Condoom scheurt steeds!
vrijdag 29 maart 2013 om 19:19
We snappen er geen reet van, gebruiken nooit condooms (lange relatie, ik aan de pil) maar omdat ik paar dagen ziek ben geweest met diarree, leek het me voor de zekerheid wel even verstandig. Vorige ervaringen (ook zekerheidjes ivm braken oid) met condooms waren nooit zo goed, vaak scheurden ze. En jawel, nu weer! Recht aan de voorkant een klein scheurtje!
WAT doen we verkeerd!?!?!
WAT doen we verkeerd!?!?!
zaterdag 30 maart 2013 om 18:06
@Ted, precies, moet zeggen dat de kennis/het gemak over condooms bij mannen ook nogal tegenvalt en ze al paniekerig lijken te zijn dat er misschien zo'n ding nog om moet terwijl je het heel plezierig kan verpakken. Dus dat probeer ik wel in wat betere banen te leiden.
Bij een langdurig vaste relatie waarbij vrouw al jarenlang aan de pil is kan ik het evenwel begrijpen. En soms ervaar ik toch alsnog een gescheurd condoom. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus hopelijk kan TO zometeen vooruit met de tips.
Bij een langdurig vaste relatie waarbij vrouw al jarenlang aan de pil is kan ik het evenwel begrijpen. En soms ervaar ik toch alsnog een gescheurd condoom. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Dus hopelijk kan TO zometeen vooruit met de tips.