaat de kringspier heel wat open en dicht in je leven en of een speeltje of anal sex daar schadelijk aan kan zijn?! zijn daar studies/onderzoeken naar gedaan? en zoja dan weet ik zeker dat ik niet de enige ben die geniet van een speeltje.
quote:wyandotje schreef op 17 maart 2016 @ 17:17:

Nou fijn dat je iets met de reacties kunt! Ik hoop niet dat je jezelf afgezeken voelt door mij? Want dat is zeker niet mijn bedoeling. Ik vind het juist leuk om een andere vrouw te lezen die er ook van kan genieten. Hopelijk kun je dit snel aan je man voorleggen!

nee hoor,

ik schrok in het begin wel van de reacties die ik heb gekregen, was daar even niet op voorbereid maar kon dat redelijk snel filteren. je kan er niet vanuit gaan dat je door iedereen wordt begrepen.
Ik vind het ook ontspannend hoor. Vooral op weg naar mijn werk, even de gedachten verzetten. En in plaats van flirten in de file, grijp ik nu bij oogcontact gelijk mijn buttplug en lik ik hem uitgebreid. Heeft me al hele leuke contacten opgeleverd. Die van mij heeft een zuignap, dus ik kan hem op het dashboard plakken als ik moet schakelen. Zoooo handig allemaal.
Speechless
quote:Muzemeisje schreef op 17 maart 2016 @ 21:35:

Ik vind het ook ontspannend hoor. Vooral op weg naar mijn werk, even de gedachten verzetten. En in plaats van flirten in de file, grijp ik nu bij oogcontact gelijk mijn buttplug en lik ik hem uitgebreid. Heeft me al hele leuke contacten opgeleverd. Die van mij heeft een zuignap, dus ik kan hem op het dashboard plakken als ik moet schakelen. Zoooo handig allemaal.Fucking kinderachtig ben jij!!
quote:Maackii schreef op 17 maart 2016 @ 21:44:

[...]

Fucking kinderachtig ben jij!!Wat jij wil, mop. Een loepje leert me dat jij je dag niet hebt vandaag.
Speechless
quote:Muzemeisje schreef op 17 maart 2016 @ 21:52:

[...]

Wat jij wil, mop. Een loepje leert me dat jij je dag niet hebt vandaag.Leert het loepje jou dat? Ik twijfelde nog wel of jij die capaciteit wel bezat! Ben trots op je meid!
Nou bregje, gelukkig viel het gesprek dus helemaal mee!

Ik zou zeggen: have fun!
quote:1985Bregje schreef op 17 maart 2016 @ 21:26:

Wat mij vooral bij is gebleven dat er vaak geschreven is dat ik mijn man op deze manier bedrieg. ik voel dat niet zo maar is dat dan ook de waarheid of lieg ik dat mezelf dan voor?!

Dat heeft mij wel aan het denken gezet en me doen besluiten om het vandaag er over te hebben. Dat is ook met veel vijven en zessen gebeurd. Ik heb aangegeven dat ik het "cadeautje" had gekregen van 1 van mijn ex collega's en. ik heb het uit mijn tas gehaald en hij moest er om lachen. op de vraag of ik hem al had gebruikt heb ik volmondig ja gezegd en hij zag wel aan mij dat ik me ervoor schaamde. op de vraag of ik het alsnog moest weggooien antwoorden hij direct nee. Helaas ( voor het gesprek )werd net op dat moment mijn dochter thuis gebracht door mijn schoonouders die haar hebben opgevangen vanuit school. Mijn man moest vrijwel direct daarna weg ( sport avondje ). ik heb inmiddels al een paar appjes gehad met hartjes en kusjes. wat het verder brengt zo meteen weet ik niet? maar ik sta er voor open ( om maar een woordkeuze te maken ).

Ik wil ook graag uitleggen hoe het cadeau is ontstaan. daar zijn namelijk ook een aantal vragen/opmerkingen op gegeven. want hoe kom je op zo'n cadeau?1

nu, ik werkte samen met 3 vrouwen op de afdeling en geloof me, ook vrouwen kunnen schunnige opmerkingen naar elkaar maken.zo werkt er een monteur bij ons die vol tatoeage's zit. Ik verzorgde de vergunningen voor zijn werkzaamheden en het was mij en collega opgevallen dat wanneer hij op een dag bukte er een tatoeage wat ongelukkig tevoorschijn kwam. zij maakte later een opmerking dat ze ervan overtuigd was dat het de vorm van een buttplug had. ik grapte dat wanneer ik er 1 zou laten zetten dat het dan ook een buttplug zou moeten worden. dit verhaal kwam regelmatig terug als we lol hadden onder elkaar. zo is het afscheidscadeau geboren.

Over het gebruik en de eventuele schade heb ik verder niet nagedacht. grof gezegd gaat de kringspier heel wat open en dicht in je leven en of een speeltje of anal sex daar schadelijk aan kan zijn?! zijn daar studies/onderzoeken naar gedaan? en zoja dan weet ik zeker dat ik niet de enige ben die geniet van een speeltje.Wat goed!! Dus nu hoef je niet meer stiekem te doen!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-03-2016 11:06
Reden: ongepast
% gewijzigd
quote:coralie76 schreef op 18 maart 2016 @ 09:54:

[...]Waarom probeer je het niet een keer? Of weet je niet precies wat een plug is en hoe je die gebruikt?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-03-2016 11:06
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven