Bizare sex kronkels... zieke geesten.. ziek gedrag mafketel.

24-09-2018 21:15 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je meest afwijkende sex gedrag..eigenschap..ideeën van je ex.
Kan serieus zijn ... maar kan ook luchtig of grappig zijn.

Er wordt waarschijnlijk verwacht dat ik dan maar aftrap...

Een ex van lang terug had altijd de nijging om overal op te klimmen .. en haar kontje naar achteren te steken en te schreeuwen ... neuk me ....

Zieke ex, ook gehad .. dwangneurose poetsen en nog eens poetsen .. geen sex voor alles op maat soort kleur en gewicht te leggen. En gek werd ik er van. Was ook geen lang leven beschoren. Hield ook haar sokken aan en bijpassende desinfectiedoekjes bij de hand.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2018 21:20
Textuur is helemaal geen kul, het is juist de textuur die het hem doet. Sommige mannen hebben dun sperma, dat krijg ik prima weg. Net als een geklutst eitje zeg maar. Maar andere mannen hebben heel dik sperma, net een dikke groene snottebel die gewoon niet uit elkaar wil en je blijft maar slikken maar de bel glibbert maar door. In dat laatste geval hoeft het voor mij dus niet, al is de man in kwestie nog zo lief en kan ie er honderd keer niks aan doen dat ie zo'n snotterig kwakje heeft.
Geen ervaring met dun sperma, maar verder eens met dit.
Snotterig sperma is goed om kindjes te maken, niet om door te slikken.
Iemand die bij elke beweging ja riep.
Wat een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Een one-night-stand Pinkeltje was verbijsterd dat ik kon "deepthroaten".

Ik heb hem maar niet gezegd dat ik aan een salmiaklollie een grotere kluif zou hebben...

https:// www.snoepenchocoladeshop.nl/media/catal ... /5/1/5189- lemco-salmiak-lollies.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik ging even naar de wc. Toen ik terugkwam zat hij rechtop in bed. Met mijn onderbroek als een mutsje op zijn hoofd. :-?
Ons gevoel voor humor lag duidelijk niet op één lijn.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet eens meer wat ik zei of fluisterde toen we lekker bezig waren, maar wel dat de reactie een koude douche was: Ssssshhtt, niet praten tijden de seks!
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
14-10-2018 00:26
Ik ging even naar de wc. Toen ik terugkwam zat hij rechtop in bed. Met mijn onderbroek als een mutsje op zijn hoofd. :-?
Ons gevoel voor humor lag duidelijk niet op één lijn.
Achgossie, een Tommie-van-Sesamstraat.
Schattig, maar.geen neukmateriaal.
Alle reacties Link kopieren
evenreageren schreef:
14-10-2018 00:46
Achgossie, een Tommie-van-Sesamstraat.
Schattig, maar.geen neukmateriaal.
Schattig vond ik het ook niet. Vooral infantiel.
Wel eens met je tweede kwalificatie, het is er niet meer van gekomen. Wat een afknapper.
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ben hier nieuw.
Zelf ben ik wel bekend in de kinky wereld.
Ben dol op lakkleding, lekkere sex. Vooral in een parenclub etc.
Maar nu heb ik toch wel weer wat vreemds en wil graag daarop jullie antwoord.
Heb iemand in een parenclub ontmoet, die ik echt wel leuk vind. Weet dat hij een vriendin heeft, die er absoluut niet van houd, daarom was hij daar ook alleen.
Er is wel een hele goede klik tussen ons, maar hij kwam met het verhaal dat hij enorm er op geilt dat zijn vriendin een hoer zou zijn (is ze niet). Wil dan graag horen hoeveel mannen er zijn geweest. Wil graag meedoen in een trio, etc.
Zo bizar. Is dit nou een fantasie, of zou hij dat echt willen.
Maar denk dan ook, hoe kan in vredesnaam zijn relatie stand houden. Dit is toch een compleet dubbel leven zo.
Een fantasie is oké, maar mocht dit werkelijk zijn is wel heel bizar.
Alle reacties Link kopieren
@Kinky Als je dat bizar vind, weet je volgens mij niet heelveel van kink en de diversiteit van de belevingen die er zijn.

Kink is zoveel meer dan swingen in fetish kleding.

Het verhaal van die man geeft mij het idee dat hij iets heeft met rollenspellen. En het leuke van een rollenspel is juist het tot leven brengen van een fantasie, waarvan je vaak niet eens zou willen dat het echt was.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Maar hij wil echt dat zijn vriendin een hoer is, geen rollenspel.
Alle reacties Link kopieren
Kinky1971 schreef:
14-10-2018 17:28
Maar hij wil echt dat zijn vriendin een hoer is, geen rollenspel.
dan nog, daar mag hij toch over fantaseren? Zolang hij niet verwacht dat ze dat gaat doen is er nog steeds niks bizars aan in mijn ogen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kinky1971 schreef:
14-10-2018 16:53
Hallo allemaal, ben hier nieuw.
Zelf ben ik wel bekend in de kinky wereld.
Ben dol op lakkleding, lekkere sex. Vooral in een parenclub etc.
Maar nu heb ik toch wel weer wat vreemds en wil graag daarop jullie antwoord.
Heb iemand in een parenclub ontmoet, die ik echt wel leuk vind. Weet dat hij een vriendin heeft, die er absoluut niet van houd, daarom was hij daar ook alleen.
Er is wel een hele goede klik tussen ons, maar hij kwam met het verhaal dat hij enorm er op geilt dat zijn vriendin een hoer zou zijn (is ze niet). Wil dan graag horen hoeveel mannen er zijn geweest. Wil graag meedoen in een trio, etc.
Zo bizar. Is dit nou een fantasie, of zou hij dat echt willen.
Maar denk dan ook, hoe kan in vredesnaam zijn relatie stand houden. Dit is toch een compleet dubbel leven zo.
Een fantasie is oké, maar mocht dit werkelijk zijn is wel heel bizar.
Nou ik ben niet thuis in de wereld van parenclubs of SM maar je stelt je enorm aan. Dit is toch een vrij normale fantasie?
En hoezo 'een dubbelleven'? Ieder mens heeft wel een fantasie. Wil niet zeggen dat het echt gebeurt en zo wel, dan houdt hij een rollenspel. Nou en?

Overigens zeg je van 'lekkere seks' te houden. Ik wist niet dat er ook mensen zijn die van vieze seks houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven