Bizare sex kronkels... zieke geesten.. ziek gedrag mafketel.

24-09-2018 21:15 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je meest afwijkende sex gedrag..eigenschap..ideeën van je ex.
Kan serieus zijn ... maar kan ook luchtig of grappig zijn.

Er wordt waarschijnlijk verwacht dat ik dan maar aftrap...

Een ex van lang terug had altijd de nijging om overal op te klimmen .. en haar kontje naar achteren te steken en te schreeuwen ... neuk me ....

Zieke ex, ook gehad .. dwangneurose poetsen en nog eens poetsen .. geen sex voor alles op maat soort kleur en gewicht te leggen. En gek werd ik er van. Was ook geen lang leven beschoren. Hield ook haar sokken aan en bijpassende desinfectiedoekjes bij de hand.
Nog niets bizars tegengekomen, maar misschien zegt dat ook iets over mij :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oleander20 schreef:
24-09-2018 23:56
Dan zal je wel knoflook gegeten hebben en dan smaakt het echt ranzig.
Dat heb ik nou nog nooit gemerkt, dat knoflook sperma ranzig doet smaken

En als je het dan toch al in je mond hebt kun je het net zo goed doorslikken. De smaak wordt echt niet anders van uitspugen of slikken
Alle reacties Link kopieren
B4E schreef:
25-09-2018 21:36
Nog niets bizars tegengekomen, maar misschien zegt dat ook iets over mij :proud:
:applause:
Framberry schreef:
26-09-2018 12:37
Dat heb ik nou nog nooit gemerkt, dat knoflook sperma ranzig doet smaken

En als je het dan toch al in je mond hebt kun je het net zo goed doorslikken. De smaak wordt echt niet anders van uitspugen of slikken
Het gaat niet om de smaak, maar om de textuur.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
25-09-2018 21:22
mijn ex vond het altijd kinky als ik mijn nagels in zijn rug klauwde of zijn borst
en duwde mij het liefst boven op.
hield van spanking
Dat vind ik niet bizar en ziek ofzo. Gewoon een niet matchende seksuele beleving.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
25-09-2018 17:33
Het meest zieke was denk ik wel de man die genoot van het verkrachten van vrouwen.

Zaad spuug ik terug.
Zoals met Bill Cosby die vrouwen drogeerde en verkrachtte. En dat terwijl er zat vrouwen geweest zouden zijn die wel vrijwillig hadden willen sexen met hem.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Framberry schreef:
26-09-2018 12:37
Dat heb ik nou nog nooit gemerkt, dat knoflook sperma ranzig doet smaken

En als je het dan toch al in je mond hebt kun je het net zo goed doorslikken. De smaak wordt echt niet anders van uitspugen of slikken
Ik ben in de regel ook een slikker, al is het alleen maar omdat het minder rommel maakt. Maar er zijn gerust wel eens mannen geweest bij wie ik na één keer slikken besloot mijn portie aan Fikkie te geven.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 16:47
Ik ben in de regel ook een slikker, al is het alleen maar omdat het minder rommel maakt. Maar er zijn gerust wel eens mannen geweest bij wie ik na één keer slikken besloot mijn portie aan Fikkie te geven.
Hahaha, ja idd...soms is t net n grote snottebel die je doorslikt. Niet bepaald lekker nee.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap best dat je zaad, dat niet lekker smaakt, een volgende keer niet meer in je mond wil hebben. Maar om wel in je mond te laten komen en het dan uitspugen zorgt er niet voor dat je het ineens niet meer proeft

En dat over de textuur is kul. Ook dat weet je (tenzij het je allereerste keer is) en voel je in je mond al. Slikken is echt de betere oplossing als je dan toch al zover bent gekomen
Alle reacties Link kopieren
Ex die totaal geen oogcontact wilde tijdens zoenen en sex. En dan heb ik het over een langdurige samenwoonrelatie.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik helemaal met je eens. Ik zorg dan ook altijd dat hij al zo ver mogelijk in mn keel komt. Dan is t al halfweg zeg maar :biggrin:
Maar ik maak er ook nooit n big deal van. Als hij me beft dan blijft t ook niet droog ;)
oudebaas schreef:
26-09-2018 16:47
Zoals met Bill Cosby die vrouwen drogeerde en verkrachtte. En dat terwijl er zat vrouwen geweest zouden zijn die wel vrijwillig hadden willen sexen met hem.
Bill Cosby is mijn ex niet en die van mij deed het gewoon met fysiek geweld.
123Lotje schreef:
26-09-2018 18:27
Ben ik helemaal met je eens. Ik zorg dan ook altijd dat hij al zo ver mogelijk in mn keel komt. Dan is t al halfweg zeg maar :biggrin:
Maar ik maak er ook nooit n big deal van. Als hij me beft dan blijft t ook niet droog ;)
Wat is dan de meerwaarde van slikken?
Wat voegt het toe?

Ik vind het vies, dus doe ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:32
Wat is dan de meerwaarde van slikken?
Wat voegt het toe?

Ik vind het vies, dus doe ik het niet.
Hij vindt t lekker en geil, en kan er heel erg van genieten. Dat maakt dat ik t ook geil vind om te doen. Dat is voor mij de meerwaarde ;)
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:32
Wat is dan de meerwaarde van slikken?
Wat voegt het toe?

Ik vind het vies, dus doe ik het niet.
De enige meerwaarde die ik kan verzinnen is dat door het slikken geen bende komt en je niet gelijk naar een gootsteen hoeft te lopen om uit te spugen. (Of er moet een beker naast het bed staan speciaal daarvoor :O )

Mijn grootste hobby zal het niet worden, dat slikken.
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:32
Wat is dan de meerwaarde van slikken?
Wat voegt het toe?

Ik vind het vies, dus doe ik het niet.
Lijkt me ook je goed recht. Ongeacht wat sommige scribenten hier de wereld willen doen geloven.
123Lotje schreef:
26-09-2018 18:39
Hij vindt t lekker en geil, en kan er heel erg van genieten. Dat maakt dat ik t ook geil vind om te doen. Dat is voor mij de meerwaarde ;)
Die van mij heeft liever dat ik alleen datgene doe wat ik fijn vind om te doen. En dat is omgedraaid net zo.
OldWood schreef:
26-09-2018 18:42
De enige meerwaarde die ik kan verzinnen is dat door het slikken geen bende komt en je niet gelijk naar een gootsteen hoeft te lopen om uit te spugen. (Of er moet een beker naast het bed staan speciaal daarvoor :O )

Mijn grootste hobby zal het niet worden, dat slikken.
O gatver!

Gewoon even naar de wasbak, in een handdoek, onderbroek, what ever.
Ik vind het niet storend.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:51
Die van mij heeft liever dat ik alleen datgene doe wat ik fijn vind om te doen. En dat is omgedraaid net zo.
Ik vind het fijn om te doen. Ik hoef het niet te doen als ik dat niet zou willen. Maar seks hebben gaat ook om t pleasen van elkaar. En als hij dat lekker en geil vind dan doe ik dat voor hem, dát vind ik fijn. En op andere momenten betaald zich dat terug doordat hij weer wat voor mij doet omdat ik dat lekker en geil vind. Geven en nemen vind ik dat ;)
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 18:45
Lijkt me ook je goed recht. Ongeacht wat sommige scribenten hier de wereld willen doen geloven.
Mocht het scribenten-stukje op mij slaan, dan wil ik vooral duidelijk maken dat ik niet vind dat iedereen moet slikken.
Ik begrijp het uitspugen alleen niet
Alle reacties Link kopieren
Kleine suggestie: als man op het punt staat klaar te komen, moet je zijn lul heel diep in je keel nemen en daar laten spuiten. Vinden ze en geil én je proeft niets.
Framberry schreef:
26-09-2018 19:55
Mocht het scribenten-stukje op mij slaan, dan wil ik vooral duidelijk maken dat ik niet vind dat iedereen moet slikken.
Ik begrijp het uitspugen alleen niet
Nee joh gekkie, natuurlijk had ik het niet over jou. Ik had het over Vanzai.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2018 20:04
Nee joh gekkie, natuurlijk had ik het niet over jou. Ik had het over Vanzai.
Nou ja mijn standpunt kan maar helder zijn :$
Babette2017 schreef:
26-09-2018 19:59
Kleine suggestie: als man op het punt staat klaar te komen, moet je zijn lul heel diep in je keel nemen en daar laten spuiten. Vinden ze en geil én je proeft niets.
Waarom zou ik dat willen? En ze, niet alle mannen kicken op slikkende vrouwen, dus zeker geen ze.
Alle reacties Link kopieren
123Lotje schreef:
26-09-2018 19:02
Ik vind het fijn om te doen. Ik hoef het niet te doen als ik dat niet zou willen. Maar seks hebben gaat ook om t pleasen van elkaar. En als hij dat lekker en geil vind dan doe ik dat voor hem, dát vind ik fijn. En op andere momenten betaald zich dat terug doordat hij weer wat voor mij doet omdat ik dat lekker en geil vind. Geven en nemen vind ik dat ;)
Lijkt me geen rocketscience, nee.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven