Bi/lesbisch/hetero

30-10-2011 17:34 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic nou precies hoort, maar goed.

Ik vraag me af wanneer je nou per definitie lesbisch, biseksueel of gewoon hetero bent.

Ik heb wel eens gezoend met een meisje omdat ik me seksueel voelde aangetrokken tot haar. Ik vond het gewoon leuk om te doen, maar het is niet dat ik een relatie wil met een vrouw, tot nu toe. Ik val dan juist weer op mannen en voel me daar dan ook emotioneel tot aangetrokken. Een relatie met een vrouw zie ik niet zitten. Wel vind ik qua uiterlijk, vrouwen mooier, vooral qua lichaam.

Maar wat ben ik nu? Ik twijfel namelijk best wel. En wie herkent dit..
[...]
@Hasse en Sexysexual: gender-door-de-war is een slechte benaming, maar ik wist even niks beters. Ik bedoel ermee lesbische vrouwen in een mannen lichaam (of omgekeerd), wist me even niet beter uit te drukken.

Het is anders dan transgender, die valt namelijk wel op de tegenovergestelde sekse. Wanneer dat niet zo is noem je het dus anders. Ik weet niet hoe, maar daar zijn er dus een stuk of 100 van. Transgender zijn er veel meer neem ik aan.
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 22:05:

@Hasse en Sexysexual: gender-door-de-war is een slechte benaming, maar ik wist even niks beters. Ik bedoel ermee lesbische vrouwen in een mannen lichaam (of omgekeerd), wist me even niet beter uit te drukken.

Het is anders dan transgender, die valt namelijk wel op de tegenovergestelde sekse. Wanneer dat niet zo is noem je het dus anders. Ik weet niet hoe, maar daar zijn er dus een stuk of 100 van. Transgender zijn er veel meer neem ik aan.Transgender heeft niets te maken met je seksuele voorkeur he? Dat heeft slechts te maken met hoe je je voelt over je eigen lijf... Of je eigen hersens je zien als man of vrouw. Daarnaast kan je dan nog 'gewone' of 'afwijkende' seksuele voorkeuren hebben, die niets zeggen over je eigen zelfbeeld...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:07:

[...]

Transgender heeft niets te maken met je seksuele voorkeur he? Dat heeft slechts te maken met hoe je je voelt over je eigen lijf... Of je eigen hersens je zien als man of vrouw. Daarnaast kan je dan nog 'gewone' of 'afwijkende' seksuele voorkeuren hebben, die niets zeggen over je eigen zelfbeeld...Precies, dat bedoel ik. Sexysexual en die kennis van mij zijn transgender (maar niet omgebouwd) en vallen op dezelfde sexe als hoe ze zich in hun hoofd voelen. Dus het is iets anders
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:01:

[...]

Dat valt wel mee, of ik zou vier van die honderd mensen moeten kennen??? Transgender wil niet zeggen dat je de genderveranderende operatie ondergaat he? Het gaat er dan om dat je je vrouw voelt in een mannenlichaam of man in een vrouwenlichaam. Van de vier transseksuelen die ik ken, hebben er twee het hele proces doorgemaakt, 1 heeft besloten om wel de hormoonkuur te doen en géén geslachtsverandering door te zetten en 1 die helemaal geen kuren/operaties heeft gedaan.Yep. Hormoonkuur en geslachtsveranderenbde operatie bedoel ik ook helemaal niet met 'uiterlijkheden'. Een Gender heeft geen operaties/kuren ondergaan, een Trans wel. Dat is het verschil. Maar zo ver gaat het bij mij laaaaang niet. Het is vooral een belevings-iets, iets hoe ik in bed ben met vriendinnetjes, en wat miniscule details die te verwaarlozen zijn.
[...]
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:21
Reden: Provocatie
% gewijzigd
Fascinerend deze TO. Vrijdag was ze op het ene topic blij met alle aandacht van de mannen van uitgezakte vrouwen boven de 25 jaar in de Mac, in het andere topic baalde ze van alle mannelijke aandacht en vandaag is ze lesbisch.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 22:10:

[...]

Precies, dat bedoel ik. Sexysexual en die kennis van mij zijn transgender (maar niet omgebouwd) en vallen op dezelfde sexe als hoe ze zich in hun hoofd voelen. Dus het is iets anders

Maar hun (en in het geval van SexyS twijfel ik enorm) seksuele voorkeur heeft werkelijk niets, maar dan ook niets te maken met het gevoel in hun hoofd over hun eigen lijf...

Hoe leg ik dit nu uit... Je wéét dat je vrouw bent toch? Al vanaf jongs af aan, weet je dat je anders bent dan het buurjongetje of je vader. Dat link je niet constant aan het feit dat je op mannen valt, toch?

Voor een transgender werkt het precies hetzelfde, alleen klopt dat niet met zijn fysieke kenmerken (een piemel in plaats van een vagina of andersom).

Daarna, pas in de puberteit, ontdekt iemand dat de andere sekse (of dezelfde) érrug interessant is. Dat maakt niet dat je zelfbeeld verandert... Je blíjft (in je hoofd en/of lichamelijk) een vrouw of een man...

Het heeft écht niets, maar dan ook niets te maken met seksuele aantrekkingskracht..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
@mrs gelukkig is TO niet op enige tegenstrijdigheid te betrappen.

Overigens wel een goede graatmeter, de meeste lesbiennes houden zich niet bezig met hoeveel mannelijke aandacht ze (kunnen) krijgen, toch bi dus dan.
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:11:

[...]

Yep. Hormoonkuur en geslachtsveranderenbde operatie bedoel ik ook helemaal niet met 'uiterlijkheden'. Een Gender heeft geen operaties/kuren ondergaan, een Trans wel. Dat is het verschil. Maar zo ver gaat het bij mij laaaaang niet. Het is vooral een belevings-iets, iets hoe ik in bed ben met vriendinnetjes, en wat miniscule details die te verwaarlozen zijn.Dus je doet niets met de geslachtsdelen die je bij je geboorte gekregen hebt in bed? Túúúrlijk...
quote:mrsstanleywalker schreef op 30 oktober 2011 @ 22:15:

Fascinerend deze TO. Vrijdag was ze op het ene topic blij met alle aandacht van de mannen van uitgezakte vrouwen boven de 25 jaar in de Mac, in het andere topic baalde ze van alle mannelijke aandacht en vandaag is ze lesbisch.Ze is gewoon multisexueel, superhandig en ook heel erg in tegenwoordig! Lekker flexibel en waait met alle winden mee
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:23
Reden: Beschuldiging
% gewijzigd
quote:idalee schreef op 30 oktober 2011 @ 22:05:

Het is anders dan transgender, die valt namelijk wel op de tegenovergestelde sekse. Wanneer dat niet zo is noem je het dus anders. Ik weet niet hoe, maar daar zijn er dus een stuk of 100 van. Transgender zijn er veel meer neem ik aan.Precies. Het kan kan een gevoelsmatig iets zijn, zonder verder te willen verbouwen, maar OOK de wens zijn om homosexueel met het andere daadwerkelijke geslacht te willen zijn. Dus een vrouw die graag homo (dus echt mannetje+mannetje) met een vent wil zijn, of een man die lesbisch wil zijn met een vrouw. Wat meestal het geval is met een Gender is dat die persoon platonisch homosexueel is met diens daadwerkelijke andere geslacht. Maar nogmaals, dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Het is hele interessante materie, zoals ik al zei studeert een vriendin van me er momenteel op af. Je hoort soms weleens van stellen waarbij de man idd een Gender is, en zij gewoon echt vrouw, maar dat hij ook als vrouw door het leven gaat maar ze sexueel-technisch gezien dus wel een heterobetrekking hebben (waarbij hij dus gevoelsmatig lesbiënne is)
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:17:

[...]

Dus je doet niets met de geslachtsdelen die je bij je geboorte gekregen hebt in bed? Túúúrlijk...Wag ff hoor, wat bedoel je nu precies?
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:20:

[...]

Precies. Het kan kan een gevoelsmatig iets zijn, zonder verder te willen verbouwen, maar OOK de wens zijn om homosexueel met het andere daadwerkelijke geslacht te willen zijn. Dus een vrouw die graag homo (dus echt mannetje+mannetje) met een vent wil zijn, of een man die lesbisch wil zijn met een vrouw. Wat meestal het geval is met een Gender is dat die persoon platonisch homosexueel is met diens daadwerkelijke andere geslacht. Maar nogmaals, dat hoeft dus niet altijd zo te zijn. Het is hele interessante materie, zoals ik al zei studeert een vriendin van me er momenteel op af. Je hoort soms weleens van stellen waarbij de man idd een Gender is, en zij gewoon echt vrouw, maar dat hij ook als vrouw door het leven gaat maar ze sexueel-technisch gezien dus wel een heterobetrekking hebben (waarbij hij dus gevoelsmatig lesbiënne is)Je hebt het nu over girlfags/faghags en guydykes? Right.. en dat heeft te maken met genderdysforie???? Zeg dan gewoon dat je eigenlijk lesbo wil zijn....
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:22:

[...]

Wag ff hoor, wat bedoel je nu precies?Of je je piemel gebruikt als je met een meiske in bed rondhupst natuurlijk.... Wat anders?
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:16:

[...]

Maar hun (en in het geval van SexyS twijfel ik enorm) seksuele voorkeur heeft werkelijk niets, maar dan ook niets te maken met het gevoel in hun hoofd over hun eigen lijf...

Hoe leg ik dit nu uit... Je wéét dat je vrouw bent toch? Al vanaf jongs af aan, weet je dat je anders bent dan het buurjongetje of je vader. Dat link je niet constant aan het feit dat je op mannen valt, toch?

Voor een transgender werkt het precies hetzelfde, alleen klopt dat niet met zijn fysieke kenmerken (een piemel in plaats van een vagina of andersom).

Daarna, pas in de puberteit, ontdekt iemand dat de andere sekse (of dezelfde) érrug interessant is. Dat maakt niet dat je zelfbeeld verandert... Je blíjft (in je hoofd en/of lichamelijk) een vrouw of een man...

Het heeft écht niets, maar dan ook niets te maken met seksuele aantrekkingskracht..Okay, nu snap ik je. Als je het zo beargumenteert heb ik idd geen échte genderdysforie. Ik heb gewoon teveel naar Prince geluisterd in m'n leven, ben een ontzettende vrouwengek en hier en daar in sommige opzichten (sexueel en qua verzorging) nogal verwijfd. En heb gewoon een -zoals elke echte geile doorgewinterde heteroman- een lesbisch fetish want wij kerels vinden twee chicks nou eenmaal enorm spannend Laten we het daar maar op houden
quote:sexysexual schreef op 30 oktober 2011 @ 22:26:

[...]

Okay, nu snap ik je. Als je het zo beargumenteert heb ik idd geen échte genderdysforie. Ik heb gewoon teveel naar Prince geluisterd in m'n leven, ben een ontzettende vrouwengek en hier en daar in sommige opzichten (sexueel en qua verzorging) nogal verwijfd. En heb gewoon een -zoals elke echte geile doorgewinterde heteroman- een lesbisch fetish want wij kerels vinden twee chicks nou eenmaal enorm spannend Laten we het daar maar op houden Sterker nog: je hebt helemaal geen genderdysforie... Je bent gewoon een vent die dénkt dat hij vrouwen begrijpt.. Dat is iets heel anders... Jammerdebammer...
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:26
Reden: Beschuldiging
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:23:

[...]

Of je je piemel gebruikt als je met een meiske in bed rondhupst natuurlijk.... Wat anders?Ja duh :D Daar is dat apparaat voor! Jij dacht die vent doet wel aan d'roppen, maar niet naar binnen? LOL. Snikkels moeten in poesjes
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:25
Reden: Off topic + beleid
% gewijzigd
quote:Hasse88 schreef op 30 oktober 2011 @ 22:29:

[...]

Sterker nog: je hebt helemaal geen genderdysforie... Je bent gewoon een vent die dénkt dat hij vrouwen begrijpt.. Dat is iets heel anders... Jammerdebammer...Making assumptions is the mother of all F... ups!. Waar en wanneer heb je mij dat OOIT horen zeggen??? Ik EIS een bronvermelding....
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:27
Reden: Off topic/ bashen
% gewijzigd
Ik vind je wel erg beeldend vertellen sexy sexual. Niet alleen hier maar in meer topics..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven