Buitensex

11-04-2011 16:02 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gelijk met de deur in huis: Ik zoek een veilige plek voor buitensex in de regio haaglanden.

Mijn vrouw wil graag buiten een trio hebben (ze wil mij en een andere man graag buiten pijpen) een trio MMV, (met een man met een zeer lange pik) maar ik weet geen veilige plek, een plek waar je niet betrapt wordt e.d.

Wie helpt me?

- aan een veilige plek?

- aan een man met een mega lange pik?

Alvast bedankt,

Masterrocco
Jullie achtertuin? Tuin van een parenclub?

Ik hoop zo dat jullie niet betrapt worden door bijv kinderen.
Achter het politiebureau?
Ik ken wel een enorme lul maar die is niet zo lang, 1.75 schat ik zo.
Khutje op de hei?
quote:mamalief schreef op 11 april 2011 @ 16:08:

Ik ken wel een enorme lul maar die is niet zo lang, 1.75 schat ik zo. Issie toevallig ook nog een enorme klootzak? Zou natuurlijk helemaaaaal mooi uitkomen!
Lol, mamalief!

Wat is dat eigenlijk toch, die buitensex? Het is toch veel comfortabeler als je een zachte ondergrond onder je billen hebt?

Of wil je perse de wind tussen je schaamlippen voelen?
quote:Pelikaan schreef op 11 april 2011 @ 16:10:

[...]

Issie toevallig ook nog een enorme klootzak? Zou natuurlijk helemaaaaal mooi uitkomen!

Dat ook nog ja.

En beveiliger best een goeie gast voor TO lijkt me zo.

TO?
TO is op zoek naar een veilige plek voor een lamme lul...
Hij zit hier helemaal op de goeie site
Ik hoor graag of jullie me kunnen helpen, vandaar deze vraag.

zoeken op die foute sites heeft nml. geen zin.

quote:carenza schreef op 11 april 2011 @ 16:17:

Hij zit hier helemaal op de goeie site
Ik heb een enórme lul maar ben getrouwd.

Anders graag hoor!
In je eigen tuin lijkt mij een prima optie.

Val er geen andere mensen mee lastig.
regio haaglanden??? wat fantasieloos zeg als je dat hier komt vragen, zoveel natuur gebieden daar die afgelegen zijn...

misschien moet je het even vragen aan de sgeveningse politie, die hebben mogelijk goeie tips.
Hoe moet die enorm lange pik gevormd zijn? Mag het een aspergepiemel zijn, of zoekt je vrouw een boomstam?

En wat is mega lang? Als een lasso?
Om welke reden zoek je buitensex? is het simpel en alleen de open lucht, sterrenhemel, natuur, wind over je naakte lijf of is het toch omdat het spannender is?

Wat eerste betreft zou je bv inderdaad aan een terrein van een parenclub kunnen denken, een huisje met ruime eigen tuin en goede beschutting in ieder geval prive of geoorloofd.

Is het toch de spanning van betrapt worden maar wel op een vrij veilige plaats, dus geen kinderen en nogaf afgelegen wordt het lastiger. Er zijn wel parkeerterreinen en ontmoetingsplaatsen waar vrijwelt tot geen kinderen komen of waar je niet snel voorbijgangers zult treffen en waar je gelijkgestemde zult vinden, ook hier is het niet toegestaan maar ze worden er wel voor gebruikt.

Ik meen dat er zelfs een site was met adressen van deze parkeer/ontmoetings plaatsen, anders moet je eens informeren op sexdatingsite;s.

en wat jammer weer die lolbroeken en die flauwe opmerkingen het is altijd zoeken naar de wat meer inhoudelijke en serieuse reacties op dit soort vragen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ik zou Ponypark Slagharen eens proberen, voor beide dingen
quote:eleonora schreef op 11 april 2011 @ 16:21:

Ik heb een enórme lul maar ben getrouwd.

Anders graag hoor!Hahahha, ik las; ik heb een enorme lul maar ben ERMEE getrouwd
Gewoon op de hei, ver van de paden tussen de heuveltjes.
Op homo ontmoetingsplaatsen (Rdam bijvb) mogen ook hetero's buitensex hebben (anders is het discriminatie) mss vind je daar ook nog bi's met geschikte afmetingen.
Je mag hier niet hengelen .. Ook niet met naar een lange pik!

die zul je tussen viva dames ook minder vinden lijkt me dus zie ik dit niet als hengelen.

Ik neem aan dat masterrocco zelf ook wel kan verzinnen dat hij die vent met lange pik eerder vind op sex datingsite;'s dan op een forum van een vrouwenblad.

(al zullen er vast een paar heren zijn hier die

gelijk hun pik gaan opmeten en de maten door gaan geven)

rocco dus voor die vent denk ik datje beter wat kunt gaan kijken op site's als chatgirl, en iets met kinkie end
amy die bi;s zullen er zeker zijn, juist die bezoeken vaak met de kinderzitjes nog in de auto dergelijke plekken. juist de gene die ook een ander leven hebben en het dus verborgen willen houden voor bv hun vrouw of vriendin.
hier in het hoge noorden heb je beschutte plekjes zat,ze hebben hier ook vast wel mannen met grote boeren lullen.

en als het helemaal niet lukt bij de gamma hebben ze ook grote lange bezemstelen beetje mayjonaise erop en je vrouw heeft de dag van haar leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven