Ben ik nog hetero?

19-05-2018 09:53 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrouw en heb welleens sex met andere vrouwen. Niet zomaar wildvreemden maar vriendinnen die ik ken via werk en uni dus dat is wel vertrouwd. Nu zit ik zo te denken. Ik noem en voel mijzelf heterosexueel. Ik zoek namelijk nogsteeds een manspersoon en zou daarvoor willen gaan. Een relatie en leven mee willen opbouwen dus. Maar ik heb ondertussen wel sexuele contacten met mannen en vrouwen. En toch noem en voel ik mijzelf niet lesbisch of zelfs bi-sexueel. Is dit raar?
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 19-05-2018 09:56
12.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Even een schopje. onderzoek toont aan dat de meeste vrouwen bi of lesbisch zijn. Maar vrijwel nooit helemaal straight. Hoe kan dit?
Ditzelfde kun je niet toepassen op mannen.
Mischien een aanvulling op mijn topic: zijn de meeste vrouwen gewoon bi-sexueel?

Je ziet dit vaak met stelletjes die een trio willen. De vrouw wilt MVM maar de man niet dus vindt ze VVM ook okay. Das toch raar als je je als vrouw hetero noemt maar wel gaat flikvlooien met een vrouw omdat het geil is?
Starlight-Starbright schreef:
26-05-2018 11:52
Even een schopje. onderzoek toont aan dat de meeste vrouwen bi of lesbisch zijn. Maar vrijwel nooit helemaal straight. Hoe kan dit?
Ditzelfde kun je niet toepassen op mannen.
Mischien een aanvulling op mijn topic: zijn de meeste vrouwen stiekem gewoon bi-sexueel?
Wat wil je nou met dit topic? Je herhaalt nu alleen maar wat eerder ook al besproken is.
Naar welk onderzoek refereer je? En wat maakt het jou uit dat het percentage exclusief heteroseksuele vrouwen lager is dan algemeen wordt aangenomen? Ga je nu anders om met de buurvrouw of met je vrouwelijke collega, nu je dit weet?
Starlight-Starbright schreef:
26-05-2018 11:50
Waarom ben je dan hetero op je werk maar bi als je gaat stappen. Dan ben je toch gewoon bi?
Omdat ik getrouwd ben met een man en zwanger gaat iedereen er vanuit dat ik hetero ben. Ik flirt niet op mijn werk en het gaat mijn collega's niets aan hoe mijn seksleven eruit ziet. Idem dito voor mijn familie. Ik vind dat geaardheid niet zo'n ding zou moeten zijn, en ik ben tegen "uit de kast komen".
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
22-05-2018 02:06
Het punt van discussies is om dieper op de materie in te gaan. Als alles maar prima is en is zoals het is hoef je ook niet meer te praten. Kan heel dit forum met pijlers ook wel naar de prullenbak.
je gaat helemaal niet dieper in op de materie want op de vraag "waarom wil je per se hetero zijn en wat is het probleem van [mogelijk] bi zijn" geef je helemaal geen antwoord.

En eigenlijk vind ik daarom dat je zeurt. Je hebt gevoelens voor mensen en je hebt seks met mensen. Nou.. fijn voor je. Geniet ervan. Vind je jezelf niet bi, ondanks dat je seks hebt met vrouwen? Nou, dan ben je hetero. Lekker belangrijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
26-05-2018 11:52
Even een schopje. onderzoek toont aan dat de meeste vrouwen bi of lesbisch zijn. Maar vrijwel nooit helemaal straight. Hoe kan dit?
Ditzelfde kun je niet toepassen op mannen.
Mischien een aanvulling op mijn topic: zijn de meeste vrouwen gewoon bi-sexueel?

Je ziet dit vaak met stelletjes die een trio willen. De vrouw wilt MVM maar de man niet dus vindt ze VVM ook okay. Das toch raar als je je als vrouw hetero noemt maar wel gaat flikvlooien met een vrouw omdat het geil is?
En dit voegt dus ook niets toe.
je doet niets met reacties, zit alleen maar te ventileren.
Later is nu
Ik doe het zowel met mannen als vrouwen (vaker met man dan vrouw) en kan enorm genieten van beide, vind het ook totaal niet vergelijkbaar.

Ik vraag me dan ook nooit af ‘wat’ ik ben, ik ben en blijf gewoon loisnvt!
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
22-05-2018 02:06
Het punt van discussies is om dieper op de materie in te gaan. Als alles maar prima is en is zoals het is hoef je ook niet meer te praten. Kan heel dit forum met pijlers ook wel naar de prullenbak.

De 'grap' hier is natuurlijk dat jij weinig tot niets bijdraagt aan de 'discussie'. Af en toe iets vaags met een vraag erin posten en dat 'schopje' noemen draagt in mijn ogen helemaal niets bij aan de discussie. Jij laat amper iets van jezelf hier zien, anderen wel.
Je draagt ook niets bij in de zin van nieuwe denkbeelden, links naar interessant onderzoek.
Je staat aan de kant en kijkt toe hoe anderen het werk doen.

Dit kan een heel interessant onderwerp zijn, er zijn op dit forum genoeg vrouwen met allerlei ervaringen met biseksualiteit, en met ideeën erover, al dan niet wetenschappelijk onderbouwd.
Als topic-opener heb je natuurlijk wel iets meer verantwoordelijkheid om richting te geven aan het topic, en je mag ook best iets van jezelf laten zien, hoor !
nounou
Alle reacties Link kopieren
ik heb een seksvriend die ik met voorbind dildo neuk. omdat we het alledrie geil vinden. dan ben ik toch ook niet ineens een trans?
Starlight-Starbright,
ik zou ook spontaan erectie-stoornissen krijgen als ik jou zou aantreffen tussen mijn lakens!
aan alle mede forummers :sherlock: :sherlock: :sherlock:
Dreamer schreef:
26-05-2018 12:04
je gaat helemaal niet dieper in op de materie want op de vraag "waarom wil je per se hetero zijn en wat is het probleem van [mogelijk] bi zijn" geef je helemaal geen antwoord.


Dat is dus precies waarom ik mijn persoonlijke verhaal heb verwijderd. Het gaat niet om ervaringen, om hoe anderen (ik zie meer ervaringsdeskundigen) het beleven, hoe men het ziet. Het gaat om aandacht of zo, tja, daar wordt het geen langlopend topic van.
Alle reacties Link kopieren
zazamaenade schreef:
26-05-2018 13:29
Je staat aan de kant en kijkt toe hoe anderen het werk doen.

Het lijkt inderdaad wel bijna een onderzoekje: ze gooit af en toe een stelling online en dan maar kijken hoe er gereageerd wordt, zonder zelf antwoord te geven op vragen.
Gewoon voortaan seksneutraal zijn, neter dan genderneutraal :-D
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
26-05-2018 12:04
je gaat helemaal niet dieper in op de materie want op de vraag "waarom wil je per se hetero zijn en wat is het probleem van [mogelijk] bi zijn" geef je helemaal geen antwoord.

En eigenlijk vind ik daarom dat je zeurt. Je hebt gevoelens voor mensen en je hebt seks met mensen. Nou.. fijn voor je. Geniet ervan. Vind je jezelf niet bi, ondanks dat je seks hebt met vrouwen? Nou, dan ben je hetero. Lekker belangrijk.
Het gekke is ik vind mijzelf heteroseksueel. Maar vind het ook lekker om met vrouwen te vrijen. Ik zou namelijk mooit een relatie kunnen hebben met een vrouw. Wel met een man. Vandaar mijn vraag eigenlijk.
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 19:32
2.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:24
Reden: provoceren
97.65% gewijzigd
nounou
Nee hoor, dat is helemaal niet gek. Maar als jij het gek wil vinden, ga dan vooral je gang.
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
08-07-2018 19:24
Ik zou namelijk mooit een relatie kunnen hebben met een vrouw.

Waarom niet, hoe weet je dat zo zeker?
Alle reacties Link kopieren
shisha schreef:
19-05-2018 11:07
Oké, de echte seksuele natuur is misschien ook cultureel bepaald.

Want als je geil bent zijn vrouwen ook lekker.
Mijn mannelijke fwb's delen die mening niet. Die zouden nooit met een andere man sex willen heben alleen omdat ze zich geil voelen. Ik weer wel. Ik voel en denk er net zo over als Fragolisa. Ik vind mijzlf niet biseksueel. Omdat ik nooit echt verliefd kan worden op een vrouw. De sex met andere vrouwen is dan alleen uit pure lust. Waarom beschouw ik mijzelf dan nog als hetero. Ik zoek alleen antwoorden voor mijzelf. Sorry als ik dan dagen of weken niet antwoord. Ik ben hier niet elke dag.
anoniem_230925 wijzigde dit bericht op 08-07-2018 19:54
13.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:24
Reden: op de man
97.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
08-07-2018 19:24
Het gekke is ik vind mijzelf heteroseksueel. Maar vind het ook lekker om met vrouwen te vrijen. Ik zou namelijk nooit een relatie kunnen hebben met een vrouw. Wel met een man. Vandaar mijn vraag eigenlijk.

Nou, dan ben je toch heteroseksueel.
Ik snap nog steeds niet waarom je hier een etiketje op wilt plakken? Je bent jij. En jij hebt liefst alleen een relatie met een man, maar seks met een vrouw vind je af en toe ook fijn. Nou.. mooi. Dat ben jij. Waarom wil jij het in een hokje zetten, waar je je wel/niet/wel in thuisvoelt? Wat voegt een hokje toe?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Laat ook maar Afbeelding
zazamaenade wijzigde dit bericht op 08-07-2018 20:08
87.50% gewijzigd
nounou
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
08-07-2018 19:56
Nou, dan ben je toch heteroseksueel.
Ik snap nog steeds niet waarom je hier een etiketje op wilt plakken? Je bent jij. En jij hebt liefst alleen een relatie met een man, maar seks met een vrouw vind je af en toe ook fijn. Nou.. mooi. Dat ben jij. Waarom wil jij het in een hokje zetten, waar je je wel/niet/wel in thuisvoelt? Wat voegt een hokje toe?
Omdat ik mijzelf dan niet meer goed begrijp. Logisch gezien ben ik gewoon bi. Maar vind ook weer van niet. En toch heb ik graag sex met andere vrouwen. Ik zoek alleen antwoorden voor mijzelf op deze vraag. Labels maken mij niet uit hoor wel of geen label boeit mij niet. Ik begrijp alleen niet wat ik dan precies ben. Ik begrijp alleen hoe ik mij voel. Wat dus niet logisch lijkt te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Marana-- schreef:
26-05-2018 20:02
Dat is dus precies waarom ik mijn persoonlijke verhaal heb verwijderd. Het gaat niet om ervaringen, om hoe anderen (ik zie meer ervaringsdeskundigen) het beleven, hoe men het ziet. Het gaat om aandacht of zo, tja, daar wordt het geen langlopend topic van.
Ik denk dat ik je verhaal nieteens heb gezien zo snel heb je het verwijderd. Kijk maar naar de tijd van het plaatsen. Raar hoor.
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
08-07-2018 20:12
Ik denk dat ik je verhaal nieteens heb gezien zo snel heb je het verwijderd. Kijk maar naar de tijd van het plaatsen. Raar hoor.

Jij bent raar, met je gescheld. Je had blijkbaar wel tijd om zeven reacties te plaatsen in die tijd, dus hoezo zou je dat verhaal van Marana niet gezien hebben?
Starlight-Starbright schreef:
08-07-2018 19:48
What the hell is je probleem trutje. Ga dan weg en je nare jeugd verwerken ofzo. Ik zie je overal alleen sneren en kattig reageren op anderen. In het engels noemen ze dat gaslighting. Zoek maar op google wat dat betekent. Ik ben niet alleen maar bezig met een online leven zoals jij.
Ja, zo maak je vrienden :proud:
Alle reacties Link kopieren
Starlight-Starbright schreef:
08-07-2018 20:07
Omdat ik mijzelf dan niet meer goed begrijp. Logisch gezien ben ik gewoon bi. Maar vind ook weer van niet. En toch heb ik graag sex met andere vrouwen. Ik zoek alleen antwoorden voor mijzelf op deze vraag. Labels maken mij niet uit hoor wel of geen label boeit mij niet. Ik begrijp alleen niet wat ik dan precies ben. Ik begrijp alleen hoe ik mij voel. Wat dus niet logisch lijkt te zijn.
Je bent een hetero die ook seks met mensen van het eigen geslacht ook fijn vindt.

Klaar toch?
EN jij bent jij, er zijn vast meer mensen zoals jij, daar is vást ook een labeltje voor, maar die zoek je niet. Dus, wat maakt het uit? Voor jou?
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven