Blaasjes

25-10-2011 18:48 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva'ers,

Ik heb een heel vervelend probleem, en ik durf er niet goed mee naar de huisarts. Sinds kort heb ik, vooral na seksueel contact met mijn vriend, last van rode/witte blaasjes op mijn dijen en knieholtes. Ik heb al sinds ik me kan herinneren last van exceem in de winterperiodes, maar nooit zulke blaasjes.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? Het jeukt vooral sávonds en snachts heel erg.

Liefs Angela
Geen idee, maar ik zou gewoon naar de huisarts gaan. Waar schaam je je voor? Het zit niet op hele rare plekken toch?

Als je ze nou op je vagina had, snap ik nog dat je je schaamt, maar dan nog zou ik de huisarts aanraden. Ik neem aan dat je een oplossing zoekt, je huisarts kan je die oplossing als enige geven.
Ik zou er toch echt even mee naar de huisarts gaan. Wat het ook is, hij/zij (ga naar een vrouw als dat minder eng is!) Is toch echt de enige die het met zekerheid kan zeggen en je kan helpen. Succes!
Misschien ben je allergisch voor je vriendje (of zijn sperma). Grapje.

Gewoon ff langs de huisarts. We kunnen 1000% ideeen hebben maar hebben er helaas niet voor gestudeerd.
Je huisarts heeft al veel ergere dingen gezien dan dit Angela! Don't worry en ga naar je dokter.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Klinkt als huidirritatie naar aanleiding van wrijving, warmte en zweet.. Heb je dit ook als je gewoon heftige stoeipartij met hem hebt ofzo?

Dan kun je dat eventueel zeggen als je naar de dokter gaan vervelend vindt .

Lijkt me onwaarschijnlijk dat "piemel-in-foef" en must is voor je blaasjes om te verschijnen.. Tenzij je op eens allergisch bent voor sperma, ofzo. (Wat overigens wel kan!)

Nouja, dokter dus .
Even langs de huisarts! Wie weet is het iets heel simpels
Heb je onder de zonnebank gelegen?????
Ga onder de douche na de seks. Misschien is het een reatie op zweet oid.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bedankt voor jullie reacties!

Nu is het inmiddels al weer weg, dus ik kan niet naar de dokter. Wel heb ik het vaker, dus het is even afwachten wanneer het terugkomt.

Een reactie op zweet kan ik me eigenlijk niet echt voorstellen, want ik heb het, (even krom gezegd) ook als we een ander standje doen waarbij mijn benen niet in aanraking komen met die van mijn vriend of met andere lichaamsdelen. Ook ga ik niet onder de zonnebank.
Is het elke keer na seks? Of heb je het vaker gehad, maar los van de momenten dat je seks had? (En dat je zelf gewoon een verband vermoedt)
Naar de huisarts zodra het terugkomt!

Vraagje: is dit jouw echte foto? En zo ja, vind je het wel prettig om zó herkenbaar te zijn? Zo nee, goeie net-echt-lijkende foto!;-)
quote:vlinder72 schreef op 25 oktober 2011 @ 18:53:

Misschien ben je allergisch voor je vriendje (of zijn sperma). Grapje.

Gewoon ff langs de huisarts. We kunnen 1000% ideeen hebben maar hebben er helaas niet voor gestudeerd.

Kan gewoon hoor, niets grappigs aan. Of voor zeep/bodylotion/aftershave/weetikut dat hij opsmeert en dat met jou in aanraking komt. Misschien ben je allergisch voor condooms/glijmiddel. Kan allemaal .

Lastig wel, huisarts weet vast meer. En huisarts komt zoiets ook vast wel vaker tegen, zo genant is dat niet hoor.
Later is nu
Wellicht een heel vreemde opmerking, maar kan het niet komen door een ander wasmiddel wat je gebruik of een wasverzachter. Soms is de chemische samenstelling van een product ook verandert.

Ook de plekken die je aangeeft doen mij daar een beetje aan denken, tenminste als je broeken draag. Als je rokken draag uiteraard niet. Dat je het vooral hebt na seksueel contact met je vriend zou wellicht te maken kunnen hebben dat je dan douchen ga. Bij normaal douchen zou je het dan ook moeten hebben. Maar ik zou het eens bekijken.
@Arnand: Ik heb wel vaker last van exceem, of een rode/droge huid, maar niet van zulke blaasjes.

@johand: dit zou inderdaad ook nog wel eens kunnen. Ik ga er eens op letten! Bedankt!
Graag gedaan @xangelalove, je kan ook uiteraard denken aan shampoo of bodylotion ed. Het is een kwestie van uitproberen en kijken of je iets kan ontdekken dat het mogelijk zou kunnen zijn. Succes ermee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven