Bizare sex kronkels... zieke geesten.. ziek gedrag mafketel.

24-09-2018 21:15 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je meest afwijkende sex gedrag..eigenschap..ideeën van je ex.
Kan serieus zijn ... maar kan ook luchtig of grappig zijn.

Er wordt waarschijnlijk verwacht dat ik dan maar aftrap...

Een ex van lang terug had altijd de nijging om overal op te klimmen .. en haar kontje naar achteren te steken en te schreeuwen ... neuk me ....

Zieke ex, ook gehad .. dwangneurose poetsen en nog eens poetsen .. geen sex voor alles op maat soort kleur en gewicht te leggen. En gek werd ik er van. Was ook geen lang leven beschoren. Hield ook haar sokken aan en bijpassende desinfectiedoekjes bij de hand.
Alle reacties Link kopieren
De man die niet wilde zoenen en zo min mogelijk wilde aanraken om na de sex met een alcohol doekje zijn telefoon reinigde o_o .
Of degene die écht vrijgezel was. Tot ik foto's op zijn facebook zag waarin hij wel erg close was met zijn "ex".
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het nog best meevallen tot nu toe...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Onder het kopje mafketel.

Ik kende deze jongen al jaren van een studentenvereniging. Leuke gast om te zien en hij vond mij al jaaaaren leuk. Maar we hadden om de beurt altijd een relatie. Toen toch maar eens afgesproken. Bij mij thuis gegeten en een fles wijn open getrokken. Hij heeft er alles aan gedaan om de laatste trein te missen. Oke prima ga maar op de bank.
Ik wilde namelijk gewoon nog geen sex met hem. Doe ik nooit op een eerste date.

En toen viel de wijn bij mij ineens heel slecht. Ik kan me nouwelijks nog wat herinneren maar we hebben sex gehad en zonder condoom. Ik gebruikte helemaal geen ac en dat wist hij. Wat voor een figuur ben je dan!!

Duidelijk mag zijn dat dat geen vervolg heeft gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 20:08
Waarom zou ik dat willen? En ze, niet alle mannen kicken op slikkende vrouwen, dus zeker geen ze.
Je klinkt als een ontzettend leuke sekspartner O_o
Alle reacties Link kopieren
Babette2017 schreef:
28-09-2018 18:11
Je klinkt als een ontzettend leuke sekspartner O_o
Omdat ze niet wil pijpen en slikken?
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
28-09-2018 17:25
Onder het kopje mafketel.

Ik kende deze jongen al jaren van een studentenvereniging. Leuke gast om te zien en hij vond mij al jaaaaren leuk. Maar we hadden om de beurt altijd een relatie. Toen toch maar eens afgesproken. Bij mij thuis gegeten en een fles wijn open getrokken. Hij heeft er alles aan gedaan om de laatste trein te missen. Oke prima ga maar op de bank.
Ik wilde namelijk gewoon nog geen sex met hem. Doe ik nooit op een eerste date.

En toen viel de wijn bij mij ineens heel slecht. Ik kan me nouwelijks nog wat herinneren maar we hebben sex gehad en zonder condoom. Ik gebruikte helemaal geen ac en dat wist hij. Wat voor een figuur ben je dan!!

Duidelijk mag zijn dat dat geen vervolg heeft gekregen.
Goed verhaal. Lekker kort.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
iones schreef:
28-09-2018 18:13
Omdat ze niet wil pijpen en slikken?
Ik pijp wel, ik slik alleen niet.
Godzijdank waardeert mijn partner mijn seksuele vaardigheden zo erg dat slikken geen noodzaak is ;)
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
24-09-2018 21:37
Die eerste klinkt alsof het een lokker is voor een whiplash advocaat....

En die tweede, toe, toen waren jullie 15 toch? TOCH?
Ik heb die meegemaakt met een 32-jarige vrouw, ze lag stil als een plank.
-
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
28-09-2018 17:25
Onder het kopje mafketel.

Ik kende deze jongen al jaren van een studentenvereniging. Leuke gast om te zien en hij vond mij al jaaaaren leuk. Maar we hadden om de beurt altijd een relatie. Toen toch maar eens afgesproken. Bij mij thuis gegeten en een fles wijn open getrokken. Hij heeft er alles aan gedaan om de laatste trein te missen. Oke prima ga maar op de bank.
Ik wilde namelijk gewoon nog geen sex met hem. Doe ik nooit op een eerste date.

En toen viel de wijn bij mij ineens heel slecht. Ik kan me nouwelijks nog wat herinneren maar we hebben sex gehad en zonder condoom. Ik gebruikte helemaal geen ac en dat wist hij. Wat voor een figuur ben je dan!!

Duidelijk mag zijn dat dat geen vervolg heeft gekregen.
Uit eigen ervaring klinkt het alsof hij iets in je wijn heeft gedaan.. Heb je hem hierna nog gesproken? Seks zonder condoom terwijl jij dit niet zou doen als je ‘nuchter’ was. Bah wat een creep! Ik zou hem zelfs aangeven, wie weet bij hoeveel vrouwen hij dit nog meer doet/gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Ooit een ons gehad die me vanuit alle mogelijke hoeken op mijn kont wilde slaan.

Begrijp me niet verkeerd Ik ben niet vies van een hier en daar een tikje op het juiste moment ;-)...
maar om me nu iedere 3 seconden een tik vanuit ook onmogelijke positie's proberen te verkopen..

Ik werd er redelijk chagrijnig van en vroeg dan ook waar hij in godsnaam mee bezig was?

Zijn reactie: o vind je dat niet lekker dan?
Waarop ik zei: vind jij het lekker als je iedere 3 seconden zonder aanleiding op je kont geslagen word?
Hij: nee maar ik ben geen vrouw...

Uiteraard na dit gesprek buiten gezet..
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
26-09-2018 18:51
Die van mij heeft liever dat ik alleen datgene doe wat ik fijn vind om te doen. En dat is omgedraaid net zo.
Lijkt me best een normaal uitgangspunt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
28-09-2018 17:25
Onder het kopje mafketel.

Ik kende deze jongen al jaren van een studentenvereniging. Leuke gast om te zien en hij vond mij al jaaaaren leuk. Maar we hadden om de beurt altijd een relatie. Toen toch maar eens afgesproken. Bij mij thuis gegeten en een fles wijn open getrokken. Hij heeft er alles aan gedaan om de laatste trein te missen. Oke prima ga maar op de bank.
Ik wilde namelijk gewoon nog geen sex met hem. Doe ik nooit op een eerste date.

En toen viel de wijn bij mij ineens heel slecht. Ik kan me nouwelijks nog wat herinneren maar we hebben sex gehad en zonder condoom. Ik gebruikte helemaal geen ac en dat wist hij. Wat voor een figuur ben je dan!!

Duidelijk mag zijn dat dat geen vervolg heeft gekregen.
Zoiets is natuurlijk altijd nog een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als hij net zo dronken was als jij is de kans vrij groot dat hij er net als jij niet bij stil heeft gestaan dat jullie beter ac en een condoom konden gebruiken.
JollyRider schreef:
30-09-2018 19:54
Lijkt me best een normaal uitgangspunt
Vinden wij ook.
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
30-09-2018 20:03
Zoiets is natuurlijk altijd nog een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als hij net zo dronken was als jij is de kans vrij groot dat hij er net als jij niet bij stil heeft gestaan dat jullie beter ac en een condoom konden gebruiken.
Ik was al een paar keer vrij duidelijk geweest. 1 je gaat thuis slapen, 2 ga dan maar op de bank als je ineens je trein naar huis niet meer kan halen want ik wil geen sex. We hadden samen 1,5 fles wijn op daar word ik normaal niet zo bezopen van. Sterker ik weet mijn eigen grens vrij goed daar ga ik niet graag over heen. Dus snap er nog steeds geen bal van.

T is inmiddels al een hele tijd geleden. En nee heb hem nooit meer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Elegantic schreef:
30-09-2018 15:05
Uit eigen ervaring klinkt het alsof hij iets in je wijn heeft gedaan.. Heb je hem hierna nog gesproken? Seks zonder condoom terwijl jij dit niet zou doen als je ‘nuchter’ was. Bah wat een creep! Ik zou hem zelfs aangeven, wie weet bij hoeveel vrouwen hij dit nog meer doet/gaat doen.
Geen idee. Maar het is al best lang geleden. Stom ik kende die gast al jaren. Niet mega vaak gezien maar zaten bij dezelfde vereniging en spraken elkaar vooral regelmatig via FB.
Alle reacties Link kopieren
Trien30 schreef:
30-09-2018 20:47
Geen idee. Maar het is al best lang geleden. Stom ik kende die gast al jaren. Niet mega vaak gezien maar zaten bij dezelfde vereniging en spraken elkaar vooral regelmatig via FB.
Lid van een studentenvereniging had al waarschuwing genoeg moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
30-09-2018 20:54
Lid van een studentenvereniging had al waarschuwing genoeg moeten zijn.
Goh lekker kort door de bocht.

T is gewoon idioot En respectloos wat hij heeft gedaan. Ongeacht de situatie. Hij wist dat ik geen sex wilde.

Gelukkig geen soa of kind aan over gehouden. Het had erger gekund. En ja ik ben op zondag ochtend braaf naar het ziekenhuis gereden voor een MAP.
Trien30 dat lijkt me behoorlijk verwarrend en schrikken, bah.

Bij mij is er 1 man bijgebleven, hij was al de hele tijd bezig aan me te zitten dus om een uur of half 2 's nachts was ik behoorlijk warm gelopen. Afin kleren vliegen uit en meneer gaat op zijn rug liggen en raakt me ook niet meer aan oid. Hij ligt daar maar wat. Ik dacht geen probleem dan ga ik bovenop. Na twee keer heen en weer hoor ik oei oei, OEIIIII en je raad het al hij was al klaargekomen. Hij loopt naar de badkamer en niet meer teruggezien.

Het is bij die ene keer gebleven.
Vanzai schreef:
24-09-2018 23:54
Ze spuugde mijn zaad uit. Echt bizar.
Meteen buiten zetten. Hoe durft ze.
Framberry schreef:
26-09-2018 17:51
Ik snap best dat je zaad, dat niet lekker smaakt, een volgende keer niet meer in je mond wil hebben. Maar om wel in je mond te laten komen en het dan uitspugen zorgt er niet voor dat je het ineens niet meer proeft

En dat over de textuur is kul. Ook dat weet je (tenzij het je allereerste keer is) en voel je in je mond al. Slikken is echt de betere oplossing als je dan toch al zover bent gekomen
Ik heb echt een ding met snotjes in mijn keel. Ik ga daarvan over mijn nek. Als ik verkouden ben moet ik sochtends alle ietwat hard geworden slijm eerst half kotsend ophoesten vanuit de neusholte, keel en longen.

Zaad heeft ongeveer dezelfde textuur. Dus in de mond en uitspugen of doorslikken en de kokhalsreflex en het hele gevoel van benauwdheid wat daarbij hoort... Ik loop altijd naar de gootsteen/toilet en spuug het daar uit. Beter voor mijn geestelijk welzijn. En het is graag of niet voor de kerel die gepijpt word.

Qua gekke seks, ik vind niet zoveel gek. Misschien mensen die zich als dier verkleden en daar seksueel opgewonden van raken.
Framberry schreef:
26-09-2018 17:51
Ik snap best dat je zaad, dat niet lekker smaakt, een volgende keer niet meer in je mond wil hebben. Maar om wel in je mond te laten komen en het dan uitspugen zorgt er niet voor dat je het ineens niet meer proeft

En dat over de textuur is kul. Ook dat weet je (tenzij het je allereerste keer is) en voel je in je mond al. Slikken is echt de betere oplossing als je dan toch al zover bent gekomen
Ik mag toch zeker zelf wel bepalen wat ik wel en niet prettig vind in mijn mond? Ik slik het gewoon niet door.
Ik ga er van over mijn nek. Dan is een kwakje in de wasbak toch beter dan een kwak over hem.
Textuur is helemaal geen kul, het is juist de textuur die het hem doet. Sommige mannen hebben dun sperma, dat krijg ik prima weg. Net als een geklutst eitje zeg maar. Maar andere mannen hebben heel dik sperma, net een dikke groene snottebel die gewoon niet uit elkaar wil en je blijft maar slikken maar de bel glibbert maar door. In dat laatste geval hoeft het voor mij dus niet, al is de man in kwestie nog zo lief en kan ie er honderd keer niks aan doen dat ie zo'n snotterig kwakje heeft.
lotte40 schreef:
24-09-2018 22:06
Een neukertje apte met een andere date terwijl ik hem pijpte. Ik ben gestopt en vertrokken.
Aansteller
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2018 21:20
Textuur is helemaal geen kul, het is juist de textuur die het hem doet. Sommige mannen hebben dun sperma, dat krijg ik prima weg. Net als een geklutst eitje zeg maar. Maar andere mannen hebben heel dik sperma, net een dikke groene snottebel die gewoon niet uit elkaar wil en je blijft maar slikken maar de bel glibbert maar door. In dat laatste geval hoeft het voor mij dus niet, al is de man in kwestie nog zo lief en kan ie er honderd keer niks aan doen dat ie zo'n snotterig kwakje heeft.
O_o

Waar is de kots smiley gebleven?
Begonnen in een roeibootje midden op een meer. Toen we weer niet meer met elkaar bezig waren lagen we akelig dicht bij een terras vol toeschouwing. Weet niet of zij het goed vonden; geen aplaus. Midden op een bospad omdat we elkaar op dat moment zo leuk vonden. Sommigen liepen maar gewoon door. Weet niet of er veel terug gelopen zijn. In een auto op een gracht in Amsterdam. Gelukkig geëindigd met beslagen ramen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven