Bestaan er überhaupt goede seks-dating-sites?

07-01-2013 19:07 188 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het Viva- forum al even doorzocht en kwam wat reacties tegen van zo'n 3 jaar geleden. Ondertussen is internet-dating veel gewoner geworden en zou je verwachten dat seks-dating wellicht ook wat op een hoger niveau zou staan. Maar dat valt vies tegen. Ben ondertussen 30 Euro kwijt aan het chatten met nep-profielen via "sexdatingindestad.nl".



Er zijn genoeg mannen en vrouwen die dezelfde behoefte hebben, maar door die nep-sites kunnen die elkaar niet vinden.

Heeft niemand een internet-aanbeveling?
Alle reacties Link kopieren
quote:forumdame2011 schreef op 11 oktober 2013 @ 20:47:

Leuke ervaringen met adult match gehad.



Ja, ik ook. Ik heb dan ook via die site nog nooit de 'klacht' gehoord, dat het voor mannen meer betalen is dan voor vrouwen.



Je meldt je (wanneer je daarvoor kiest) gratis aan. Je kunt een abonnement afsluiten, wat gelijk aan betaling is voor zowel mannen als vrouwen, betaalt echt niet meer als man zijnde, als je met een vrouw contact zoekt.

Wat wel zo is, is dat, wanneer je als man met een betaald profiel een dame aanschrijft met een gratis profiel, de dame alsnog wel kan terug reageren. Zij kan echter zelf niemand aanschrijven, tenzij ze zelf ook een betaald account neemt.



Niet alle vrouwelijke profielen zijn fake, hoewel ik idd wel denk, zoals Hans het aangeeft, het meerendeel dat helaas wel is. Jammer voor de vrouwen die wel echt zijn, zoals ikzelf bijvoorbeeld.



Dat is ook niet leuk, dat je op voorhand al gekenmerkt wordt als fake, of wanneer je aangeeft dat iemand je niet aantrekt, je gelijk de lelijkste opmerkingen om je oren geslagen krijgt.



Aan de andere kant denk ik ook: als je als man doorgesluisd wordt naar een betaald account (mail of sms), zouden er ook al alarmbellen moeten rinkelen. Of is het niet duidelijk dan dat je doorgezet wordt?



Wat dat betreft ben ik wel benieuwd hoe het voor een man gaat, het proces van contact dan. Wordt je dan doorgezet, moet je een bepaalde sms-code invoeren?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou Zabber kun je wel van het lijstje afstrepen hoor.

Daar valt niets te beleven.



Adultmatch bevat -veel- nepprofielen, zowel van vrouwen als van stellen. Er zit echter een meer geraffineerd systeem achter, de mensen die teksten schrijven als reactie op berichten zijn wat creatiever. Ook zijn er "matches" die maanden niet online komen, maar als jij met ze matched komen ze wonder boven wonder ineens een paar dagen online, maar reageren nergens op.

Betaal je voor een maandje, dan gaan die profielen weer offline.

Wanneer je de "rechtermuisklikblokkade" omzeilt en TinEye gebruikt om de herkomst van foto's te traceren zul je alleen ontdekken dat bergen profielfoto's van elders komen.



@iceteapeach welke nick had jij daar?



SDC en Excitant zijn wel goed, maar daar kun je niet anoniem betalen (voor vreemdgangers lastig) en bij de laatste wordt ook echt cam-controle gedaan om je te valideren.



SF (een favoriet bij veel Vief vrouwen heb ik gemerkt) werkt ook goed maar is ook "scheef" in de zin dat vrouwen gratis hengelen en mannen de site moeten betalen. Maar de profielen lijken wel vrijwel allemaal echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 13 oktober 2013 @ 09:18:

SF (een favoriet bij veel Vief vrouwen heb ik gemerkt) werkt ook goed maar is ook "scheef" in de zin dat vrouwen gratis hengelen en mannen de site moeten betalen. Maar de profielen lijken wel vrijwel allemaal echt.

Eigenlijk moet je bij alle sites eens een keer een mannelijk en een vrouwelijk profiel aanmaken, gewoon om te kijken hoe het ervoor beiden uitziet en ook om de verhoudingen van mannen en vrouwen te zien..



Zouden jullie op jullie websites eens willen kijken hoeveel mannen er zijn ingeschreven en hoeveel mannen er online zijn? Puur om een beeld te krijgen..



SecretFlirt:

3100 vrouwen, op dit moment 10 online

18500 mannen, op dit moment 40 online

Verhouding: 1 op 6 .. valt nog mee..
Nee die bestaan niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Blackadder schreef op 14 oktober 2013 @ 23:45:

Eigenlijk moet je bij alle sites eens een keer een mannelijk en een vrouwelijk profiel aanmaken, gewoon om te kijken hoe het ervoor beiden uitziet en ook om de verhoudingen van mannen en vrouwen te zien..Iemand heeft dat gedaan, bij dezelfde datingsite. Als man krijgt hij vrijwel geen reacties. Want de meeste vrouwen reageren niet terug. Er is ook geen spontaan initiatief van vrouwen (zonder dat hij eerst gereageerd heeft). Met het vrouwelijke profiel kreeg hij zeer veel reacties van mannen. Tja... wat wil je? Met zoveel mannen en zo weinig vrouwen? Als de verhouding mannen vrouwen 6 : 1 is, maak je als man geen kans want de eisen aan mannen worden exorbitant hoog. Je moet dan wel van zeer goeden huize komen wil je een kans maken. De eisen aan vrouwen zijn veel lager, want mannen zijn met die verhouding niet in de positie zoveel eisen te stellen. De kansen worden dan nog geringer. Je schiet je dan in je eigen voet, als man.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
vr 11 okt 2013, 09:08

Datingsites laten mannen het hoofd op hol brengen

Lokvrouw plukt internetter kaal



door Esther Wemmers

AMSTERDAM -

Honderden Nederlandse datingsites huren op grote schaal thuiswerkers in die liefdesberichten tikken aan argeloze mannen. Dit doen ze met een doel: ze zoveel mogelijk geld uit hun portemonnee kloppen.



De Telegraaf keek mee in een computersysteem en ontdekte hoe studenten, werklozen en huisvrouwen voor zeker 746 sites – vrijwel allemaal erotisch getinte pagina’s – met behulp van nepprofielen doen alsof ze op zoek zijn naar een partner. Terwijl de mannen denken dat ze met echte vrouwen te maken hebben, zijn de foto’s bij de profielen gestolen van buitenlandse websites of uit tijdschriften gekopieerd.



Dit zegt genoeg lijkt me........
Alle reacties Link kopieren
al die arme mannen..
Alle reacties Link kopieren
@Hans66: ook bij een datingsite gaat het voor een man niet vanzelf. Je zult zelf actief moeten zijn, een goed profiel aanmaken, vrouwen aanschrijven, reageren op reacties, en dergelijke. Dat is nu eenmaal zo....een man moet er op uit, een vrouw kan redelijk passief aan contacten komen. What's new?
.
Alle reacties Link kopieren
Jaap,



Zoals ik al zei, je moet van zeer goeden huize zijn, dus met kop en schouders boven alle andere mannen uitsteken wil je op een datingsite een kans maken. Dat kan ik wel vergeten, want ik steek er niet bovenuit, wat ik ook doe. Dat is nu eenmaal de realiteit.



En dat zal ik tegen andere mannen op zeggen: Vergeet die (seks)datingsites. Het. Werkt. Niet!



En ook wat Nieuwestart zegt. Er is één grote zwendel en woeker. Je gooit je geld in een bodemloze put. Ik heb ooit geld gestopt in Lexa en RelatiePlanet maar je moet opvallen. Het is een vrouwending. Vrouwen hebben meer aan een datingsite. Er zijn een heleboel mannen waar ze uit kunnen kiezen. En de man van zeer goeden huize die er met kop en schouders ertussen uitsteekt maakt een kansje. De rest niet. Die zit voor spek en bonen bij. Ik heb daarom mijn betaalde lidmaatschap bij RP laten downgraden naar een gratis lidmaatschap, met uiteraard minder mogelijkheden. Daar ga ik mijn goeie geld niet meer aan besteden.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Tinder.
Alle reacties Link kopieren
@Hans: een datingsite is ook niet bedoeld om kansloze mannen aan de vrouw te helpen.....ook op een datingsite zul je je als man positief moeten profileren, net als in het echte leven.
.
Alle reacties Link kopieren
Alles waar voor je moet betalen is fake...

Ook als je lid moet worden en er voor moet betalen. Had hier ergens gelezen dat het fakers uit sluit maar dat is niet zo.



Een vriendin van mij heeft 3 jaar gewerkt bij een thuiswerk bedrijf ( waar er heel veel van zijn) die al die berichtjes antwoord samen met nog heel veel andere dames/heren.



Fake...
Iemand een plakje cake ? :-)
Alle reacties Link kopieren
De gewone sites als Lexa en Relatieplanet heb ik goede ervaringen mee. Veel dates gehad, veel seks, en een aantal relaties.



Maar je moet als man wel heel veel berichtjes sturen om wat respons te krijgen. Daarbij hangt het heel veel van je uiterlijk en status af. Vrouwen kunnen nou eenmaal kiezen en een man die er goed uitziet met een goede opleiding cq baan maakt een veel grotere kans dan lelijkerd die werkloos is (bijvoorbeeld).
Alle reacties Link kopieren
Tja....wat zou jij doen als je vrouw was....? Het enige voordeel van een datingsite is de laagdrempeligheid voor het benaderen en het voordeel dat je door informatie-uitwisseling iemand kan triggeren en dat je daarmee bijvoorbeeld uiterlijk iets naar de achtergrond verschuift....iets wat in het uitgaansleven veelal andersom werkt.
.
Alle reacties Link kopieren
Jaap, je geeft zelf al aan waarom een datingsite niet (goed) werkt voor mannen. Alleen voor vrouwen heeft het zin.



Als ik een vrouw was en een profiel op een datingsite had, ging ik het overvolle postvak doorspitten en ik haal er desnoods wat mannen erbij die niet eerst zelf hebben geschreven. En dan begint het grote schiftwerk. Iedereen die geen fotomodel is valt af, en daarvoor hebben we de Delete-knop op het toetsenbord of het prullenbakicon als toolbar op de site. Dus de mannelijke fotomodellen blijven over. Dan gaan we kijken naar de daarbijbehorende profielen. Dat profiel is niks... weg ermee. En dat profiel ook niet. Ook de prullenbak in. En die ook. Ja, dat profiel is wat. Die houd ik even vast. Dat is niks... dat is niks... dat is ook niks... wat een kansloos profiel. Zucht. Ja... wij hebben er hier een, die springt er wel uit. Dan blijven er een paar fotomodellen met een schitterend profiel over. Even kijken hoe is hun karakter? Ja, daar ga ik op neutraal terrein mee afspreken.



Zouden vrouwen zo te werk gaan op een datingsite? Misschien wel... ik denk dat ik er niet ver naast zit met het bovenstaande verhaal, zoals ik denk hoe vrouwen met een datingsite omgaan.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je punt en ik ontken niet dat het zo werkt, maar Hans: de meeste mannen zijn geen fotomodellen en miljonair en in het bezit van twee academische titels en leven een fantastisch leven....

Ook in het leven van alledag zul je als man aan de bak moeten.....redt je het niet om je uiterlijk, dan compenseer je dat met iets anders wellicht. Dus in zoverre wijkt datingsite gedrag niet af van het echte leven, dat bedoel ik te zeggen.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:innote schreef op 13 oktober 2013 @ 09:18:

Nou Zabber kun je wel van het lijstje afstrepen hoor.

Daar valt niets te beleven.



Adultmatch bevat -veel- nepprofielen, zowel van vrouwen als van stellen. Er zit echter een meer geraffineerd systeem achter, de mensen die teksten schrijven als reactie op berichten zijn wat creatiever. Ook zijn er "matches" die maanden niet online komen, maar als jij met ze matched komen ze wonder boven wonder ineens een paar dagen online, maar reageren nergens op.

Betaal je voor een maandje, dan gaan die profielen weer offline.

Wanneer je de "rechtermuisklikblokkade" omzeilt en TinEye gebruikt om de herkomst van foto's te traceren zul je alleen ontdekken dat bergen profielfoto's van elders komen.



@iceteapeach welke nick had jij daar?



SDC en Excitant zijn wel goed, maar daar kun je niet anoniem betalen (voor vreemdgangers lastig) en bij de laatste wordt ook echt cam-controle gedaan om je te valideren.



SF (een favoriet bij veel Vief vrouwen heb ik gemerkt) werkt ook goed maar is ook "scheef" in de zin dat vrouwen gratis hengelen en mannen de site moeten betalen. Maar de profielen lijken wel vrijwel allemaal echt.Adult Match heeft ook nepprofielen van mannen. Mag denk ik helaas geen namen noemen, maar de man in kwestie had een te mooi uiterlijk en zag er wel heel erg goed uit voor zijn 49 jaar. Ik heb de foto gegoogeld met google image search. En wat bleek......het bleek de foto te zijn van een Amerikaan die aan het hoofd staat van een organisatie. Ik heb dit onder de bewuste man zijn neus gewreven maar hij beweerde dat het juist zo was dat zijn foto door die Amerikaan misbruikt was. Vreemd want op de Facebookpagina van de die Amerikaan stonden foto's met hetzelfde uiterlijk.Op mijn vraag om mij een recente foto toe te sturen werden allerlei smoezen verzonnen. Kreeg achterdocht aangezien afspraken steeds op het laatste moment afgezegd werden. Heb Adult Match hiervan op de hoogte gebracht. De foto's zijn verdwenen, maar het account bestaat nog. Kan alleen maar zeggen kijk uit en probeer de persoon zoveel mogelijk te screenen door zijn foto te googelen.
Alle reacties Link kopieren
Al die sites zijn onzin, als man (jongen) zit je gewoon met moderators te chatten en je betaalt er keihard voor... ben zelf ook nog steeds op zoek naar een goeie site die evt gratis is. Date.nl werkt wel prima maar is een datingssite, en je mag hier niets uitkramen over seks.
Alle reacties Link kopieren
Echt onzin. Er zijn zeer goede datingsites. En ja....die kosten vaak iets.....sowhat? Als je uit gaat kost het ook geld.
.
Alle reacties Link kopieren
die bestaan er zeker ik sta hier: [spam] en heb al veel gesprekken en date's met mannen gehad! jammer dat iedereen hier denkt dat alle site's fake zijn.. ik hoop dat ik jullie zie op deze site zou gezellig en spannend zijn!
Alle reacties Link kopieren
Lauratillema (ik betwijfel of het verstandig is om je werkelijke naam te gebruiken),



MijnSexDating.nl gebruikt een aantal keren het woord "GRATIS" in hoofdletters, maar het spreekt ook over credits. Wat zijn credits? Als dat geld kost vind ik het gebruik van het woord "gratis" misleidend.



Ik zal niet weer zeggen dat deze site fake is (of dat de profielen fake zijn), maar zij die daarin geïnteresseerd zijn, zouden hierover goed moeten nadenken, vind ik.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Hans, dat vind ik van meerdere sites, dat woordje gratis. Er wordt niet bij verteld dat je vervolgens bijna niks kan (berichtje sturen bijv.)



Bij AM werkte het zo dat, ook al had/heb je als vrouw een gratis profiel, je wel berichten kon beantwoorden alleen geen nieuwe berichten zélf kon sturen. De chat was/is overigens wel gratis.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Aha... ik vermoedde al spam/hengelen van Laura. JMV heeft het m.i. terecht gewijzigd.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ik kan SDC.com aanraden. Het is een betaalde site, de tarieven variëren afhankelijk van hoe lang je in een keer 'bijtekent'. Voor een maand is het volgens mij 20 euro en dat loopt naar beneden tot (denk ik) 9 euro of zo als je voor een jaar betaalt.



Doordat het een betaalde site is worden veel fakers geweerd. Je kunt instellen dat alleen betalende leden je foto's mogen zien.



Als je je lidmaatschap laat verlopen blijft je profiel bestaan maar kun je (geloof ik) geen berichten meer versturen.



Op elk moment kun je dan weer betalen en krijg je weer de volledige functionaliteit. Er is een grote hoeveelheid Nederlandse stellen, mannen en zelfs vrouwen op de site en we hebben nog nooit een profiel gezien waarvan we vermoedden dat het een fake profiel was zoals je die op rosie.nl alleen maar tegenkomt.



Leden kunnen elkaar valideren wanneer ze een date hebben gehad met een ander lid zodat je zeker(der) weet dat het andere lid echt is.



Rond de jaarwisseling hebben ze vaak een actie dat je met een eenmalig bedrag (laatste keer was dat 250 euro) een lifetime-membership kunt kopen.
Alle reacties Link kopieren
SDC is een swingers site die helaas ook overspoeld wordt door rukkers en overige trekvogels ...



Veel single vrouwen hebben hun profiel geblokt voor single mannen .. Mijn mailbox ontplofte elke dag weer met verzoeken van single mannen ... En als deze mannen nou wisten hoe je fatsoenlijk een vrouw moet aan schrijven



98% van de mannen daar denken dat de vrouwen gratis hoeren zijn .. Want waarom sta je anders op zo'n site ... Respect komt niet in hun woordenboek voor ..



En helaas ... ook op SDC zitten genoeg fakers ....
Naakt geboren, gekleurd de kist in ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven