Ben ik nog hetero?

19-05-2018 09:53 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrouw en heb welleens sex met andere vrouwen. Niet zomaar wildvreemden maar vriendinnen die ik ken via werk en uni dus dat is wel vertrouwd. Nu zit ik zo te denken. Ik noem en voel mijzelf heterosexueel. Ik zoek namelijk nogsteeds een manspersoon en zou daarvoor willen gaan. Een relatie en leven mee willen opbouwen dus. Maar ik heb ondertussen wel sexuele contacten met mannen en vrouwen. En toch noem en voel ik mijzelf niet lesbisch of zelfs bi-sexueel. Is dit raar?
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 09:56
12.79% gewijzigd
Ik vind het niet raar. Persoonlijk vind ik de termen ook meer zeggen over je romantische voorkeuren en als die voor jou enkel bij mannen liggen dan snap ik dat je jezelf niet als biseksueel beschouwt.

Andersom kan ik het me trouwens ook voorstellen dat iemand zich wel biseksueel beschouwt juist vanwege de seksuele voorkeuren en voor wie die term dus veel meer zegt over seksualiteit dan over relaties en liefde.

Het is dus meer bij welke term je je fijn voelt. Ook als je je bij geen enkele term thuisvoelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag niet zo heel lang geleden nog een topic voorbijkomen over biseksualiteit. Wat is deze?

TO heb je deze al gevonden mischien help dit

seks/hoe-weet-je-of-je-039-bi-039-bent/ ... ges/301271

alsje..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven