Bizare sex kronkels... zieke geesten.. ziek gedrag mafketel.

24-09-2018 21:15 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je meest afwijkende sex gedrag..eigenschap..ideeën van je ex.
Kan serieus zijn ... maar kan ook luchtig of grappig zijn.

Er wordt waarschijnlijk verwacht dat ik dan maar aftrap...

Een ex van lang terug had altijd de nijging om overal op te klimmen .. en haar kontje naar achteren te steken en te schreeuwen ... neuk me ....

Zieke ex, ook gehad .. dwangneurose poetsen en nog eens poetsen .. geen sex voor alles op maat soort kleur en gewicht te leggen. En gek werd ik er van. Was ook geen lang leven beschoren. Hield ook haar sokken aan en bijpassende desinfectiedoekjes bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die tijdens de sex ineens stopte en mij aankeek en zei: gaan we weer samen steak eten in restaurant zus en zo... echt bloedserieus! Wtf? Hij maakte ook altijd gromgeluiden net als een dier... brrr...

Hij had rastahaar en ging dan met die vlechtjes heen en weer over mijn borsten.... hoe heb ik het volgehouden?
Alle reacties Link kopieren
Ze spuugde mijn zaad uit. Echt bizar.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
24-09-2018 23:54
Ze spuugde mijn zaad uit. Echt bizar.
Dan zal je wel knoflook gegeten hebben en dan smaakt het echt ranzig.
Alle reacties Link kopieren
Oleander20 schreef:
24-09-2018 23:56
Dan zal je wel knoflook gegeten hebben en dan smaakt het echt ranzig.
Gewoon slikken. Het is geen aardbeienbavarois die je 6 keer over je tong moet laten rollen omdat jij ervan moet genieten. Het gaat er niet om dat jij het lekker vindt smaken, maar dat je slikt.

Echt een wijd verspreid misverstand, dat.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
25-09-2018 00:00
Gewoon slikken. Het is geen aardbeienbavarois die je 6 keer over je tong moet laten rollen omdat jij ervan moet genieten. Het gaat er niet om dat jij het lekker vindt smaken, maar dat je slikt.

Echt een wijd verspreid misverstand, dat.
Nou inderdaad, het geile is juist dat je hem klaargepijpt hebt en zijn zaad mag doorslikken.
Of over je heen krijgt.
Oeh ik geloof dat t bedtijd is voor mij ;-)
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin die het leuk vind om zich te verkleden voor haar date.
Lange jas, kousen en een pruik. Verder niets.
Nu vinden de meeste mannen dat wel geil, maar het blijft een komisch gezicht.
de wereld wacht om ontdekt te worden
BurggravinVanVergi schreef:
24-09-2018 23:26
Een studievriend had al eens lopen bluffen dat hij meisjes klaar kon laten komen met zijn teen.

Ik dacht dat het een grap was, totdat hij tijdens een dronken one night stand dus echt probeerde om zijn voet tussen mijn benen te wurmen :-o

Nope. Didn’t work for me :nooo:
Daarna gelijk door naar de huisarts ivm schimmelinfectie :sick:
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
25-09-2018 00:00
Gewoon slikken. Het is geen aardbeienbavarois die je 6 keer over je tong moet laten rollen omdat jij ervan moet genieten. Het gaat er niet om dat jij het lekker vindt smaken, maar dat je slikt.

Echt een wijd verspreid misverstand, dat.
Mocht ze je zaad niet even in jouw mond spugen dan? Als er dan toch geslikt moet worden..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
25-09-2018 07:53
Mocht ze je zaad niet even in jouw mond spugen dan? Als er dan toch geslikt moet worden..

Precies, als je dit zó belangrijk vindt maakt het ook niet uit wie het uiteindelijk doet toch :)
Alle reacties Link kopieren
Kessel1972 schreef:
24-09-2018 22:19
Respectloos....
Van haar ja...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
25-09-2018 01:23
Oeh ik geloof dat t bedtijd is voor mij ;-)
Je kwam net lekker op stoom!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Het was een leuk meisje, maar die pukkel op haar voorhoofd..
In de discotheek leek het nog mee te vallen, maar uiteindelijk in bed beland :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
stupidboy schreef:
25-09-2018 09:32
Het was een leuk meisje, maar die pukkel op haar voorhoofd..
In de discotheek leek het nog mee te vallen, maar uiteindelijk in bed beland :facepalm:
wat heeft dat met een seks kronkel te maken?
Gewoon op zijn hondjes .....
Alle reacties Link kopieren
ghostly41 schreef:
25-09-2018 10:18
wat heeft dat met een seks kronkel te maken?
Daar moet ik je gelijk in geven ;)
Alle reacties Link kopieren
provoceren

bedankt viva
Vervelend werk en gekke kleren en likdoorns en inkomensbelasting
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
24-09-2018 22:20
een scharrel die bij alles vertelde hoe zijn ex het deed. Julia kreunt altijd als ik haar nek kus. Julia pijpte me altijd onder de douche
Ik heb Julia gebeld toen we aan het seksen waren ;-) En gezegd dat ze altijd deel neemt aan onze sekspartijtjes en dat ik haar dan ook liever erbij zou hebben in het echt. Julia kwam niet meer bij en zei OOOOOOOOH eerst was het altijd Madelon doet dit en dat daarom is hij nu mijn ex
:hihi:
Briljant! Mijn ex zei ook: 'Oh, bij Esther werkte dit wel'. Of Esther had dit. Esther kwam zo lekker luid klaar. Nu vind ik het jammer dat ik die Esther nooit gebeld heb. Heel lang geleden inmiddels, ik ben nu wél zo zelfverzekerd dat ik 'Esther' zou bellen.

Andere ex bleek alleen vriendinnen te willen die dezelfde naam had als diens ex.
Alle reacties Link kopieren
Ex die doggystyle voor beesten vond en niet voor mensen.
Ex die anaal en vaginaal continu wilde afwisselen. Die vond het ook fijn wanneer haar keel werd dichtgeknepen tijdens de sex.
Alle reacties Link kopieren
bloosje schreef:
25-09-2018 07:53
Mocht ze je zaad niet even in jouw mond spugen dan? Als er dan toch geslikt moet worden..
Dat schrijf ik niet hè
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Het meest zieke was denk ik wel de man die genoot van het verkrachten van vrouwen.

Zaad spuug ik terug.
Alle reacties Link kopieren
Qball schreef:
25-09-2018 13:36
Ex die doggystyle voor beesten vond en niet voor mensen.
Ex die anaal en vaginaal continu wilde afwisselen. Die vond het ook fijn wanneer haar keel werd dichtgeknepen tijdens de sex.

Choking lekker vinden is nou niet echt een seks kronkel te noemen toch? Dan ben ik ook harstikke ziek :-D
Alle reacties Link kopieren
mijn ex vond het altijd kinky als ik mijn nagels in zijn rug klauwde of zijn borst
en duwde mij het liefst boven op.
hield van spanking
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven