Ben ik Zwanger?

08-09-2013 20:39 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil er geen super lang verhaal van maken en wil snel mijn vraag stellen

Ik ben een moslima en ook ik heb mijn seksuele behoeftes.

Ik heb 4 jaar een vriend en nog steeds maagd. 3 weken geleden zijn we voor ons doen best ver gegaan. Hij is met zijn geslachtsdeel tussen me benen ( dus niet erin) klaar gekomen. Ik lag op mijn rug en dus voelde ik dat die klaar kwam. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik voelde het ( als je op je rug ligt) vlak bij me billen.

Hoe groot/ klein is de kans dat zijn sperma bij mij binnen is gegaan?

ik ben echt best bang en klinkt allemaal misschien kinderachtig of naïef, maar toch knijp ik hem. ik durf er ook met niemand over te praten. Ik moet deze dagen ongesteld worden en ben steeds na me buik aan het kijken omdat die wat dikker is. en nu weet ik dat me buik altijd rond die periode wat dikker wordt, maar steeds denk ik iets anders.

ik hoop echt dat jullie me op weg kunnen vertellen wat wel of niet kan ( niet dat ik NIETS weet maar van een ander neem je meer aan )

xoxo
De forummers in dit topic die beweren dat TO hypocriet is, beseffen niet dat zij zelf degenen zijn die hypocriet zijn. Het gaat namelijk wel degelijk om de maagdelijkheid van het niet doorboorde (en vaak niet bestaande) maagdenvlies in de Nederlands-Islamitische cultuur. We weten allemaal dat deze regel in de praktijk niet geldt voor mannen en dat die dus gerust kunnen doen wat ze willen voordat ze die belangrijke maagd trouwen.

Dit belang van het maagdenvlies wordt door zowel mannen als vrouwen in deze cultuur hoog gehouden en hoe vaak ik nog niet 'ik heb ook zo mijn behoeftes, maar ik ben nog wel maagd' gehoord heb gekregen...

Dat de persoonlijke mening van sommigen hier anders is, zal wel, maar dat maakt het nog niet de waarheid. Want zoals ik zei, de meerderheid ziet het maagdenvlies als het bewijs van maagdelijkheid.
Occam's razor
Zwangerschapstestje. Kruidvat.
Zo, over 10 minuten gaat de AH open. Bij een grote kun je zwangerschapstests kopen. Anders even naar de kruidvat (maar het is maandag dus die zal wel laat opengaan).

Om maar weer egen ontopic te komen. Het boeit mij niet wie wat waarom doet en of dat wel of niet hypocriet is. Dat is ieders eigen geweten eb verantwoordelijkheid.
De kans dat je zwanger bent is nihil hoor. Ik zou me niet al teveel zorgen maken tenzij het ook allemaal tegen/in je vagina terecht is gekomen maar daar lijkt het niet naar. Een testje geeft zekerheid. Luister maar niet naar sommige reacties, jij bepaalt net als iedereen je eigen grenzen wat seks betreft.
Als je een beetje aan gym of ballet hebt gedaan heb je waarschijnlijk al lang geen maagdenvlies meer. Het is sowieso geen vlies, maar een randje/ribbeltje.

Als je behoeftes hebt en met een man vrijt, maar niet zwanger wil worden, moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken. Waarom zou je die achterwege laten? De pil is ook nog eens heel handig om je menstruatie mee te kunnen plannen.

En als je dat niet gedaan hebt en je wil weten of je zwanger bent, dan doe je een test. Die koop je gewoon bij het Kruidvat en die zijn heel niet duur.
Zeg maar Spijker.
quote:En als je dat niet gedaan hebt en je wil weten of je zwanger bent, dan doe je een test. Die koop je gewoon bij het Kruidvat en die zijn heel niet duur.Bij de action liggen ze ook. ¤1,49.
quote:Debora schreef op 09 september 2013 @ 07:38:

De forummers in dit topic die beweren dat TO hypocriet is, beseffen niet dat zij zelf degenen zijn die hypocriet zijn. Het gaat namelijk wel degelijk om de maagdelijkheid van het niet doorboorde (en vaak niet bestaande) maagdenvlies in de Nederlands-Islamitische cultuur. We weten allemaal dat deze regel in de praktijk niet geldt voor mannen en dat die dus gerust kunnen doen wat ze willen voordat ze die belangrijke maagd trouwen.

Dit belang van het maagdenvlies wordt door zowel mannen als vrouwen in deze cultuur hoog gehouden en hoe vaak ik nog niet 'ik heb ook zo mijn behoeftes, maar ik ben nog wel maagd' gehoord heb gekregen...

Dat de persoonlijke mening van sommigen hier anders is, zal wel, maar dat maakt het nog niet de waarheid. Want zoals ik zei, de meerderheid ziet het maagdenvlies als het bewijs van maagdelijkheid.

Maar ook; sperma is onrein, zelfs als je getrouwd bent.

Daarom altijd daarna whoedoe.
quote:Geroldine schreef op 09 september 2013 @ 00:24:

[...]

Sorry, maar wat jij nu doet helpt ook niet hoor. Iedereen apart terechtwijzen en anderen complimenteren met hun reacties, je bent dit topic aan het kapen. Lijkt me ook niet de bedoeling.

Je hebt gelijk, beetje veel posts inderdaad. Maar ik kan me er dan ook zo wild aan ergeren Zal wel aan mij liggen...

Ik dacht: iemand moet er maar eens echt wat van zeggen en sommige reacties inhoudelijk weerleggen. Vandaar dat het er even zo veel waren, sorry.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
@ Billyjean; ik vind je zo triest! En zoals meerdere hebben gezegd moet ik me niets aantrekken van jou reacties, wat ik ook niet doe, maar ondanks dat vond ik je triest!!

Wat je van mij vind of denk Boeid me niets laat dat duidelijk zijn. Jij leest alleen de dingen die je wilt lezen en de rest laat je voor wat het is. Kots mag je zelf houden en bah blijf ik je vinden!
Maar op de serieuze berichtjes reageer je niet. Van zijn sperma kun jij wel een soa krijgen. Dus moet hij het doen met een condoom. En jij moet aan de pil, ook al heb je nog geen volledige penetratie. Want je zult toch zo maar zwanger raken.

Je schrijft dat jij zo je behoeftes hebt, maar zo te lezen draait het allemaal om die van hem.
Precies single -lady

Ik voel me ernstig genegeerd

Het zal wederom wel niet zo'n drama zijn
Je bent zelf een theepot
Ik ben alle lieve en behulpzame reacties heel erg dankbaar echt! Thanks

En wat betreft een test, k durf dat niet zo goed... Misschien omdat ik bang ben voor uitslag ofzo.

K had vandaag ongesteld moeten worden. Nou is het zo dat het nooit precies klopt en soms paar dagen later pas ongesteld dus het is nog even afwachten.
Anoniema, hoe langer je wacht hoe erger het wordt. Ga alsjeblieft een test halen en lees ook nog een keer mijn overige tips door.

Steek je kop niet in het zand schat! Hoe eerder je uit de onzekerheid bent, hoe beter(sneller) je kunt handelen.

Je weet dan ook of je misschien zwanger bent. Hoe eerder je het weet hoe beter je je op plannen kunt beraden: zelf opvoeden, adoptie of abortus.

Zo niet wees opgelucht en denk serieus(!) na over anticonceptie. Misschien is de prikpil wat voor je. Je bent voor meerdere maanden beschermd en je draagt niets bij je wat duidt op het gebruik van anticonceptie. Geen pil, ring of pleisters in huis en ook geen ringen, spiraal oid die je maagdenvlies zouden kunnen beschadigen (zelf geloof ik daar niet in, maar dat ter zijde). En laat je testen op soa's! Je wil echt niet dat je later onvruchtbaar blijkt, omdat je vriend je CHLAMIDIA heeft bezorgd.

Maar stap 1:

Haal een zwangerschapstest! Liefst niet bij je in de buurt, maar ergens waar je geen bekenden verwacht. Zoek op internet een kruitvat (voor de 2 voor 5¤ testen), haal de test en doe de test op een veilige plek, het liefst met iemand die je vertrouwt in de buurt. Desnoods met ons op het forum via je telefoon.

Stap 2:

Vertel hier de uitkomst en bespreek je gevoelens.

a: zwanger

b: niet zwanger

Stap 3a:

Plan wat je gaat doen met het kindje houden, weggeven of weghalen. Bepaal wie je in vertrouwen kunt nemen, evt nu al.

Stap 3b:

Maak een afspraak bij je huisarts of het casa.nl voor anticonceptie en testen.

Stap 4:

Heb veilige, beschermde en fijne seks tot dat je lief en jij getest zijn en tot jullie daadwerkelijk kinderen willen.

Kom op, je kunt het echt!! We weten hoe moeilijk het is, maar steek je kop niet in het zand. Je was ook slim genoeg om hier de waarheid te vertellen, dus ik weet dat je het kunt en durft!
quote:01anoniema01 schreef op 10 september 2013 @ 00:06:

K had vandaag ongesteld moeten worden. Nou is het zo dat het nooit precies klopt en soms paar dagen later pas ongesteld dus het is nog even afwachten.

Als ik erg gestrest was, werd ik niet ongesteld.

Misschien is dat bij jou ook wel zo?
Topic 482: Ben ik zwanger?

Als iedereen die hierover een topic wil openen eerst even een test doet..dan is het nog maar 2% die werkelijk een topic opent..

Succes
Life is good!
quote:ayayay schreef op 09 september 2013 @ 08:23:

[...]

Maar ook; sperma is onrein, zelfs als je getrouwd bent.

Daarom altijd daarna whoedoe.Volgens mij zelfs ghusul.
Van niet durven wordt de uitslag niet anders. Het lijkt me echt sterk dat je zwanger bent, maar in het uiterste geval kun je helemaal niks doen en dan merk je vanzelf hoe en wat. Kom op, ik dacht een tijdje terug ook dat ik zwanger was. Ik vond een test ook confronterend, maar de stress en onzekerheid vond ik erger.
Starshine +1
Oke, k ben zojuist ongesteld geworden en wilde het even met degene delen die het graag nog wilde weten.

Ook al was de kans heel nihil om zwanger te zijn toch was ik op van de zenuwen

K ben echt nu opgelucht en achteraf denk ik, duh tuurlijk ben k niet zwanger.

Daarnaast waardeer ik echt (bijna) alle reacties ook al heb ik nooit daarop gereageerd.

De volgende keer zal k aan alle tips en adviezen denken en hier samen met mijn partner het over hebben.

En ook eerst even een test doen voordat ik een bericht plaats met of ik zwanger ben.

Xoxo
Wat een opluchting.
Lieverd ik heb ook (zelfs een paar x) gedacht dat ik zwanger was, vreselijk!! En idd achteraf, dacht ik ook, tuurlijk ben ik niet zwanger, maar de stress is verschrikkelijk!

Fijn dat je ongesteld geworden bent.
quote:01anoniema01 schreef op 10 september 2013 @ 17:48:

Oke, k ben zojuist ongesteld geworden en wilde het even met degene delen die het graag nog wilde weten.

Ook al was de kans heel nihil om zwanger te zijn toch was ik op van de zenuwen

K ben echt nu opgelucht en achteraf denk ik, duh tuurlijk ben k niet zwanger.

Daarnaast waardeer ik echt (bijna) alle reacties ook al heb ik nooit daarop gereageerd.

De volgende keer zal k aan alle tips en adviezen denken en hier samen met mijn partner het over hebben.

En ook eerst even een test doen voordat ik een bericht plaats met of ik zwanger ben.

XoxoStoere update!!
Je bent zelf een theepot
Wat goed dat je even komt updaten!

En wat fijn dat je ongesteld bent geworden, dat scheelt je toch een heleboel stress . Ik ben op mijn achttiende een keer twee weken overtijd geweest na een gescheurd condoom en een MAP, mens wat heb ik in de zenuwen gezeten.

Gefeliciteerd dus, zal ik maar zeggen
quote:juno. schreef op 09 september 2013 @ 07:47:

Zwangerschapstestje. Kruidvat.Biologieboek. Selexys.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik hoop dat je vriend er nu ook van doordrongen is dat hij zijn verantwoordelijkheid ook moet nemen. Jullie hebben sex en daarbij loop je risico's. Je hebt meer te verliezen dan alleen je maagdelijkheid ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven