Bi/lesbisch/hetero

30-10-2011 17:34 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic nou precies hoort, maar goed.

Ik vraag me af wanneer je nou per definitie lesbisch, biseksueel of gewoon hetero bent.

Ik heb wel eens gezoend met een meisje omdat ik me seksueel voelde aangetrokken tot haar. Ik vond het gewoon leuk om te doen, maar het is niet dat ik een relatie wil met een vrouw, tot nu toe. Ik val dan juist weer op mannen en voel me daar dan ook emotioneel tot aangetrokken. Een relatie met een vrouw zie ik niet zitten. Wel vind ik qua uiterlijk, vrouwen mooier, vooral qua lichaam.

Maar wat ben ik nu? Ik twijfel namelijk best wel. En wie herkent dit..
quote:fashionfreak schreef op 30 oktober 2011 @ 17:58:

[...]

Ik ben ik, ja, maar ik zou wel willen weten of ik nou biseksueel ben, of wat anders. Ik kan het zelf namelijk niet plaatsen. Ik word in ieder geval meer opgewonden van vrouwen, ik vind vrouwen ook mooier qua uiterlijk.Waarom moet je dat perse in een hokje plaatsen dan? Het is zoals het is, maak je er niet druk om.
Omdat die hokjes er simpelweg zijn.

Ik moet er niet aan denken als blijkt dat ik lesbisch (of biseksueel) ben. Niet dat ik het dan ooit ga toegeven aan de omgeving maar dan wéét ik het gewoon van mezelf.

Kan je ook ''gewoon'' je aangetrokken voelen tot vrouwen af en toe?
quote:fashionfreak schreef op 30 oktober 2011 @ 18:01:

Omdat die hokjes er simpelweg zijn.

Ik heb toch een nieuw hokje voor jou gemaakt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:fashionfreak schreef op 30 oktober 2011 @ 18:01:

Ik moet er niet aan denken als blijkt dat ik lesbisch (of biseksueel) ben. Niet dat ik het dan ooit ga toegeven aan de omgeving maar dan wéét ik het gewoon van mezelf.

Wat ben jij ongelofelijk kortzichtig zeg.. Ik krijg bijna het gevoel dat je het expres doet om reacties uit te lokken.

Misschien kun je je beter gaan focussen op je studie in plaats van je zorgen te maken over zulke dingen. Als je op vrouwen valt valt daar niet aan te ontkomen. Of je hebt er vrede mee om ongelukkig te zijn. Maar je komt er vanzelf wel achter, ben maar niet bang.
Ster, ik ben kortzichtig? Dan zijn veel mensen dat, de meeste mensen hebben namelijk moeite om uit de kast te komen.
Misschien ben je relatie-hetero en sexueel-lesbisch? Wat me knap lastig lijkt.

En als je zo bang bent voor het antwoord, moet je misschien ook maar niet al te hard zoeken.....
quote:fashionfreak schreef op 30 oktober 2011 @ 17:44:

Ik hoop namelijk niet dat ik ooit lesbisch blijk te zijnTis anders hartstikke leuk om lekker lesbisch te zijn
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2011 18:08
Reden: Off topic
% gewijzigd
Dan heb jij niet goed begrepen waarom ze dat moeilijk vinden. Dat is namelijk zo omdat veel mensen blijkbaar denken zoals jij denkt.
quote:fashionfreak schreef op 30 oktober 2011 @ 17:58:

[...]

Ik ben ik, ja, maar ik zou wel willen weten of ik nou biseksueel ben, of wat anders. Ik kan het zelf namelijk niet plaatsen. Ik word in ieder geval meer opgewonden van vrouwen, ik vind vrouwen ook mooier qua uiterlijk.Waarom wil je dat weten? Maakt dat wie je bent anders? Maakt dat je leven anders?
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 18:06:

[...]Maar is het dan een lebische / bi / hetero ?
Ziet er trouwens haske gezellig uit!

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2011 18:12
Reden: off topic
% gewijzigd
Ik herken het wel hoor, ik voel me ook aangetrokken tot vrouwen, mee geexperimenteerd enzo, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo interresant om daar dan van te zeggen dat ik bi ben ofzo.

Ik zou verliefd kunnen worden op een vrouw, dat is tot nu toe niet gebeurd, maar het kan. En als dat zo is en ik zou een relatie met haar krijgen dan denk ik niet dat dat een probleem is voor mijn familie of vrienden. Die zien mij het liefst gelukkig, en of dat met een vrouw is of een man dat maak ze vrij weinig uit.

Hoezo zou je het trouwens willen weten van jezelf als je er vervolgens niets mee mag doen? Klinkt een beetje, triest..
Ik ben absoluut lesbisch, geen twijfel mogelijk!
Weet je wat ik denk, dat voor jou nog erger is dan over 8 jaar erachter te komen lesbisch te zijn? Een uitgezakte lesbo te zijn.....van boven de 20.

En dan?
Ik heb maar één nickname (gehad) en dat is deze.

Volgens mij ben ik inderdaad relatie hetero, want ik zou totaal geen relatie willen met een vrouw, puur ook om wat de omgeving daarvan zou denken. Ook heb ik me niet emotioneel aangetrokken gevoeld tot vrouwen, en wel weer (twee keer) tot mannen.

Ik weet niet. Vrouwen vind ik gewoon véél mooier, vooral het lichaam. Veel eleganter. Sexy ook. En ik kan opgewonden raken van vrouwen.
quote:flowerbombje schreef op 30 oktober 2011 @ 18:07:

[...]

Waarom wil je dat weten? Maakt dat wie je bent anders? Maakt dat je leven anders?Dat maakt mijn leven wel iets anders ja.
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 18:16:

Ik ben absoluut lesbisch, geen twijfel mogelijk!En op welke leeftijd ben je daar achter gekomen en hoe?
[...]
quote:ster89 schreef op 30 oktober 2011 @ 18:06:

Dan heb jij niet goed begrepen waarom ze dat moeilijk vinden. Dat is namelijk zo omdat veel mensen blijkbaar denken zoals jij denkt.En hoe denk ik nou weer volgens jou?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2011 18:35
Reden: Off topic / reactie
% gewijzigd
TO, als je je zo laat leiden door je angsten, dan kun je misschien heel netjes leven volgens je eigen sociale normen (of die van je omgeving), maar of je daar dan ook gelukkig van wordt? En dat laatste lijkt me toch een stuk belangrijker.
quote:aluminiumfolie schreef op 30 oktober 2011 @ 18:11:

Ik herken het wel hoor, ik voel me ook aangetrokken tot vrouwen, mee geexperimenteerd enzo, maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo interresant om daar dan van te zeggen dat ik bi ben ofzo.

Ik zou verliefd kunnen worden op een vrouw, dat is tot nu toe niet gebeurd, maar het kan. En als dat zo is en ik zou een relatie met haar krijgen dan denk ik niet dat dat een probleem is voor mijn familie of vrienden. Die zien mij het liefst gelukkig, en of dat met een vrouw is of een man dat maak ze vrij weinig uit.

Hoezo zou je het trouwens willen weten van jezelf als je er vervolgens niets mee mag doen? Klinkt een beetje, triest..Voor mijn familie zou het ook geen probleem zijn, mijn tante is ook lesbisch. Mijn vader zou d'r wel (even) moeite mee hebben denk ik. Maar goed, ik zie mezelf ook niet in een relatie met een vrouw. Ik vind mannen ook leuk, aantrekkelijk enzovoort.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-10-2011 18:35
Reden: off topic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven